Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2014 [De Top 2000 van MusicMeter]
zoeken in:
0
geplaatst: 6 februari 2014, 17:39 uur
nico1616 schreef:
Hoe lang kun je eigenlijk blijven stemmen? Het ergert me al dit een van de users is die zoveel mogelijk tot het einde wacht om de beslissende stem te hebben en nu is deze laatste stem al een half uur hangende. Ik wil graag weten of mijn Weezernominatie het genadeschot ontvangt...
(quote)
Hoe lang kun je eigenlijk blijven stemmen? Het ergert me al dit een van de users is die zoveel mogelijk tot het einde wacht om de beslissende stem te hebben en nu is deze laatste stem al een half uur hangende. Ik wil graag weten of mijn Weezernominatie het genadeschot ontvangt...
Sorry voor het wachten, ik moest nog een aantal nummers van die ladder beluisteren. Ik had eigenlijk verwacht dat ik niet meer zou kunnen stemmen om 17:07, maar nu ik toch de laatste stemmer ben kan ik daar nog wel even de tijd voor nemen toch?

0
geplaatst: 6 februari 2014, 17:43 uur
normaal hanteren we een limiet van 15 minuten vanaf het moment van plaatsen van "bezig". Het lijkt mij niet meer dan normaal dat deze regel ook voor de deadline stemmers wordt gehanteerd. Dus 17:01 bericht geplaatst en dan heb je de tijd tot 17:16. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand meer dan een half uur (tegen de veertig minuten in dit geval) nodig heeft om nog allerlei liedjes te gaan luisteren.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 17:46 uur
vigil schreef:
normaal hanteren we een limiet van 15 minuten vanaf het moment van plaatsen van "bezig". Het lijkt mij niet meer dan normaal dat deze regel ook voor de deadline stemmers wordt gehanteerd. Dus 17:01 bericht geplaatst en dan heb je de tijd tot 17:16. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand meer dan een half uur nodig heeft om nog allerlei liedjes te gaan luisteren.
normaal hanteren we een limiet van 15 minuten vanaf het moment van plaatsen van "bezig". Het lijkt mij niet meer dan normaal dat deze regel ook voor de deadline stemmers wordt gehanteerd. Dus 17:01 bericht geplaatst en dan heb je de tijd tot 17:16. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand meer dan een half uur nodig heeft om nog allerlei liedjes te gaan luisteren.
Aangezien dit ten koste gaat van mijn nominatie, wil ik hierbij aan de organisatie vragen de laatste stem te elimineren. Met alle respect voor Eefje De Visser (prachtig nummer), maar dit is gewoon manipulatie.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 17:47 uur
Dan zou ik graag willen horen hoe de organisatie er over denkt als je de laatste stemmer bent. Het lijkt me ook niet echt wenselijk om te stemmen als je nog enkele liedjes niet hebt kunnen beluisteren.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 17:47 uur
Moeten we dan even neerleggen bij Onweerwolf
als je niet kan stemmen omdat je een aantal nummers niet kent moet je of eerder luisteren en stemmen of niet stemmen lijkt mij maar goed dat horen we dan wel van Onweerwolf.
als je niet kan stemmen omdat je een aantal nummers niet kent moet je of eerder luisteren en stemmen of niet stemmen lijkt mij maar goed dat horen we dan wel van Onweerwolf.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 17:49 uur
nico1616 schreef:
Aangezien dit ten koste gaat van mijn nominatie, wil ik hierbij aan de organisatie vragen de laatste stem te elimineren. Met alle respect voor Eefje De Visser (prachtig nummer), maar dit is gewoon manipulatie.
Het is maar een spelletje hoor, ik begrijp niet waar je je zo druk over maakt. Mijn punten 8 t/m 4 stonden sowieso al vast en waren op elk moment hetzelfde geweest. Die van Weezer is niettemin ook prima.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 17:49 uur
vigil schreef:
normaal hanteren we een limiet van 15 minuten vanaf het moment van plaatsen van "bezig". Het lijkt mij niet meer dan normaal dat deze regel ook voor de deadline stemmers wordt gehanteerd. Dus 17:01 bericht geplaatst en dan heb je de tijd tot 17:16. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand meer dan een half uur (tegen de veertig minuten in dit geval) nodig heeft om nog allerlei liedjes te gaan luisteren.
