Muziek / Muziekgames / 1980 in 30 Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 17 maart 2015, 19:02 uur
1980 13. Kate Bush - Never for Ever (1980)

271 stemmen / 3.87 sterren / 2 meningen
Babooshka / Delius (Song of Summer) / Blow Away (For Bill) / All We Ever Look For / Egypt
The Wedding List / Violin / The Infant Kiss / Night Scented Stock / Army Dreamers / Breathing

271 stemmen / 3.87 sterren / 2 meningen
Babooshka / Delius (Song of Summer) / Blow Away (For Bill) / All We Ever Look For / Egypt
The Wedding List / Violin / The Infant Kiss / Night Scented Stock / Army Dreamers / Breathing
0
geplaatst: 17 maart 2015, 19:04 uur
1980 13.
00 * Babooshka
00 * Delius (Song of Summer)
00 * Blow Away (For Bill)
00 * All We Ever Look For
00 * Egypt
00 * The Wedding List
00 * Violin
00 * The Infant Kiss
00 * Night Scented Stock
00 * Army Dreamers
00 * Breathing
Ja, ik kan er niet aan doen, maar ik moet hem opnieuw beluisteren.
En dan moet daar tijd voor gemaakt worden die ik nu even niet in dit spel investeer.
00 * Babooshka
00 * Egypt
00 * The Wedding List
00 * Violin
00 * The Infant Kiss
00 * Night Scented Stock
00 * Army Dreamers
00 * Breathing
Ja, ik kan er niet aan doen, maar ik moet hem opnieuw beluisteren.
En dan moet daar tijd voor gemaakt worden die ik nu even niet in dit spel investeer.
0
geplaatst: 17 maart 2015, 19:08 uur
Ik heb hem, het album staat op een 3,5 maar qua titels herken ik zo even snel een stuk of 6 nummers, even beluisteren zal er denk ik ook niet inzitten.
0
geplaatst: 17 maart 2015, 19:53 uur
1980 13.
03 * Babooshka 3
00 * Egypt
01 * The Wedding List 1
00 * Violin
00 * The Infant Kiss
00 * Night Scented Stock
02 * Army Dreamers 2
04 * Breathing 4
Het gebrek aan goede composities wordt deels goedgemaakt door een verrassende productie.
03 * Babooshka 3
00 * Egypt
01 * The Wedding List 1
00 * Violin
00 * The Infant Kiss
00 * Night Scented Stock
02 * Army Dreamers 2
04 * Breathing 4
Het gebrek aan goede composities wordt deels goedgemaakt door een verrassende productie.
0
geplaatst: 18 maart 2015, 00:06 uur
1980 13.
12 * Babooshka 9
05 * Delius (Song of Summer) 5
01 * Blow Away (For Bill) 1
06 * All We Ever Look For 6
04 * Egypt 4
11 * The Wedding List 10
07 * Violin 7
07 * The Infant Kiss 3
05 * Night Scented Stock 2
10 * Army Dreamers 8
15 * Breathing 11
Lange tijd mijn favoriete Kate Bush album geweest tot Hounds of Love in 1985 uitkwam.
Breathing vind ik nog wel het mooiste wat Kate Bush heeft uitgebracht. Opmerkelijk genoeg niet verder dan een notering in de tipparade. Stem 4.0* klasse dus!
12 * Babooshka 9
05 * Delius (Song of Summer) 5
01 * Blow Away (For Bill) 1
06 * All We Ever Look For 6
04 * Egypt 4
11 * The Wedding List 10
07 * Violin 7
07 * The Infant Kiss 3
05 * Night Scented Stock 2
10 * Army Dreamers 8
15 * Breathing 11
Lange tijd mijn favoriete Kate Bush album geweest tot Hounds of Love in 1985 uitkwam.
Breathing vind ik nog wel het mooiste wat Kate Bush heeft uitgebracht. Opmerkelijk genoeg niet verder dan een notering in de tipparade. Stem 4.0* klasse dus!
