Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 16 april 2015, 21:13 uur
10.
1. Glass Candy – Warm In The Winter (9,5)
Pure liefde op een hoogpolig synthtapijt.
2. Castanets - Out for the West (8,0)
Intrigerend nummer. Beetje een neuzelstem, maar dat heeft met het sowieso wat aparte geluid ook wel een bepaalde charme. Heeft ook wat weg van Phosphorescent.
3. Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones (7,0)
Daar hebben we hem weer. Kan nog meerdere kanten op met dit nummer, nu een 'degelijk' oordeel.
4. Husky – History's Door (7,0)
Leuk liedje, typisch populair-indie anno nu.
2-2-1-1
Deadline: 17-4 18.00 uur
1. Glass Candy – Warm In The Winter (9,5)
Pure liefde op een hoogpolig synthtapijt.
2. Castanets - Out for the West (8,0)
Intrigerend nummer. Beetje een neuzelstem, maar dat heeft met het sowieso wat aparte geluid ook wel een bepaalde charme. Heeft ook wat weg van Phosphorescent.
3. Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones (7,0)
Daar hebben we hem weer. Kan nog meerdere kanten op met dit nummer, nu een 'degelijk' oordeel.
4. Husky – History's Door (7,0)
Leuk liedje, typisch populair-indie anno nu.
2-2-1-1
0
geplaatst: 16 april 2015, 21:23 uur
10. Glass Candy – Warm In The Winter: I Want To Run, I Want To Hide, Where The Streets Have No Name, Lijkt wel heel erg op dat U2 nummer, verder een beetje blije Tom Tom Club bedoeling. 7
Castanets - Out for the West: Begint mooi verhalend, beetje een slaapliedje, maar wel leuk. 7,3
Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones: Thomas Feiner deed het de vorige editie ook goed; en terecht! Nu ook weer 2x aanwezig, deze neigt qua sfeer wat naar David Sylvian, de zang meer in de hoek van Tindersticks. Ook Soulsavers klinkt er in door. 9,4
Husky – History’s Door: Een Dotan achtig liedje, kan best nog goed scoren hier. 8,2
2-2-2-2
Castanets - Out for the West: Begint mooi verhalend, beetje een slaapliedje, maar wel leuk. 7,3
Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones: Thomas Feiner deed het de vorige editie ook goed; en terecht! Nu ook weer 2x aanwezig, deze neigt qua sfeer wat naar David Sylvian, de zang meer in de hoek van Tindersticks. Ook Soulsavers klinkt er in door. 9,4
Husky – History’s Door: Een Dotan achtig liedje, kan best nog goed scoren hier. 8,2
2-2-2-2
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 april 2015, 22:37 uur
10.
Glass Candy – Warm In The Winter7,9 Begint a la Baba O reily Supertof alleen totaal foute zangeresjes. Die maken het voor mij een stuk minder voor een superscore.
Castanets - Out for the West 7,4 Fijne stem, maar waarom nou zo'n irritant blaasinstrument gebruiken halverwege
Was niet nodig.
Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones 7,8 Verwand aan Das Ich en Deine Lakeien erg duister wel mooi.
Husky – History's Door 9,5 Vorig jaar deze band ontdekt, ik vind ze helemaal te gek. Op 22 Mei in nijmegen Merelyn live te zien.
3-2-2-3
Glass Candy – Warm In The Winter7,9 Begint a la Baba O reily Supertof alleen totaal foute zangeresjes. Die maken het voor mij een stuk minder voor een superscore.
Castanets - Out for the West 7,4 Fijne stem, maar waarom nou zo'n irritant blaasinstrument gebruiken halverwege
Was niet nodig.Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones 7,8 Verwand aan Das Ich en Deine Lakeien erg duister wel mooi.
Husky – History's Door 9,5 Vorig jaar deze band ontdekt, ik vind ze helemaal te gek. Op 22 Mei in nijmegen Merelyn live te zien.
3-2-2-3
0
geplaatst: 16 april 2015, 23:02 uur
10.
Glass Candy – Warm In The Winter 7,0 idee is leuk, uitvoering minder
Castanets - Out for the West 6,8 muzikaal niet bijster interessant
Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones 8,2 Thomas F. Ontdekt door dit item, donker, duister, gaaf
Husky – History's Door 8,3 Deze Aussies maken leuke, goede indie pop / rock. Ik heb de laatste 2 albums van ze. Zeker de moeite waard.
3-2-3-4
Deadline: 17-4 18.00 uur.
