Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 oktober 2014, 19:11 uur
9.
Hurricane #1 - Step into My World
Niet mijn muziek, het gaat langs me heen (6,5)
Fyfe - Conversations
Best aardig popnummer (7,0)
2 Belgen - In The Night
Onderhoudend, maar of dat de volgende keren zo blijft is de vraag (7,0)
The Crystal Method - True Grit
De sound is o.k., ik mis ontwikkeling (6,5)
0-1-1-0
Deadline: 1-11 18.00
Niet mijn muziek, het gaat langs me heen (6,5)
Fyfe - Conversations
Best aardig popnummer (7,0)
2 Belgen - In The Night
Onderhoudend, maar of dat de volgende keren zo blijft is de vraag (7,0)
De sound is o.k., ik mis ontwikkeling (6,5)
0-1-1-0
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 31 oktober 2014, 19:45 uur
9.
Hurricane #1 - Step into My World 7,7 Goed nummer ik hou hier wel van
Fyfe - Conversations 6,9 Aardige dubstep, maar kan ermee door.
2 Belgen - In The Night 7,8 Flash and the Pan (midnight man) is erg dichtbij leuk nummer , maar ik had het vaker gehoord.
The Crystal Method - True Grit 6,8 Prodigy meets Tiesto niet helemaal mijn ding dit nummer
1-1-2-0
Hurricane #1 - Step into My World 7,7 Goed nummer ik hou hier wel van
Fyfe - Conversations 6,9 Aardige dubstep, maar kan ermee door.
2 Belgen - In The Night 7,8 Flash and the Pan (midnight man) is erg dichtbij leuk nummer , maar ik had het vaker gehoord.
The Crystal Method - True Grit 6,8 Prodigy meets Tiesto niet helemaal mijn ding dit nummer
1-1-2-0
0
geplaatst: 31 oktober 2014, 19:48 uur
9.
Hurricane #1 - Step into My World 7
Heb het singletje hiervan nog liggen, zo rond 2000 eens voor een gulden gekocht bij de V&D. Prima britpopnummer, maar ben er nooit echt van ondersteboven geweest.
Fyfe - Conversations 6
Wat saai electronisch popnummer. Dubstep hoor ik hier totaal niet in eigenlijk.
2 Belgen - In The Night 10
Een jaar of 2 terug ontdekt via een Boiler Room-set van Cut Copy. Denk dat dit momenteel wel in mijn top 100 aller tijden staat, een van mijn meest gedraaide nummers van 2013. Het nummer van Flash and the Pan dat Frank noemt is inderdaad niet ver weg, maar ik vind deze wel een stuk beter.
The Crystal Method - True Grit 6,5
Aardig plaatje van deze veteranen, maar ik vraag me vooral af waarvan ik dat sampletje rond 1:30 van ken... Volgens mij uit de mixplaat van Motorcity Drum Ensemble.
2-1-3-0
Heb het singletje hiervan nog liggen, zo rond 2000 eens voor een gulden gekocht bij de V&D. Prima britpopnummer, maar ben er nooit echt van ondersteboven geweest.
Fyfe - Conversations 6
Wat saai electronisch popnummer. Dubstep hoor ik hier totaal niet in eigenlijk.
2 Belgen - In The Night 10
Een jaar of 2 terug ontdekt via een Boiler Room-set van Cut Copy. Denk dat dit momenteel wel in mijn top 100 aller tijden staat, een van mijn meest gedraaide nummers van 2013. Het nummer van Flash and the Pan dat Frank noemt is inderdaad niet ver weg, maar ik vind deze wel een stuk beter.
Aardig plaatje van deze veteranen, maar ik vraag me vooral af waarvan ik dat sampletje rond 1:30 van ken... Volgens mij uit de mixplaat van Motorcity Drum Ensemble.