Hanteren we die regel? Dat men zich hier over kan opwinden, toch alleen maar goed dat Gretz alle nummers een kans geeft.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 februari 2014, 17:51 uur
nico1616 schreef:
Tja, op grond van de uitslag in de andere ladder mag Gretz' stem van mij juist wel blijven, dus als we zo beginnen...
Het duurde inderdaad wat lang, maar ik geloof niet dat er regels vastgelegd zijn over de tijd waarbinnen op een - voor de plaatsing van de nieuwe ladders - eenmaal gereserveerde ladder gestemd moet worden. Misschien is het de moeite waard die wel vast te leggen, maar toch niet met terugwerkende kracht lijkt me...
0
geplaatst: 6 februari 2014, 17:51 uur
De meeste wel in ieder geval, om, niet eeuwig te wachten zodra iemand het vergeten is. Dat komt best wel eens voor en het spel moet toch gewoon door. Binnen 15 minuten moet iedereen kunnen stemmen daarom is voor dat aantal minuten gekozen. Het is geen officiele regel volgens mij maar er wordt zeer zeker wel mee gewerkt.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 17:52 uur
vigil schreef:
Prima. Ik kan me van het verleden herinneren dat er wel eens vaker iemand laatste ging omdat hij/zij nog een paar nummers moest beluisteren, dat was toen ook geen probleem.
De enige regel die ik in mijn hoofd had is dat je nog kunt stemmen voordat de nieuwe ladders zijn geplaatst. En dat er als er mensen na je willen stemmen je zo snel mogelijk moet handelen om filevorming te voorkomen.Ik zal in het vervolg natuurlijk proberen om de nummers al eerder te hebben beluisterd.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 17:54 uur
Ik heb ElNinjo een bericht gestuurd. Je kunt het van 2 kanten bekijken, de ladders lopen binnen de tijdslimieten. Dat je erna nog moet beginnen met luisteren, lijkt me niet de bedoeling.
Ik zou het normaal zo laten, maar dit is een user die onevenredig veel op het laatste nippertje stemt, wat ik allesbehalve sportief vind.
Ik zou het normaal zo laten, maar dit is een user die onevenredig veel op het laatste nippertje stemt, wat ik allesbehalve sportief vind.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 17:54 uur
Casartelli schreef:
Het duurde inderdaad wat lang, maar ik geloof niet dat er regels vastgelegd zijn over de tijd waarbinnen op een - voor de plaatsing van de nieuwe ladders - eenmaal gereserveerde ladder gestemd moet worden. Misschien is het de moeite waard die wel vast te leggen, maar toch niet met terugwerkende kracht lijkt me...
Daar sluit ik me bij aan, mits daar voldoende animo voor is.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 17:56 uur
De 15-minutenregel was mij tot nog toe totaal onbekend. Lijkt me inderdaad ook niet de bedoeling om als laatste te stemmen en dan nog een halve ladder te beluisteren maar aan de andere kamt, hoe meer stemmers hoe beter, toch? En dan heb ik liever dat men netjes alle nummers beluistert.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 17:57 uur
nico1616 schreef:
Ik heb ElNinjo een bericht gestuurd. Je kunt het van 2 kanten bekijken, de ladders lopen binnen de tijdslimieten. Dat je erna nog moet beginnen met luisteren, lijkt me niet de bedoeling.
Alleen als ie tactisch stemt, en ik heb niet het idee dat dat het geval is.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 17:58 uur
Aardige discussie. Wachten tot het laatste moment om je eigen favoriet nog een zetje te geven is wellicht niet gewenst maar ook niet verboden. Neemt niet weg dat het wel vervelend is, zeker als het vaak dezelfde user(s) is/zijn. Ik begrijp de frustratie van Nico in deze ook goed, balen als je eigen nominatie nog net voorbij gestoken wordt. Het lijkt me alleen niet wenselijk om achteraf stemmen ongeldig te verklaren. Ik heb de 'regels' even nagelezen en er staat nergens een tijd aangegeven. Mocht dit nodig zijn om in de toekomst dergelijke discussie te voorkomen dan is het denk ik aan de organisatie om een regel hierover in te stellen.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 18:01 uur
Ik weet wel dat als het op gaat vallen dat er altijd op het laatste moment wordt gestemd er een berichtje wordt gestuurd door de organisatie.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 18:03 uur
Ik ken het reglement niet, en laat het dan ook aan de organisatie over. Ik vind The Good Life even goed als Nee Joh, dus kan best leven met elk van de twee uitslagen.
