Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 16 november 2020, 19:18 uur
Deel 2 en 1 punt uit aan je favorieten
wibro
2. Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 5,8 beetje te eentonig
Karim Sahraoui - White Horse 6,8
Kedr Livanskiy - Sgoraet 7,0
Ritual Howls - Going Upstate 8,5 I like it!
3-0-4-8
Volgende ladder mag maandag 16-11 vanaf 18.00 geplaatst worden
wibro
2. Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 5,8 beetje te eentonig
Karim Sahraoui - White Horse 6,8
Ritual Howls - Going Upstate 8,5 I like it!

3-0-4-8
0
geplaatst: 16 november 2020, 21:21 uur
gecorrigeerd. Na hele dag online werken (alweer) krijg ik lasogen

0
geplaatst: 16 november 2020, 21:30 uur
wibro
2. Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 7.3
Legowelt ken ik wel qua naam, weet zo niet of ik er ooit meer van heb beluisterd. Het klinkt in elk geval wel alsof ik dat eens zou moeten doen. De laatste halve minuut had best nog een poosje langer mogen duren, minder blieps terwijl de beat gewoon doorgaat.
Karim Sahraoui - White Horse 6.9
Karim klinkt wel prima, tot het middenstuk wanneer de beat ineens wegvalt. Zo jammer vind ik dat altijd. Zit je er lekker in en dan ineens weg. Dat het dan later weer terugkomt, tja, de trance is al weg.
Kedr Livanskiy - Sgoraet 4
Kedr vind ik veel te zweverig en de zang irriteert me al snel.
Ritual Howls - Going Upstate 5.5
Ritual Howls, tegen de tijd dat er wat gaat gebeuren ben ik de interesse al zo'n beetje verloren. Maar goed, dan zijn er nog wel 7 minuten te gaan. Maar als je dan nog 2 minuten verder bent is er eigenlijk nog nauwelijks wat gebeurt. De vergelijking met Bauhaus hoor ik helemaal niet trouwens. In elk geval, al met al te weinig en te laat en zeker te lang.
5-1-4-8
wibro
2. Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 7.3
Legowelt ken ik wel qua naam, weet zo niet of ik er ooit meer van heb beluisterd. Het klinkt in elk geval wel alsof ik dat eens zou moeten doen. De laatste halve minuut had best nog een poosje langer mogen duren, minder blieps terwijl de beat gewoon doorgaat.
Karim Sahraoui - White Horse 6.9
Karim klinkt wel prima, tot het middenstuk wanneer de beat ineens wegvalt. Zo jammer vind ik dat altijd. Zit je er lekker in en dan ineens weg. Dat het dan later weer terugkomt, tja, de trance is al weg.
Kedr Livanskiy - Sgoraet 4
Kedr vind ik veel te zweverig en de zang irriteert me al snel.
Ritual Howls, tegen de tijd dat er wat gaat gebeuren ben ik de interesse al zo'n beetje verloren. Maar goed, dan zijn er nog wel 7 minuten te gaan. Maar als je dan nog 2 minuten verder bent is er eigenlijk nog nauwelijks wat gebeurt. De vergelijking met Bauhaus hoor ik helemaal niet trouwens. In elk geval, al met al te weinig en te laat en zeker te lang.
5-1-4-8
0
geplaatst: 16 november 2020, 21:50 uur
Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 6,5 Inderdaad te eentonig
Karim Sahraoui - White Horse 6,7 stuk speelser
Kedr Livanskiy - Sgoraet 6 Niet echt iets voor mij
Ritual Howls - Going Upstate 8 veruit de beste
5-2-4-10
Volgende ladder mag dinsdag 17-11 vanaf 18.00 geplaatst worden
Karim Sahraoui - White Horse 6,7 stuk speelser
Kedr Livanskiy - Sgoraet 6 Niet echt iets voor mij
Ritual Howls - Going Upstate 8 veruit de beste
5-2-4-10
0
geplaatst: 16 november 2020, 21:58 uur
wibro
Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 6.0
Karim Sahraoui - White Horse 7.0
Kedr Livanskiy - Sgoraet 7.5
Ritual Howls - Going Upstate 7.0
5-3-6-10
wibro
Karim Sahraoui - White Horse 7.0
5-3-6-10
0
geplaatst: 16 november 2020, 22:19 uur
wibro
Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 7.7
Niet geheel mijn genre en ik las al dingen als eentonig bij mijn collega stemmers, dus ik had er vooraf een hard hoofd in. Maar dit viel mij alleszins mee. Prima nummer.