2-1-3-0
0
geplaatst: 31 oktober 2014, 19:59 uur
9. Hurricane #1 - Step into My World : Nee, dit is geen Oasis, lijkt het natuurlijk wel erg veel op. De frontman Andy Bell heeft wel een tijdje bij Oasis gespeeld, en is ook actief in Beady Eye. Ik sta er niet van te kijken dat hij de zangpartijen over neemt als Liam Gallagher niet in vorm is; iets wat regelmatig voor komt. Andy Bell zat voorheen in Ride, dus eigenlijk jammer dat hij nu zo’n onderschikte rol vervult. Zo, dat was mijn Britpop geschiedenisles van vandaag.9,5
Fyfe – Conversations: Beetje een lichtgewicht tussen al de zwaardere klasse deze editie. Niet mijn ding. 6
2 Belgen - In The Night: Die ken ik van Lena, maar daarin zal ik niet de enige zijn. Deze klinkt ook wel lekker. Beetje New Order achtige zang met wat Trevor Horn achtige effecten. 7,8
The Crystal Method - True Grit: Bekend vanwege (Can't You) Trip Like I Do met Filter van de Spawn soundtrack, die samenwerking viel erg goed uit. Zonder Filter ook de moeite waard, maar wel minder. 7
3-1-4-0
Fyfe – Conversations: Beetje een lichtgewicht tussen al de zwaardere klasse deze editie. Niet mijn ding. 6
2 Belgen - In The Night: Die ken ik van Lena, maar daarin zal ik niet de enige zijn. Deze klinkt ook wel lekker. Beetje New Order achtige zang met wat Trevor Horn achtige effecten. 7,8
The Crystal Method - True Grit: Bekend vanwege (Can't You) Trip Like I Do met Filter van de Spawn soundtrack, die samenwerking viel erg goed uit. Zonder Filter ook de moeite waard, maar wel minder. 7
3-1-4-0
0
geplaatst: 31 oktober 2014, 21:14 uur
9. Geef ieder nummer een punt en tussen 0-10 en geef aan welke 2 nummers volgens jou verder moeten.
1. Hurricane #1 - Step into My World 6,5
2. Fyfe - Conversations 7
3. 2 Belgen - In The Night 7,5
4. The Crystal Method - True Grit 7
1. Hurricane #1 - Step into My World // Overduidelijke jaren '90-sound. Çava.
2. Fyfe - Conversations // Veelbelovende eerste minuut, maar wordt maar met mondjesmaat ingelost. Twijfelgevalletje.
3. 2 Belgen - In The Night // Twee versies van Lena en Opération Coup de Poing, meer had ik hier nooit van gehoord - en eerlijk gezegd nooit naar gezocht, ondanks de fijnheid van vermelde nummers. Dit is eveneens een meevaller, mooi gevarieerd nummer trouwens.
4. The Crystal Method - True Grit // Lang geleden dat ik nog in da club ben geweest, maar dit zou ik daar absoluut kunnen apprecieren. In de huiskamer zie ik mezelf dit echt niet opzetten.
Sympathiepuntje voor de vreemde eend.
3-1-5-1
1. Hurricane #1 - Step into My World 6,5
2. Fyfe - Conversations 7
3. 2 Belgen - In The Night 7,5
4. The Crystal Method - True Grit 7
1. Hurricane #1 - Step into My World // Overduidelijke jaren '90-sound. Çava.
2. Fyfe - Conversations // Veelbelovende eerste minuut, maar wordt maar met mondjesmaat ingelost. Twijfelgevalletje.
3. 2 Belgen - In The Night // Twee versies van Lena en Opération Coup de Poing, meer had ik hier nooit van gehoord - en eerlijk gezegd nooit naar gezocht, ondanks de fijnheid van vermelde nummers. Dit is eveneens een meevaller, mooi gevarieerd nummer trouwens.
4. The Crystal Method - True Grit // Lang geleden dat ik nog in da club ben geweest, maar dit zou ik daar absoluut kunnen apprecieren. In de huiskamer zie ik mezelf dit echt niet opzetten.
