MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums

zoeken in:
Kos
Midnight marauders .

2-1! Aphex. Niet zeuren kos, en stemmen

bonothecat schreef:
5-0......maar stiekem wil ik hier mijn waardering nog uitdrukking voor the notwist.....prachtig album

Ik merk nu dat ik de komende dagen eigenlijk mijn plek achter mijn pc niet kan verlaten. Met nul stemmen is dat prachtige album van Notwist zomaar de eerste ronde uitgekukeld. En dat tegen een aardige soundtrack van Amélie. Een mooie film hoor, zeker, maar is die soundtrack nou zó goed?

3-2

Common . Cultuurbarbaren hier.

Lol, je kan het ook omdraaien natuurlijk

Martin Visser schreef:
(quote)

Ik merk nu dat ik de komende dagen eigenlijk mijn plek achter mijn pc niet kan verlaten. Met nul stemmen is dat prachtige album van Notwist zomaar de eerste ronde uitgekukeld. En dat tegen een aardige soundtrack van Amélie. Een mooie film hoor, zeker, maar is die soundtrack nou zó goed?

We hadden ze nog gemakkelijk aan twee stemmen kunnen helpen.....ik ga mij schamen en in een hoekje staan.....foei bonothecat

4-3 (Dp)

Wat_Jij_Wil
4-4 aphex

Wat_Jij_Wil
197. The White Stripes - Elephant vs. John Williams - Jurassic Park

1-0 stripes

2-0 WS

3-0 streepjes

198. Tori Amos - From the Choirgirl Hotel vs. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now

Ruby1966
0-1 Antony

0-3 antony

0-4 antony

Wat_Jij_Wil
199 Kraftwerk - The Man-Machine vs. Guns N' Roses - Appetite for Destruction

1-0 kraftwerk

1-1 GNR

JonnieBrasco
3-3 gnr

3-4 Roosjes

Gast
geplaatst: vandaag om 19:31 uur

geplaatst: vandaag om 19:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.