Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2014, 19:25 uur
1. Forty Six & 2
Geweldige gitaren plus vocale uithalen: heerlijk nummer!
2. Vicarious
3. Jambi
4. The Grudge
5. Lateralus
6. Reflection*
7. Stinkfist
8. Ænima
9. Schism
10. Sober
2. Vicarious
3. Jambi
4. The Grudge
5. Lateralus
6. Reflection*
7. Stinkfist
8. Ænima
9. Schism
10. Sober
0
geplaatst: 10 juli 2014, 20:57 uur
01. Third Eye*
Hun meesterwerk wat mij betreft. Briljant mix van techniek, dynamiek, spanning en waanzin.
02. Reflection*
Wat een fenomenaal spanningsboog gedurende het hele nummer. Vanaf het inventieve 'vallende drumstok'-patroon tot de zichzelf steeds uitstellende climax blijft het nummer boeien.
02. Vicarious
Eigenlijk weinig nieuws onder de Tool-zon, maar dan wel perfect uitgevoerd. Hoogtepunt is natuurlijk de machtige breakdown.
04. 10,000 Days (Wings Part 2)
Alweer zo'n lang en sluipend nummer, denk dat ik daar toch wel wat mee heb. Bedriegenlijk eenvoudig, geweldig effectief.
05. Ænima
Fuck alles
06. Lateralus
Het volgende titelnummer op deze lijst. Ken weinig andere voorbeelden waar wiskunde en muziek zo'n mooie symbiose vormen
07. Disposition*
Alleen al voor het geweldige basspel verdient dit nummer een plekje in deze lijst.
08. H.
Waar de band normaal bekend staat om hun technische hoogstandjes is hier de doodeenvoudig maar geweldige opbouw rond 3.30 het hoogtepunt van het nummer.
09. Hooker with a Penis
Manyard is met zijn teksten eens heerlijk direct, wat goed werkt in dit verder lompe nummer.
10. Jimmy*
Magische zangprestatie van Maynard in dit nummer.
Hun meesterwerk wat mij betreft. Briljant mix van techniek, dynamiek, spanning en waanzin.
02. Reflection*
Wat een fenomenaal spanningsboog gedurende het hele nummer. Vanaf het inventieve 'vallende drumstok'-patroon tot de zichzelf steeds uitstellende climax blijft het nummer boeien.
02. Vicarious
Eigenlijk weinig nieuws onder de Tool-zon, maar dan wel perfect uitgevoerd. Hoogtepunt is natuurlijk de machtige breakdown.
04. 10,000 Days (Wings Part 2)
Alweer zo'n lang en sluipend nummer, denk dat ik daar toch wel wat mee heb. Bedriegenlijk eenvoudig, geweldig effectief.
05. Ænima
Fuck alles
06. Lateralus
Het volgende titelnummer op deze lijst. Ken weinig andere voorbeelden waar wiskunde en muziek zo'n mooie symbiose vormen
07. Disposition*
Alleen al voor het geweldige basspel verdient dit nummer een plekje in deze lijst.
08. H.
Waar de band normaal bekend staat om hun technische hoogstandjes is hier de doodeenvoudig maar geweldige opbouw rond 3.30 het hoogtepunt van het nummer.
09. Hooker with a Penis
Manyard is met zijn teksten eens heerlijk direct, wat goed werkt in dit verder lompe nummer.
10. Jimmy*
Magische zangprestatie van Maynard in dit nummer.
0
geplaatst: 11 juli 2014, 07:41 uur
Eigenlijk een onmogelijke opgave, maar vooruit dan maar.
01. 10,000 Days (Wings Part 2)
--- Het nummer. De opbouw (eigenlijk kan dit nummer niet zonder Wings for Marie (pt1) geluisterd worden). Magistraal.
02. Ænema
--- Een nummer dat met de tijd steeds beter werd en wat ik nu als een van de allerbeste nummers ooit beschouw. Een subtiel gelaagd nummer. Dat zowel rustig op headphones als afsluiter van een concert tot z'n recht komt.