Sympathiepuntje voor de vreemde eend.
3-1-5-1
0
geplaatst: 31 oktober 2014, 21:44 uur
9. Geef ieder nummer een punt en tussen 0-10 en geef aan welke 2 nummers volgens jou verder moeten.
1. Hurricane #1 - Step into My World 7,0
Typisch Kink FM-plaatje, uit een soort van studententijdsentiment leuk om weer eens te horen. Eigenlijk net iets leuker dan de meeste nummers van Oasis, maar ik heb dan ook niet zoveel met laatstgenoemden. Met Ride heb ik dan weer veel meer.
2. Fyfe - Conversations 6,5
Met name op Pitchfork lijkt dit soort elektronische R&B erg populair de laatste tijd. In het Song van het Jaar-topic hoor je ook wel eens iets soortgelijks. Het luistert best lekker weg, geen blijvende indruk echter.
3. 2 Belgen - In The Night 7,7
Dit vind ik wel tof. Misschien wel een nadeel dat Midnight Man zo in mijn systeem zit, maar in ieder geval hebben ze zo een lekker ritme te pakken. Verder sowieso een fijne sound. Het eendagsvlieg-vooroordeel zijn ze in ieder geval kwijt.
4. The Crystal Method - True Grit 7,3
Dit is dan weer zo'n beetje het ritme van Leftfield's Afrika Shox. Ook hier een plezant nummer, maar er had nog wel wat meer mee gedaan mogen worden, het blijft een tikje vlak.
3-1-6-2
1. Hurricane #1 - Step into My World 7,0
Typisch Kink FM-plaatje, uit een soort van studententijdsentiment leuk om weer eens te horen. Eigenlijk net iets leuker dan de meeste nummers van Oasis, maar ik heb dan ook niet zoveel met laatstgenoemden. Met Ride heb ik dan weer veel meer.
2. Fyfe - Conversations 6,5
Met name op Pitchfork lijkt dit soort elektronische R&B erg populair de laatste tijd. In het Song van het Jaar-topic hoor je ook wel eens iets soortgelijks. Het luistert best lekker weg, geen blijvende indruk echter.
3. 2 Belgen - In The Night 7,7
Dit vind ik wel tof. Misschien wel een nadeel dat Midnight Man zo in mijn systeem zit, maar in ieder geval hebben ze zo een lekker ritme te pakken. Verder sowieso een fijne sound. Het eendagsvlieg-vooroordeel zijn ze in ieder geval kwijt.
4. The Crystal Method - True Grit 7,3
Dit is dan weer zo'n beetje het ritme van Leftfield's Afrika Shox. Ook hier een plezant nummer, maar er had nog wel wat meer mee gedaan mogen worden, het blijft een tikje vlak.
3-1-6-2
0
geplaatst: 31 oktober 2014, 22:44 uur
Hurricane #1 - Step into My World 7,0
Fyfe - Conversations 7,2
2 Belgen - In The Night 5,5
The Crystal Method - True Grit 9,2
3-2-6-3
Fyfe - Conversations 7,2
2 Belgen - In The Night 5,5
The Crystal Method - True Grit 9,2
3-2-6-3
0
geplaatst: 31 oktober 2014, 23:34 uur
Hurricane #1 - Step into My World 7,1
Fyfe - Conversations 6,1
2 Belgen - In The Night 7,4
The Crystal Method - True Grit 5,5
4-2-7-3
Deadline: 1-11 18.00.
Hurricane #1 - Step into My World 7,1
Fyfe - Conversations 6,1
2 Belgen - In The Night 7,4
The Crystal Method - True Grit 5,5
4-2-7-3
0
geplaatst: 1 november 2014, 10:27 uur
Hurricane #1 - Step into My World 5
Slappe Oasis en daar ben ik ook al geen fan van
Fyfe – Conversations 7,5
Kende ik al. Leuk sfeertje, maar iets te weinig dynamiek.