Ik meen me wel te herinneren dat er een (ongeschreven?) regel is dat wie systematisch op het einde stemt, daarop wordt gewezen.
Mij vallen twee namen toch heel erg op en ik kan me niet voorstellen dat dit geen ergernis bij anderen opwerkt...
Ik meen me wel te herinneren dat er een (ongeschreven?) regel is dat wie systematisch op het einde stemt, daarop wordt gewezen.
Mij vallen twee namen toch heel erg op en ik kan me niet voorstellen dat dit geen ergernis bij anderen opwerkt...
0
geplaatst: 6 februari 2014, 18:06 uur
Ik voel geen behoefte om diep in te gaan op de beschuldigen van nico1616. Totaal uit de lucht gegrepen. Dat kun je op die manier zo'n beetje elke user wel van manipulatie verdenken. (Als netjes volgens de regels je punten verdelen al wordt gezien als manipulatie
). Wat Dwejkk_ zegt, als ik onevenredig vaak zou stemmen rond de deadline zou ik daar inderdaad een bericht over ontvangen. Wat dat betreft houdt de organisatie het sportieve aspect prima in de gaten.
Fijn in ieder geval dat je ook 7 punten kwijt kon aan Eefje en met de uitslag kunt leven. Weezer maakt volgens mij nog wel een goede kans in de herkansingen.
). Wat Dwejkk_ zegt, als ik onevenredig vaak zou stemmen rond de deadline zou ik daar inderdaad een bericht over ontvangen. Wat dat betreft houdt de organisatie het sportieve aspect prima in de gaten.Fijn in ieder geval dat je ook 7 punten kwijt kon aan Eefje en met de uitslag kunt leven. Weezer maakt volgens mij nog wel een goede kans in de herkansingen.

0
geplaatst: 6 februari 2014, 18:12 uur
Nee joh en The Good Life horen beide in de lijst inderdaad, heb die laatste zelf ook ooit genomineerd geloof ik, dus daar gaat 't mij ook niet om
.
Als het aan mij ligt hoeft er geen reglement te komen dat laatste 'reserveringen' ongedaan maakt. Het kan gewoon niet meer wanneer Erminio of Marcel dat aangeeft (bestanden moeten bijgewerkt worden) of omdat het bericht simpelweg niet meer aangepast kan worden.
.Als het aan mij ligt hoeft er geen reglement te komen dat laatste 'reserveringen' ongedaan maakt. Het kan gewoon niet meer wanneer Erminio of Marcel dat aangeeft (bestanden moeten bijgewerkt worden) of omdat het bericht simpelweg niet meer aangepast kan worden.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 18:21 uur
Wees nu toch niet heiliger dan de paus
Kijk gewoon eens terug wie als laatste stemde, je hoeft maar even terug te bladeren naar 107/108, 105/106, 101/102.
Maar eerlijk is eerlijk: als ik op het einde stem, dan worden mijn punten vertekend door de stand. Waarom is er vaak een rush op het einde? Da's toch wel om strategisch te stemmen zeker?
Kijk gewoon eens terug wie als laatste stemde, je hoeft maar even terug te bladeren naar 107/108, 105/106, 101/102.Maar eerlijk is eerlijk: als ik op het einde stem, dan worden mijn punten vertekend door de stand. Waarom is er vaak een rush op het einde? Da's toch wel om strategisch te stemmen zeker?
0
geplaatst: 6 februari 2014, 18:27 uur
nico1616 schreef:
Maar eerlijk is eerlijk: als ik op het einde stem, dan worden mijn punten vertekend door de stand.
Maar eerlijk is eerlijk: als ik op het einde stem, dan worden mijn punten vertekend door de stand.
Kan ik hieruit opmaken dat als je nog niet gestemd had dat je dan Weezer door had laten gaan? Strategisch stemmen valt alleen te voorkomen als alle punten achteraf werden opgeteld, maar dat is niet realistisch.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 18:31 uur
Heb ik tijdens het volgen van deze discussie toch even mooi te tijd gehad alle nummers te luisteren
. Met wederom een eigen nominatie, kijken of nummer zes ook naar de herkansing geschopt wordt.
Puntenverdeling: 8-7-6-4-3-2, Mumeladder punten controleren - goo.gl (dit laten staan!)