03. Jambi
--- Pinkpop 2006 - Wafels
Die intro, de talkbox, het geweld van Danny Carey. Magistraal nummer
04. Schism
--- De onheilspellende vibe en een boodschap die ten alle tijden geld
05. Vicarious
--- Eigenlijk de samenvatting van Ænima en Lateralus muzikaal gezien
06. Lateralus
--- Spiral out.
07. Pushit
--- De Salival versie is natuurlijk de beste versie maar ook Pushit in de gewone uitvoering laat een mooie dynamiek zien
08. H.
--- Uitblinkend in eenvoud en een grijpende tekst
09. Stinkfist
--- Het nummer waardoor ik fan werd. 't was toen TMF nog een metal programma had om middernacht. rawzrsss
10. Disposition
--- Bij gebrek aan Intension toch een rustig nummer erin opgenomen.
En geen Intension, Right in Two, Rosetta Stoned en Flood. Triest tries triest.
01. 10,000 Days (Wings Part 2)
--- Het nummer. De opbouw (eigenlijk kan dit nummer niet zonder Wings for Marie (pt1) geluisterd worden). Magistraal.
02. Ænema
--- Een nummer dat met de tijd steeds beter werd en wat ik nu als een van de allerbeste nummers ooit beschouw. Een subtiel gelaagd nummer. Dat zowel rustig op headphones als afsluiter van een concert tot z'n recht komt.
03. Jambi
--- Pinkpop 2006 - Wafels
Die intro, de talkbox, het geweld van Danny Carey. Magistraal nummer04. Schism
05. Vicarious
06. Lateralus
--- Spiral out.
07. Pushit
--- De Salival versie is natuurlijk de beste versie maar ook Pushit in de gewone uitvoering laat een mooie dynamiek zien
08. H.
--- Uitblinkend in eenvoud en een grijpende tekst
09. Stinkfist
--- Het nummer waardoor ik fan werd. 't was toen TMF nog een metal programma had om middernacht. rawzrsss
10. Disposition
--- Bij gebrek aan Intension toch een rustig nummer erin opgenomen.
En geen Intension, Right in Two, Rosetta Stoned en Flood. Triest tries triest.

0
geplaatst: 11 juli 2014, 10:30 uur
1. Sober
2. Aenema
3. Stinkfist
4. Schism
5. Vicarious
6. Eulogy
7. H.
8. Lateralus
9. Hooker With A Penis
10. Forty Six & 2
2. Aenema
3. Stinkfist
4. Schism
5. Vicarious
6. Eulogy
7. H.
8. Lateralus
9. Hooker With A Penis
10. Forty Six & 2
0
geplaatst: 11 juli 2014, 13:45 uur
1. Stinkfist
2. Eulogy
3. Pushit
4. Forty Six & 2
5. 10,000 Days (Wings Part 2)
6. Third Eye*
7. Lateralus
8. Reflection*
9. Hooker with a Penis*
10. Ænima
2. Eulogy
3. Pushit
4. Forty Six & 2
5. 10,000 Days (Wings Part 2)
6. Third Eye*
7. Lateralus
8. Reflection*
9. Hooker with a Penis*
10. Ænima
0
geplaatst: 11 juli 2014, 13:55 uur
0
geplaatst: 11 juli 2014, 18:16 uur
Geen zorgen, ik zal bij de uitslag nog wat over de nummers schrijven

0
geplaatst: 11 juli 2014, 18:20 uur
1. Sober
2. Ænima
3. Schism
4. Stinkfist
5. Vicarious
6. Parabola
7. Pushit
8. Lateralus
9. Prison Sex
10. Eulogy
2. Ænima
3. Schism
4. Stinkfist
5. Vicarious
6. Parabola
7. Pushit
8. Lateralus
9. Prison Sex
10. Eulogy
0
geplaatst: 11 juli 2014, 18:54 uur
1. Ænima
Het titelnummer van wat ik eigenlijk nog altijd de beste plaat vindt van Tool. Een plaat vol trauma's, onverwerkte rauwe emoties, maar in tegenstelling tot het soms wat puberale 'Undertow' is er geen sprake meer van woede zonder nuance, zelfs als heel Los Angeles een zondvloed wordt toegewenst (de monoloog waarin Maynard James Keenan precies uitlegt waarom de stad volgens hem dit ook nodig heeft, is ook tekstueel het beste dat hij ooit neerpende imho). Zolang we leren zwemmen is er niets te vrezen, blijkbaar. De instrumentalisten van de band tonen zich ook grote kunstenaars met deze dynamische, afwisselend verzengende en zalvende, eh, vloedgolf van gitaren en drums.