2 Belgen - In The Night 7,8
Leuke dansbare eighties
The Crystal Method - True Grit 8
Leuke electronische track, lekker dansbaar
4-2-8-4
Hurricane #1 - Step into My World 5
Slappe Oasis en daar ben ik ook al geen fan van
Fyfe – Conversations 7,5
Kende ik al. Leuk sfeertje, maar iets te weinig dynamiek.
2 Belgen - In The Night 7,8
Leuke dansbare eighties
The Crystal Method - True Grit 8
Leuke electronische track, lekker dansbaar
4-2-8-4
0
geplaatst: 1 november 2014, 11:18 uur
Hurricane #1 - Step into My World .Oasis verpakking .Lekker nummer hou wel van de brouwsels en afgietsels afkomstig uit de Madchester muziekscene(7,5)
Fyfe – Conversations .Nogal gelikt en de nasale vocalen klinken bij mij helaas niet prettig in het gehoor(5,7)
2 Belgen - In The Night. Mistige flarden van Midnight Man komen zoals Frank hier al terecht opmerkte voorbij.Prima dansbaar nummer,al vind ik Midnight Man van een beduidend hoger niveau (7,2)
The Crystal Method - True Grit. Flinke tegenvaller bij de eerste luisterbeurt maar een vervolg deed wonderen.Energiek nummer met veel Prodigy invloeden(7,3)
5-2-8-5
Hurricane #1 - Step into My World .Oasis verpakking .Lekker nummer hou wel van de brouwsels en afgietsels afkomstig uit de Madchester muziekscene(7,5)
Fyfe – Conversations .Nogal gelikt en de nasale vocalen klinken bij mij helaas niet prettig in het gehoor(5,7)
2 Belgen - In The Night. Mistige flarden van Midnight Man komen zoals Frank hier al terecht opmerkte voorbij.Prima dansbaar nummer,al vind ik Midnight Man van een beduidend hoger niveau (7,2)
The Crystal Method - True Grit. Flinke tegenvaller bij de eerste luisterbeurt maar een vervolg deed wonderen.Energiek nummer met veel Prodigy invloeden(7,3)
5-2-8-5
0
11iS
geplaatst: 1 november 2014, 13:21 uur
Hurricane #1 - Step into My World 8,0
Fyfe - Conversations 7,0
2 Belgen - In The Night 7,0
6-3-8-5
Hurricane #1 - Step into My World 8,0
Fyfe - Conversations 7,0
2 Belgen - In The Night 7,0
6-3-8-5
0
geplaatst: 1 november 2014, 15:03 uur
Behoorlijk standaard nummer, zonder enige poging tot originaliteit. (6,0)
Fyfe - Conversations
Mooie afwisseling in melodielijnen en ritmes. Dat vind je in al zijn nummer terug. Ik ben dan ook benieuwd naar een volledig album. (8,5)
2 Belgen - In The Night
Ritme doet denken aan het pingpongliedje van Flash & The Pan. Verder niet opvallend. Hoor ik toch liever het pingpongliedje. (6,8)
Ik kan dit prettige muziek vinden, maar het onderscheidt zich onvoldoende tov andere nummers om er meer van te leren kennen. (6,5)
6-4-9-5
Behoorlijk standaard nummer, zonder enige poging tot originaliteit. (6,0)
Fyfe - Conversations
Mooie afwisseling in melodielijnen en ritmes. Dat vind je in al zijn nummer terug. Ik ben dan ook benieuwd naar een volledig album. (8,5)
2 Belgen - In The Night
Ritme doet denken aan het pingpongliedje van Flash & The Pan. Verder niet opvallend. Hoor ik toch liever het pingpongliedje. (6,8)
