Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!
zoeken in:
0
geplaatst: 10 april 2014, 08:49 uur
Die deadline komt er wel heel snel aan
Geef 3-2-1 punt aan je favorieten, het nummer met de meeste punten gaat door naar de finale.
6 Dashboard
3 Truckers Atlas 3
3 Bukowski 1
2 Exit Does Not Exist 2
2 March Into The Sea
1 Gravity Rides Everything
1 Bury Me With It
Deadline: donderdag 12:00 uur
Geef 3-2-1 punt aan je favorieten, het nummer met de meeste punten gaat door naar de finale.
6 Dashboard
3 Truckers Atlas 3
3 Bukowski 1
2 Exit Does Not Exist 2
2 March Into The Sea
1 Gravity Rides Everything
1 Bury Me With It
Deadline: donderdag 12:00 uur
0
geplaatst: 10 april 2014, 09:05 uur
Geef 3-2-1 punt aan je favorieten, het nummer met de meeste punten gaat door naar de finale.
6 Dashboard
5 Truckers Atlas 2
4 Gravity Rides Everything 3
3 Bukowski
3 Exit Does Not Exist 1
2 March Into The Sea
1 Bury Me With It
Deadline: donderdag 12:00 uur
6 Dashboard
5 Truckers Atlas 2
4 Gravity Rides Everything 3
3 Bukowski
3 Exit Does Not Exist 1
2 March Into The Sea
1 Bury Me With It
Deadline: donderdag 12:00 uur
0
geplaatst: 10 april 2014, 12:09 uur
Greatest Hits of Modest Mouse: finale
Maak je top 10 uit de volgende lijst van 20 nummers.
3rd Planet
Beach Side Property
Cowboy Dan
Custom Concern
Dashboard
Doin’ The Cockroach
Dramamine
Float On
Lives
Lounge (Closing Time)
Missed the Boat
Never Ending Math Equation
Ocean Breathes Salty
Parting of the Sensory
Spitting Venom
Talking Shit about a Pretty Sunset
Teeth Like God’s Shoeshine
The View
The World at Large
Trailer Trash
Deadline: vrijdag 20:00 uur
Maak je top 10 uit de volgende lijst van 20 nummers.
3rd Planet
Beach Side Property
Cowboy Dan
Custom Concern
Dashboard
Doin’ The Cockroach
Dramamine
Float On
Lives
Lounge (Closing Time)
Missed the Boat
Never Ending Math Equation
Ocean Breathes Salty
Parting of the Sensory
Spitting Venom
Talking Shit about a Pretty Sunset
Teeth Like God’s Shoeshine
The View
The World at Large
Trailer Trash
Deadline: vrijdag 20:00 uur
0
Zephyr
geplaatst: 10 april 2014, 19:15 uur
GREATEST HITS intekenlijst
EVEN EEN CORRECTIE DOORVOEREN !
Aangezien de voorbereiding van Gr Hts van Cabaret Voltaire nog niet in kannen en kruiken is, plaats ik die editie een aantal stappen naar onderen. Dat betekent dat laxus11 morgen al aan de beurt is. Ik hoop dat dat goed uitkomt voor hem ?
Wie wil er een editie van Greatest Hits leiden?
Je mag je naam en de artiest die je wil spelen toevoegen aan de lijst.
- arcade monkeys (Modest Mouse)
- Laxus11 ( The Beatles)
- ArthurDZ (Wu-Tang Clan + soloprojecten geproducet door RZA)
- The Eraser (Animal Collective)
- dynamo d (Anouk)
- Teunnis (Frank Zappa)
- DjFrankie (The Jesus and Mary Chain)
- Scientist (Songs Ohia/Jason Molina/Magnolia Electric Co.)