2. Lateralus
Ik heb duidelijk meer met de donkere, oude Tool dan met dat gezweef op de laatste tweede platen maar als Keenan de heilige geest te pakken heeft is het ook wel raak, hoor. Het titelnummer van Lateralus is een frisse wind door mijn hoofd.
3. Stinkfist
Eigenlijk de eerste liefde, 's nachts als tiener stiekem opblijven om rockprogramma's te zien op MTV en TMF en dan die nare clips van Tool... dat maakte indruk! Buiten dat is Stinkfist ook gewoon een ontzettend tof liedje. Mag je nummers van Tool 'liedjes' noemen? Nou ja, zojuist gedaan.
4. H.
5. Forty Six & 2
Twee nummers in de volgorde waarin ze op Ænima staan, ik luister ze ook meestal achter elkaar (met tussendoortje 'Useful Idiot ertussen natuurlijk). Eigenlijk gewoon weer twee hele mooie liedjes op de eerste plaats, met een prachtige opbouw. De manier waarop de nummers van deze plaat na een aantal minuten kunnen losbarsten geeft een hele nieuwe betekenis aan het woord 'climax'.
6. Pushit
Het mag nu duidelijk zijn dat Ænima mijn favoriete Toolplaat is, dit monsternummer wordt door sommigen als het hoogtepunt van de plaat aangemerkt. Dat vind ik toch niet, maar dit stormachtige nummer verdient toch zeker een plek tussen de mooiste Toolnummers. Alle registers gaan open.
7. (Parabol/)Parabola
Zoals iemand anders al heeft opgemerkt eigenlijk niet los te weken van het rustige intro dat als aparte track op de plaat staat. Perfecte samensmelting van de duisternis van de oude Tool met de spiritualiteit van de latere nummers. En weer gewoon een puik in elkaar gestoken liedje, sorry.
8. The Grudge
Magistrale opener van Lateralus, doeltreffender dan veel van de wat langdradige dingen die we verder op het album vinden. 'Saturn ascends', en dat valt te horen. Een reusachtige, zwarte planeet van woede die opkomt over onze hoofden, en ons allemaal dreigt te verslinden. 'Until you choose to let it go...' Mooi ook om te horen hoe complementair tekst en muziek vaak zijn bij deze band.
9. Sober
Toch nog een nummer van Undertow, een lekkere track om te zwelgen in zelfmedelijden. De complexiteit van het latere werk ontbreekt nog, maar in ieder geval kan ik er naar luisteren zonder het idee te krijgen dat ik me schuldig moet voelen omdat niet al mijn chakra's schoon zijn.
10. Hooker with a Penis*
Eigenlijk had hier op muzikale kwaliteit 'Schism' moeten staan, of misschien 'Prison Sex'. Maar 'Hooker With A Penis' wint het door die geniale tekst, waar Keenan zijn middelvinger opstak naar de hele 'alternatieve cultuur' van de jaren negentig. 'Send more money. Fuck you buddy.' Schitterend.