Ik kan dit prettige muziek vinden, maar het onderscheidt zich onvoldoende tov andere nummers om er meer van te leren kennen. (6,5)
6-4-9-5
0
geplaatst: 1 november 2014, 15:45 uur
Hurricane #1 - Step into My World 6.4
Fyfe - Conversations 6.2
2 Belgen - In The Night 7.3
The Crystal Method - True Grit 7.2
6-4-10-6
Hurricane #1 - Step into My World 6.4
Fyfe - Conversations 6.2
2 Belgen - In The Night 7.3
The Crystal Method - True Grit 7.2
6-4-10-6
0
geplaatst: 1 november 2014, 16:40 uur
Fyfe - Conversations 7,3
2 Belgen - In The Night 7,5
The Crystal Method - True Grit 7,8
6-4-11-7
Fyfe - Conversations 7,3
2 Belgen - In The Night 7,5
The Crystal Method - True Grit 7,8
6-4-11-7
0
geplaatst: 1 november 2014, 16:57 uur
Fyfe - Conversations 6,5
2 Belgen - In The Night 6,5
The Crystal Method - True Grit 6,0
7-5-11-7
Fyfe - Conversations 6,5
2 Belgen - In The Night 6,5
The Crystal Method - True Grit 6,0
7-5-11-7
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 november 2014, 18:06 uur
uitslag morgen
Geef ieder nummer een punt en tussen 0-10 en geef aan welke 2 nummers volgens jou verder moeten.
10. The Trouble With Templeton - Souldiers
Tripwires - Shimmer
Lescop - La Forêt
Hammock - Breathturn
0-0-0-0
Deadline 2-11 18.00
Geef ieder nummer een punt en tussen 0-10 en geef aan welke 2 nummers volgens jou verder moeten.
10. The Trouble With Templeton - Souldiers
Tripwires - Shimmer
Lescop - La Forêt
Hammock - Breathturn
0-0-0-0
Deadline 2-11 18.00
0
geplaatst: 1 november 2014, 18:08 uur
10. The Trouble With Templeton – Souldiers: Prima dromerig geheel, gebeurt genoeg in om het spannend te houden. 8,1
Tripwires – Shimmer: Dit lijkt wel wat op de oude Radiohead (periode Creep), vond ikzelf wel hun betere periode. 8,3
Lescop - La Forêt: Ook dit klinkt goed, mooie combi van stijlen. De Franse taal past er prima bij. De zang lijkt wat op die van Pulp. 8,4
Hammock – Breathturn: Sigur Rós achtige muziek, bij die band erger ik nog wel eens aan de zang, die is hier niet aanwezig. Wel een beetje eentonig, had wat meer in mogen gebeuren. 8
0-1-1-0
Deadline 2-11 18.00
Tripwires – Shimmer: Dit lijkt wel wat op de oude Radiohead (periode Creep), vond ikzelf wel hun betere periode. 8,3
Lescop - La Forêt: Ook dit klinkt goed, mooie combi van stijlen. De Franse taal past er prima bij. De zang lijkt wat op die van Pulp. 8,4
Hammock – Breathturn: Sigur Rós achtige muziek, bij die band erger ik nog wel eens aan de zang, die is hier niet aanwezig. Wel een beetje eentonig, had wat meer in mogen gebeuren. 8
0-1-1-0
Deadline 2-11 18.00
0
geplaatst: 1 november 2014, 18:15 uur
10.
1. The Trouble With Templeton - Souldiers 7
2. Tripwires - Shimmer 7
3. Lescop - La Forêt 8,5
4. Hammock - Breathturn 7,5
1. The Trouble With Templeton - Souldiers // Dromerige pop, van het licht-alternatieve soort dat graag in de Afrekening van StuBru staat. Kan ik zeker wel hebben. Ik mis dat ene dingetje dat het nét wat bijzonderder maakt.
