Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2014, 15:36 uur
Halve finales (tot de 4, 1 verschil)
1. Chemo Limo vs. Pavlov's Daughter
2. Us vs. The Flowers
Regina Spektor KO by Teun Koning on Spotify - open.spotify.com
spotify:user:teunnis:playlist:62IjYfsFVYmRgV5pPVS3DI
1. Chemo Limo vs. Pavlov's Daughter
2. Us vs. The Flowers
0
geplaatst: 7 september 2014, 15:36 uur
Pavlov's Daughter tegen Soviet Kitsch dus. We gaan nu tot de 4!
0
geplaatst: 7 september 2014, 15:40 uur
0-2
Pfff met Laughing with is t laatste goede nr uit deze battle verdwenen.
Pfff met Laughing with is t laatste goede nr uit deze battle verdwenen.
0
geplaatst: 7 september 2014, 15:49 uur
Het is in ieder geval wel erg eenzijdig met drie nummers van één album en geen enkele van haar drie meest recente (en over het algemeen ook meest populaire). Aan de andere kant is Soviet Kitsch wel het overgangsalbum waar zowel haar oude stijl als haar huidige stijl in te horen zijn.
0
geplaatst: 7 september 2014, 22:35 uur
Zonde van Laughing With. Dat was mijn favoriet. Dat is nu Chemo Limo.
1-2
1-2
0
geplaatst: 7 september 2014, 22:39 uur
Teunnis schreef:
Het is in ieder geval wel erg eenzijdig met drie nummers van één album en geen enkele van haar drie meest recente (en over het algemeen ook meest populaire). Aan de andere kant is Soviet Kitsch wel het overgangsalbum waar zowel haar oude stijl als haar huidige stijl in te horen zijn.
Ik ken haar repertoire nog niet zo heel goed, maar voor mijn gevoel heeft Soviet Kitsch meer raakvlakken met haar oudere werk dan met haar laatste albums. Zeker op basis van de nummers die het hier goed doen. Wel klinken nummers als Us en The Flowers een stukje toegankelijker.Het is in ieder geval wel erg eenzijdig met drie nummers van één album en geen enkele van haar drie meest recente (en over het algemeen ook meest populaire). Aan de andere kant is Soviet Kitsch wel het overgangsalbum waar zowel haar oude stijl als haar huidige stijl in te horen zijn.
Ach, eenzijdig of niet: het niveau van de overgebleven nummers is nog steeds hoog. Dat is uiteindelijk ook wat waard.
0
geplaatst: 9 september 2014, 15:53 uur
Nou, dan zijn we eindelijk bij de finale! Ronde 1 verliep wel heel traag, maar gelukkig zit het tempo er nu wel weer lekker in. Ik hoop dat ik jullie hebben genoten en mooie muziek hebben ontdekt en dat ik een aantal users zover heb gekregen dat ze zich meer gaan verdiepen in deze bijzondere artiest.
Het is een interessante finale met aan de ene kant het populairste nummer van haar zelf uitgebrachte debuutalbum, die ze bij haar eerste optredens zelf verkocht - er zijn er dus echt maar een paar tientallen van - en aan de andere kant een van haar meest succesvolle singles en een belangrijke factor in haar doorbraak. Tevens is het mijn favoriete nummer versus mijn kennismaking met Regina Spektor.
Finale (tot de 5, 1 verschil)
Pavlov's Daughter vs. Us
Het is een interessante finale met aan de ene kant het populairste nummer van haar zelf uitgebrachte debuutalbum, die ze bij haar eerste optredens zelf verkocht - er zijn er dus echt maar een paar tientallen van - en aan de andere kant een van haar meest succesvolle singles en een belangrijke factor in haar doorbraak. Tevens is het mijn favoriete nummer versus mijn kennismaking met Regina Spektor.
Finale (tot de 5, 1 verschil)
Pavlov's Daughter vs. Us
0
geplaatst: 9 september 2014, 15:53 uur
0
geplaatst: 10 september 2014, 09:19 uur
Goed dat je me even tagged en dat ik je moet teleurstellen Teun, maar heb verkeerd gestemd 
2-2

2-2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.