Het titelnummer van wat ik eigenlijk nog altijd de beste plaat vindt van Tool. Een plaat vol trauma's, onverwerkte rauwe emoties, maar in tegenstelling tot het soms wat puberale 'Undertow' is er geen sprake meer van woede zonder nuance, zelfs als heel Los Angeles een zondvloed wordt toegewenst (de monoloog waarin Maynard James Keenan precies uitlegt waarom de stad volgens hem dit ook nodig heeft, is ook tekstueel het beste dat hij ooit neerpende imho). Zolang we leren zwemmen is er niets te vrezen, blijkbaar. De instrumentalisten van de band tonen zich ook grote kunstenaars met deze dynamische, afwisselend verzengende en zalvende, eh, vloedgolf van gitaren en drums.
2. Lateralus
Ik heb duidelijk meer met de donkere, oude Tool dan met dat gezweef op de laatste tweede platen maar als Keenan de heilige geest te pakken heeft is het ook wel raak, hoor. Het titelnummer van Lateralus is een frisse wind door mijn hoofd.
3. Stinkfist
Eigenlijk de eerste liefde, 's nachts als tiener stiekem opblijven om rockprogramma's te zien op MTV en TMF en dan die nare clips van Tool... dat maakte indruk! Buiten dat is Stinkfist ook gewoon een ontzettend tof liedje. Mag je nummers van Tool 'liedjes' noemen? Nou ja, zojuist gedaan.
4. H.
5. Forty Six & 2
Twee nummers in de volgorde waarin ze op Ænima staan, ik luister ze ook meestal achter elkaar (met tussendoortje 'Useful Idiot ertussen natuurlijk). Eigenlijk gewoon weer twee hele mooie liedjes op de eerste plaats, met een prachtige opbouw. De manier waarop de nummers van deze plaat na een aantal minuten kunnen losbarsten geeft een hele nieuwe betekenis aan het woord 'climax'.
6. Pushit
Het mag nu duidelijk zijn dat Ænima mijn favoriete Toolplaat is, dit monsternummer wordt door sommigen als het hoogtepunt van de plaat aangemerkt. Dat vind ik toch niet, maar dit stormachtige nummer verdient toch zeker een plek tussen de mooiste Toolnummers. Alle registers gaan open.
7. (Parabol/)Parabola
Zoals iemand anders al heeft opgemerkt eigenlijk niet los te weken van het rustige intro dat als aparte track op de plaat staat. Perfecte samensmelting van de duisternis van de oude Tool met de spiritualiteit van de latere nummers. En weer gewoon een puik in elkaar gestoken liedje, sorry.
8. The Grudge
Magistrale opener van Lateralus, doeltreffender dan veel van de wat langdradige dingen die we verder op het album vinden. 'Saturn ascends', en dat valt te horen. Een reusachtige, zwarte planeet van woede die opkomt over onze hoofden, en ons allemaal dreigt te verslinden. 'Until you choose to let it go...' Mooi ook om te horen hoe complementair tekst en muziek vaak zijn bij deze band.
9. Sober
Toch nog een nummer van Undertow, een lekkere track om te zwelgen in zelfmedelijden. De complexiteit van het latere werk ontbreekt nog, maar in ieder geval kan ik er naar luisteren zonder het idee te krijgen dat ik me schuldig moet voelen omdat niet al mijn chakra's schoon zijn.
10. Hooker with a Penis*
Eigenlijk had hier op muzikale kwaliteit 'Schism' moeten staan, of misschien 'Prison Sex'. Maar 'Hooker With A Penis' wint het door die geniale tekst, waar Keenan zijn middelvinger opstak naar de hele 'alternatieve cultuur' van de jaren negentig. 'Send more money. Fuck you buddy.' Schitterend.
0
geplaatst: 11 juli 2014, 21:39 uur
Greatest hits of:
[img][/img]
De uitslag
Daar gaan we dan, alvast bedankt aan alle mensen die mee gedaan hebben met stemmen!