2. Tripwires - Shimmer // Lang moeten denken aan welke groep me dit geluid nu weer deed denken, de oudere Radiohead waar Dhr Raven het over heeft is idd aanwezig, maar ik kom voornamelijk bij de Manic Street Preachers uit. Lang geen slecht geluid. Zelfde opmerking als bij nummertje 1.
3. Lescop - La Forêt // De monotone achtergrond, en het gebrek aan een echte melodie - hetgeen mij normaal gezien zou moeten tegensteken - zijn in dit geval juist de dingen die dit nummer boven de middelmaat doen uitstijgen en intrigerend werken. De pap lustte ik wel pas na enkele luisterbeurten.
4. Hammock - Breathturn // Perfecte soundtrack voor een avondje waarbij een diner met kaarslicht doet verlangen naar meer. Ik hou deze alvast in gedachte voor de zeer nabije toekomst...
0-1-2-1
Deadline: 2-11 18.00
2. Tripwires - Shimmer 7
3. Lescop - La Forêt 8,5
4. Hammock - Breathturn 7,5
1. The Trouble With Templeton - Souldiers // Dromerige pop, van het licht-alternatieve soort dat graag in de Afrekening van StuBru staat. Kan ik zeker wel hebben. Ik mis dat ene dingetje dat het nét wat bijzonderder maakt.
2. Tripwires - Shimmer // Lang moeten denken aan welke groep me dit geluid nu weer deed denken, de oudere Radiohead waar Dhr Raven het over heeft is idd aanwezig, maar ik kom voornamelijk bij de Manic Street Preachers uit. Lang geen slecht geluid. Zelfde opmerking als bij nummertje 1.
3. Lescop - La Forêt // De monotone achtergrond, en het gebrek aan een echte melodie - hetgeen mij normaal gezien zou moeten tegensteken - zijn in dit geval juist de dingen die dit nummer boven de middelmaat doen uitstijgen en intrigerend werken. De pap lustte ik wel pas na enkele luisterbeurten.
4. Hammock - Breathturn // Perfecte soundtrack voor een avondje waarbij een diner met kaarslicht doet verlangen naar meer. Ik hou deze alvast in gedachte voor de zeer nabije toekomst...
0-1-2-1
0
geplaatst: 2 november 2014, 00:07 uur
10.
2. Tripwires - Shimmer 7
3. Lescop - La Forêt 6,5
4. Hammock - Breathturn 6,0
1-2-2-1
2. Tripwires - Shimmer 7
3. Lescop - La Forêt 6,5
1-2-2-1
0
geplaatst: 2 november 2014, 06:33 uur
10.
1. The Trouble With Templeton - Souldiers 7,5
2. Tripwires - Shimmer 7,0
3. Lescop - La Forêt 6,5
2-3-2-1
1. The Trouble With Templeton - Souldiers 7,5
2. Tripwires - Shimmer 7,0
3. Lescop - La Forêt 6,5
2-3-2-1
0
geplaatst: 2 november 2014, 10:01 uur
10.
1. The Trouble With Templeton - Souldiers
Verschillende stijlen, dreigend. Lekker. (8,4)
2. Tripwires - Shimmer
Erg goed! Wellicht niet origineel maar het pakt wel! Ik ga het album eens checken. Jammer van deze sterke ronde dat het geen punt krijgt van mij. (8,0)
3. Lescop - La Forêt
Zowaar een nummer dat ik al ken, en wat een goede keuze. Heerlijk tempo en ja, de franse taal he? (8,2)
4. Hammock - Breathturn
Mooi hoor. Had van mij nog net wat meer schwung mogen hebben en wat meer zuchtende meisjes. (7,5)
3-3-3-1
1. The Trouble With Templeton - Souldiers
Verschillende stijlen, dreigend. Lekker. (8,4)
2. Tripwires - Shimmer
Erg goed! Wellicht niet origineel maar het pakt wel! Ik ga het album eens checken. Jammer van deze sterke ronde dat het geen punt krijgt van mij. (8,0)
3. Lescop - La Forêt
Zowaar een nummer dat ik al ken, en wat een goede keuze. Heerlijk tempo en ja, de franse taal he? (8,2)
4. Hammock - Breathturn
Mooi hoor. Had van mij nog net wat meer schwung mogen hebben en wat meer zuchtende meisjes. (7,5)
3-3-3-1
0
geplaatst: 2 november 2014, 12:43 uur
10.