0
geplaatst: 18 maart 2015, 19:48 uur
1980 14. Supertramp - Paris (1980)

246 stemmen / 3.99 sterren / 1 mening
School / Ain't Nobody But Me / The Logical Song / Bloody Well Right / Breakfast in America
You Started Laughing / Hide in Your Shell / From Now On / Dreamer / Rudy / A Soapbox Opera Asylum / Take the Long Way Home / Fool's Overture / Two of Us / Crime of the Century

246 stemmen / 3.99 sterren / 1 mening
School / Ain't Nobody But Me / The Logical Song / Bloody Well Right / Breakfast in America
You Started Laughing / Hide in Your Shell / From Now On / Dreamer / Rudy / A Soapbox Opera Asylum / Take the Long Way Home / Fool's Overture / Two of Us / Crime of the Century
0
geplaatst: 18 maart 2015, 19:50 uur
1980 14.
00 * School
00 * Ain't Nobody But Me
00 * The Logical Song
00 * Bloody Well Right
00 * Breakfast in America
00 * You Started Laughing
00 * Hide in Your Shell
00 * From Now On
00 * Dreamer
00 * Rudy
00 * A Soapbox Opera
00 * Asylum
00 * Take the Long Way Home
00 * Fool's Overture
00 * Two of Us
00 * Crime of the Century
Live dubbelaars zijn vaak veredelde best of collecties. Dat lijkt hier niet anders.
Misschien dat de fans ons kunnen vertellen of deze live versies een meerwaarde bieden.
00 * School
00 * Ain't Nobody But Me
00 * The Logical Song
00 * Bloody Well Right
00 * Breakfast in America
00 * You Started Laughing
00 * Hide in Your Shell
00 * From Now On
00 * Dreamer
00 * Rudy
00 * A Soapbox Opera
00 * Asylum
00 * Take the Long Way Home
00 * Fool's Overture
00 * Two of Us
00 * Crime of the Century
Live dubbelaars zijn vaak veredelde best of collecties. Dat lijkt hier niet anders.
Misschien dat de fans ons kunnen vertellen of deze live versies een meerwaarde bieden.
0
geplaatst: 18 maart 2015, 21:25 uur
Het is een prima live album enkel wijkt het eigenlijk nergens af van de originelen. Een beetje het Eagles idee zeg maar. Je kan beter de nieuwe uitgave van Crime of the Century kopen/lezen want daar zit een live cd van een show bij met wat meer "beleving". Nu klinkt dat allemaal wat negatief want het is en blijft erg goed met een zeer aardige setlist.
1980 14.
14 * School 14
01 * Ain't Nobody But Me 1
07 * The Logical Song 7
06 * Bloody Well Right 6
11 * Breakfast in America 11
02 * You Started Laughing 2
15 * Hide in Your Shell 15
08 * From Now On 8
04 * Dreamer 4
03 * Rudy 3
10 * A Soapbox Opera 10
05 * Asylum 5
13 * Take the Long Way Home 13
16 * Fool's Overture 16
09 * Two of Us 9
12 * Crime of the Century .12
1980 14.
14 * School 14
01 * Ain't Nobody But Me 1
07 * The Logical Song 7
06 * Bloody Well Right 6
11 * Breakfast in America 11
02 * You Started Laughing 2
15 * Hide in Your Shell 15
08 * From Now On 8
04 * Dreamer 4
03 * Rudy 3
10 * A Soapbox Opera 10
05 * Asylum 5
13 * Take the Long Way Home 13
16 * Fool's Overture 16
09 * Two of Us 9
12 * Crime of the Century .12
0
geplaatst: 18 maart 2015, 23:15 uur
1980 14.
