Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums
zoeken in:
0
Ruby1966
geplaatst: 20 november 2005, 15:30 uur
aERodynamIC schreef:
Als ik moet gaan janken over al mijn favorieten die verloren hebben had ik nu een vreselijk rot-weekend!
Als ik moet gaan janken over al mijn favorieten die verloren hebben had ik nu een vreselijk rot-weekend!
Sigur Rós, The Sound!!

0
dutch2
geplaatst: 20 november 2005, 15:32 uur
avdj schreef:
Led Zeppelin verloren tegen Nick Drake.....
Zeg mensen het is de bedoeling je favoriete album te stemmen, niet grote namen weg te stemmen die je niet eens ken.
Led Zeppelin verloren tegen Nick Drake.....

Zeg mensen het is de bedoeling je favoriete album te stemmen, niet grote namen weg te stemmen die je niet eens ken.
In plaats van zo te huilebalken zou je misschien wat vaker kunnen meestemmen.
1-3 Ozark
0
geplaatst: 20 november 2005, 15:32 uur
251. Kings of Convenience - Quiet Is the New Loud vs. Ozark Henry - Birthmarks
wordt 2-2 KoC
wordt 2-2 KoC
0
geplaatst: 20 november 2005, 15:33 uur
Ruby1966 schreef:
Sigur Rós, The Sound!!

(quote)
Sigur Rós, The Sound!!

En nog veel meer! Maar daartegenover staan dan weer mensen die blij zijn dat hun favoriet daarvan gewonnen heeft.
Als je niet tegen een spelletje spelen kunt, kun je beter weer leuke stukjes schrijven bij je favoriete albums, en moet je hier wegblijven.
2-3 voor Ozark dus...
0
geplaatst: 20 november 2005, 15:41 uur
2-5
Ken maar één album maar met dit spel is dat geen probleem.
Het is wel heel toevallig dat er bijna geen een geplaatst album meer in zit. Als je kijk naar de Top 100 en de stemgemiddelden en dat vergelijk je met dit spel is het op z'n zachtst gezegd een beetje krom.
Ken maar één album maar met dit spel is dat geen probleem.
Het is wel heel toevallig dat er bijna geen een geplaatst album meer in zit. Als je kijk naar de Top 100 en de stemgemiddelden en dat vergelijk je met dit spel is het op z'n zachtst gezegd een beetje krom.
0
geplaatst: 20 november 2005, 15:48 uur
253. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call vs. Joss Stone - The Soul Sessions
1-0 Nick
1-0 Nick
0
geplaatst: 20 november 2005, 15:49 uur
254. GZA - Liquid Swords vs. Beastie Boys - Ill Communication
* denotes required fields.