Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 23 september 2014, 16:12 uur
0-2 Jammerlijke loting, die1ste vind ik ook erg leuk maar ja Gold is Magistraal.
0
geplaatst: 23 september 2014, 16:42 uur
52. Colonized Mind Vs. When Doves Cry
0-1
Over jammerlijke loting gesproken...
0-1
Over jammerlijke loting gesproken...
0
geplaatst: 23 september 2014, 16:47 uur
0-3
Jammer, want Colonized mind is een van zijn betere werken van de laatste jaren.. maar WDC wint dit toch echt!
Jammer, want Colonized mind is een van zijn betere werken van de laatste jaren.. maar WDC wint dit toch echt!
0
geplaatst: 23 september 2014, 17:19 uur
0-4
Colonized Mind is zelfs het beste nummer van de afgelopen Prince jaren, durf ik wel te stellen
Colonized Mind is zelfs het beste nummer van de afgelopen Prince jaren, durf ik wel te stellen

0
geplaatst: 23 september 2014, 17:24 uur
lennon schreef:
Raspberry beret vind ik echt een beetje ssssaaaaaaiiiii
Raspberry beret vind ik echt een beetje ssssaaaaaaiiiii
Het enige Prince nummer waar we dan tegenover elkaar staan? Vind het nog steeds zijn beste. Beetje sentiment speelt
hier misschien wel mee.
0
geplaatst: 23 september 2014, 17:39 uur
Poeha schreef:
Het enige Prince nummer waar we dan tegenover elkaar staan? Vind het nog steeds zijn beste. Beetje sentiment speelt
hier misschien wel mee.
(quote)
hier misschien wel mee.
Uit de periode dat ik hem heel fanatiek volgde (net een jaar) maar te vaak gehoord denk ik. Als ik m draai is het de 12 inch versie. Live vind ik t ook altijd een plas momentje..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.