Glass Candy – Warm In The Winter 7,0 idee is leuk, uitvoering minder
Castanets - Out for the West 6,8 muzikaal niet bijster interessant
Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones 8,2 Thomas F. Ontdekt door dit item, donker, duister, gaaf
Husky – History's Door 8,3 Deze Aussies maken leuke, goede indie pop / rock. Ik heb de laatste 2 albums van ze. Zeker de moeite waard.
3-2-3-4
0
geplaatst: 16 april 2015, 23:43 uur
10.
Glass Candy – Warm In The Winter 7,0
Castanets - Out for the West 7,0
Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones 8,5
Husky – History's Door 7,5
3-2-4-5
Glass Candy – Warm In The Winter 7,0
Castanets - Out for the West 7,0
3-2-4-5
0
geplaatst: 16 april 2015, 23:58 uur
10.
Glass Candy – Warm In The Winter 8
Ik ben wel een liefhebber van Johnny Jewel, maar dan toch vooral als hij het tempo laag houdt. Anders gaat er toch een hoop mystiek verloren. Glass Candy vind ik dan ook een stuk minder dan zijn bekendere project Chromatics en een concert in Paradiso 1 of 2 jaar terug viel me zelfs vies tegen. Maar dit is dan toch weer een fijn nummer, alhoewel hij veel beter heeft gemaakt.
Castanets - Out for the West 6,0
Sympathiek, een nummer over Harvey Milk. Maar het doet me verder niet heel veel helaas. Soort lo-fi electrofolk, qua sound in ieder geval wel weer iets anders.
Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones 7,5
Nogal zwaar op de hand, dus niet iets om de hele dag door op te zetten. Maar ook wel weer mooi.
Husky – History's Door 6
Beetje 3FM/Dotan. Zit wel leuk in elkaar, maar mij verder te braaf voor een hoog cijfer.
4-2-5-5
Ik ben wel een liefhebber van Johnny Jewel, maar dan toch vooral als hij het tempo laag houdt. Anders gaat er toch een hoop mystiek verloren. Glass Candy vind ik dan ook een stuk minder dan zijn bekendere project Chromatics en een concert in Paradiso 1 of 2 jaar terug viel me zelfs vies tegen. Maar dit is dan toch weer een fijn nummer, alhoewel hij veel beter heeft gemaakt.
Castanets - Out for the West 6,0
Sympathiek, een nummer over Harvey Milk. Maar het doet me verder niet heel veel helaas. Soort lo-fi electrofolk, qua sound in ieder geval wel weer iets anders.
Nogal zwaar op de hand, dus niet iets om de hele dag door op te zetten. Maar ook wel weer mooi.
Husky – History's Door 6
Beetje 3FM/Dotan. Zit wel leuk in elkaar, maar mij verder te braaf voor een hoog cijfer.
4-2-5-5
0
geplaatst: 17 april 2015, 08:44 uur
10.
Glass Candy - Warm In The Winter
Dit kan weinig kwaad doen bij mij omdat het licht verteerbaar is, huppelig en vrolijk, maar het is zelden lang houdbaar.7,0
Castanets - Out for the West
Dit kan wel een glimlach bij mij opwekken. De electronische bliepjes en daarover het trompetje is een leuke vondst, hoewel ik wat tijd nodig had om er in te komen. De stem is er ook eentje om aan te wennen, maar is akkoord bevonden. 7,8
Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones
Oei, dit direct een stukje serieuzer. Pianospel mooi en de stem, die mij toch al niet zo bevalt, maakt het zwaar en triestig. 6,5
Husky - History's Door
Deze sound horen we de laatste jaren vaker en ik ben er gek op! Prima nummer maar heeft weinig onderscheidends t.o.v. de overige bandjes in diezelfde poel. 7,5
4-3-5-6
Glass Candy - Warm In The Winter
Dit kan weinig kwaad doen bij mij omdat het licht verteerbaar is, huppelig en vrolijk, maar het is zelden lang houdbaar.7,0
Castanets - Out for the West
Dit kan wel een glimlach bij mij opwekken. De electronische bliepjes en daarover het trompetje is een leuke vondst, hoewel ik wat tijd nodig had om er in te komen. De stem is er ook eentje om aan te wennen, maar is akkoord bevonden. 7,8
Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones
Oei, dit direct een stukje serieuzer. Pianospel mooi en de stem, die mij toch al niet zo bevalt, maakt het zwaar en triestig. 6,5
Husky - History's Door
Deze sound horen we de laatste jaren vaker en ik ben er gek op! Prima nummer maar heeft weinig onderscheidends t.o.v. de overige bandjes in diezelfde poel. 7,5
4-3-5-6
0
geplaatst: 17 april 2015, 08:48 uur
10.
