MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2014 [De Top 2000 van MusicMeter]

zoeken in:
Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik heb inderdaad absoluut geen verstand van hiphop.

Maar dat geldt wel voor meer MML stemmers en de niet-hiphoppers zullen toch echt moeten helpen willen dit soort platen overleven.

(quote)

Die TROY is volgens mij al vaker genomineerd. Mij doet het in ieder geval niets, behalve irriteren. Dan hoor ik toch echt stukken liever een Atmosphere.

Het is me in de witte trui in ieder geval gelukt een hiphop nummer (kendrick lamar) door te krijgen. De twee nummers in ladder 64 zijn nou niet per se mijn favorieten (zeker P.O.S. niet) maar we kunnen denk ik wel concluderen dat hiphop het heel lastig heeft in de ladder. Maar, dat geldt voor meerdere genres. Deze lijst is er toch vooral één waar de 'alternatieve' gitaarbandjes de overhand hebben. An sich niks mis mee maar het maakt het geheel wat ééndimensionaal.

Puntenverdeling: 8-7-6-4-3-2, Controle: Mumeladder punten controleren - goo.gl (dit laten staan!)

Ronde 1 - Ladder 63:

145 Lou Reed - Satellite Of Love
147 The National - Mistaken For Strangers +2
133 Muse - Hysteria +3
136 The Black Crowes - Remedy +8
115 The Decemberists - The Chimbley Sweep + 4
102 Tindersticks - Buried Bones
99 Gil Scott-Heron - Home Is Where The Hatred Is
96 DJ Shadow - You Can't Go Home Again
86 Erasure - Always + 6
79 Nina Simone - Don't Smoke In Bed +7
62 Dead Man Ray - Woods

--------------------------

Ronde 1 - Ladder 64:

147 Echo & The Bunnymen - The Cutter +4
148 Swans - Killing For Company +6
145 Wilco - Via Chicago +7
134 Tears For Fears - Change
132 William Fitzsimmons - The Tide Pulls From The Moon
115 The Korgis - Everybody's Got To Learn Sometimes
114 Vampire Weekend - Cape Cod Kwassa Kwassa
117 Bow Wow Wow - Do You Wanna Hold Me + 8
82 Björk - Isobel
75 Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce Over You (T.R.O.Y.) +2
51 P.O.S. - Optimist (We Are Not For Them) +3