Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152 #2
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 12 januari 2015, 19:51 uur
Als iemand een spotify playlist kan maken? Graag
0
geplaatst: 12 januari 2015, 21:19 uur
DjFrankie schreef:
ALT152 on Spotify - open.spotify.com
Sea Oleena - Milk en de nummers van Thomas Feiner staan helaas niet op Spotify, maar ik zal ze voor mezelf nog wel lokaal zetten.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 12 januari 2015, 21:20 uur
Dank je Herman, ji jhebt er ook 1 in de finale zag ik.
0
geplaatst: 12 januari 2015, 22:54 uur
Jullie hebben al mijn mooie liedjes weggestemd boehoe!
Gelukkig staan er nog wel wat mooie liedjes van anderen in de eindlijst.
Gelukkig staan er nog wel wat mooie liedjes van anderen in de eindlijst.
0
geplaatst: 13 januari 2015, 08:36 uur
En hier 2 in de finale. Mijn beste nominatie is echter weggestuurd.
0
geplaatst: 13 januari 2015, 08:39 uur
Elke wintereditie heb ik 1 finalist. En nog nooit in een zomereditie...
0
geplaatst: 13 januari 2015, 22:09 uur
Lijstje ingediend. Al met al een mooie finale dit jaar. Geen nummers die er bij mij ver uitspringen, maar wel een brede top van ongeveer tien goede nummers.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2015, 13:34 uur
Alweer 5 lijsten binnen, opmerkelijk dat bijna niemand een eigen nominatie op 1 zet.
0
geplaatst: 14 januari 2015, 16:18 uur
DjFrankie schreef:
Alweer 5 lijsten binnen, opmerkelijk dat bijna niemand een eigen nominatie op 1 zet.
We zijn zo bescheiden allemaal ...Edit: m'n eigen nominaties staan op 2 en 4.
0
geplaatst: 14 januari 2015, 17:31 uur
DjFrankie schreef:

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2015, 18:22 uur
DjFrankie schreef:
Je bent nog de enige, maar met 3 nominaties

0
geplaatst: 14 januari 2015, 19:28 uur
Het is ook gewoon leuker om bij de aftelling te lezen wat ieders grootste ontdekking is geweest 

0
geplaatst: 17 januari 2015, 08:55 uur
2MY schreef:
Nu er even een 'gat' is in dit topic:
Ik was al een tijdje benieuwd in hoeverre de eerste stand (na de gemiddelden van de eerste ronde) bepalend zou zijn voor de uiteindelijk klassering. Daarom heb ik de - voorlopige - top 100 (vanaf nr 26 dus) eens vergeleken met hun stand na de eerste ronde. Dit is het resultaat:
Nu er even een 'gat' is in dit topic:
Ik was al een tijdje benieuwd in hoeverre de eerste stand (na de gemiddelden van de eerste ronde) bepalend zou zijn voor de uiteindelijk klassering. Daarom heb ik de - voorlopige - top 100 (vanaf nr 26 dus) eens vergeleken met hun stand na de eerste ronde. Dit is het resultaat:
Om het lijstje - zonder de finalisten - even te vervolledigen:
19 (11) Black Swan Lane - Relax and Breath
20 (07) Steve Kilbey & Martin Kennedy - Lorelei
21 (81) Poème Électronique – The Echoes Fade
22 (35) Amanda Palmer and The Grand Theft Orchestra - Want It Back
22 (43) The Spyrals - Lonely Eyes
24 (01) Stars - Hold On When You Get Love and Let Go When You Give It
25 (32) Yiruma - River Flows in You
...en om dit topic - voor degenen die nog hun top 18 moeten/willen insturen bij DjFrankie - even opnieuw onder de aandacht te brengen

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 januari 2015, 10:14 uur
Ik verwacht idd nog een aantal lijstjes van o.a. vleertje sokra remcodulac herman BuzzLightyear Bardt1980 Gretz the viking Justus18 en Papartis
0
geplaatst: 17 januari 2015, 12:48 uur
stoepkrijt heeft vroeger ook nog finalelijstjes ingestuurd zonder zelf genomineerd te hebben volgens mij. Misschien heeft hij er nu ook wel weer zin in...
0
geplaatst: 17 januari 2015, 13:33 uur
Het blijft toch een vreemd fenomeen: nummers die na een aantal luisterbeurten blijven groeien.Terwijl één van mijn favoriete nummers vooraf, beduidend qua muzikale kracht inboet.
0
geplaatst: 17 januari 2015, 19:33 uur
Lijstje ingeleverd.
Cijfers uit het verleden geven geen garantie op toekomstige resultaten.
Cijfers uit het verleden geven geen garantie op toekomstige resultaten.
0
geplaatst: 17 januari 2015, 21:20 uur
Bedankt voor de tag 2MY. Ik zou inderdaad graag nog een lijstje insturen, want ik doe altijd een hoop mooie ontdekkingen in dit topic.
Meestal haak ik een paar rondes voor het einde in, maar dat is er deze keer niet van gekomen. Voor maandag nog even 18 totaal onbekende nummers (edit: 17, want Tonight Again ken ik al) luisteren en rangschikken is me iets teveel van het goede, dus reken deze keer maar niet op mij.
Tag mij de volgende editie gerust wat eerder.
Meestal haak ik een paar rondes voor het einde in, maar dat is er deze keer niet van gekomen. Voor maandag nog even 18 totaal onbekende nummers (edit: 17, want Tonight Again ken ik al) luisteren en rangschikken is me iets teveel van het goede, dus reken deze keer maar niet op mij.
Tag mij de volgende editie gerust wat eerder.

0
geplaatst: 17 januari 2015, 21:30 uur
Black Swan Lake is toch die groep met Mark Burgess? Ik ken ze alleen van naam en ik weet dat ze schitterende albumhoezen hebben. Dat maakt me nieuwgierig naar de muziek. Morgen meteen even luisteren.
2MY schreef:
24 (01) Stars - Hold On When You Get Love and Let Go When You Give It
Dit was dus de koploper na ronde 1? Als ik meegestemd had zou dit nummer die ronde waarschijnlijk nog ruimer gewonnen hebben. Heel fijn liedje dit!24 (01) Stars - Hold On When You Get Love and Let Go When You Give It
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 januari 2015, 22:16 uur
stoepkrijt schreef:
Black Swan Lake is toch die groep met Mark Burgess? Ik ken ze alleen van naam en ik weet dat ze schitterende albumhoezen hebben. Dat maakt me nieuwgierig naar de muziek. Morgen meteen even luisteren.
Dat klopt maar het is vooral Jack Sobel, met een ontzettend warme stem, had deze nominatie trouwens wel in de finale verwacht, maar een 19e plaats is niet verkeerd.
0
geplaatst: 18 januari 2015, 01:50 uur
Beetje drukjes hier maar zowel sokra als ik zelf komen nog met een lijstje. Vandaag even musicofielen bijeenkomst gehad hier, gisteren film avondje. Morgen buigen over de volgorde van de alternatieve 152.
* denotes required fields.