Glass Candy – Warm In The Winter 8,0
Castanets - Out for the West 4,0
Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones 8,0
Husky – History's Door 7,0
5-3-6-6
Glass Candy – Warm In The Winter 8,0
Castanets - Out for the West 4,0
Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones 8,0
Husky – History's Door 7,0
5-3-6-6
0
geplaatst: 17 april 2015, 10:07 uur
10. Glass Candy – Warm In The Winter 7
Leuke popsong, maar iets te lang uitgerokken. De stem overtuigd mij ook niet helemaal
Castanets - Out for the West 6,2
Bob Dylan-achtig, met daarbij nog wat geneuzel. Niet mijn ding
Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones 8
Mooie song, waarbij de diepe stem van Feiner heel sterk wordt ondersteund door de orchestratie
Husky – History's Door 8,7
Ze doen niets nieuws, maar ze doen het wel heel goed. Het voortstuwende tempo is een van de grootste troeven van deze song
5-3-7-7
Leuke popsong, maar iets te lang uitgerokken. De stem overtuigd mij ook niet helemaal
Castanets - Out for the West 6,2
Bob Dylan-achtig, met daarbij nog wat geneuzel. Niet mijn ding
Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones 8
Mooie song, waarbij de diepe stem van Feiner heel sterk wordt ondersteund door de orchestratie
Husky – History's Door 8,7
Ze doen niets nieuws, maar ze doen het wel heel goed. Het voortstuwende tempo is een van de grootste troeven van deze song
5-3-7-7
0
geplaatst: 17 april 2015, 11:07 uur
10.
Glass Candy – Warm In The Winter 6.5
Castanets - Out for the West 6.7
Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones 7.5
Husky – History's Door 7.5
5-3-8-8
Glass Candy – Warm In The Winter 6.5
Castanets - Out for the West 6.7
Husky – History's Door 7.5
5-3-8-8
0
geplaatst: 17 april 2015, 12:50 uur
10.
Castanets - Out for the West 7,8
6-4-8-8
Castanets - Out for the West 7,8
6-4-8-8
0
geplaatst: 17 april 2015, 14:22 uur
Potverdorie, vier leuke nummers. Dat gaat me extra tijd kosten. 

0
geplaatst: 17 april 2015, 14:59 uur
10.
Glass Candy – Warm In The Winter 7.5
Castanets - Out for the West 7.5
Husky – History's Door 7.0
7-5-8-8
Idd een fijne ladder, stuk beter dan de vorige
Castanets - Out for the West 7.5
Husky – History's Door 7.0
7-5-8-8
Idd een fijne ladder, stuk beter dan de vorige

0
geplaatst: 17 april 2015, 15:16 uur
10.
Castanets - Out for the West 7.2
Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones 9,2
Husky – History's Door 7
8-5-9-8
Castanets - Out for the West 7.2
Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones 9,2
Husky – History's Door 7
8-5-9-8
0
geplaatst: 17 april 2015, 17:49 uur
10.
Castanets - Out for the West 8
Husky – History's Door 8,5
8-5-10-9
Castanets - Out for the West 8
Husky – History's Door 8,5
8-5-10-9
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 april 2015, 18:00 uur
uitslag:
1 Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones 10 pt gem: 7,82
2 Husky – History's Door 9 pt gem: 7,64
3 Glass Candy – Warm In The Winter 8 pt gem: 7,62 (moet raar lopen wil dit niet verder gaan met zo'n hoog gemiddelde)
4 Castanets - Out for the West 5 pt gem: 7,07
1 Thomas Feiner & Ulf Jansson - Bested Bones 10 pt gem: 7,82
2 Husky – History's Door 9 pt gem: 7,64
3 Glass Candy – Warm In The Winter 8 pt gem: 7,62 (moet raar lopen wil dit niet verder gaan met zo'n hoog gemiddelde)
4 Castanets - Out for the West 5 pt gem: 7,07
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 april 2015, 18:01 uur
11.
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't do me any favours
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral
Divine Comedy - Going Downhill fast -
Deptford Goth - Union
0-0-0-0
Deadline: 18-4 18.00
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't do me any favours
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral
Divine Comedy - Going Downhill fast -
Deptford Goth - Union
0-0-0-0
0
geplaatst: 17 april 2015, 18:05 uur
3 toppers!!!!