27 * School 13
03 * Ain't Nobody But Me 2
17 * The Logical Song 10
11 * Bloody Well Right 5
20 * Breakfast in America 9
03 * You Started Laughing 1
29 * Hide in Your Shell 14
15 * From Now On 7
12 * Dreamer 8
14 * Rudy 11
22 * A Soapbox Opera 12
09 * Asylum 4
19 * Take the Long Way Home 6
32 * Fool's Overture 16
12 * Two of Us 3
27 * Crime of the Century 15
Mijn favoriete live-album ooit en de nr.3 (!) uit mijn Album Top 10. Kan enigszins begrijpen dat er een link wordt gelegd naar de perfectie van The Eagles maar die zijn kleurloos, saai en hebben weinig tot geen adembenemende songs in hun repertoire. Alles wat Supertramp juist wel heeft en dan vooral in de wat langere nummers. Die gaan mij nooit vervelen. (Fool's Overture 10:14 min., Crime of the Century 06:34 min., Hide In Your Shell 06:36 min.) Zelfs in hun nadagen nog interessant genoeg, denk aan het nummer Brother Where You Bound (1985) met een afspeeltijd van 16:27 min.
Ondanks het gemis van zanger Roger Hodgson. Ook een reden dat ik Supertramp altijd wel heb gewaardeerd, de vocalen van Hodgson die door merg en been gaan. Niet te vervangen dus en zeker niet door het matige zangspel van tweede man Rick Davies. Wel herkenbaar van eerder gezongen werk maar niet zo'n gezichtsbepalende rol die Hodgson wel had. Ok, misschien te weinig improvisatie gelegd in de nummers maar is voor mij geen storende factor. Toevallig liep ik vandeweek tegen hun andere dubbel live-CD aan: It Was The Best of Times (1999) met wat meer ruimte voor afwijkingen in de songs. Aardig is de tweede stem naast Davies die aardig uit de verf komt. Paris (Live) uiteraard 5.0*
27 * School 13
03 * Ain't Nobody But Me 2
17 * The Logical Song 10
11 * Bloody Well Right 5
20 * Breakfast in America 9
03 * You Started Laughing 1
29 * Hide in Your Shell 14
15 * From Now On 7
12 * Dreamer 8
14 * Rudy 11
22 * A Soapbox Opera 12
09 * Asylum 4
19 * Take the Long Way Home 6
32 * Fool's Overture 16
12 * Two of Us 3
27 * Crime of the Century 15
Mijn favoriete live-album ooit en de nr.3 (!) uit mijn Album Top 10. Kan enigszins begrijpen dat er een link wordt gelegd naar de perfectie van The Eagles maar die zijn kleurloos, saai en hebben weinig tot geen adembenemende songs in hun repertoire. Alles wat Supertramp juist wel heeft en dan vooral in de wat langere nummers. Die gaan mij nooit vervelen. (Fool's Overture 10:14 min., Crime of the Century 06:34 min., Hide In Your Shell 06:36 min.) Zelfs in hun nadagen nog interessant genoeg, denk aan het nummer Brother Where You Bound (1985) met een afspeeltijd van 16:27 min.
Ondanks het gemis van zanger Roger Hodgson. Ook een reden dat ik Supertramp altijd wel heb gewaardeerd, de vocalen van Hodgson die door merg en been gaan. Niet te vervangen dus en zeker niet door het matige zangspel van tweede man Rick Davies. Wel herkenbaar van eerder gezongen werk maar niet zo'n gezichtsbepalende rol die Hodgson wel had. Ok, misschien te weinig improvisatie gelegd in de nummers maar is voor mij geen storende factor. Toevallig liep ik vandeweek tegen hun andere dubbel live-CD aan: It Was The Best of Times (1999) met wat meer ruimte voor afwijkingen in de songs. Aardig is de tweede stem naast Davies die aardig uit de verf komt. Paris (Live) uiteraard 5.0*
0
geplaatst: 19 maart 2015, 13:47 uur
sheep67 schreef:
Mijn favoriete live-album ooit en de nr.3 (!) uit mijn Album Top 10.
