MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:
Aquila
Rudi S schreef:
maar die Waka/Jawaka track is natuurlijk ook epic.

+1

Dit is nu een battle zonder mijn absolute favorieten (waarvan er nu nog twee over zijn en die gaan het heel erg moeilijk krijgen gezien de loting), maar wel twee nummers direct daarachter, die me beide lief zijn en het mij niet uitmaakt.

Mijn stem voor Hungry Freaks kwam dus voort uit dat nostalgische.

Zephyr
2-4

7. Baby Snakes - Inca Roads

0-1

0-3

Inca Roads natuurlijk

Aquila
0-4

Al vind ik de Snakes ook heel plezant

8 Po-Jama People - Strictly Genteel (The Finale)

0-1

zaaf
1-2

woordenaar
2-4

9 Any Downers? - The Torture Never Stops

0-1

Aquila
0-2

Zephyr
0-3

0-4
vooral door de studioversie van any downers, sinds de verwijzing door Stalin naar een live-versie met in de solo alle kleuren die bij deze titel denkbaar zijn is de keuze toch een stukje moeilijker geworden.

Zephyr
10. Florentine Pogen - Don't Eat the Yellow Snow

0-1 go, Nanook !

Aquila
2-3

uiteraard

dix
3-3

vanzelfsprekend

11 Bobby Brown Goes Down - Watermelon in Easter Hay

1-0

Zephyr
2-1

Aquila
3-1

Nu ook Florentine Pogen onderuit tegen de 'one joke'-yellow snow. Ik krijg nog een hekel aan het nummer op deze manier...

dix
4-1

wraak

Aquila schreef:
Nu ook Florentine Pogen onderuit tegen de 'one joke'-yellow snow. Ik krijg nog een hekel aan het nummer op deze manier...

Ik heb op deze site nu een paar jaar ervaring met K.O.'s en ladders en het is altijd weer behelpen. De ene na de andere favoriet sneuvelt vroegtijdig. Zo ook hier. Voordeel van deze K.O. is dat die ander ook kwaliteit heeft. Alleen die Watermelon vind ik misplaatst ver gekomen. Die zat niet eens bij mijn originele selectie, maar vanwege het goede presteren in de Greatest Hits heb ik hem toegevoegd.

dix

12. Big Swifty - The Duke of Prunes

0-0

Aquila
1-1

maar een jonge snor op zijn tijd is nooit weg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:18 uur

geplaatst: vandaag om 19:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.