MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:
dix
eenmaal andermaal ....

3-0-1
Verkocht.

dix
Nee nog 23 uur en 33 minuten

Minstens

Die 24 uur regeling na de laatste stem vind ik vreemd. Dit kan nog dagen duren op deze manier. Er kunnen nog 5 stemmen worden gegeven zonder beslissing. En als die net voor gegeven worden voor de deadline...dan duurt het dus nog maximal 6 dagen voor het klaar is.

Er moeten gewoon meer mensen meedoen, wat is dit voor muziekforum, als er één voor-elk-wat-wils band is, is het YLT

dix
bonothecat schreef:
Die 24 uur regeling na de laatste stem vind ik vreemd. Dit kan nog dagen duren op deze manier. Er kunnen nog 5 stemmen worden gegeven zonder beslissing. En als die net voor gegeven worden voor de deadline...dan duurt het dus nog maximal 6 dagen voor het klaar is.

Ja, maar zo zal het niet gaan ...

4-0-1

1-0-0

dix
1-0-1

Wel prachtig hoe je hier drie keer dezelfde band hoort in drie volstrekt verschillende modus operandi

2-0-1

2-0-2

We geven in deze ronde een minpunt aan het minste nummer

Oh, ik dacht aan het langste nummer.

dix
We geven in deze ronde een minpunt aan het minste nummer. Als er één nummer aan de 4 minpunten is geraakt, dan mag de volgende battle geplaatst worden. De 24-uurs regel geldt, tellend vanaf de laatst uitgebrachte stem

Battle 7:
Sudden Organ - Our Way To Fall - Black Flowers

dix
0-0-1

Moeilijk weer

0-0-2

0-1-2

0-2-3

dix
Geef een minpunt aan het minste nummer:

Battle 8:
I'll Be Around - Moby Octopad - Speeding Motorcycle

1-0-0

In deze niet al te interessante battle springt de eerste er toch in negatieve zin uit

2-0-0 ok dan

3-0-0

dix
Ik ben het er niet mee eens

3-0-1

We geven in deze ronde een minpunt aan het minste nummer. Als er één nummer aan de 4 minpunten is geraakt, dan mag de volgende battle geplaatst worden. De 24-uurs regel geldt, tellend vanaf de laatst uitgebrachte stem

Battle 9:
Pablo And Andrea - Everyday - The Story of Yo La Tengo

1-0-0

dix
2-0-0

3-0-0

Dus

Battle 10:
Mushroom Cloud of Hiss - Little Eyes - Pass the Hatchet, I Think I'm Goodkind

1-0-0

1-1-0

Lange lellen gitaarherrie! Mushroom Cloud of Hiss mag van mij deze ko winnen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:00 uur

geplaatst: vandaag om 06:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.