Karim Sahraoui - White Horse 6.0
Bij deze had ik zelf meer last van eentonigheid. De beat begon op het einde ook op m'n zenuwen te werken.
Kedr Livanskiy - Sgoraet 7.6
Dit klinkt dan wel weer lekker. Gelukkig ook zang erbij welke ook goed bij het nummer past.
Als je vooraf tegen mij zou zeggen, 3 electronic/dance nummers en 1 dark wave nummer dan had ik eigenlijk de 2 punten al bijna hier weggegeven. Maar helaas pakt dit me totaal niet.
7-3-7-10
wibro
Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 7.7
Niet geheel mijn genre en ik las al dingen als eentonig bij mijn collega stemmers, dus ik had er vooraf een hard hoofd in. Maar dit viel mij alleszins mee. Prima nummer.
Karim Sahraoui - White Horse 6.0
Bij deze had ik zelf meer last van eentonigheid. De beat begon op het einde ook op m'n zenuwen te werken.
Kedr Livanskiy - Sgoraet 7.6
Dit klinkt dan wel weer lekker. Gelukkig ook zang erbij welke ook goed bij het nummer past.
Als je vooraf tegen mij zou zeggen, 3 electronic/dance nummers en 1 dark wave nummer dan had ik eigenlijk de 2 punten al bijna hier weggegeven. Maar helaas pakt dit me totaal niet.
7-3-7-10
0
geplaatst: 16 november 2020, 22:24 uur
wibro
Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 6.5
Karim Sahraoui - White Horse 6.5
Kedr Livanskiy - Sgoraet 7.0
Ritual Howls - Going Upstate 7.5
7-3-8-12
wibro
Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 6.5
Kedr Livanskiy - Sgoraet 7.0
Ritual Howls - Going Upstate 7.5
7-3-8-12
1
geplaatst: 16 november 2020, 22:31 uur
El Ninjo schreef:
Als je vooraf tegen mij zou zeggen, 3 electronic/dance nummers en ik dark wave nummer dan had ik eigenlijk de 2 punten al bijna hier weggegeven. Maar helaas pakt dit me totaal niet.
idem, zeker toen ik een vergelijking met Bauhaus las Als je vooraf tegen mij zou zeggen, 3 electronic/dance nummers en ik dark wave nummer dan had ik eigenlijk de 2 punten al bijna hier weggegeven. Maar helaas pakt dit me totaal niet.

0
geplaatst: 16 november 2020, 23:37 uur
wibro
Ritual Howls - Going Upstate 8.0
7-3-9-13
wibro
Ritual Howls - Going Upstate 8.0
7-3-9-13
0
geplaatst: 17 november 2020, 11:11 uur
wibro
Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 6,8
Karim Sahraoui - White Horse 7,0
Kedr Livanskiy - Sgoraet 6,6
Ritual Howls - Going Upstate 7,1
7-4-9-15
wibro
Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 6,8
Karim Sahraoui - White Horse 7,0
Kedr Livanskiy - Sgoraet 6,6
Ritual Howls - Going Upstate 7,1
7-4-9-15
0
geplaatst: 17 november 2020, 11:12 uur
wibro
Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 6.2
Karim Sahraoui - White Horse 5.7
Kedr Livanskiy - Sgoraet 6.5
7-4-10-18 (+1, correctie Bardt1980)
wibro
Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 6.2
Karim Sahraoui - White Horse 5.7
Kedr Livanskiy - Sgoraet 6.5
7-4-10-18 (+1, correctie Bardt1980)
0
geplaatst: 17 november 2020, 12:44 uur
wibro
2.
Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 6,5
Karim Sahraoui - White Horse 6,0
Ritual Howls - Going Upstate 6,8
7-4-12-19
wibro
2.
Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 6,5
Karim Sahraoui - White Horse 6,0
Ritual Howls - Going Upstate 6,8
7-4-12-19
0
geplaatst: 17 november 2020, 16:36 uur
wibro
2.
Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 8,0
Van Legowelt koester ik vooral zijn platen van een jaar of 20 geleden, toen hij één van de aanjagers van de Electroclash-stroming was. Maar hij brengt duidelijk nog steeds fijn spul uit.