Ronde 1 - Ladder 109: hele fijne ladder!
22 The Smiths - Reel Around The Fountain 7
14 Belle And Sebastian - The Boy With The Arab Strap 6
10 The Psychedelic Furs - Heaven
10 Grandaddy - A.M. 180.
10 Nick Drake - Pink Moon 8
6 Creedence Clearwater Revival - Green River
6 Johan - Oceans 3
4 Robyn - With Every Heartbeat 4
4 Wilco - Jesus, Etc.
2 Lau - Noltland Castle
2 Boz Scaggs - Lido Shuffle 2
--------------------------
Ronde 1 - Ladder 110:
15 Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park 7
12 The Cure - Charlotte Sometimes
11 The Neon Judgement - Tomorrow In The Papers 2
9 Emmylou Harris - Boulder To Birmingham
9 Built To Spill - Good Ol' Boredom
8 Kendrick Lamar - Swimming Pools (Drank) (Extended Version) 8
6 Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Été: L'après-Midi 6
6 The God Machine - In Bad Dreams
6 Serge Gainsbourg & Brigitte Bardot - Bonnie And Clyde 3
4 Nina Simone - Be My Husband
4 Bill Withers - Lean On Me 4
Deadline: 11:00 uur
. Met wederom een eigen nominatie, kijken of nummer zes ook naar de herkansing geschopt wordt. Puntenverdeling: 8-7-6-4-3-2, Mumeladder punten controleren - goo.gl (dit laten staan!)
Ronde 1 - Ladder 109: hele fijne ladder!
22 The Smiths - Reel Around The Fountain 7
14 Belle And Sebastian - The Boy With The Arab Strap 6
10 The Psychedelic Furs - Heaven
10 Grandaddy - A.M. 180.
10 Nick Drake - Pink Moon 8
6 Johan - Oceans 3
4 Robyn - With Every Heartbeat 4
4 Wilco - Jesus, Etc.
2 Lau - Noltland Castle
2 Boz Scaggs - Lido Shuffle 2
Ronde 1 - Ladder 110:
15 Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park 7
12 The Cure - Charlotte Sometimes
11 The Neon Judgement - Tomorrow In The Papers 2
8 Kendrick Lamar - Swimming Pools (Drank) (Extended Version) 8
6 Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Été: L'après-Midi 6
6 The God Machine - In Bad Dreams
6 Serge Gainsbourg & Brigitte Bardot - Bonnie And Clyde 3
4 Nina Simone - Be My Husband
4 Bill Withers - Lean On Me 4
0
geplaatst: 6 februari 2014, 18:34 uur
Puntenverdeling: 8-7-6-4-3-2, Mumeladder punten controleren - goo.gl (dit laten staan!)
Ronde 1 - Ladder 109:
30 The Smiths - Reel Around The Fountain 8
21 Belle And Sebastian - The Boy With The Arab Strap 7
16 Nick Drake - Pink Moon 6
12 The Psychedelic Furs - Heaven 2
10 Grandaddy - A.M. 180.
10 Johan - Oceans 4
7 Robyn - With Every Heartbeat 3
4 Wilco - Jesus, Etc.
2 Lau - Noltland Castle
2 Boz Scaggs - Lido Shuffle
Ronde 1 - Ladder 110:
22 Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park 7
20 The Cure - Charlotte Sometimes 8
11 The Neon Judgement - Tomorrow In The Papers
10 Bill Withers - Lean On Me 6
9 Serge Gainsbourg & Brigitte Bardot - Bonnie And Clyde 3
8 Kendrick Lamar - Swimming Pools (Drank) (Extended Version)
8 The God Machine - In Bad Dreams 2
8 Nina Simone - Be My Husband 4
6 Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Été: L'après-Midi
Ronde 1 - Ladder 109:
30 The Smiths - Reel Around The Fountain 8
21 Belle And Sebastian - The Boy With The Arab Strap 7
16 Nick Drake - Pink Moon 6
12 The Psychedelic Furs - Heaven 2
10 Grandaddy - A.M. 180.
10 Johan - Oceans 4
7 Robyn - With Every Heartbeat 3
4 Wilco - Jesus, Etc.
2 Lau - Noltland Castle
Ronde 1 - Ladder 110:
22 Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park 7
20 The Cure - Charlotte Sometimes 8
11 The Neon Judgement - Tomorrow In The Papers
10 Bill Withers - Lean On Me 6
9 Serge Gainsbourg & Brigitte Bardot - Bonnie And Clyde 3
8 The God Machine - In Bad Dreams 2
8 Nina Simone - Be My Husband 4
6 Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Été: L'après-Midi
0
geplaatst: 6 februari 2014, 18:46 uur
nico1616 schreef:
Kijk gewoon eens terug wie als laatste stemde, je hoeft maar even terug te bladeren naar 107/108, 105/106, 101/102.