- west (Pearl Jam)
- Casartelli (The Gathering)
- kobe bryant fan (Autechre)
- yeahyeahyeah (Wire)
- Zephyr (Cabaret Voltaire)
- dumb_helicopter (Radiohead)
- 7744leon (Tool)
- zaaf (Gorillaz)
- ArthurDZ (Morrissey)
- Edgar18 (Michael Jackson)
- The Eraser (Mark Kozelek)*
-7744leon (Blur)
- zaaf (The Sound)
- catdog (Kanye West)
- jassn (Atmosphere)
- Chevy93 (The Boxer Rebellion)
- zaaf (Beck)
- ArthurDZ (Paul Weller/The Jam/The Style Council)
- Dance Lover ( Four Tet )
- zaaf (Underworld)
- Scientist (Guided By Voices)
- dynamo d (Spinvis)
- zaaf (The Roots)
-Rudi S (Nick Cave)
-dix (The Fall)
- Silent_Shout (M83)
-Rudi S (Vic Chesnutt)
EVEN EEN CORRECTIE DOORVOEREN !
Aangezien de voorbereiding van Gr Hts van Cabaret Voltaire nog niet in kannen en kruiken is, plaats ik die editie een aantal stappen naar onderen. Dat betekent dat laxus11 morgen al aan de beurt is. Ik hoop dat dat goed uitkomt voor hem ?
Wie wil er een editie van Greatest Hits leiden?
Je mag je naam en de artiest die je wil spelen toevoegen aan de lijst.
- arcade monkeys (Modest Mouse)
- Laxus11 ( The Beatles)
- ArthurDZ (Wu-Tang Clan + soloprojecten geproducet door RZA)
- The Eraser (Animal Collective)
- dynamo d (Anouk)
- Teunnis (Frank Zappa)
- DjFrankie (The Jesus and Mary Chain)
- Scientist (Songs Ohia/Jason Molina/Magnolia Electric Co.)
- west (Pearl Jam)
- Casartelli (The Gathering)
- kobe bryant fan (Autechre)
- yeahyeahyeah (Wire)
- Zephyr (Cabaret Voltaire)
- dumb_helicopter (Radiohead)
- 7744leon (Tool)
- zaaf (Gorillaz)
- ArthurDZ (Morrissey)
- Edgar18 (Michael Jackson)
- The Eraser (Mark Kozelek)*
-7744leon (Blur)
- zaaf (The Sound)
- catdog (Kanye West)
- jassn (Atmosphere)
- Chevy93 (The Boxer Rebellion)
- zaaf (Beck)
- ArthurDZ (Paul Weller/The Jam/The Style Council)
- Dance Lover ( Four Tet )
- zaaf (Underworld)
- Scientist (Guided By Voices)
- dynamo d (Spinvis)
- zaaf (The Roots)
-Rudi S (Nick Cave)
-dix (The Fall)
- Silent_Shout (M83)
-Rudi S (Vic Chesnutt)
0
geplaatst: 10 april 2014, 20:37 uur
Na lang beraden ben ik hiermee op de proppen gekomen:
1. Teeth Like God’s Shoeshine
2. Custom Concern
3. 3rd Planet
4. Beach Side Property
5. Parting of the Sensory
6. Talking Shit about a Pretty Sunset
7. Lounge (Closing Time)
8. Lives
9. Trailer Trash
10. Dramamine
1. Teeth Like God’s Shoeshine
2. Custom Concern
3. 3rd Planet
4. Beach Side Property
5. Parting of the Sensory
6. Talking Shit about a Pretty Sunset
7. Lounge (Closing Time)
8. Lives
9. Trailer Trash
10. Dramamine
0
geplaatst: 10 april 2014, 21:23 uur
Ja, wel een klusje...
1 Dramamine
Zo prachtig, trance-achtig (niet als genre maar als state of mind) . Kan ik eindeloos naar luisteren.
2 The View
Dit nummer is gedreven, op kenmerkende manier gezongen, en voor mij het mooiste van 'Good News For People'
3 Trailer Trash
Prachtige tekst en een heel mooie opbouw
4 Missed the Boat
Lekker, subtiel gitaarspel - prachtig nummer.