Karim Sahraoui - White Horse 7,3
Deze artiest is me dan weer volledig onbekend. Sluit mooi aan bij het vorige en volgende nummer; deze set zit goed in elkaar
Kedr Livanskiy - Sgoraet 8,3
Van Kedr ken ik slechts een paar nummers, maar die zijn wel allemaal raak. Die Russiche vocalen werken erg goed bij dit geluid. Leuke 'plottwist' ook aan het einde. Tijd om meer van haar te ontdekken.
Ritual Howls - Going Upstate 7,0
Sfeervol en meeslepend geluid. In dit genre zijn de vocalen vaak de valkuil voor mij. Beetje een twijfelgeval nog, maar zo te zien krijg ik nog een ronde om een beter oordeel te kunnen vellen
8-4-14-19
wibro
2.
Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 8,0
Van Legowelt koester ik vooral zijn platen van een jaar of 20 geleden, toen hij één van de aanjagers van de Electroclash-stroming was. Maar hij brengt duidelijk nog steeds fijn spul uit.
Karim Sahraoui - White Horse 7,3
Deze artiest is me dan weer volledig onbekend. Sluit mooi aan bij het vorige en volgende nummer; deze set zit goed in elkaar

Kedr Livanskiy - Sgoraet 8,3
Van Kedr ken ik slechts een paar nummers, maar die zijn wel allemaal raak. Die Russiche vocalen werken erg goed bij dit geluid. Leuke 'plottwist' ook aan het einde. Tijd om meer van haar te ontdekken.
Ritual Howls - Going Upstate 7,0
Sfeervol en meeslepend geluid. In dit genre zijn de vocalen vaak de valkuil voor mij. Beetje een twijfelgeval nog, maar zo te zien krijg ik nog een ronde om een beter oordeel te kunnen vellen

8-4-14-19
1
geplaatst: 17 november 2020, 17:57 uur
wibro
2.
Legowelt - Life in a Bush of Speedweed
De afgelopen jaren heb ik diverse keren wat van Legowelt en zijn sideprojecten of samenwerkingen gedraaid in de zaagshows op Orinoco Radio, zowel oud als nieuw. Iets als 'Experiential Awakening' kan me van zijn latere muziek meer bekoren. 6.8
Karim Sahraoui - White Horse
Fijne track, waar ik langzaam ingezogen wordt. Die ga ik morgen maar eens in de zaagshow draaien. 7.4
Kedr Livanskiy - Sgoraet
Hier heb ik blijkbaar in maart van dit jaar naar geluisterd, gezien de dagtekening van de mp3s van deze artiest. Best fijn sfeertje, al versta ik er geen hout van. Dat einde vind ik (itt yeahyeahyeah) merkwaardig en niet passen.6.9
Ritual Howls - Going Upstate
Voorafgaand aan de Weerwolf-editie in november 2018, een wave/gothic/ebm/ect.-dansavond waar ik draai, ben ik blijkbaar bij deze band uitgekomen, al dan niet door een verzoekje. Ik herinner me dat niet meer, maar de bandnaam was me bijgebleven. Dit is voor mij veruit het lekkerste nummer van dit 4-tal. Dank Wibro voor deze! Een kat ging hier gebiologeerd naar de clip zitten kijken
8.5
8-5-14-21
wibro
2.