Mijn favoriete live-album ooit en de nr.3 (!) uit mijn Album Top 10.
Mooie recensie sheep67. Krijg meteen zin dit album weer eens te draaien!

0
geplaatst: 19 maart 2015, 19:00 uur
1980 15. Dead Kennedys - Fresh Fruit for Rotting Vegetables (1980)

250 stemmen / 3.95 sterren / 1 mening
Kill the Poor / Forward to Death / When Ya Get Drafted / Let's Lynch the Landlord / Drug Me
Your Emotions / Chemical Warfare / California Über Alles / I Kill Children / Stealing People's Mail
Funland at the Beach / Ill in the Head / Holiday in Cambodia / Viva las Vegas

250 stemmen / 3.95 sterren / 1 mening
Kill the Poor / Forward to Death / When Ya Get Drafted / Let's Lynch the Landlord / Drug Me
Your Emotions / Chemical Warfare / California Über Alles / I Kill Children / Stealing People's Mail
Funland at the Beach / Ill in the Head / Holiday in Cambodia / Viva las Vegas
0
geplaatst: 19 maart 2015, 19:02 uur
1980 15.
00 * Kill the Poor
00 * Forward to Death
00 * When Ya Get Drafted
00 * Let's Lynch the Landlord
00 * Drug Me
00 * Your Emotions
00 * Chemical Warfare
00 * California Über Alles
00 * I Kill Children
00 * Stealing People's Mail
00 * Funland at the Beach
00 * Ill in the Head
00 * Holiday in Cambodia
00 * Viva las Vegas
Niet zo aan mij besteed (iets te veel in your face), al waardeer ik wel een paar nummers.
00 * Kill the Poor
00 * Forward to Death
00 * When Ya Get Drafted
00 * Drug Me
00 * Your Emotions
00 * Chemical Warfare
00 * California Über Alles
00 * I Kill Children
00 * Ill in the Head
00 * Holiday in Cambodia
00 * Viva las Vegas
Niet zo aan mij besteed (iets te veel in your face), al waardeer ik wel een paar nummers.
0
geplaatst: 19 maart 2015, 19:18 uur
Jullie wel eens gehoord van rateyourmusic.com, de internationale versie van musicmeter? Wil geen reclame maken want he tis minder leuk: ze doen niet aan waardering van indivduele tracks en doen opzettelijk geheimzinnig over de manier hoe de toplijsten worden gemaakt ("om manipulatie te voorkomen"). In elk geval, dit album van de Dead Kennedy's staat naar hun mening wereldwijd op 3 in 1980. Ziehier
0
geplaatst: 19 maart 2015, 19:33 uur
1980 15.
03 * Kill the Poor
00 * Forward to Death
00 * When Ya Get Drafted
00 * Drug Me
00 * Your Emotions
04 * Chemical Warfare
02 * California Über Alles
00 * I Kill Children
00 * Ill in the Head
05 * Holiday in Cambodia
01 * Viva las Vegas
03 * Kill the Poor
00 * Forward to Death
00 * When Ya Get Drafted
00 * Drug Me
00 * Your Emotions
04 * Chemical Warfare
02 * California Über Alles
00 * I Kill Children
00 * Ill in the Head
05 * Holiday in Cambodia
01 * Viva las Vegas
0
geplaatst: 19 maart 2015, 21:47 uur
matthijs schreef:
In elk geval, dit album van de Dead Kennedy's staat naar hun mening wereldwijd op 3 in 1980. Ziehier
In elk geval, dit album van de Dead Kennedy's staat naar hun mening wereldwijd op 3 in 1980. Ziehier
RYM wordt volgens mij gedomineerd door Amerikaanse users.
En dan zal je zien dat Amerikaanse platen altijd wat zwaarder doorwegen.