5 Never Ending Math Equation
6 The World at Large
7 Teeth Like God’s Shoeshine
8 Custom Concern
9 Lounge
10 Dashboard
1 Dramamine
Zo prachtig, trance-achtig (niet als genre maar als state of mind) . Kan ik eindeloos naar luisteren.
2 The View
Dit nummer is gedreven, op kenmerkende manier gezongen, en voor mij het mooiste van 'Good News For People'
3 Trailer Trash
Prachtige tekst en een heel mooie opbouw
4 Missed the Boat
Lekker, subtiel gitaarspel - prachtig nummer.
5 Never Ending Math Equation
6 The World at Large
7 Teeth Like God’s Shoeshine
8 Custom Concern
9 Lounge
10 Dashboard
0
geplaatst: 10 april 2014, 21:50 uur
1. Float On
2. 3rd Planet
3. Teeth Like God's Shoeshine
4. The World at Large
5. Ocean Breathes Salty
6. Cowboy Dan
7. Doin' the Cockroach
8. Dashboard
9. Trailer Trash
10. Spitting Venom
2. 3rd Planet
3. Teeth Like God's Shoeshine
4. The World at Large
5. Ocean Breathes Salty
6. Cowboy Dan
7. Doin' the Cockroach
8. Dashboard
9. Trailer Trash
10. Spitting Venom
0
geplaatst: 11 april 2014, 01:06 uur
1. Talking Shit about a Pretty Sunset
2. Teeth Like God’s Shoeshine
3. Ocean Breathes Salty
4. The World at Large
5. Lounge (Closing Time)
6. Float On
7. Cowboy Dan
8. Trailer Trash
9. The View
10. Lives
2. Teeth Like God’s Shoeshine
3. Ocean Breathes Salty
4. The World at Large
5. Lounge (Closing Time)
6. Float On
7. Cowboy Dan
8. Trailer Trash
9. The View
10. Lives
0
geplaatst: 11 april 2014, 10:52 uur
1. Teeth Like God’s Shoeshine
Alles waar ik naar op zoek ben in muziek is verpakt in het magnum opus van deze fantastische band. Momenten van berusting worden afgewisseld met nietsontziende uitbarstingen. Daarbij is de tekst ijzersterk en de zang van Isaac Brock nog net iets venijniger dan hij doorgaans is.
2. Cowboy Dan
Duister en rauw. Brock maakt hier het verschil. Met name het 2e deel van het nummer zorgen voor rillingen op de rug.
3. Parting of the Sensory
Wederom een episch nummer vol afwisseling. Regels gelden er niet voor Modest Mouse. Net als de andere topnummers die hierboven staan, voelt ook dit nummer als een stomp in de maag. Ongekend!
4. Lives
Modest Mouse heeft ook zo zijn "warme" kant. Dit blijkt slechts schijn te zijn, als de tekst onder de loep wordt genomen. Lives is één van de meest confronterende nummers. Ik haal er in ieder geval veel positiviteit uit, hoewel ik mij kan indenken dat anderen het tegenovergestelde doen.
5. Trailer Trash
Een nummer vol twijfels en vragen. Hoogtepunt is het middenstuk, waar de voet totaal van het gaspedaal wordt gehaald.
6. The View
Qua opbouw wat traditioneel, maar The View zit gelukkig vol eigenaardigheden om in positieve zin op te vallen. Heerlijk nummer voor tussendoor.
7. Dramamine
8. Spitting Venom
9. 3rd Planet
10. Doin’ The Cockroach
Alles waar ik naar op zoek ben in muziek is verpakt in het magnum opus van deze fantastische band. Momenten van berusting worden afgewisseld met nietsontziende uitbarstingen. Daarbij is de tekst ijzersterk en de zang van Isaac Brock nog net iets venijniger dan hij doorgaans is.
2. Cowboy Dan
Duister en rauw. Brock maakt hier het verschil. Met name het 2e deel van het nummer zorgen voor rillingen op de rug.
