Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 20 november 2005, 12:56 uur
Ruby1966 schreef:
Het zal me niet gebeuren dat er weer 1 uit mijn top 10 weggestemd wordt hè ?
(quote)
Het zal me niet gebeuren dat er weer 1 uit mijn top 10 weggestemd wordt hè ?

Deze keer lijkt me dat sterk.
0
geplaatst: 20 november 2005, 12:57 uur
Ik vind het maar vreemd dat er zoveel fanatiek gedweept wordt met muziek van een vorige generatie. En of dat dan de Beatles, de Stones of Pink Floyd is maakt mij niet zoveel uit, wel dat een erg hoog aangeschreven album er tegen dat soort dinosaurusmuziek uitvliegt.
0
Ruby1966
geplaatst: 20 november 2005, 12:58 uur
Onderhond schreef:
Ik vind het maar vreemd dat er zoveel fanatiek gedweept wordt met muziek van een vorige generatie. En of dat dan de Beatles, de Stones of Pink Floyd is maakt mij niet zoveel uit, wel dat een erg hoog aangeschreven album er tegen dat soort dinosaurusmuziek uitvliegt.
In dit geval ben ik het natuurlijk helemaal met Onderhond eens, ondanks dat ik zelf van die dinosaurusgeneratie ben

0
geplaatst: 20 november 2005, 12:59 uur
Ja, dat is nog stuitender eigenlijk, dat zo'n album van () verdedigd moet worden door de vorige generatie en iemand die erg weinig affiniteit heeft met Sigur Ros 

0
geplaatst: 20 november 2005, 13:00 uur
Onderhond schreef:
Ja, dat is nog stuitender eigenlijk, dat zo'n album van () verdedigd moet worden door de vorige generatie en iemand die erg weinig affiniteit heeft met Sigur Ros

Dat siert je dan weer wel

0
geplaatst: 20 november 2005, 13:03 uur
236. The Doors - Waiting for the Sun vs. Boards of Canada - Music Has the Right to Children
0
geplaatst: 20 november 2005, 13:03 uur
1-0 doors (en Onderhond blijkt nu een groot Doors fan te zijn let op
)
)
0
geplaatst: 20 november 2005, 13:04 uur
Net op tijd he
Even een goed MuMe-maatje helpen in moeilijke tijden!
Even een goed MuMe-maatje helpen in moeilijke tijden!
0
Ruby1966
geplaatst: 20 november 2005, 13:05 uur
Nou, weet ik niet, misschien net te laat, wat had je gestemd bij Pink Floyd versus Sigur Rós ?
0
geplaatst: 20 november 2005, 13:06 uur
Ruby1966 schreef:
Nou, weet ik niet, misschien net te laat, wat had je gestemd bij Pink Floyd versus Sigur Rós ?
Wat dacht jij?
Sigur Ros natuurlijk.
0
geplaatst: 20 november 2005, 13:07 uur
The Doors winnen.
237. Nirvana - In Utero vs. Tom Waits - Swordfishtrombones
0-1 Tom
237. Nirvana - In Utero vs. Tom Waits - Swordfishtrombones
0-1 Tom
0
Wat_Jij_Wil
geplaatst: 20 november 2005, 13:09 uur