MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:
Pfff, van 5-3 naar 5-6 binnen een kwartier tijd. Weer een nummer van Battle for the Sun eruit ten koste van een matige WYIN-track. Niet te filmen dit

1-2

Pierrot, Blind, Follow the Cops Back Home: het prachttrio van Meds.

Follow the Cops Back Home is een van m'n favo Placebo nummers ooit. Jammer dat het moest uitkomen tegen een knaller als 'Every You Every Me'... Pierrot The Clown is ook mooi!

3-2

6-2

Haha, Summer's Gone matig, grapjas.

20. Bright Lights vs. Second Sight

1-0

Bright Lights, heerlijk nummer

Arrie schreef:
Haha, Summer's Gone matig, grapjas.
Dankjewel! Ik ben druk aan het schrijven voor mijn eerste onemanshow. Ik reserveer een paar premièrekaartjes voor je

4-1

Second Sight is zonder twijfel een van m'n minst favoriete en beluisterde nummers van de band.

Cured
5-1

21. This Picture vs. I'll Be Yours

1-0

DjFrankie (moderator)
3-0 bright lights door

Cured
5-0

DjFrankie schreef:
3-0 bright lights door
De laatst overgeblevene van Battle for the Sun. En dat voor een van de zwakste broeders.

stoepkrijt schreef:
En dat voor een van de zwakste broeders.

Dat wil ik Bright Lights niet noemen hoor. Maar goed, ieder zijn voorkeur uiteraard .

22. Peeping Tom vs. Allergic (To Thoughts of Mother Earth)

0-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:03 uur

geplaatst: vandaag om 07:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.