3. Parting of the Sensory
Wederom een episch nummer vol afwisseling. Regels gelden er niet voor Modest Mouse. Net als de andere topnummers die hierboven staan, voelt ook dit nummer als een stomp in de maag. Ongekend!
4. Lives
Modest Mouse heeft ook zo zijn "warme" kant. Dit blijkt slechts schijn te zijn, als de tekst onder de loep wordt genomen. Lives is één van de meest confronterende nummers. Ik haal er in ieder geval veel positiviteit uit, hoewel ik mij kan indenken dat anderen het tegenovergestelde doen.
5. Trailer Trash
Een nummer vol twijfels en vragen. Hoogtepunt is het middenstuk, waar de voet totaal van het gaspedaal wordt gehaald.
6. The View
Qua opbouw wat traditioneel, maar The View zit gelukkig vol eigenaardigheden om in positieve zin op te vallen. Heerlijk nummer voor tussendoor.
7. Dramamine
8. Spitting Venom
9. 3rd Planet
10. Doin’ The Cockroach
0
geplaatst: 11 april 2014, 11:12 uur
Ik mis Life Like Weeds, Exit Does Not Exist, Broke, Tundra/Desert Baby Blue Sedan, Edit The Sad Parts en Truckers Atlas. Desalniettemin nog een uitstekende top-10 hoor
1. Doin’ The Cockroach
2. Talking Shit about a Pretty Sunset
3. Teeth Like God’s Shoeshine
4. Dramamine
5. Cowboy Dan
6. Beach Side Property
7. Lives
8. Parting of the Sensory
9. Custom Concern
10. Missed the Boat
1. Doin’ The Cockroach
2. Talking Shit about a Pretty Sunset
3. Teeth Like God’s Shoeshine
4. Dramamine
5. Cowboy Dan
6. Beach Side Property
7. Lives
8. Parting of the Sensory
9. Custom Concern
10. Missed the Boat
0
geplaatst: 11 april 2014, 12:24 uur
Vooral jammer dat Broke mist inderdaad. Verder mooie top 10. De waardering voor Missed The Boat hier verbaast mij wel, heb ik nooit meer dan een aardig nummer gevonden. Zal het de komende tijd weer eens een paar keer draaien.
0
geplaatst: 11 april 2014, 14:31 uur
MIssed The Boat mist voor mij eigenlijk alles wat Modest Mouse voor mij zo'n goede band maakt (op de tekst na dan). En toch, gewoon een enorm lekker popnummertje met een langere houdbaarheidsdatum dan bv Float On of Dashboard.
0
geplaatst: 11 april 2014, 14:33 uur
Het was een moeilijke bevalling, het gaat van erg goed tot geniaal. Ik mis nog Breaktrough, Convenient Parking en March into the sea, die hadden mijn top 10 zeker ook gehaald.
