Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 28 september 2014, 15:14 uur
3-1
Oei oei oei, twee toppers van Purple Rain tegenover elkaar. Dan maar voor het de pannen van het dak-rockende Let's Go Crazy gaan (ook omwille van de heerlijke intro). Maar The Beautiful Ones, met zijn krijsende alles of niets-intensiteit, is ook één van mijn Prince-favorieten.
Oei oei oei, twee toppers van Purple Rain tegenover elkaar. Dan maar voor het de pannen van het dak-rockende Let's Go Crazy gaan (ook omwille van de heerlijke intro). Maar The Beautiful Ones, met zijn krijsende alles of niets-intensiteit, is ook één van mijn Prince-favorieten.
0
geplaatst: 28 september 2014, 15:24 uur
moeilijk weer, maar eigenlijk ook weer niet...
Let's go crazy is een van mijnj favoriete Prince tracks.. dus de keuze staat vast.
5-1
Let's go crazy is een van mijnj favoriete Prince tracks.. dus de keuze staat vast.
5-1
0
geplaatst: 28 september 2014, 15:32 uur
The Beautiful Ones vind ik dan weer één van de mooiste en intense Prince nummers. Vroeger was ik idolaat van Let's Go Crazy met de gitaarsolo, alleen heb ik die teveel gedraaid.
0
Aquila
geplaatst: 28 september 2014, 15:36 uur
lennon schreef:
moeilijk weer, maar eigenlijk ook weer niet
moeilijk weer, maar eigenlijk ook weer niet
Bovendien ben je hopelijk nog niet vergeten dat The Beautiful Ones 'verantwoordelijk zijn' voor de uitschakeling van Joy in Repetition.

0
geplaatst: 28 september 2014, 15:46 uur
Ik vind 1999 wel een leuk funky feestnummer, maar ook niet meer dan dat. Ik zit er ook helemaal niet op te wachten als de kleine grote man het live alweer eens speelt.
0
geplaatst: 28 september 2014, 15:48 uur
Aquila schreef:
Bovendien ben je hopelijk nog niet vergeten dat The Beautiful Ones 'verantwoordelijk zijn' voor de uitschakeling van Joy in Repetition.
(quote)
Alleen daarom al een reden om the beautiful ones nu enorm te verpletteren

The beautiful ones, always smash the picture... always, any time

0
geplaatst: 28 september 2014, 16:35 uur
2-6
Ongelooflijk dat dat lelijke G.O. al zover is gekomen. Net als Sexy M.F. -> ophoepelen. En LRC is ook nog eens een van m'n Prince lievelingsnummers
Ongelooflijk dat dat lelijke G.O. al zover is gekomen. Net als Sexy M.F. -> ophoepelen. En LRC is ook nog eens een van m'n Prince lievelingsnummers
0
geplaatst: 28 september 2014, 16:50 uur
3-6
LRC vind ik alleen nog maar mooi in de nieuwe live uitvoering waarin ie wordt gespeeld (Montreux 2009) de 1999 versie ben ik echt helemaal zat...
Gett off vind ik 23 jaar na dato nog steeds verassend lekker!
LRC vind ik alleen nog maar mooi in de nieuwe live uitvoering waarin ie wordt gespeeld (Montreux 2009) de 1999 versie ben ik echt helemaal zat...
Gett off vind ik 23 jaar na dato nog steeds verassend lekker!
0
geplaatst: 28 september 2014, 19:01 uur
Ik zie nu dat het maar om één verschil gaat.
13. Gold vs. It
13. Gold vs. It
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.