Legowelt - Life in a Bush of Speedweed
De afgelopen jaren heb ik diverse keren wat van Legowelt en zijn sideprojecten of samenwerkingen gedraaid in de zaagshows op Orinoco Radio, zowel oud als nieuw. Iets als 'Experiential Awakening' kan me van zijn latere muziek meer bekoren. 6.8
Karim Sahraoui - White Horse
Fijne track, waar ik langzaam ingezogen wordt. Die ga ik morgen maar eens in de zaagshow draaien. 7.4
Kedr Livanskiy - Sgoraet
Hier heb ik blijkbaar in maart van dit jaar naar geluisterd, gezien de dagtekening van de mp3s van deze artiest. Best fijn sfeertje, al versta ik er geen hout van. Dat einde vind ik (itt yeahyeahyeah) merkwaardig en niet passen.6.9
Ritual Howls - Going Upstate
Voorafgaand aan de Weerwolf-editie in november 2018, een wave/gothic/ebm/ect.-dansavond waar ik draai, ben ik blijkbaar bij deze band uitgekomen, al dan niet door een verzoekje. Ik herinner me dat niet meer, maar de bandnaam was me bijgebleven. Dit is voor mij veruit het lekkerste nummer van dit 4-tal. Dank Wibro voor deze! Een kat ging hier gebiologeerd naar de clip zitten kijken
8.58-5-14-21
1
geplaatst: 17 november 2020, 18:18 uur
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido
The Blinders - Brave New World
RVG - Alexandra
Robin Borneman - O Faithful World
Volgende ladder mag woensdag 18-11 vanaf 18.00 geplaatst worden
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido
The Blinders - Brave New World
RVG - Alexandra
Robin Borneman - O Faithful World
1
geplaatst: 17 november 2020, 18:47 uur
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido. Eerste minuten zijn veelbelovend daarna verzandt het wat in dezelfde sound Wel een ruime voldoende.(7)
The Blinders - Brave New World. Deze band ken ik.Niks nieuws onder de zon: Klanksignatuur van Spirit In The Sky verenigd met de moderne klanken van The Black Keys.Degelijk nummer(7,2)
RVG - Alexandra'.Het theatrale van Sparks met vocalen die mij wel een beetje doen denken aan Bob Geldof (ofschoon het hier om een vrouwelijke zangeres gaat)Prima nummer(7,6)
Robin Borneman - O Faithful World.- Hé dit nummer heb ik eerder gehoord.Artiest van Nederlandse bodem
maar toen viel mij al de onnederlandse klank op.Dit zou zomaar de nieuwe soundtrack van het vervolg of remake van de film O Brother, Where Art Thou kunnen zijn.Topper!(8,2)
0-0-1-2
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido. Eerste minuten zijn veelbelovend daarna verzandt het wat in dezelfde sound Wel een ruime voldoende.(7)
The Blinders - Brave New World. Deze band ken ik.Niks nieuws onder de zon: Klanksignatuur van Spirit In The Sky verenigd met de moderne klanken van The Black Keys.Degelijk nummer(7,2)
RVG - Alexandra'.Het theatrale van Sparks met vocalen die mij wel een beetje doen denken aan Bob Geldof (ofschoon het hier om een vrouwelijke zangeres gaat)Prima nummer(7,6)
Robin Borneman - O Faithful World.- Hé dit nummer heb ik eerder gehoord.Artiest van Nederlandse bodem
maar toen viel mij al de onnederlandse klank op.Dit zou zomaar de nieuwe soundtrack van het vervolg of remake van de film O Brother, Where Art Thou kunnen zijn.Topper!(8,2)
0-0-1-2
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 november 2020, 20:26 uur
Uitslag 2:
1 Ritual Howls - Going Upstate 21 pt gem: 7,4
2 Kedr Livanskiy - Sgoraet 14 pt gem: 7
3 Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 8 pt gem 6,86
4 Karim Sahraoui - White Horse 5 pt gem: 6,79
1 Ritual Howls - Going Upstate 21 pt gem: 7,4
2 Kedr Livanskiy - Sgoraet 14 pt gem: 7
3 Legowelt - Life in a Bush of Speedweed 8 pt gem 6,86
4 Karim Sahraoui - White Horse 5 pt gem: 6,79
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 november 2020, 20:36 uur
DjFrankie
Mueran Humanos - Vestido 9
Een van mijn favo nummers van vorig jaar, lekkere psychedelische pop trip
The Blinders - Brave New World 8,8
Een band die ik in 2018 heb ontdekt, rauw maar erg aanstekelijk
RVG - Alexandra 9,5
Ik stond in feb bij Sounds in Venlo af te rekenen, Toen hoorde ik dit nummer, doe die er ook maar bij zei ik tegen de platenboer.
Robin Borneman - O Faithful World 8,9
2 keer live gezien in een kleine setting (huiskamer effect). Ras artiest deze man, verdiend een groter publiek.
1-0-3-2
DjFrankie
Mueran Humanos - Vestido 9
Een van mijn favo nummers van vorig jaar, lekkere psychedelische pop trip
The Blinders - Brave New World 8,8
Een band die ik in 2018 heb ontdekt, rauw maar erg aanstekelijk
RVG - Alexandra 9,5
Ik stond in feb bij Sounds in Venlo af te rekenen, Toen hoorde ik dit nummer, doe die er ook maar bij zei ik tegen de platenboer.