1. Dramamine
2. Dashboard
3. Lounge (Closing Time)
4. Never Ending Math Equation
5. Trailer Trash
6. Custom Concern
7. Ocean Breathes Salty
8. Lives
9. Float On
10. Talking Shit about a Pretty Sunset
1. Dramamine
2. Dashboard
3. Lounge (Closing Time)
4. Never Ending Math Equation
5. Trailer Trash
6. Custom Concern
7. Ocean Breathes Salty
8. Lives
9. Float On
10. Talking Shit about a Pretty Sunset
0
geplaatst: 11 april 2014, 14:35 uur
Dit komt eigenlijk ook goed uit voor mij. De week waarin ik mijn Greatest Hits had moeten organiseren, lijkt een behoorlijk drukke te gaan worden. Ik vreesde er al een beetje voor
0
geplaatst: 11 april 2014, 20:34 uur
Greatest Hits of Modest Mouse
http://captainsdead.com/wp-content/uploads/2013/11/modest.jpg
11. Ocean Breathes Salty 18 (3)
12. Float On 17 (3) nummer 1 van Renoir
13. Parting of the Sensory 17 (3)
14. The View 16 (3)
15. Doin' The Cockroach 15 (3) nummer 1 van The Eraser
16. Dashboard 13 (3)
17. Never Ending Math Equation 13 (2)
18. Beach Side Property 12 (2)
19. Missed The Boat 8 (2)
20. Spitting Venom 4 (2)
Met dank aan de 7 deelnemers
http://captainsdead.com/wp-content/uploads/2013/11/modest.jpg
11. Ocean Breathes Salty 18 (3)
12. Float On 17 (3) nummer 1 van Renoir
13. Parting of the Sensory 17 (3)
14. The View 16 (3)
15. Doin' The Cockroach 15 (3) nummer 1 van The Eraser
16. Dashboard 13 (3)
17. Never Ending Math Equation 13 (2)
18. Beach Side Property 12 (2)
19. Missed The Boat 8 (2)
20. Spitting Venom 4 (2)
Met dank aan de 7 deelnemers
0
geplaatst: 11 april 2014, 20:40 uur
10. Lives (18 punten, 5 keer genoemd)
Co Jackso schreef:
Modest Mouse heeft ook zo zijn "warme" kant. Dit blijkt slechts schijn te zijn, als de tekst onder de loep wordt genomen. Lives is één van de meest confronterende nummers. Ik haal er in ieder geval veel positiviteit uit, hoewel ik mij kan indenken dat anderen het tegenovergestelde doen.
Modest Mouse heeft ook zo zijn "warme" kant. Dit blijkt slechts schijn te zijn, als de tekst onder de loep wordt genomen. Lives is één van de meest confronterende nummers. Ik haal er in ieder geval veel positiviteit uit, hoewel ik mij kan indenken dat anderen het tegenovergestelde doen.
0
geplaatst: 11 april 2014, 20:44 uur
9. The World at Large 19 (3)
Het enige nummer van Good News for People Who Love Bad News in de top 10. Ocean Breathes Salty werd 11de, hun grootste hit, Float On, werd (slechts) 12de.
Het enige nummer van Good News for People Who Love Bad News in de top 10. Ocean Breathes Salty werd 11de, hun grootste hit, Float On, werd (slechts) 12de.
0
geplaatst: 11 april 2014, 20:50 uur
8. 3rd Planet 19 (3)
Door de 2de plek van Renoir haalt deze het van The World at Large. 3rd Planet is overigens al het hoogstgenoteerde nummer dat niet afkomstig is van de eerste 2 albums die duidelijk de populairste blijken.
Door de 2de plek van Renoir haalt deze het van The World at Large. 3rd Planet is overigens al het hoogstgenoteerde nummer dat niet afkomstig is van de eerste 2 albums die duidelijk de populairste blijken.
0
geplaatst: 11 april 2014, 20:54 uur
7. Custom Concern 19 (4)
Afkomstig vanop het debuut. Alle studio-albums waren vertegenwoordigd in de finale en met Never Ending Math Equation (17) was ook de b-sides verzamelaar Building Nothing Out of Something erbij.
Afkomstig vanop het debuut. Alle studio-albums waren vertegenwoordigd in de finale en met Never Ending Math Equation (17) was ook de b-sides verzamelaar Building Nothing Out of Something erbij.
0
geplaatst: 11 april 2014, 20:59 uur
6. Lounge (Closing Time) 20 (4)
5 finaleplaatsen voor The Lonesome Crowded West, daarvan viel enkel Doin' The Cockroach (15) buiten de top 6.
5 finaleplaatsen voor The Lonesome Crowded West, daarvan viel enkel Doin' The Cockroach (15) buiten de top 6.
0
geplaatst: 11 april 2014, 21:02 uur
5. Cowboy Dan 24 (4)
Co Jackso schreef:
Duister en rauw. Brock maakt hier het verschil. Met name het 2e deel van het nummer zorgen voor rillingen op de rug.
Duister en rauw. Brock maakt hier het verschil. Met name het 2e deel van het nummer zorgen voor rillingen op de rug.