0
geplaatst: 19 maart 2015, 21:56 uur
sheep67 schreef:
Ondanks het gemis van zanger Roger Hodgson. Ook een reden dat ik Supertramp altijd wel heb gewaardeerd, de vocalen van Hodgson die door merg en been gaan. Niet te vervangen dus en zeker niet door het matige zangspel van tweede man Rick Davies. Wel herkenbaar van eerder gezongen werk maar niet zo'n gezichtsbepalende rol die Hodgson wel had. Ok, misschien te weinig improvisatie gelegd in de nummers maar is voor mij geen storende factor.
Ondanks het gemis van zanger Roger Hodgson. Ook een reden dat ik Supertramp altijd wel heb gewaardeerd, de vocalen van Hodgson die door merg en been gaan. Niet te vervangen dus en zeker niet door het matige zangspel van tweede man Rick Davies. Wel herkenbaar van eerder gezongen werk maar niet zo'n gezichtsbepalende rol die Hodgson wel had. Ok, misschien te weinig improvisatie gelegd in de nummers maar is voor mij geen storende factor.
Ik legde inderdaad de link naar Eagles maar dat ter vergelijk en geen waarde oordeel. Ik denk dat het wel bekend is dat ik Supertramp een stuk hoger aan sla dan Eagles. Ik heb Paris ook op een zeer fraaie 4 staan. Maar waarom een heel stuk over het gemis van Hodgson? Dat is nu uiteraard wel zo (Mark Hart is de vervanger) maar bij Paris is Hodgson er uiteraard nog wel gewoon bij.
0
geplaatst: 19 maart 2015, 23:31 uur
dazzler schreef:
(quote)
Maar ook als je alleen de Nederlandse users bekijkt staat ie op drie. Een plek hoger dan the Cure, die vergelijkbare waardering heeft maar 2 zoveel ratings.
Waarmee ik mijn punt van een vage (niet transparante) ordening nogmaals maak!
0
geplaatst: 20 maart 2015, 02:33 uur
vigil schreef:
Ik legde inderdaad de link naar Eagles maar dat ter vergelijk en geen waarde oordeel. Ik denk dat het wel bekend is dat ik Supertramp een stuk hoger aan sla dan Eagles. Ik heb Paris ook op een zeer fraaie 4 staan. Maar waarom een heel stuk over het gemis van Hodgson? Dat is nu uiteraard wel zo (Mark Hart is de vervanger) maar bij Paris is Hodgson er uiteraard nog wel gewoon bij.
Daar heb je wel gelijk in. Het komt over alsof Hodgson de band al had verlaten toen Paris (1980) uitkwam. Ik zat met mijn hoofd meer bij het net aangeschafte live-dubbelaar uit 1999 waar ik wederom geconfronteerd werd met de ietwat montone stemgeluid van Davies en Mark Hart (nog niet echt verdiept in hem) heeft best een positieve indruk bij mij achtergelaten.
Maar uiteraard was Roger nog van de partij op dit live-album die gelukkig ook door jou wordt gewaardeerd
Drie jaar later pas (1983) besloot Roger een solo-carrière aan te gaan.thx matthijs
Kost mij wel veel moeite hoor...drama soms
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 maart 2015, 10:16 uur
Paris ook weer eens in de speler gehad. Een soort Best of, maar dan live. Dat laatste hoor je in subtiliteiten, maar het is inderdaad geen band die er een minutenlange jam in gooit of nummers vermedleyt en daar ben ik ook eigenlijk in het geheel niet rouwig om. Cd 1 heeft wat meer de bekende krakers (School, Hide in Your Shell), per saldo vind ik de 2e nog wat beter met de wat onderschatte pareltjes A Soapbox Opera en Asylum en daarnaast natuurlijk hun magnum opus.
Van dit album van Dead Kennedys ken ik enkel Holiday in Cambodia en daar heb ik meer dan genoeg aan. En Rateyourmusic is fijn als extra database, maar is verder als website vooral stom, vanwege het gebrek aan interactie tussen gebruikers nog meer dan vanwege de intransparante toplijstsamenstellingen.