Eerst de nummers 20 t/m 11
20. Jimmy* [1 punt, 1 keer genoemd, hoogste positie: 10e]
19. Prison Sex [2 punten, 1 keer genoemd, hoogste positie: 9e]
18. Disposition* [9 punten, 4 keer genoemd, hoogste positie: 7e]
17. Eulogy [15 punten, 3 keer genoemd, hoogste positie: 2e]
16. Third Eye* [16 punten, 3 keer genoemd, Nr. 1 van: crosskip]
15. Hooker with a Penis* [16 punten, 6 keer genoemd, hoogste positie: 4e]
14. Reflection* [17 punten, 3 keer genoemd, hoogste positie: 2e]
13. H. [17 punten, 4 keer genoemd, hoogste positie: 4e]
12. Jambi [18 punten, 3 keer genoemd, hoogste positie: 3e]
11. The Grudge [21 punten, 4 keer genoemd, hoogste positie: 4e]
[img][/img]
De uitslag
Daar gaan we dan, alvast bedankt aan alle mensen die mee gedaan hebben met stemmen!
Eerst de nummers 20 t/m 11
20. Jimmy* [1 punt, 1 keer genoemd, hoogste positie: 10e]
19. Prison Sex [2 punten, 1 keer genoemd, hoogste positie: 9e]
18. Disposition* [9 punten, 4 keer genoemd, hoogste positie: 7e]
17. Eulogy [15 punten, 3 keer genoemd, hoogste positie: 2e]
16. Third Eye* [16 punten, 3 keer genoemd, Nr. 1 van: crosskip]
15. Hooker with a Penis* [16 punten, 6 keer genoemd, hoogste positie: 4e]
14. Reflection* [17 punten, 3 keer genoemd, hoogste positie: 2e]
13. H. [17 punten, 4 keer genoemd, hoogste positie: 4e]
12. Jambi [18 punten, 3 keer genoemd, hoogste positie: 3e]
11. The Grudge [21 punten, 4 keer genoemd, hoogste positie: 4e]
0
geplaatst: 11 juli 2014, 21:43 uur
10. Pushit [21 punten, 4 keer genoemd, hoogste positie: 3e]
We starten de top 10 af met het 10 minuten durende pushit. Toen ik de eerste keer Ænima (het album) opzette weet ik nog goed dat dit het nummer was dat mij de meeste indruk maakte, de opbouw van dit nummer is echt geweldig.
We starten de top 10 af met het 10 minuten durende pushit. Toen ik de eerste keer Ænima (het album) opzette weet ik nog goed dat dit het nummer was dat mij de meeste indruk maakte, de opbouw van dit nummer is echt geweldig.
horizon schreef:
Sandokan-veld schreef:
0
geplaatst: 11 juli 2014, 21:48 uur
9. Parabola [21 punten, 4 keer genoemd, hoogste positie: 2e]
Van pushit gaan we door naar Parbola. Parbola is het tweede deel van het tweeluik Parabol/Parabola, en je kunt de stemmen op parabola het beste zien als stemmen op het tweeluik Parabol/Parabola, zoals Sandokan-veld ook opmerkt
Van pushit gaan we door naar Parbola. Parbola is het tweede deel van het tweeluik Parabol/Parabola, en je kunt de stemmen op parabola het beste zien als stemmen op het tweeluik Parabol/Parabola, zoals Sandokan-veld ook opmerkt
Sandokan-veld schreef:
0
geplaatst: 11 juli 2014, 21:52 uur
8. 10,000 Days (Wings Part 2) [23 punten, 3 keer genoemd, Nr 1 van: horizon]
Van het ene tweeluik naar het andere. Het nummer is niet veel genoemd, maar wel telkens in een hoge positie. Hierdoor heeft het toch een plek is de top 10 gekregen.