0
geplaatst: 11 april 2014, 21:11 uur
0
geplaatst: 11 april 2014, 21:18 uur
3. Trailer Trash 27 (6)
Co Jackso schreef:
Een nummer vol twijfels en vragen. Hoogtepunt is het middenstuk, waar de voet totaal van het gaspedaal wordt gehaald.
Een nummer vol twijfels en vragen. Hoogtepunt is het middenstuk, waar de voet totaal van het gaspedaal wordt gehaald.
0
geplaatst: 11 april 2014, 21:24 uur
2. Dramamine 32 (5) nummer 1 van zaaf en mezelf.
Het eerste nummer van het eerste album en ze hebben het voor mij nooit meer geëvenaard. Ik ben het volledig eens met zaaf, gewoonweg magistraal dit nummer.
zaaf schreef:
Zo prachtig, trance-achtig (niet als genre maar als state of mind) . Kan ik eindeloos naar luisteren.
Zo prachtig, trance-achtig (niet als genre maar als state of mind) . Kan ik eindeloos naar luisteren.
Het eerste nummer van het eerste album en ze hebben het voor mij nooit meer geëvenaard. Ik ben het volledig eens met zaaf, gewoonweg magistraal dit nummer.
0
geplaatst: 11 april 2014, 21:33 uur
1. Teeth Like God's Shoeshine 49 (6) nummer 1 van Co Jackso en Ward
Het nummer dat er in puntenaantal duidelijk boven uitstak, de opener van hun meest gewaardeerde album, The Lonesome Crowded West. Ik was de enige die hem niet in zijn top 10 zette (ondanks dat ik het een beestig nummer vind, de concurrentie was gewoon te sterk).
En daarmee zijn we aan het einde gekomen, bedankt aan ieder die met zijn voortreffelijke smaak aan dit spelletje heeft meegedaan en bedankt aan de mannen van Modest Mouse voor de geweldige muziek.
Dan is het nu aan laxus11 met een of ander obscuur groepje.
Co Jackso schreef:
Alles waar ik naar op zoek ben in muziek is verpakt in het magnum opus van deze fantastische band. Momenten van berusting worden afgewisseld met nietsontziende uitbarstingen. Daarbij is de tekst ijzersterk en de zang van Isaac Brock nog net iets venijniger dan hij doorgaans is.
Alles waar ik naar op zoek ben in muziek is verpakt in het magnum opus van deze fantastische band. Momenten van berusting worden afgewisseld met nietsontziende uitbarstingen. Daarbij is de tekst ijzersterk en de zang van Isaac Brock nog net iets venijniger dan hij doorgaans is.
Het nummer dat er in puntenaantal duidelijk boven uitstak, de opener van hun meest gewaardeerde album, The Lonesome Crowded West. Ik was de enige die hem niet in zijn top 10 zette (ondanks dat ik het een beestig nummer vind, de concurrentie was gewoon te sterk).
En daarmee zijn we aan het einde gekomen, bedankt aan ieder die met zijn voortreffelijke smaak aan dit spelletje heeft meegedaan en bedankt aan de mannen van Modest Mouse voor de geweldige muziek.
Dan is het nu aan laxus11 met een of ander obscuur groepje.
0
geplaatst: 11 april 2014, 21:35 uur
- Laxus11 ( The Beatles)
- ArthurDZ (Wu-Tang Clan + soloprojecten geproducet door RZA)
- The Eraser (Animal Collective)
- dynamo d (Anouk)
- Teunnis (Frank Zappa)
- DjFrankie (The Jesus and Mary Chain)
- Scientist (Songs Ohia/Jason Molina/Magnolia Electric Co.)