11. Georgio 'The Dove' Valentino - Don't do me any favours: Duister Tarantino achtig stuk, de jaren 80 Wire, en ook Morrissey loeren om de hoek. 9,3
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral: Dit klinkt een stuk ouder dan wat het is; beetje postpunk achtig. 9,4
Divine Comedy - Going Downhill fast: Theatraal, maar wel nog een echt popliedje; deze band heeft zoveel moois gemaakt. Beetje Morrissey. 9,5
Deptford Goth – Union: Beetje hetzelfde idee als The Postal Service, had gehoopt dat het om echte Goths ging. 7
0-1-1-0
11. Georgio 'The Dove' Valentino - Don't do me any favours: Duister Tarantino achtig stuk, de jaren 80 Wire, en ook Morrissey loeren om de hoek. 9,3
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral: Dit klinkt een stuk ouder dan wat het is; beetje postpunk achtig. 9,4
Divine Comedy - Going Downhill fast: Theatraal, maar wel nog een echt popliedje; deze band heeft zoveel moois gemaakt. Beetje Morrissey. 9,5
Deptford Goth – Union: Beetje hetzelfde idee als The Postal Service, had gehoopt dat het om echte Goths ging. 7
0-1-1-0
0
geplaatst: 17 april 2015, 18:38 uur
11.
1. Georgio 'The Dove' Valentino - Don't do me any favours 7,5
2. Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 9,5
3. Divine Comedy - Going Downhill fast 7,2
4. Deptford Goth - Union 8
1. Georgio 'The Dove' Valentino - Don't do me any favours // Schemerige Tarantino-track (dat hoorde dhr Raven er blijkbaar ook in) waarin een Bowie-achtige stem de hoofdrol naar zich toe trekt. Goed nummer. Enkel die parlando had niet gehoeven.
2. Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral // Zo'n nummer dat ik onbetwistbaar geweldig vind, zonder echt goed te kunnen uitleggen waarom dat eigenlijk zo is.
3. Divine Comedy - Going Downhill fast // Het is pas na zo'n 45 seconden - wanneer het nummer plots openbloeit - dat ze hun enthousiasme naar mij over kunnen brengen.
4. Deptford Goth - Union // Mooi rijke sound op het randje van overdadig. Voorlopig prima te verdragen.
0-2-1-1
1. Georgio 'The Dove' Valentino - Don't do me any favours 7,5
2. Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 9,5
3. Divine Comedy - Going Downhill fast 7,2
4. Deptford Goth - Union 8
1. Georgio 'The Dove' Valentino - Don't do me any favours // Schemerige Tarantino-track (dat hoorde dhr Raven er blijkbaar ook in) waarin een Bowie-achtige stem de hoofdrol naar zich toe trekt. Goed nummer. Enkel die parlando had niet gehoeven.
2. Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral // Zo'n nummer dat ik onbetwistbaar geweldig vind, zonder echt goed te kunnen uitleggen waarom dat eigenlijk zo is.
3. Divine Comedy - Going Downhill fast // Het is pas na zo'n 45 seconden - wanneer het nummer plots openbloeit - dat ze hun enthousiasme naar mij over kunnen brengen.
4. Deptford Goth - Union // Mooi rijke sound op het randje van overdadig. Voorlopig prima te verdragen.
0-2-1-1
0
geplaatst: 17 april 2015, 19:02 uur
11. Georgio 'The Dove' Valentino - Don't do me any favours (8.0)
2MY was me voor: ik wilde ook iets over Bowie zeggen. Heerlijke basloopjes in dit nummer.
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral (7,0)
Best goed. Half puntje aftrek voor mindere zanger.
Divine Comedy - Going Downhill fast (7,5)
Origineel plaatje, met dat ELO koortje halverwege. Mijn interesse is gewekt.
Deptford Goth - Union (6,5)
Degelijk, maar vergeleken met de vorige nummer een tikkie saai.
1-2-2-1
2MY was me voor: ik wilde ook iets over Bowie zeggen. Heerlijke basloopjes in dit nummer.
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral (7,0)
Best goed. Half puntje aftrek voor mindere zanger.
Divine Comedy - Going Downhill fast (7,5)
Origineel plaatje, met dat ELO koortje halverwege. Mijn interesse is gewekt.
Deptford Goth - Union (6,5)
Degelijk, maar vergeleken met de vorige nummer een tikkie saai.
1-2-2-1
0
geplaatst: 17 april 2015, 20:20 uur
11.