Van dit album van Dead Kennedys ken ik enkel Holiday in Cambodia en daar heb ik meer dan genoeg aan. En Rateyourmusic is fijn als extra database, maar is verder als website vooral stom, vanwege het gebrek aan interactie tussen gebruikers nog meer dan vanwege de intransparante toplijstsamenstellingen.
0
geplaatst: 20 maart 2015, 10:39 uur
Merkwaardig. Hoe doe je dat, enkel de Nederlandse users filteren?
Moet je wellicht een account voor hebben.
0
geplaatst: 20 maart 2015, 11:16 uur
sheep67 schreef:
Mark Hart (nog niet echt verdiept in hem)
Mark Hart (nog niet echt verdiept in hem)
Hij heeft na Woodface een blauwe maandag in Crowded House gezeten als live vervanger van Tim Finn en sessie werkzaamheden in de studio
0
geplaatst: 20 maart 2015, 20:35 uur
vigil schreef:
Hij heeft na Woodface een blauwe maandag in Crowded House gezeten als live vervanger van Tim Finn en sessie werkzaamheden in de studio
(quote)
Volgens mij zat hij zelfs in de line-up van het vierde album en de comeback plaat.
En hij tourde ook mee met Crowded House.
0
geplaatst: 20 maart 2015, 22:30 uur
dazzler schreef:
Zie je als je op de link klikt dan niet (zonder in te loggen) middenin de pagina "As rated by members in the following countries: Netherlands"?
Toch echt een Nederlandse lijst: op 68 staat het Simplistisch Verbond, die is toch echt minder populair bij de Amerikanen vermoed ik. Pas op 78 vinden we Abba's Super Trouper, belachelijk laag natuurlijk.
0
geplaatst: 20 maart 2015, 22:59 uur
matthijs schreef:
Zie je als je op de link klikt dan niet (zonder in te loggen) middenin de pagina "As rated by members in the following countries: Netherlands"?
Als ik alle landen aanklik of alleen Nederland, de plaat blijft hij op 84 ratings staan
De parameters blijven gelijk. Dat lijkt me gek, want het zou om meer of minder ratings moeten gaan?
Ik snap het kennelijk niet helemaal.
0
geplaatst: 20 maart 2015, 23:01 uur
1980 16. The Sound - Jeopardy (1980)

217 stemmen / 4.13 sterren / 3 meningen
I Can't Escape Myself / Heartland / Hour of Need / Words Fail Me / Missiles
Heyday / Jeopardy / Night Versus Day / Resistance / Unwritten Law / Desire

217 stemmen / 4.13 sterren / 3 meningen
I Can't Escape Myself / Heartland / Hour of Need / Words Fail Me / Missiles
Heyday / Jeopardy / Night Versus Day / Resistance / Unwritten Law / Desire
0
geplaatst: 20 maart 2015, 23:02 uur
1980 16.
00 * I Can't Escape Myself
00 * Heartland
00 * Hour of Need
00 * Words Fail Me
00 * Missiles
00 * Heyday
00 * Jeopardy
00 * Night Versus Day
00 * Resistance
00 * Unwritten Law
00 * Desire
Eens benieuwd. HIj staat hier in de kast, maar kwam er
in tegenstelling tot zijn aanbeden opvolger nog maar één keer integraal uit.
00 * I Can't Escape Myself
00 * Heartland
00 * Hour of Need
00 * Words Fail Me
00 * Missiles
00 * Heyday
00 * Jeopardy
00 * Night Versus Day
00 * Resistance
00 * Unwritten Law
00 * Desire
Eens benieuwd. HIj staat hier in de kast, maar kwam er
in tegenstelling tot zijn aanbeden opvolger nog maar één keer integraal uit.
0
Zephyr
geplaatst: 21 maart 2015, 10:17 uur
1980 16.
