Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 november 2016, 05:29 uur
DjFrankie schreef:
Felt - Rain of Crystal Spires 7,4 [i]Geen idee waar dit op lijkt Erik? Ik mag die stem wel, is ook een erg vrolijk nummer, al blijft het braaf.
Felt - Rain of Crystal Spires 7,4 [i]Geen idee waar dit op lijkt Erik? Ik mag die stem wel, is ook een erg vrolijk nummer, al blijft het braaf.
Het is in elk geval een nummer van Ed Kuepper solo of met The Saints(minst waarschijnlijk) of The Laughing Clowns.(stuk waarschijlijker)Zo ver ben ik inmiddels wel in mijn research

0
geplaatst: 9 november 2016, 07:41 uur
the viking schreef:
Een bitrate van 320 is toch geen matige bitrate?(zelf geupload) Lossless betanden(FLAC) wordt door Soundcloud helaas niet geaccepteerd
Hier klinkt het overigens als een klok,misschien dat het probleem ergens bij jouw ligt?
Een bitrate van 320 is toch geen matige bitrate?(zelf geupload) Lossless betanden(FLAC) wordt door Soundcloud helaas niet geaccepteerd
Hier klinkt het overigens als een klok,misschien dat het probleem ergens bij jouw ligt? Geen idee maar ik was in de veronderstelling dat SoundCloud een 128 bitrade heeft, misschien is die hoger voor degenen met een account daar? Maar vaak genoeg hoor ik verschil tussen dat en wat ik via Deezer kan horen. De upload bitrade is volgens mij niet maatgevend. Zonder abo kan ik ook bv uploaden naar Deezer maar dan wordt het in een lager bitrade naar mij teruggestuurd tenzij ik een abo neem dan, krijg ik de hoogste bitrade die Deezer gebruikt. Kan me voorstellen dat dit principe ook geldt voor Soundcloud.
Heb het nummer ook op You tube geluisterd en daar klonk het iets beter maar ook niet veel beter dus misschien zit het in het nummer zelf iets. Maar kan ook aan iets anders aan deze kant liggen dat is niet uitgesloten.
0
geplaatst: 9 november 2016, 11:58 uur
13.
Anita Baker - Fairy Tales 6,0
Bad Luck Souls - Two Suns 8,0
The Vryll Society - Beautiful Faces 8,0
Felt - Rain of Crystal Spires 8,5
2-6-5-1
Deadline 9-11 18.00
Anita Baker - Fairy Tales 6,0
Bad Luck Souls - Two Suns 8,0
Felt - Rain of Crystal Spires 8,5
2-6-5-1
Deadline 9-11 18.00
0
geplaatst: 9 november 2016, 13:03 uur
13.
Anita Baker - Fairy Tales 7,8
Bad Luck Souls - Two Suns 7,5
The Vryll Society - Beautiful Faces 7,8
Felt - Rain of Crystal Spires 6,8
3-6-6-1
Deadline 9-11 18.00
Anita Baker - Fairy Tales 7,8
Bad Luck Souls - Two Suns 7,5
The Vryll Society - Beautiful Faces 7,8
Felt - Rain of Crystal Spires 6,8
3-6-6-1
Deadline 9-11 18.00
0
geplaatst: 9 november 2016, 13:14 uur
13.
Anita Baker - Fairy Tales 7,0
Moest in het begin een beetje denken aan 'Right Here' van SWV uit de jaren 90. Dit is gelukkig een pak beter. Met name het instrumentale gedeelte van dit nummer ligt mij wel. Tikkeltje te lang misschien, dat wel.
Bad Luck Souls - Two Suns 7,8
Het rauwe stemgeluid bevalt mij wel. Lekker rocknummer, niet te moeilijk.
Ik hou er wel van wanneer een dergelijk nummer wat meer ademt waardoor de gitarist meer ruimte krijg om zijn ding te doen zoals bij een band als Motorpsycho bijvoorbeeld vaak het geval is. Ik ga hier ook eens wat meer van opzoeken denk ik.
Felt - Rain of Crystal Spires 7,0
Wat Svendra zegt!
3-7-7-1
Deadline 9-11 18.00
Anita Baker - Fairy Tales 7,0
Moest in het begin een beetje denken aan 'Right Here' van SWV uit de jaren 90. Dit is gelukkig een pak beter. Met name het instrumentale gedeelte van dit nummer ligt mij wel. Tikkeltje te lang misschien, dat wel.
Bad Luck Souls - Two Suns 7,8
Het rauwe stemgeluid bevalt mij wel. Lekker rocknummer, niet te moeilijk.
Ik hou er wel van wanneer een dergelijk nummer wat meer ademt waardoor de gitarist meer ruimte krijg om zijn ding te doen zoals bij een band als Motorpsycho bijvoorbeeld vaak het geval is. Ik ga hier ook eens wat meer van opzoeken denk ik.
Felt - Rain of Crystal Spires 7,0
Wat Svendra zegt!
3-7-7-1
Deadline 9-11 18.00
0
geplaatst: 9 november 2016, 14:04 uur
13.