1. The Trouble With Templeton - Souldiers .Begint lekker dreigend inderdaad maar de vocalen gooien helaas roet in het eten Met een betere zanger was het nummer beduidend hoger uitgevallen qua waardering.(6,5)
2. Tripwires - Shimmer Oei het intro vind ik vocaal niet sterk maar allengs ontwikkeld het zich tot een sterk rocknummer.Met name de galmende vocalen geven het nummer een extra cachet.Swervedriver is niet ver weg.
(7,2)
3. Lescop - La Forêt . Origineel nummer en klinkt bijzonder prettig in het gehoor.Met een beetje fantasie hoor ik er de franse Dave Gahan in terug
(8,2)
4. Hammock - Breathturn Op zich best wel aardig muziek.Helaas ontbreken de verrassende wendingen in het nummer waardoor het op mij als een clichematige muziekbrij overkomt zonder spanningsboog.(6,3)
3-4-4-1
1. The Trouble With Templeton - Souldiers .Begint lekker dreigend inderdaad maar de vocalen gooien helaas roet in het eten Met een betere zanger was het nummer beduidend hoger uitgevallen qua waardering.(6,5)
2. Tripwires - Shimmer Oei het intro vind ik vocaal niet sterk maar allengs ontwikkeld het zich tot een sterk rocknummer.Met name de galmende vocalen geven het nummer een extra cachet.Swervedriver is niet ver weg.
(7,2)3. Lescop - La Forêt . Origineel nummer en klinkt bijzonder prettig in het gehoor.Met een beetje fantasie hoor ik er de franse Dave Gahan in terug
(8,2)4. Hammock - Breathturn Op zich best wel aardig muziek.Helaas ontbreken de verrassende wendingen in het nummer waardoor het op mij als een clichematige muziekbrij overkomt zonder spanningsboog.(6,3)
3-4-4-1
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 november 2014, 12:44 uur
Uitslag 9:
1. 2 Belgen - In The Night 11 pt gem: 7,39
2. The Crystal Method - True Grit 7 pt gem: 7
3. Hurricane #1 - Step into My World 7 pt gem: 6,8
4. Fyfe - Conversations 5 pt gem: 6,76
Superronde !!
10.
The Trouble With Templeton - Souldiers 8,3 Prachtnummer, heerlijk gevarieerd, mooie sound stem net goed. top nominatie
Tripwires - Shimmer 7,8 Ook weer een goed britpopnummer, raakvlakken met Suede. Mooi
Lescop - La Forêt 7,8 Weer een lekker nummer, heerlijke drive in dit nummer
Hammock - Breathturn 7,4 Wederom goed nummer. Sigur Ros is niet ver weg, mooie klanken.Eigen nominatie maar wordt hier finaal ondergesneeuwd.
4-4-5-1
Deadline 2-11 18.00
1. 2 Belgen - In The Night 11 pt gem: 7,39
2. The Crystal Method - True Grit 7 pt gem: 7
3. Hurricane #1 - Step into My World 7 pt gem: 6,8
4. Fyfe - Conversations 5 pt gem: 6,76
Superronde !!
10.
The Trouble With Templeton - Souldiers 8,3 Prachtnummer, heerlijk gevarieerd, mooie sound stem net goed. top nominatie
Tripwires - Shimmer 7,8 Ook weer een goed britpopnummer, raakvlakken met Suede. Mooi
Lescop - La Forêt 7,8 Weer een lekker nummer, heerlijke drive in dit nummer
Hammock - Breathturn 7,4 Wederom goed nummer. Sigur Ros is niet ver weg, mooie klanken.Eigen nominatie maar wordt hier finaal ondergesneeuwd.