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't Do Me Any Favours 8,5
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 7
Divine Comedy - Going Downhill Fast 8
Deptford Goth - Union 7,5
2-2-3-1
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 7
Divine Comedy - Going Downhill Fast 8
Deptford Goth - Union 7,5
2-2-3-1
0
geplaatst: 17 april 2015, 21:40 uur
Moeilijk. Goede ronde.
11.
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 8,0
Divine Comedy - Going Downhill Fast 8,0
Deptford Goth - Union 8,5
3-2-3-2
11.
Deptford Goth - Union 8,5
3-2-3-2
0
geplaatst: 17 april 2015, 22:04 uur
11. Inderdaad een sterke ronde. Zit niets slechts tussen.
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't Do Me Any Favours 9,5
Ik ken Georgio 'The Dove' Valentino nu zo'n 2 jaar en vooralsnog vind ik alles wat ik van hem gehoord heb behoorlijk tof. Hij heeft altijd een beetje broeierig donker sfeertje en dan een zeer aangenaam timbre in de stem. Hij werkt veel samen met Blaine L. Reiniger die natuurlijk ook geen onbekende is. Dit nummer is heerlijk zowel muzikaal als vocaal.
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 9,5
Ik had nog nooit van Peter Kernel gehoord maar ik vind dit een zeer aangename kennismaking. Het lijkt een soort liefde op het eerste gezicht, of het beklijft is nog maar afwachten. Voor nu ben ik in de wolken.
Theatraal inderdaad maar ik hou wel van wat theater net als anderen hoor ik hier ook een zweempje Morrissey. Leuk!
Deptford Goth - Union 7,8
Ook dit vind ik zeer aangenaam klinken. In sommige andere rondes zou dit een winnaar kunnen zijn.
Deze ronde is te sterk voor Deptford Goth. Ik ga er wel meer van luisteren in ieder geval.
4-3-3-2
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't Do Me Any Favours 9,5
Ik ken Georgio 'The Dove' Valentino nu zo'n 2 jaar en vooralsnog vind ik alles wat ik van hem gehoord heb behoorlijk tof. Hij heeft altijd een beetje broeierig donker sfeertje en dan een zeer aangenaam timbre in de stem. Hij werkt veel samen met Blaine L. Reiniger die natuurlijk ook geen onbekende is. Dit nummer is heerlijk zowel muzikaal als vocaal.
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 9,5
Ik had nog nooit van Peter Kernel gehoord maar ik vind dit een zeer aangename kennismaking. Het lijkt een soort liefde op het eerste gezicht, of het beklijft is nog maar afwachten. Voor nu ben ik in de wolken.
Theatraal inderdaad maar ik hou wel van wat theater net als anderen hoor ik hier ook een zweempje Morrissey. Leuk!
Deptford Goth - Union 7,8
Ook dit vind ik zeer aangenaam klinken. In sommige andere rondes zou dit een winnaar kunnen zijn.
Deze ronde is te sterk voor Deptford Goth. Ik ga er wel meer van luisteren in ieder geval.
4-3-3-2
0
geplaatst: 17 april 2015, 22:20 uur
11. Sterkste ronde tot nu toe
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't Do Me Any Favours 9.0
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 9.0
Divine Comedy - Going Downhill Fast 8.3
Deptford Goth - Union 7.5
5-4-3-2
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't Do Me Any Favours 9.0
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 9.0
Divine Comedy - Going Downhill Fast 8.3
Deptford Goth - Union 7.5
5-4-3-2
0
geplaatst: 17 april 2015, 22:34 uur
11.
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't Do Me Any Favours 7,5
Beetje Bowie-esque inderdaad wel, inclusief begin jaren '60 surfgitaar. De parlando had inderdaad niet gehoeven, maar verder wel een intrigerend nummer.
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 8,5
Lekkere noise rock. Had hier nog nooit van gehoord, maar dit bevalt me wel. De zangeres klinkt wel heel fijn, de stem van de zanger is een minpunt. Maar fijne dynamiek en dat in vier minuten.
Divine Comedy - Going Downhill Fast 7
Het album waar dit vanaf komt ken ik, maar dit vind ik er eigenlijk niet zo'n geweldig nummer van. Van hetzelfde album vind ik The Booklovers bv. al veel beter. Maar toch goed dat deze ondergewaardeerde band (ook door mij) weer ergens in het zonnetje wordt gezet.
Deptford Goth - Union 6
Deze kende ik ook al. Op zich zou dit soort electronische popmuziek wel mijn ding moeten zijn, maar dit nummer heeft mij nooit zo gegrepen.
