Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 18 november 2005, 14:52 uur
5-4 Bowie! (en weer geeft eddie de doorslag, en weer was het een moeilijke keus)
Jammer trouwens dat dit topic zo extreem hardgaat ik zie dat ik al aan paar van mijn Favo's heb gemist (Maiden, Slayer, Dream Theater)
Jammer trouwens dat dit topic zo extreem hardgaat ik zie dat ik al aan paar van mijn Favo's heb gemist (Maiden, Slayer, Dream Theater)
0
geplaatst: 18 november 2005, 14:53 uur
146. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand vs. Dr. Dre - The Chronic
Ik Pas, heb niets met geen van twee
Ik Pas, heb niets met geen van twee
0
geplaatst: 18 november 2005, 14:55 uur
0
geplaatst: 18 november 2005, 14:58 uur
0
geplaatst: 18 november 2005, 14:59 uur
Gaat nu wel heel hard ik blijf ff hangen Fear Factory is zo aan de beurt en die laat ik dus mooi niet schieten 

0
geplaatst: 18 november 2005, 14:59 uur
0
geplaatst: 18 november 2005, 15:01 uur
Eddie schreef:
Gaat nu wel heel hard ik blijf ff hangen Fear Factory is zo aan de beurt en die laat ik dus mooi niet schieten

Mijn idee
0
geplaatst: 18 november 2005, 15:01 uur
Tja, als ik mijn glijdende schaal van genres bekijk gaat het ongeveer:
electronic - hiphop - all de rest min rock - rock in mate van zeurderigheid. Als electronic niet bestaan had luisterde ik ongetwijfeld naar hip-hop.
electronic - hiphop - all de rest min rock - rock in mate van zeurderigheid. Als electronic niet bestaan had luisterde ik ongetwijfeld naar hip-hop.
0
geplaatst: 18 november 2005, 15:02 uur
Onderhond schreef:
bedoel je niet:
electronic - hiphop - onbekende dingen - all de rest min rock - rock in mate van zeurderigheid.
0
geplaatst: 18 november 2005, 15:02 uur
Bij mij is het ongeveer andersom, met R&B dan nog helemaal achteraan achter electronic.
0
Ruby1966
geplaatst: 18 november 2005, 15:03 uur
0-5 elbow
148. Fear Factory - Demanufacture vs. Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik
148. Fear Factory - Demanufacture vs. Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik
0
geplaatst: 18 november 2005, 15:03 uur
Al het bovengenoemde is nog altijd 100 keer beter dan welke country 'n western artiest ook
* denotes required fields.