Maar eerlijk is eerlijk: als ik op het einde stem, dan worden mijn punten vertekend door de stand. Waarom is er vaak een rush op het einde? Da's toch wel om strategisch te stemmen zeker?
Kijk gewoon eens terug wie als laatste stemde, je hoeft maar even terug te bladeren naar 107/108, 105/106, 101/102.Maar eerlijk is eerlijk: als ik op het einde stem, dan worden mijn punten vertekend door de stand. Waarom is er vaak een rush op het einde? Da's toch wel om strategisch te stemmen zeker?
Hoezo worden je punten dan vertekend? Dat jij je punten dan zou aanpassen aan de stand, betekent niet dat iedereen dat zou doen. Dit vind ik richting vals beschuldigen gaan.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 18:47 uur
Ronde 1 - Ladder 109:
37 The Smiths - Reel Around The Fountain +7
23 Belle And Sebastian - The Boy With The Arab Strap +2
18 Johan - Oceans +8
16 Nick Drake - Pink Moon
14 Grandaddy - A.M. 180. +4
13 Robyn - With Every Heartbeat +6
12 The Psychedelic Furs - Heaven
7 Wilco - Jesus, Etc. +3
2 Lau - Noltland Castle
Ronde 1 - Ladder 110: sterke ladder
25 Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park +3
20 The Cure - Charlotte Sometimes
17 Emmylou Harris - Boulder To Birmingham +8
15 Nina Simone - Be My Husband +7
15 The Neon Judgement - Tomorrow In The Papers +4
12 Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Été: L'après-Midi +6
12 Bill Withers - Lean On Me +2
9 Serge Gainsbourg & Brigitte Bardot - Bonnie And Clyde
8 The God Machine - In Bad Dreams
Ronde 1 - Ladder 109:
37 The Smiths - Reel Around The Fountain +7
23 Belle And Sebastian - The Boy With The Arab Strap +2
18 Johan - Oceans +8
16 Nick Drake - Pink Moon
14 Grandaddy - A.M. 180. +4
13 Robyn - With Every Heartbeat +6
12 The Psychedelic Furs - Heaven
7 Wilco - Jesus, Etc. +3
2 Lau - Noltland Castle
Ronde 1 - Ladder 110: sterke ladder
25 Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park +3
17 Emmylou Harris - Boulder To Birmingham +8
15 Nina Simone - Be My Husband +7
15 The Neon Judgement - Tomorrow In The Papers +4
12 Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Été: L'après-Midi +6
12 Bill Withers - Lean On Me +2
8 The God Machine - In Bad Dreams
0
geplaatst: 6 februari 2014, 18:51 uur
Arrie schreef:
Hoezo worden je punten dan vertekend? Dat jij je punten dan zou aanpassen aan de stand, betekent niet dat iedereen dat zou doen. Dit vind ik richting vals beschuldigen gaan.
Beschuldigen is een te zwaar woord.
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken (en niets menselijks is mij vreemd), maar vaak is er nauwelijks verschil in voorkeur tussen wat ik 8,7,6,4 punten geef. Je kiest dan het hipste nummer, de sympathiekste nieuweling ... Als ik op het einde stem, komt de stand daar zeker als factor bij. Ik zal toch wel mijn 6 en 8 omwisselen om een favoriet een gehaat nummer voorbij te laten steken, zeker?
Of is het enkel toeval dat in de laatste minuten zoveel nummers het nog op de valreep halen?