Van het ene tweeluik naar het andere. Het nummer is niet veel genoemd, maar wel telkens in een hoge positie. Hierdoor heeft het toch een plek is de top 10 gekregen.
horizon schreef:
crosskip schreef:
0
geplaatst: 11 juli 2014, 21:55 uur
7. Forty Six & 2 [24 punten, 4 keer genoemd, Nr 1 van: dynamo d]
Een van de krachtigste nummers van tool. Ook na 100 keer blijf ik me verbazen naar de hardheid van de climax.
Een van de krachtigste nummers van tool. Ook na 100 keer blijf ik me verbazen naar de hardheid van de climax.
Sandokan-veld schreef:
dynamo d schreef:
0
geplaatst: 11 juli 2014, 21:58 uur
6. Sober [32 punten, 5 keer genoemd, Nr 1 van: Simon77 & laxus11 ]
Het enige nummer van Undertow dat de top 10 heeft gehaald, maar wat voor een nummer. Wat een emotie kan Maynard toch uit zijn stem halen. De verdere omschrijving van het nummer laat ik aan het geweldige bericht van Sandokan-veld over.
Het enige nummer van Undertow dat de top 10 heeft gehaald, maar wat voor een nummer. Wat een emotie kan Maynard toch uit zijn stem halen. De verdere omschrijving van het nummer laat ik aan het geweldige bericht van Sandokan-veld over.
Sandokan-veld schreef:
0
geplaatst: 11 juli 2014, 22:01 uur
5. Lateralus [40 punten, 8 keer genoemd, hoogste positie: 2e]
De top 5 begint met de titeltrack van het album Lateralus. Het nummer staat vooral bekent omdat het gebruikt maakt van de Fibonaccireeks, maar ik vind het sowieso al een heel vet nummer.
De top 5 begint met de titeltrack van het album Lateralus. Het nummer staat vooral bekent omdat het gebruikt maakt van de Fibonaccireeks, maar ik vind het sowieso al een heel vet nummer.
Sandokan-veld schreef:
horizon schreef:
--- Spiral out.
--- Spiral out.
crosskip schreef:
0
geplaatst: 11 juli 2014, 22:03 uur
4. Schism [42 punten, 6 keer genoemd, Nr 1 van: Jonny Marr]
Dit is misschien wel het bekendste (?) nummer van tool. Vrij bijzonder aangezien het volens wikipedia 47 keer van maatsoort verandert.
Dit is misschien wel het bekendste (?) nummer van tool. Vrij bijzonder aangezien het volens wikipedia 47 keer van maatsoort verandert.
horizon schreef:
0
geplaatst: 11 juli 2014, 22:06 uur
3. Vicarious [50 punten, 7 keer genoemd, hoogste positie: 2e]
Dit nummer heeft heel lang op de eerste positie gestaan, maar uiteindelijk zijn er toch 2 nummers hem voorbij geglipt.
Dit nummer heeft heel lang op de eerste positie gestaan, maar uiteindelijk zijn er toch 2 nummers hem voorbij geglipt.
crosskip schreef:
horizon schreef:
0
geplaatst: 11 juli 2014, 22:10 uur
2. Stinkfist [53 punten, 8 keer genoemd, Nr 1 van: DjFrankie& 7744leon]
Ik kan niet ontevreden zijn over hoe mijn nummer 1 het heeft gedaan. Dit is het nummer wat het fenomenale album Ænima opent. Het album Ænima waar ik vroeger verslaaft aan was. Het album Ænima dat nu op nummer 1 van mijn album top 10 staat. En over Ænima gesproken…
Ik kan niet ontevreden zijn over hoe mijn nummer 1 het heeft gedaan. Dit is het nummer wat het fenomenale album Ænima opent. Het album Ænima waar ik vroeger verslaaft aan was. Het album Ænima dat nu op nummer 1 van mijn album top 10 staat. En over Ænima gesproken…
Sandokan-veld schreef:
horizon schreef:
DjFrankie schreef:
Zelden in het begin zo onder de indruk geweest van een nummer zoals Stinkfist destijds.
Sublieme opbouw, onderhuidse spanning (zeker met clip), en hoog meebrulgehalte.
