menu

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!

zoeken in:
avatar van dumb_helicopter
1. Go With The Flow 71 (10)




En dit is jullie nummer 1! Het werd bij niemand bovenaan gezet en één user had zelfs geen plaats in zijn lijstje voor dit nummer, maar het haalde wel een eerste plek in deze Greatest Hits. Een echte stamper met de prachtige frase "I want something good to die for, to make it beautiful to live".

avatar van herman
ArthurDZ schreef:
Zou Edgar18 of herman willen wisselen met mij? Volgende week komt me heel slecht uit voor dit spelletje. Bedankt bij voorbaat!

Helaas, komende week komt mij ook niet zo goed uit. Maar goed dat je het meldt, want ik wil zelf ook nog wisselen, aangezien ik in 'mijn week' naar London ga. Misschien kan Edgar komende week, ik die daarna en jij die daarna?

avatar van ArthurDZ
herman schreef:
(quote)

Helaas, komende week komt mij ook niet zo goed uit. Maar goed dat je het meldt, want ik wil zelf ook nog wisselen, aangezien ik in 'mijn week' naar London ga. Misschien kan Edgar komende week, ik die daarna en jij die daarna?


Voor Edgar past het ook niet goed begrijp ik. Kan dazzler of west ons helpen? Voor mij past alvast elke week perfect, behalve de mijne

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Een weinig verrassende uitslag, wel geinig dat Go With the Flow toch nog eerste is geworden. Terecht natuurlijk, de geniale riff maakt No One Knows memorabel maar verder vind ik het een mindere track. Thanks voor de organisatie dumb_helicopter.

avatar van dazzler
Ik wil gerust de komende week.

avatar van Rudi S
dazzler schreef:
Ik wil gerust de komende week.


Nou dan vanavond maar even warm draaien met Magic Dick

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Wat jij met Magic Dick doet hoeven wij niet allemaal te weten, Rudi...

avatar van Rudi S
panjoe schreef:
Wat jij met Magic Dick doet hoeven wij niet allemaal te weten, Rudi...


Ja, ik wist het, cultuurbarbaren.

avatar van zaaf
o dat zou wel erg leuk zijn dazzler een weekje J Geils!


avatar van zaaf
mooie eerste vraag, van een minuut...

Tongueblocking with Magic Dick zal de titel van mijn volgende roman zijn

avatar van Bonk
Ik dacht, vrijdag eens goed gaan zitten voor the Queens of the Stone Age om eens een hele mooie top 10 samen te stellen, heb ik de hele deadline gemist
Ik had even moeten checken tot wanneer ik had... Toch jammer, want blijft een erg aangenaam bandje. Ik denk dat mijn top 3 zou bestaan uit de top 3 die jullie ook gekozen hadden, maar dan wel precies in omgekeerde volgorde.

avatar van dumb_helicopter
Bonk schreef:
Ik dacht, vrijdag eens goed gaan zitten voor the Queens of the Stone Age om eens een hele mooie top 10 samen te stellen, heb ik de hele deadline gemist
Ik had even moeten checken tot wanneer ik had... Toch jammer, want blijft een erg aangenaam bandje. Ik denk dat mijn top 3 zou bestaan uit de top 3 die jullie ook gekozen hadden, maar dan wel precies in omgekeerde volgorde.


Ik had spijtig genoeg niet meer de tijd om de finale later te presenteren. Je kan er wel nog steeds eens voor zitten en je top-10 pro forma posten?

avatar van Rudi S
zaaf schreef:
mooie eerste vraag, van een minuut...

Tongueblocking with Magic Dick zal de titel van mijn volgende roman zijn


Dat zal in bepaalde kringen wel goed verkopen (blinde aankoop).

Magic beheerst beide technieken (tongue blocking en pucker methode) behoorlijk goed.

avatar van EttaJamesBrown
Tijd om de Hammond en Farfisa onder het stofkleed vandaan te halen.

avatar van zaaf
heb jij een stofkleed? some people got it all....

avatar van trebremmit
Deze is de 500 pagina's gepasseerd, daarom hier verder.

Greatest Hits of #2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:29 uur

geplaatst: vandaag om 12:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.