05 * I Can't Escape Myself
06 * Heartland
04 * Hour of Need
03 * Words Fail Me
00 * Missiles
00 * Heyday
00 * Jeopardy
00 * Night Versus Day
00 * Resistance
01 * Unwritten Law
02 * Desire
Dit is toch echt wel een NW/PP-klassieker, wat mij betreft. En eigenlijk niet te vergelijken met de opvolger. Daarvoor verschillen ze te veel.
De tracks hier zijn opgenomen in de 'dode' uren van een studio, en waren in eerste instantie alleen bedoeld als demo's.
Gelukkig is het album later wel uitgebracht (een low-budget album dus...), want dit is een essentiële plaat uit de hoogtijdagen van de Post-Punk ! Rauw, eerlijk, confronterend.
05 * I Can't Escape Myself
06 * Heartland
04 * Hour of Need
03 * Words Fail Me
00 * Missiles
00 * Heyday
00 * Jeopardy
00 * Night Versus Day
00 * Resistance
01 * Unwritten Law
02 * Desire
Dit is toch echt wel een NW/PP-klassieker, wat mij betreft. En eigenlijk niet te vergelijken met de opvolger. Daarvoor verschillen ze te veel.
De tracks hier zijn opgenomen in de 'dode' uren van een studio, en waren in eerste instantie alleen bedoeld als demo's.
Gelukkig is het album later wel uitgebracht (een low-budget album dus...), want dit is een essentiële plaat uit de hoogtijdagen van de Post-Punk ! Rauw, eerlijk, confronterend.
0
geplaatst: 21 maart 2015, 12:04 uur
1980 16.
09 * I Can't Escape Myself 4
06 * Heartland
06 * Hour of Need 2
03 * Words Fail Me
00 * Missiles
00 * Heyday
01 * Jeopardy 1
00 * Night Versus Day
00 * Resistance
06 * Unwritten Law 5
05 * Desire 3
09 * I Can't Escape Myself 4
06 * Heartland
06 * Hour of Need 2
03 * Words Fail Me
00 * Missiles
00 * Heyday
01 * Jeopardy 1
00 * Night Versus Day
00 * Resistance
06 * Unwritten Law 5
05 * Desire 3
0
geplaatst: 21 maart 2015, 19:43 uur
1980 17. Peter Gabriel - Peter Gabriel (1980)

228 stemmen / 3.96 sterren / 3 meningen
Intruder / No Self-Control / Start / I Don't Remember / Family Snapshot
And Through the Wire / Games Without Frontiers / Not One of Us / Lead a Normal Life / Biko

228 stemmen / 3.96 sterren / 3 meningen
Intruder / No Self-Control / Start / I Don't Remember / Family Snapshot
And Through the Wire / Games Without Frontiers / Not One of Us / Lead a Normal Life / Biko
0
geplaatst: 21 maart 2015, 19:46 uur
1980 17.
00 * Intruder
00 * No Self-Control
00 * Start
02 * I Don't Remember
01 * Family Snapshot
00 * And Through the Wire
04 * Games Without Frontiers
00 * Not One of Us
00 * Lead a Normal Life
03 * Biko
Hehe, eindelijk kan ik nog eens wat zonder dat ik moet gaan luisteren,
(wat er dan meestal toch niet meer van komt wegens met andere muziekjes bezig).
Games without Frontiers is een geweldig nummer.
Samen met Ashes to Ashes van Bowie een raam op de jaren 80.
00 * Intruder
00 * No Self-Control
00 * Start
02 * I Don't Remember
01 * Family Snapshot
00 * And Through the Wire
04 * Games Without Frontiers
00 * Not One of Us
00 * Lead a Normal Life
03 * Biko
Hehe, eindelijk kan ik nog eens wat zonder dat ik moet gaan luisteren,
(wat er dan meestal toch niet meer van komt wegens met andere muziekjes bezig).
Games without Frontiers is een geweldig nummer.
Samen met Ashes to Ashes van Bowie een raam op de jaren 80.
* denotes required fields.