Zelden in het begin zo onder de indruk geweest van een nummer zoals Stinkfist destijds.
Sublieme opbouw, onderhuidse spanning (zeker met clip), en hoog meebrulgehalte.
0
geplaatst: 11 juli 2014, 22:14 uur
1. Ænima [59 punten, 9 keer genoemd, Nr 1 van: Sandokan-veld]
Hier is hij dan: De winnaar! Ænima is het enige nummer dat door alle deelnemers in het top 10 is gezet, een zeer terechte winnaar dus.
Hier is hij dan: De winnaar! Ænima is het enige nummer dat door alle deelnemers in het top 10 is gezet, een zeer terechte winnaar dus.
Sandokan-veld schreef:
horizon schreef:
crosskip schreef:
Fuck alles
Fuck alles
0
geplaatst: 11 juli 2014, 22:18 uur
Nogmaals bedankt aan alle stemmers!
Ik vond het erg leuk om deze editie te maken
ArthurDZ is nu aan de beurt met Morrissey

0
geplaatst: 11 juli 2014, 22:19 uur
20/jun - kobe bryant fan (Autechre)
27/jun - zaaf (Gorillaz)
4/jul - 7744leon (Tool)
11/jul - ArthurDZ (Morrissey)
18/jul - dumb_helicopter (Radiohead)
25/jul - Edgar18 (Michael Jackson)
1/aug - The Eraser (Mark Kozelek)
8/aug -
15/aug - zaaf (The Sound)
22/aug - catdog (Kanye West)
29/aug - jassn (Atmosphere)
5/sep - chevy93 (The Boxer Rebellion)
12/sep - zaaf (Beck)
19/sep - yeahyeahyeah (Wire)
26/sep - ArthurDZ (Paul Weller / The Jam / The Style Council)
3/okt - Dance Lover (Four Tet)
10/okt - zaaf (Underworld)
17/okt - Scientist (Guided by Voices)
24/okt - dynamo d (Spinvis)
31/okt - zaaf (The Roots)
7/nov - Rudi S (Nick Cave)
14/nov - dix (The Fall)
21/nov - Silent_Shout (M83)
28/nov - Rudi S (Vic Chesnutt)
5/dec - arcade monkeys (Arctic Monkeys)
12/dec - panjoe (J Dilla)
19/dec - Johnny Marr (The Smiths)
26/dec - ArthurDZ (Bruce Springsteen)
2/jan - laxus11 (Fleetwood Mac)
9/jan - dynamo d (Nits)
16/jan - Zephyr (Michael Gira/Swans)
23/jan - Johnny Marr (Marvin Gaye)
30/jan - ArthurDZ (The Clash)
6/feb - Johnny Marr (Roxy Music)
13/feb - Casartelli (Camel)
20/feb - herman (Primal Scream)
27/feb - Laxus11 (Led Zeppelin)
6/mar - 7744leon (Blur)
27/jun - zaaf (Gorillaz)
4/jul - 7744leon (Tool)
11/jul - ArthurDZ (Morrissey)
18/jul - dumb_helicopter (Radiohead)
25/jul - Edgar18 (Michael Jackson)
1/aug - The Eraser (Mark Kozelek)
8/aug -
15/aug - zaaf (The Sound)
22/aug - catdog (Kanye West)
29/aug - jassn (Atmosphere)
5/sep - chevy93 (The Boxer Rebellion)
12/sep - zaaf (Beck)
19/sep - yeahyeahyeah (Wire)
26/sep - ArthurDZ (Paul Weller / The Jam / The Style Council)
3/okt - Dance Lover (Four Tet)
10/okt - zaaf (Underworld)
17/okt - Scientist (Guided by Voices)
24/okt - dynamo d (Spinvis)
31/okt - zaaf (The Roots)
7/nov - Rudi S (Nick Cave)
14/nov - dix (The Fall)
21/nov - Silent_Shout (M83)
28/nov - Rudi S (Vic Chesnutt)
5/dec - arcade monkeys (Arctic Monkeys)
12/dec - panjoe (J Dilla)
19/dec - Johnny Marr (The Smiths)
26/dec - ArthurDZ (Bruce Springsteen)
2/jan - laxus11 (Fleetwood Mac)
9/jan - dynamo d (Nits)
16/jan - Zephyr (Michael Gira/Swans)
23/jan - Johnny Marr (Marvin Gaye)
30/jan - ArthurDZ (The Clash)
6/feb - Johnny Marr (Roxy Music)
13/feb - Casartelli (Camel)
20/feb - herman (Primal Scream)
27/feb - Laxus11 (Led Zeppelin)
6/mar - 7744leon (Blur)
0
geplaatst: 11 juli 2014, 22:43 uur
7744leon schreef:

Leuk, met net een nieuw album, dat is plannen.