4-4-5-1
Deadline 2-11 18.00
0
geplaatst: 2 november 2014, 14:29 uur
10.
The Trouble With Templeton - Souldiers 7,5
Tripwires - Shimmer 7,8
Lescop - La Forêt 7,5
Hammock - Breathturn 7,8
4-5-5-2
Deadline 2-11 18.00
The Trouble With Templeton - Souldiers 7,5
Tripwires - Shimmer 7,8
Lescop - La Forêt 7,5
Hammock - Breathturn 7,8
4-5-5-2
Deadline 2-11 18.00
0
geplaatst: 2 november 2014, 15:09 uur
10. Geef ieder nummer een punt en tussen 0-10 en geef aan welke 2 nummers volgens jou verder moeten.
The Trouble With Templeton – Souldiers 5
Doorsnee “indiepop”. Doet mij weinig
Tripwires – Shimmer 5
Doet mij ook weinig, nogal zoutloos
Lescop - La Forêt 5,3
Zonder in herhaling te willen vallen, een derde zoutloze track uit deze ronde. Om een of andere reden doet het Frans mij licht iets
Hammock – Breathturn 8,5
Prachtige filmische muziek met geweldig “Sigur Ros”-sfeertje. Om bij weg te dromen.
4-5-6-3
Deadline 2-11 18.00
The Trouble With Templeton – Souldiers 5
Doorsnee “indiepop”. Doet mij weinig
Tripwires – Shimmer 5
Doet mij ook weinig, nogal zoutloos
Lescop - La Forêt 5,3
Zonder in herhaling te willen vallen, een derde zoutloze track uit deze ronde. Om een of andere reden doet het Frans mij licht iets
Hammock – Breathturn 8,5
Prachtige filmische muziek met geweldig “Sigur Ros”-sfeertje. Om bij weg te dromen.
4-5-6-3
Deadline 2-11 18.00
0
geplaatst: 2 november 2014, 17:48 uur
10.
The Trouble With Templeton - Souldiers 8,0
Tripwires - Shimmer 6,6
Lescop - La Forêt 7,5
Hammock - Breathturn 7,4
5-5-7-3
Deadline 2-11 18.00
10.
The Trouble With Templeton - Souldiers 8,0
Tripwires - Shimmer 6,6
Lescop - La Forêt 7,5
Hammock - Breathturn 7,4
5-5-7-3
Deadline 2-11 18.00
0
geplaatst: 2 november 2014, 17:55 uur
10. Geef ieder nummer een punt en tussen 0-10 en geef aan welke 2 nummers volgens jou verder moeten.
The Trouble With Templeton – Souldiers 6,8
Prima nummer beetje dromerig het einde is het mooiste.
Tripwires – Shimmer 6
Dit vind ik erg doorsnee.
Lescop - La Forêt 7,3
Lekker tempo fijne stem het frans is leuk hierbij.
Hammock – Breathturn 7
Best fijn op de late zondagmiddag. Maar geen topper voor mij daarvoor vind ik dit soort muziek net iets te saai. Wel een puntje behaald.
4-5-7-4
Deadline 2-11 18.00
The Trouble With Templeton – Souldiers 6,8
Prima nummer beetje dromerig het einde is het mooiste.
Tripwires – Shimmer 6
Dit vind ik erg doorsnee.
Lescop - La Forêt 7,3
Lekker tempo fijne stem het frans is leuk hierbij.
Hammock – Breathturn 7
Best fijn op de late zondagmiddag. Maar geen topper voor mij daarvoor vind ik dit soort muziek net iets te saai. Wel een puntje behaald.
4-5-7-4
Deadline 2-11 18.00
* denotes required fields.