- west (Pearl Jam)
- Casartelli (The Gathering)
- kobe bryant fan (Autechre)
- yeahyeahyeah (Wire)
- Zephyr (Cabaret Voltaire)
- dumb_helicopter (Radiohead)
- 7744leon (Tool)
- zaaf (Gorillaz)
- ArthurDZ (Morrissey)
- Edgar18 (Michael Jackson)
- The Eraser (Mark Kozelek)*
-7744leon (Blur)
- zaaf (The Sound)
- catdog (Kanye West)
- jassn (Atmosphere)
- Chevy93 (The Boxer Rebellion)
- zaaf (Beck)
- ArthurDZ (Paul Weller/The Jam/The Style Council)
- Dance Lover ( Four Tet )
- zaaf (Underworld)
- Scientist (Guided By Voices)
- dynamo d (Spinvis)
- zaaf (The Roots)
-Rudi S (Nick Cave)
-dix (The Fall)
- Silent_Shout (M83)
-Rudi S (Vic Chesnutt)
- arcade monkeys (Arctic Monkeys)
- ArthurDZ (Wu-Tang Clan + soloprojecten geproducet door RZA)
- The Eraser (Animal Collective)
- dynamo d (Anouk)
- Teunnis (Frank Zappa)
- DjFrankie (The Jesus and Mary Chain)
- Scientist (Songs Ohia/Jason Molina/Magnolia Electric Co.)
- west (Pearl Jam)
- Casartelli (The Gathering)
- kobe bryant fan (Autechre)
- yeahyeahyeah (Wire)
- Zephyr (Cabaret Voltaire)
- dumb_helicopter (Radiohead)
- 7744leon (Tool)
- zaaf (Gorillaz)
- ArthurDZ (Morrissey)
- Edgar18 (Michael Jackson)
- The Eraser (Mark Kozelek)*
-7744leon (Blur)
- zaaf (The Sound)
- catdog (Kanye West)
- jassn (Atmosphere)
- Chevy93 (The Boxer Rebellion)
- zaaf (Beck)
- ArthurDZ (Paul Weller/The Jam/The Style Council)
- Dance Lover ( Four Tet )
- zaaf (Underworld)
- Scientist (Guided By Voices)
- dynamo d (Spinvis)
- zaaf (The Roots)
-Rudi S (Nick Cave)
-dix (The Fall)
- Silent_Shout (M83)
-Rudi S (Vic Chesnutt)
- arcade monkeys (Arctic Monkeys)
0
geplaatst: 11 april 2014, 21:39 uur
hahaha! thanks arcade monkeys het was een lekkere editie. heb mijn geheugen weer op een fijne manier opgefrist!
0
geplaatst: 11 april 2014, 22:50 uur
Mooie top 10! Ben natuurlijk voornamelijk blij met de uiteindelijke winnaar. Bedankt arcade monkeys voor het organiseren, was inderdaad een fijne gelegenheid om weer eens in hun magnifieke oeuvre te duiken.
0
geplaatst: 11 april 2014, 23:08 uur
Startlijst The Beatles
Nomineer nog 10 nummers die volgens jou zeker niet mogen ontbreken.
1e Ronde
A Day in the Life
A Hard Day's Night
Blackbird
Eleanor Rigby
Get Back
Help!
Here Comes the Sun
I Feel Fine
Let It Be
Lucy in the Sky with Diamonds
Michelle
Norwegian Wood (This Bird Has Flown)
Penny Lane
She's Leaving Home
She Loves You
Strawberry Fields Forever
Tomorrow Never Knows
Ticket to Ride
While My Guitar Gently Weeps
Yesterday
Deadline: Maandag 20:00 uur.
Nomineer nog 10 nummers die volgens jou zeker niet mogen ontbreken.
1e Ronde
A Day in the Life
A Hard Day's Night
Blackbird
Eleanor Rigby
Get Back
Help!
Here Comes the Sun
I Feel Fine
Let It Be
Lucy in the Sky with Diamonds
Michelle
Norwegian Wood (This Bird Has Flown)
Penny Lane
She's Leaving Home
She Loves You
Strawberry Fields Forever
Tomorrow Never Knows
Ticket to Ride
While My Guitar Gently Weeps
Yesterday
Deadline: Maandag 20:00 uur.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.