MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2003

zoeken in:

Cured
0-3

GrafGantz schreef:
Hier nog een fijne cover/bewerking trouwens, om het leed wat te verzachten:
Idd fijn!

o ja,

1-4

2-4 geweldig clipje ook van hoe heet die Franzoos ook alweer

Arrie schreef:
Mij stem zou ook zeker weten naar Maps zijn gegaan, ik stond ook te kijken van die uitslag,

Idem en dat Farewell: Transmission er met 1-5 uitvliegt vind ik ook verrassend. Dat vind ik eigenlijk een nummer dat nog eens de top 100 van de MuMeladder zou kunnen halen.

herman schreef:
2-4 geweldig clipje ook van hoe heet die Franzoos ook alweer

(quote)

Idem en dat Farewell: Transmission er met 1-5 uitvliegt vind ik ook verrassend. Dat vind ik eigenlijk een nummer dat nog eens de top 100 van de MuMeladder zou kunnen halen.

Dat zie ik nu pas. Wat een uitslagen! De vaste stemmers zijn het hier wel met elkaar eens.

4-4

@herman: Stéphane Sednaoui wellicht? (gokje)

Nee, al vind ik die ook wel goed. Ik bedoelde Michel Gondry. Toch maar even gegoogled...

mol
4-5

22. Linkin Park - Breaking The Habit vs. The Bluetones - Never Going Nowhere

0-0

Cured
3-4

mol
5-4

23. Ricardo Villalobos - Easy Lee vs. DJ Tiësto - Traffic

mol
2-3

Cured
4-3

Gast
geplaatst: vandaag om 09:47 uur

geplaatst: vandaag om 09:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.