Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 19 september 2014, 12:46 uur
3-0 Deze versie vind ik iets beter dan de Sinead versie.
Oh ja we gaan tot de 6 en 1 verschil
Oh ja we gaan tot de 6 en 1 verschil
0
geplaatst: 19 september 2014, 12:46 uur
Ah, een lekker lange Prince KO! Wat een oeuvre heeft die man toch he 
3-1
Chelsea Rodgers vind ik één van zijn leukste latere nummers. Planet Earth is sowieso zijn voorlopig laatste echt leuke album.

3-1
Chelsea Rodgers vind ik één van zijn leukste latere nummers. Planet Earth is sowieso zijn voorlopig laatste echt leuke album.
0
geplaatst: 19 september 2014, 12:56 uur
Gewoon op wat jij het beste nummer vind stemmen.
Dus als je voor Nothing Compares stemt dat staat het 4-2, als je voor Chelsea Rodgers stemt dan wordt het 3-3.
Hopelijk een beetje goed uitgelegd
Dus als je voor Nothing Compares stemt dat staat het 4-2, als je voor Chelsea Rodgers stemt dan wordt het 3-3.
Hopelijk een beetje goed uitgelegd

0
Aquila
geplaatst: 19 september 2014, 15:11 uur
1-3
Vond het nummer maar zo-zo totdat ik een keer een concert bijwoonde (altijd bij 1x gebleven van Prince) en dit het hoogtepunt bleek.
Vond het nummer maar zo-zo totdat ik een keer een concert bijwoonde (altijd bij 1x gebleven van Prince) en dit het hoogtepunt bleek.
0
geplaatst: 19 september 2014, 16:22 uur
5-5
Kiss altijd al een vervelend nummer van die kleine gevonden. Maar als ik hem dan weer eens opzet, valt dat steeds weer mee
Door die negatieve associatie toch een punt voor Bambi.
Kiss altijd al een vervelend nummer van die kleine gevonden. Maar als ik hem dan weer eens opzet, valt dat steeds weer mee
Door die negatieve associatie toch een punt voor Bambi.
0
geplaatst: 19 september 2014, 16:25 uur
Toch wel een love/hate plaat dat Kiss, niet verwacht dat ie het zo moeilijk zou hebben tegen Bambi.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.