MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:

3-1

Laughing With is ook goed

Halve finales (tot de 4, 1 verschil)

1. Chemo Limo vs. Pavlov's Daughter
2. Us vs. The Flowers

Regina Spektor KO by Teun Koning on Spotify - open.spotify.com
spotify:user:teunnis:playlist:62IjYfsFVYmRgV5pPVS3DI

Pavlov's Daughter tegen Soviet Kitsch dus. We gaan nu tot de 4!

0-2

Pfff met Laughing with is t laatste goede nr uit deze battle verdwenen.

Het is in ieder geval wel erg eenzijdig met drie nummers van één album en geen enkele van haar drie meest recente (en over het algemeen ook meest populaire). Aan de andere kant is Soviet Kitsch wel het overgangsalbum waar zowel haar oude stijl als haar huidige stijl in te horen zijn.

Zonde van Laughing With. Dat was mijn favoriet. Dat is nu Chemo Limo.

1-2

Teunnis schreef:
Het is in ieder geval wel erg eenzijdig met drie nummers van één album en geen enkele van haar drie meest recente (en over het algemeen ook meest populaire). Aan de andere kant is Soviet Kitsch wel het overgangsalbum waar zowel haar oude stijl als haar huidige stijl in te horen zijn.
Ik ken haar repertoire nog niet zo heel goed, maar voor mijn gevoel heeft Soviet Kitsch meer raakvlakken met haar oudere werk dan met haar laatste albums. Zeker op basis van de nummers die het hier goed doen. Wel klinken nummers als Us en The Flowers een stukje toegankelijker.

Ach, eenzijdig of niet: het niveau van de overgebleven nummers is nog steeds hoog. Dat is uiteindelijk ook wat waard.

Wie plaats de beslissende stem?

3-2 Dan doe ik het wel

Nou, dan zijn we eindelijk bij de finale! Ronde 1 verliep wel heel traag, maar gelukkig zit het tempo er nu wel weer lekker in. Ik hoop dat ik jullie hebben genoten en mooie muziek hebben ontdekt en dat ik een aantal users zover heb gekregen dat ze zich meer gaan verdiepen in deze bijzondere artiest.

Het is een interessante finale met aan de ene kant het populairste nummer van haar zelf uitgebrachte debuutalbum, die ze bij haar eerste optredens zelf verkocht - er zijn er dus echt maar een paar tientallen van - en aan de andere kant een van haar meest succesvolle singles en een belangrijke factor in haar doorbraak. Tevens is het mijn favoriete nummer versus mijn kennismaking met Regina Spektor.

Finale (tot de 5, 1 verschil)

Pavlov's Daughter vs. Us

Regina Spektor KO by Teun Koning on Spotify - open.spotify.com
spotify:user:teunnis:playlist:62IjYfsFVYmRgV5pPVS3DI

Finale (tot de 5, 1 verschil)

Pavlov's Daughter vs. Us

1-0

die zag ik niet aakomen laxus11

Goed dat je me even tagged en dat ik je moet teleurstellen Teun, maar heb verkeerd gestemd

2-2

(afbeelding)

Stand is dan wel 2-3 (of stem je helemaal niet meer?)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:06 uur

geplaatst: vandaag om 04:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.