0
geplaatst: 11 juli 2014, 22:52 uur
Leuk, mijn nummer 1 is ook de nummer 1 van de wedstrijd, dat gebeurt niet vaak
.
Ik luister niet zo heel vaak meer naar Tool, eerlijk gezegd, de laatste week heb ik me een beetje opnieuw in hun werk verdiept en dat was nog best aangenaam. Bedankt voor het organiseren, 7744leon!
.Ik luister niet zo heel vaak meer naar Tool, eerlijk gezegd, de laatste week heb ik me een beetje opnieuw in hun werk verdiept en dat was nog best aangenaam. Bedankt voor het organiseren, 7744leon!
0
geplaatst: 12 juli 2014, 01:16 uur
34 februari, denk niet dat je die ooit gaat organiseren 7744leon 

0
geplaatst: 12 juli 2014, 02:50 uur
7744leon schreef:

Oké, dan is het nu dus tijd voor de Morrissey-editie! Geen Smiths-materiaal nomineren dus, dat is voor de Smiths-week van 19 december, georganiseerd door niemand minder dan Johnny Marr himself!
De startlijst:
Alma Matters
Boy Racer
Everyday Is Like Sunday
First Of The Gang To Die
Hairdresser On Fire
I’m Throwing My Arms Around Paris
Irish Blood, English Heart
Late Night Maudlin Street
Life Is A Pigsty
Now My Heart Is Full
November Spawned A Monster
Pregnant For The Last Time
Suedehead
The Last Of The Famous International Playboys
The More You Ignore Me, The Closer I Get
The National Front Disco
There’s A Place In Hell For Me And My Friends
We Hate It When Our Friends Become Successful
World Peace Is None of Your Business
You Have Killed Me
Nomineer er nog tien bij, zou ik zeggen! Deadline is maandagavond 20.00 uur!
0
geplaatst: 12 juli 2014, 02:58 uur
panjoe, zou je de topictitel willen aanpassen alsjeblieft? 
America Is Not the World
Disappointed
He Knows I'd Love to See Him
Hold on to Your Friends
Interesting Drug
I Have Forgiven Jesus
Our Frank
Such a Little Thing Makes Such a Big Difference
The Ordinary Boys
Tomorrow

America Is Not the World
Disappointed
He Knows I'd Love to See Him
Hold on to Your Friends
Interesting Drug
I Have Forgiven Jesus
Our Frank
Such a Little Thing Makes Such a Big Difference
The Ordinary Boys
Tomorrow
0
geplaatst: 12 juli 2014, 10:11 uur
Alsatian Cousin
Boxers
Dagenham Dave (niet in de startlijst
)
I Have Forgiven Jesus
I Am Hated for Loving
Margaret on the Guillotine
Our Frank
Southpaw
Sunny
Teachers Are Afraid of the Pupils
Boxers
Dagenham Dave (niet in de startlijst
)I Have Forgiven Jesus
I Am Hated for Loving
Margaret on the Guillotine
Our Frank
Southpaw
Sunny
Teachers Are Afraid of the Pupils
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.