Robin Borneman - O Faithful World 8,9
2 keer live gezien in een kleine setting (huiskamer effect). Ras artiest deze man, verdiend een groter publiek.
1-0-3-2
1
geplaatst: 17 november 2020, 21:14 uur
DjFrankie
Mueran Humanos - Vestido 6.2
Mueran Humanos intrigeert wel vanaf het begin - waar gaat het heen? Daar kom je pas na een minuut of 4 achter maar dat valt dan toch tegen.
The Blinders - Brave New World 7
The Blinders is in elk geval meteen duidelijk, prima rockplaatje. Op een festival zou ik zeker even blijven hangen, benieuwd hoe de volgende klinkt. Kans is wel aanwezig dat ik na 2½ a 3 nummers wat anders zou gaan zoeken maar kan ook best meevallen.
RVG - Alexandra 8
RVG, ik heb even gespiekt, uit Australie, dan kan ik mooi 2 referenties gebruiken uit hetzelfde land: Divinyls en Baby Animals. Van beide hoor ik er wel iets in, net als het overigens erg amerikaanse Motels (vooral qua zang). Hier ga ik wel meer van zoeken.
Robin Borneman - O Faithful World 3
Robin Borneman blijk ik allergisch voor. Waarom duurt het dan 5 minuten.
1-1-5-2
DjFrankie
Mueran Humanos - Vestido 6.2
Mueran Humanos intrigeert wel vanaf het begin - waar gaat het heen? Daar kom je pas na een minuut of 4 achter maar dat valt dan toch tegen.
The Blinders is in elk geval meteen duidelijk, prima rockplaatje. Op een festival zou ik zeker even blijven hangen, benieuwd hoe de volgende klinkt. Kans is wel aanwezig dat ik na 2½ a 3 nummers wat anders zou gaan zoeken maar kan ook best meevallen.
RVG - Alexandra 8
RVG, ik heb even gespiekt, uit Australie, dan kan ik mooi 2 referenties gebruiken uit hetzelfde land: Divinyls en Baby Animals. Van beide hoor ik er wel iets in, net als het overigens erg amerikaanse Motels (vooral qua zang). Hier ga ik wel meer van zoeken.
Robin Borneman - O Faithful World 3
Robin Borneman blijk ik allergisch voor. Waarom duurt het dan 5 minuten.
1-1-5-2
0
geplaatst: 17 november 2020, 21:29 uur
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido 7.5
The Blinders - Brave New World 8.0
RVG - Alexandra 8.5
Robin Borneman - O Faithful World 8.0
1-2-7-2
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido 7.5
The Blinders - Brave New World 8.0
RVG - Alexandra 8.5
Robin Borneman - O Faithful World 8.0
1-2-7-2
0
geplaatst: 17 november 2020, 22:02 uur
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido 7,4
Fijne opbouw… wat onderhuidse spanning en wat tempowisselingen maar de door mij vurig gehoopte uitbraak blijft uit. Desalniettemin iets om een heel album van te proberen als de rest van hun muziek de zelfde stijl houdt…
The Blinders - Brave New World 7,3
Fijn intro… lekkere stamper. Ik mag dit graag al was ik hier in het verleden gekker op.
RVG - Alexandra
Muzikaal weinig mis mee maar ik vind de stem niet zo prettig… doet me een beetje aan Suede denken, waarbij mij de zang ook tegenstaat 6,2
Robin Borneman - O Faithful World 6,8
Prima nummer, soortgelijke nummers pakken mij meer met een meer powervolle stem.
3-3-7-2
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido 7,4
Fijne opbouw… wat onderhuidse spanning en wat tempowisselingen maar de door mij vurig gehoopte uitbraak blijft uit. Desalniettemin iets om een heel album van te proberen als de rest van hun muziek de zelfde stijl houdt…
Fijn intro… lekkere stamper. Ik mag dit graag al was ik hier in het verleden gekker op.
RVG - Alexandra
Muzikaal weinig mis mee maar ik vind de stem niet zo prettig… doet me een beetje aan Suede denken, waarbij mij de zang ook tegenstaat 6,2
Robin Borneman - O Faithful World 6,8
Prima nummer, soortgelijke nummers pakken mij meer met een meer powervolle stem.
