Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2003
zoeken in:
0
geplaatst: 13 januari 2014, 19:04 uur
GrafGantz schreef:
Hier nog een fijne cover/bewerking trouwens, om het leed wat te verzachten:
Idd fijn! Hier nog een fijne cover/bewerking trouwens, om het leed wat te verzachten:

0
geplaatst: 13 januari 2014, 22:19 uur
2-4 geweldig clipje ook van hoe heet die Franzoos ook alweer
Idem en dat Farewell: Transmission er met 1-5 uitvliegt vind ik ook verrassend. Dat vind ik eigenlijk een nummer dat nog eens de top 100 van de MuMeladder zou kunnen halen.
Arrie schreef:
Mij stem zou ook zeker weten naar Maps zijn gegaan, ik stond ook te kijken van die uitslag,
Mij stem zou ook zeker weten naar Maps zijn gegaan, ik stond ook te kijken van die uitslag,
Idem en dat Farewell: Transmission er met 1-5 uitvliegt vind ik ook verrassend. Dat vind ik eigenlijk een nummer dat nog eens de top 100 van de MuMeladder zou kunnen halen.
0
geplaatst: 13 januari 2014, 22:27 uur
herman schreef:
(quote)
Dat zie ik nu pas. Wat een uitslagen! De vaste stemmers zijn het hier wel met elkaar eens.
0
geplaatst: 13 januari 2014, 22:45 uur
Nee, al vind ik die ook wel goed. Ik bedoelde Michel Gondry. Toch maar even gegoogled...
0
geplaatst: 13 januari 2014, 23:16 uur
22. Linkin Park - Breaking The Habit vs. The Bluetones - Never Going Nowhere
0-0
0-0
* denotes required fields.