Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2014, 19:00 uur
Ik ga wachten op de doorslaggevende stem. Als we aan voorkeurslijstjes gaan beginnen is het einde zoek. Ik heb ook al een paar battles gemist waar ik het kwartje net de andere kant op had kunnen laten vallen. De toevallige aanwezigheid van stemmers is een van de charmes van het spelletje.
Ik ben wel zo weg. Als er deze avond een beslissing valt, zal ik rond middernacht gaan loten.
Ik ben wel zo weg. Als er deze avond een beslissing valt, zal ik rond middernacht gaan loten.
0
geplaatst: 6 juni 2014, 22:00 uur
Zephyr schreef:
Misschien heeft kobe bryant fan al zijn KO van GYBE! klaar staan ? Zo niet; dan wil ik wel na Frank Zappa een editie hier doen voor Wipers.
Ik heb mezelf voorlopig op plaats 4 gezet i.p.v. Arrie, want die heeft zich een tijd terug uitgeschreven.
Misschien heeft kobe bryant fan al zijn KO van GYBE! klaar staan ? Zo niet; dan wil ik wel na Frank Zappa een editie hier doen voor Wipers.
Ik heb mezelf voorlopig op plaats 4 gezet i.p.v. Arrie, want die heeft zich een tijd terug uitgeschreven.
Je mag me wat later op de lijst zetten omdat ik tot de vakantie hiervoor geen tijd zal hebben.
0
geplaatst: 7 juni 2014, 00:08 uur
Nog geen beslissing zie ik.
En na Zappa volgt, lijkt mij, The Wipers.
En na Zappa volgt, lijkt mij, The Wipers.
0
geplaatst: 7 juni 2014, 13:31 uur
Halve finale:
1 Pygmy Twylyte - Big Swifty
2 Inca Roads - The Torture Never Stops
Tot de 5 (24-uursregeling van toepassing)
1 Pygmy Twylyte - Big Swifty
2 Inca Roads - The Torture Never Stops
Tot de 5 (24-uursregeling van toepassing)
0
geplaatst: 7 juni 2014, 17:09 uur
Big Swifty in de finale, tja het blijft natuurlijk een geweldige compositie.
0
geplaatst: 7 juni 2014, 17:37 uur
Zephyr schreef:
(21. ??? - Will Oldham / Bonnie "Prince" Billy / Bonny Billy / Palace (Song/Music/Brothers))
Als deze nog openstaat, wil ik 'm best overnemen.(21. ??? - Will Oldham / Bonnie "Prince" Billy / Bonny Billy / Palace (Song/Music/Brothers))
0
geplaatst: 7 juni 2014, 17:45 uur
5-1
Jammerlijke loting. Deze halve finale had ik een mooie finale gevonden.
Jammerlijke loting. Deze halve finale had ik een mooie finale gevonden.
0
geplaatst: 7 juni 2014, 17:46 uur
inca roads dus ook finale, overigens in deze fraaie docu een mooi stukje over dit liedje , net voor het uur.
Frank Zappa (VIDEO) A pioneer of Future Music (video documentary) - YouTube
Frank Zappa (VIDEO) A pioneer of Future Music (video documentary) - YouTube
0
geplaatst: 7 juni 2014, 17:48 uur
Een finale die met 5-1 gewonnen wordt is anders niet zo'n beste finale.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.