6-5-3-2
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't Do Me Any Favours 7,5
Beetje Bowie-esque inderdaad wel, inclusief begin jaren '60 surfgitaar. De parlando had inderdaad niet gehoeven, maar verder wel een intrigerend nummer.
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 8,5
Lekkere noise rock. Had hier nog nooit van gehoord, maar dit bevalt me wel. De zangeres klinkt wel heel fijn, de stem van de zanger is een minpunt. Maar fijne dynamiek en dat in vier minuten.
Divine Comedy - Going Downhill Fast 7
Het album waar dit vanaf komt ken ik, maar dit vind ik er eigenlijk niet zo'n geweldig nummer van. Van hetzelfde album vind ik The Booklovers bv. al veel beter. Maar toch goed dat deze ondergewaardeerde band (ook door mij) weer ergens in het zonnetje wordt gezet.
Deptford Goth - Union 6
Deze kende ik ook al. Op zich zou dit soort electronische popmuziek wel mijn ding moeten zijn, maar dit nummer heeft mij nooit zo gegrepen.
6-5-3-2
0
geplaatst: 17 april 2015, 23:50 uur
11.
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't Do Me Any Favours 6,0
Wat een fake artiest. Nep
Het beste nummer van de 4.
Divine Comedy - Going Downhill Fast 6,5
Leuk, maar niet meer dan dat.
Deptford Goth - Union 6,6
Redelijk nummer.
6-6-3-3
Deadline: 18-4 18.00 uur.
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't Do Me Any Favours 6,0
Wat een fake artiest. Nep
Het beste nummer van de 4.
Divine Comedy - Going Downhill Fast 6,5
Leuk, maar niet meer dan dat.
Deptford Goth - Union 6,6
Redelijk nummer.
6-6-3-3
Deadline: 18-4 18.00 uur.
0
geplaatst: 18 april 2015, 00:27 uur
11. Sterkste ronde tot nu toe
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't Do Me Any Favours 6,5
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 7,8
Divine Comedy - Going Downhill Fast 6,3
Deptford Goth - Union 5,5
7-7-3-3
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't Do Me Any Favours 6,5
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 7,8
Divine Comedy - Going Downhill Fast 6,3
Deptford Goth - Union 5,5
7-7-3-3
0
11iS
geplaatst: 18 april 2015, 00:29 uur
11.
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't Do Me Any Favours 9,0
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 9,0
Divine Comedy - Going Downhill Fast 8,5
Deptford Goth - Union 9,0
6-7-3-4
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't Do Me Any Favours 9,0
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 9,0
Divine Comedy - Going Downhill Fast 8,5
Deptford Goth - Union 9,0
6-7-3-4
0
geplaatst: 18 april 2015, 09:39 uur
11.
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't do me any favours 7,5
Fijn gitaartje, prima nummer. Jammer dat er van de beste man niets te vinden is op Spotify.
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 7,2
Met de 2e stem werd het nummer wat aardiger, daarvoor vrij vlak en eentonig. Maar er zit wel spanning in.
Divine Comedy - Going Downhill fast 8,2
Wat een strijkertje dan meteen al doet met een nummer! Heerlijk terwijl ik voor mijn gevoel vrij veel moeite heb met eerdere nummers die ik van DC heb gehoord.
Deptford Goth - Union 8,0
En ook dit is een fijn nummer! Fijn ritme, mooie zang, rustig op de achtergrond. Zwierig is het juiste woord.
Huh? Tussenstand begrijp ik dan weer niet...
7-8-4-5
Georgio 'The Dove' Valentino - Don't do me any favours 7,5
Fijn gitaartje, prima nummer. Jammer dat er van de beste man niets te vinden is op Spotify.
Peter Kernel - I'll Die Rich at Your Funeral 7,2
Met de 2e stem werd het nummer wat aardiger, daarvoor vrij vlak en eentonig. Maar er zit wel spanning in.
Divine Comedy - Going Downhill fast 8,2
Wat een strijkertje dan meteen al doet met een nummer! Heerlijk terwijl ik voor mijn gevoel vrij veel moeite heb met eerdere nummers die ik van DC heb gehoord.
Deptford Goth - Union 8,0
En ook dit is een fijn nummer! Fijn ritme, mooie zang, rustig op de achtergrond. Zwierig is het juiste woord.
Huh? Tussenstand begrijp ik dan weer niet...
7-8-4-5
* denotes required fields.