Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
Aquila
geplaatst: 3 juni 2014, 10:14 uur
Rudi S schreef:
maar die Waka/Jawaka track is natuurlijk ook epic.
maar die Waka/Jawaka track is natuurlijk ook epic.
+1
Dit is nu een battle zonder mijn absolute favorieten (waarvan er nu nog twee over zijn en die gaan het heel erg moeilijk krijgen gezien de loting), maar wel twee nummers direct daarachter, die me beide lief zijn en het mij niet uitmaakt.
Mijn stem voor Hungry Freaks kwam dus voort uit dat nostalgische.
0
Aquila
geplaatst: 3 juni 2014, 10:50 uur
0-4
Al vind ik de Snakes ook heel plezant
8 Po-Jama People - Strictly Genteel (The Finale)
0-1
Al vind ik de Snakes ook heel plezant
8 Po-Jama People - Strictly Genteel (The Finale)
0-1
0
geplaatst: 3 juni 2014, 17:01 uur
0-4
vooral door de studioversie van any downers, sinds de verwijzing door Stalin naar een live-versie met in de solo alle kleuren die bij deze titel denkbaar zijn is de keuze toch een stukje moeilijker geworden.
vooral door de studioversie van any downers, sinds de verwijzing door Stalin naar een live-versie met in de solo alle kleuren die bij deze titel denkbaar zijn is de keuze toch een stukje moeilijker geworden.
0
Zephyr
geplaatst: 3 juni 2014, 17:12 uur
10. Florentine Pogen - Don't Eat the Yellow Snow
0-1 go, Nanook !
0-1 go, Nanook !

0
Aquila
geplaatst: 3 juni 2014, 19:27 uur
3-1
Nu ook Florentine Pogen onderuit tegen de 'one joke'-yellow snow. Ik krijg nog een hekel aan het nummer op deze manier...
Nu ook Florentine Pogen onderuit tegen de 'one joke'-yellow snow. Ik krijg nog een hekel aan het nummer op deze manier...
0
geplaatst: 3 juni 2014, 19:48 uur
Aquila schreef:
Ik heb op deze site nu een paar jaar ervaring met K.O.'s en ladders en het is altijd weer behelpen. De ene na de andere favoriet sneuvelt vroegtijdig. Zo ook hier. Voordeel van deze K.O. is dat die ander ook kwaliteit heeft. Alleen die Watermelon vind ik misplaatst ver gekomen. Die zat niet eens bij mijn originele selectie, maar vanwege het goede presteren in de Greatest Hits heb ik hem toegevoegd.
dix

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.