3-3-7-2
0
geplaatst: 17 november 2020, 23:53 uur
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido 6,8
The Blinders - Brave New World 7,5
RVG - Alexandra 7,0
Robin Borneman - O Faithful World 8,0
3-4-7-4
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido 6,8
The Blinders - Brave New World 7,5
RVG - Alexandra 7,0
Robin Borneman - O Faithful World 8,0
3-4-7-4
0
geplaatst: 18 november 2020, 00:17 uur
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido 6,0
The Blinders - Brave New World 7,2
RVG - Alexandra 7,4
Robin Borneman - O Faithful World 7,7
3-4-8-6
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido 6,0
RVG - Alexandra 7,4
3-4-8-6
0
geplaatst: 18 november 2020, 00:30 uur
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido 8,3
RVG - Alexandra 6,8
5-4-8-7
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido 8,3
RVG - Alexandra 6,8
5-4-8-7
0
geplaatst: 18 november 2020, 00:38 uur
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido 8,0
Dit ligt mij wel. Lekkere psychedelische trip idd.
The Blinders - Brave New World 7,0
Dit lijkt ergens op was m'n eerste gedachte en bij de commentaren van het album las ik de naam Kasabian.
Juist, daarop dus. Zeker niet slecht maar ook niet echt bijzonder en door de iets te schreeuwerige zang vrees ik dat wel eens snel kan gaan vervelen.
Maar dat is nu nog niet het geval dus voorlopig nog een ruime voldoende.
RVG - Alexandra 7,2
Suede is ook de naam die bij mij opkomt als ik dit hoor. Maar ik trek de zang bij Suede toch net iets beter dan hier. Dat drukt een beetje op de waardering bij mij en zorgt ervoor dat deze buiten de punten valt.
Robin Borneman - O Faithful World 7,9
Uit Nederland dit? Klinkt eigenlijk On-Nederlands goed. Ben wel getriggerd om meer te gaan beluisteren.
7-4-8-8
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido 8,0
Dit ligt mij wel. Lekkere psychedelische trip idd.
Dit lijkt ergens op was m'n eerste gedachte en bij de commentaren van het album las ik de naam Kasabian.
Juist, daarop dus. Zeker niet slecht maar ook niet echt bijzonder en door de iets te schreeuwerige zang vrees ik dat wel eens snel kan gaan vervelen.
Maar dat is nu nog niet het geval dus voorlopig nog een ruime voldoende.
RVG - Alexandra 7,2
Suede is ook de naam die bij mij opkomt als ik dit hoor. Maar ik trek de zang bij Suede toch net iets beter dan hier. Dat drukt een beetje op de waardering bij mij en zorgt ervoor dat deze buiten de punten valt.
Robin Borneman - O Faithful World 7,9
Uit Nederland dit? Klinkt eigenlijk On-Nederlands goed. Ben wel getriggerd om meer te gaan beluisteren.
7-4-8-8
0
geplaatst: 18 november 2020, 08:18 uur
DjFrankie
3.
Mueran Humanos - Vestido 8,2
RVG - Alexandra 6,8
Robin Borneman - O Faithful World 7,6
9-4-8-9
DjFrankie
3.
RVG - Alexandra 6,8
Robin Borneman - O Faithful World 7,6
9-4-8-9
0
geplaatst: 18 november 2020, 09:22 uur
DjFrankie
3.
Dit weet me wel te raken, zeker niet te lang ook.
Vanaf hier wordt het meer rechttoe rechtaan rock. Hier idd beetje Kasabian-achtig.
RVG - Alexandra 6,3
Vocalen liggen mij hier wat minder.
Robin Borneman - O Faithful World 7,0
De manier van zingen heeft wel wat weg van Torre Florim, vergelijkbaar accent.
11-5-8-9
DjFrankie
3.
Dit weet me wel te raken, zeker niet te lang ook.
Vanaf hier wordt het meer rechttoe rechtaan rock. Hier idd beetje Kasabian-achtig.
RVG - Alexandra 6,3
Vocalen liggen mij hier wat minder.
Robin Borneman - O Faithful World 7,0
De manier van zingen heeft wel wat weg van Torre Florim, vergelijkbaar accent.
11-5-8-9
0
geplaatst: 18 november 2020, 10:04 uur
DJ Frankie
3
Mueran Humanos - Vestido 8.5
Benieuwd naar meer.
Wel lekker, maar een stuk minder dan de opener
RVG - Alexandra 6.9