Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 21 januari 2015, 16:21 uur
Die 24 uur regeling na de laatste stem vind ik vreemd. Dit kan nog dagen duren op deze manier. Er kunnen nog 5 stemmen worden gegeven zonder beslissing. En als die net voor gegeven worden voor de deadline...dan duurt het dus nog maximal 6 dagen voor het klaar is.
0
geplaatst: 21 januari 2015, 16:44 uur
Er moeten gewoon meer mensen meedoen, wat is dit voor muziekforum, als er één voor-elk-wat-wils band is, is het YLT 

0
geplaatst: 21 januari 2015, 16:51 uur
bonothecat schreef:
Die 24 uur regeling na de laatste stem vind ik vreemd. Dit kan nog dagen duren op deze manier. Er kunnen nog 5 stemmen worden gegeven zonder beslissing. En als die net voor gegeven worden voor de deadline...dan duurt het dus nog maximal 6 dagen voor het klaar is.
Ja, maar zo zal het niet gaan ...
0
geplaatst: 21 januari 2015, 22:25 uur
0
geplaatst: 21 januari 2015, 23:04 uur
1-0-1
Wel prachtig hoe je hier drie keer dezelfde band hoort in drie volstrekt verschillende modus operandi
Wel prachtig hoe je hier drie keer dezelfde band hoort in drie volstrekt verschillende modus operandi
0
geplaatst: 23 januari 2015, 18:02 uur
We geven in deze ronde een minpunt aan het minste nummer. Als er één nummer aan de 4 minpunten is geraakt, dan mag de volgende battle geplaatst worden. De 24-uurs regel geldt, tellend vanaf de laatst uitgebrachte stem
Battle 7:
Sudden Organ - Our Way To Fall - Black Flowers
Battle 7:
Sudden Organ - Our Way To Fall - Black Flowers
0
geplaatst: 24 januari 2015, 23:39 uur
Geef een minpunt aan het minste nummer:
Battle 8:
I'll Be Around - Moby Octopad - Speeding Motorcycle
Battle 8:
I'll Be Around - Moby Octopad - Speeding Motorcycle
0
geplaatst: 25 januari 2015, 03:55 uur
1-0-0
In deze niet al te interessante battle springt de eerste er toch in negatieve zin uit
In deze niet al te interessante battle springt de eerste er toch in negatieve zin uit
0
geplaatst: 26 januari 2015, 12:46 uur
We geven in deze ronde een minpunt aan het minste nummer. Als er één nummer aan de 4 minpunten is geraakt, dan mag de volgende battle geplaatst worden. De 24-uurs regel geldt, tellend vanaf de laatst uitgebrachte stem
Battle 9:
Pablo And Andrea - Everyday - The Story of Yo La Tengo
1-0-0
Battle 9:
Pablo And Andrea - Everyday - The Story of Yo La Tengo
1-0-0
0
geplaatst: 28 januari 2015, 08:18 uur
Dus
Battle 10:
Mushroom Cloud of Hiss - Little Eyes - Pass the Hatchet, I Think I'm Goodkind
1-0-0
Battle 10:
Mushroom Cloud of Hiss - Little Eyes - Pass the Hatchet, I Think I'm Goodkind
1-0-0
0
geplaatst: 28 januari 2015, 10:56 uur
1-1-0
Lange lellen gitaarherrie!
Mushroom Cloud of Hiss mag van mij deze ko winnen!
Lange lellen gitaarherrie!
Mushroom Cloud of Hiss mag van mij deze ko winnen!Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.