0
geplaatst: 6 februari 2014, 18:53 uur
Ronde 1 - Ladder 109:
37 The Smiths - Reel Around The Fountain
23 Belle And Sebastian - The Boy With The Arab Strap
20 Grandaddy - A.M. 180. 6
19 Nick Drake - Pink Moon 3
18 Johan - Oceans
16 The Psychedelic Furs - Heaven 4
15 Wilco - Jesus, Etc. 8
15 Robyn - With Every Heartbeat 2
9 Boz Scaggs - Lido Shuffle 7
2 Lau - Noltland Castle
Ronde 1 - Ladder 110: sterke ladder, vooral in de breedte
25 Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park
20 Bill Withers - Lean On Me 8
19 Emmylou Harris - Boulder To Birmingham 2
19 Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Été: L'après-Midi 7
18 Nina Simone - Be My Husband 3
15 The Neon Judgement - Tomorrow In The Papers
14 Kendrick Lamar - Swimming Pools (Drank) (Extended Version) 6
12 The God Machine - In Bad Dreams 4
Ronde 1 - Ladder 109:
37 The Smiths - Reel Around The Fountain
23 Belle And Sebastian - The Boy With The Arab Strap
20 Grandaddy - A.M. 180. 6
19 Nick Drake - Pink Moon 3
18 Johan - Oceans
16 The Psychedelic Furs - Heaven 4
15 Wilco - Jesus, Etc. 8
15 Robyn - With Every Heartbeat 2
9 Boz Scaggs - Lido Shuffle 7
2 Lau - Noltland Castle
Ronde 1 - Ladder 110: sterke ladder, vooral in de breedte
25 Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park
20 Bill Withers - Lean On Me 8
19 Emmylou Harris - Boulder To Birmingham 2
19 Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Été: L'après-Midi 7
18 Nina Simone - Be My Husband 3
15 The Neon Judgement - Tomorrow In The Papers
14 Kendrick Lamar - Swimming Pools (Drank) (Extended Version) 6
12 The God Machine - In Bad Dreams 4
0
geplaatst: 6 februari 2014, 18:54 uur
nico1616 schreef:
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken (en niets menselijks is mij vreemd), maar vaak is er nauwelijks verschil in voorkeur tussen wat ik 8,7,6,4 punten geef. Je kiest dan het hipste nummer, de sympathiekste nieuweling ... Als ik op het einde stem, komt de stand daar zeker als factor bij. Ik zal toch wel mijn 6 en 8 omwisselen om een favoriet een gehaat nummer voorbij te laten steken, zeker?
Of is het enkel toeval dat in de laatste minuten zoveel nummers het nog op de valreep halen?
(quote)
Tsja, dat is dus mijn punt. Ik bepaal mijn punten vooraf en ik ga dan niet in zo'n geval nog punten omdraaien want dat zou ik ook niet hebben gedaan als ik de eerste was. Er zullen heus mensen zijn die dat doen, maar wat jij doet is er vanuit gaan dat anderen het doen omdat jij het ook zou doen. Het lijkt mij bij Gretz eerder een kwestie van tijdsgebrek dan dat ie wacht om strategisch te kunnen stemmen.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 19:10 uur
Arrie schreef:
Tsja, dat is dus mijn punt. Ik bepaal mijn punten vooraf en ik ga dan niet in zo'n geval nog punten omdraaien want dat zou ik ook niet hebben gedaan als ik de eerste was. Er zullen heus mensen zijn die dat doen, maar wat jij doet is er vanuit gaan dat anderen het doen omdat jij het ook zou doen. Het lijkt mij bij Gretz eerder een kwestie van tijdsgebrek dan dat ie wacht om strategisch te kunnen stemmen.
(quote)
Het lijkt mij dat, zodra je de nummers geluisterd en beoordeeld hebt, je de punten plaatst. Behalve als je een week vooruit luistert natuurlijk maar dat zal wellicht niet iedereen doen. Mocht je nu om 4 uur aan het luisteren zijn en de deadline ligt op 5 uur dan denk ik dat - bewust of onbewust - de stand van de ladder op dat moment mee weegt in je oordeel. Niks menselijks is ons tenslotte vreemd (mij in ieder geval niet)...
0
geplaatst: 6 februari 2014, 19:17 uur
Ronde 1 - Ladder 109:
41 The Smiths - Reel Around The Fountain +4
29 Belle And Sebastian - The Boy With The Arab Strap +6
27 Grandaddy - A.M. 180. +7
23 Robyn - With Every Heartbeat +8
21 Nick Drake - Pink Moon +2
18 Wilco - Jesus, Etc. +3
18 Johan - Oceans
16 The Psychedelic Furs - Heaven
9 Boz Scaggs - Lido Shuffle
2 Lau - Noltland Castle