Anita Baker - Fairy Tales
Aalgladde soul en regelmatig vals op een niet fijne manier. Ook weinig alternatiefs aan vanwege de spekgladde productie. 4.2
Bad Luck Souls - Two Suns
Opvallende vocalen die zich op het einde ietwat overschreeuwen. Muzikaal best lekker. 6.8
The Vryll Society - Beautiful Faces
De zang is secundair en verdwijnt naar de achtergrond, waardoor de gitaren lekker los kunnen blijven gaan en dan wordt t erg fijn. 8.0
Felt - Rain of Crystal Spires
Leuk die Verlaine-achtige zang. Fijn degelijk twee pop-nummer. 7.0
3-7-8-2
Deadline 9-11 18.00
Anita Baker - Fairy Tales
Aalgladde soul en regelmatig vals op een niet fijne manier. Ook weinig alternatiefs aan vanwege de spekgladde productie. 4.2
Bad Luck Souls - Two Suns
Opvallende vocalen die zich op het einde ietwat overschreeuwen. Muzikaal best lekker. 6.8
The Vryll Society - Beautiful Faces
De zang is secundair en verdwijnt naar de achtergrond, waardoor de gitaren lekker los kunnen blijven gaan en dan wordt t erg fijn. 8.0
Felt - Rain of Crystal Spires
Leuk die Verlaine-achtige zang. Fijn degelijk twee pop-nummer. 7.0
3-7-8-2
Deadline 9-11 18.00
0
geplaatst: 9 november 2016, 15:51 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Geen idee maar ik was in de veronderstelling dat SoundCloud een 128 bitrade heeft, misschien is die hoger voor degenen met een account daar? Maar vaak genoeg hoor ik verschil tussen dat en wat ik via Deezer kan horen. De upload bitrade is volgens mij niet maatgevend. Zonder abo kan ik ook bv uploaden naar Deezer maar dan wordt het in een lager bitrade naar mij teruggestuurd tenzij ik een abo neem dan, krijg ik de hoogste bitrade die Deezer gebruikt. Kan me voorstellen dat dit principe ook geldt voor Soundcloud.
Heb het nummer ook op You tube geluisterd en daar klonk het iets beter maar ook niet veel beter dus misschien zit het in het nummer zelf iets. Maar kan ook aan iets anders aan deze kant liggen dat is niet uitgesloten.
(quote)
Geen idee maar ik was in de veronderstelling dat SoundCloud een 128 bitrade heeft, misschien is die hoger voor degenen met een account daar? Maar vaak genoeg hoor ik verschil tussen dat en wat ik via Deezer kan horen. De upload bitrade is volgens mij niet maatgevend. Zonder abo kan ik ook bv uploaden naar Deezer maar dan wordt het in een lager bitrade naar mij teruggestuurd tenzij ik een abo neem dan, krijg ik de hoogste bitrade die Deezer gebruikt. Kan me voorstellen dat dit principe ook geldt voor Soundcloud.
Ben zelf audiofiel ook ingesteld en ben altijd op zoek naar de perfecte geluidskwaliteit(Mijn stereoset heeft Rockport speakers als weergevers) en durf gerust te zeggen dat het nummer op Soundcloud ook door mijn Logitech computer speakertjes aanmerkelijk beter klinkt dan de Youtube versie hoor.En ik gebruik gewoon de gratis versie

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 november 2016, 18:02 uur
uitslag:
1 The Vryll Society - Beautiful Faces 8 pt 7,98
2 Bad Luck Souls - Two Suns 7 pt 7,65
3 Anita Baker - Fairy Tales 3 pt 7,13
4 Felt - Rain of Crystal Spires 2 pt 7,16
1 The Vryll Society - Beautiful Faces 8 pt 7,98
2 Bad Luck Souls - Two Suns 7 pt 7,65
3 Anita Baker - Fairy Tales 3 pt 7,13
4 Felt - Rain of Crystal Spires 2 pt 7,16
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 november 2016, 18:04 uur
14. Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest
Flora - Camaleonte
The Stems - At First Sight
0-0-0-0
Deadline 10-11 18.00
Flora - Camaleonte
0-0-0-0
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 9 november 2016, 18:18 uur
14.
Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu 8
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest 8
Flora - Camaleonte 7,5
The Stems - At First Sight 7,5
1-1-0-0
Deadline 10-11 18.00
Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu 8
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest 8
Flora - Camaleonte 7,5
The Stems - At First Sight 7,5
1-1-0-0
Deadline 10-11 18.00
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 november 2016, 18:18 uur
14. Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu 7,7 Geen idee welke taal, maar dit numer spreekt me op de een of andere manier wel aan.
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest 7,6 Onderhuidse spanning in dit nummer mooi. Ook mooie cd hoes.
Flora - Camaleonte 7 Weer een andere taal, maar minder als het eerste nummer, te standaard pop.
The Stems - At First Sight 7,3 Degelijke britpop , niks mis mee, maar ook geen hoogvlieger.
2-2-0-0
Deadline 10-11 18.00
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest 7,6 Onderhuidse spanning in dit nummer mooi. Ook mooie cd hoes.
Flora - Camaleonte 7 Weer een andere taal, maar minder als het eerste nummer, te standaard pop.
The Stems - At First Sight 7,3 Degelijke britpop , niks mis mee, maar ook geen hoogvlieger.
2-2-0-0
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 9 november 2016, 18:33 uur
14. Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu .Niet echt mijn genre dit.Goede zangeres,best sfeervol maar tevens ook mierzoet(6,5)
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest .Bekende passant hier in de alternatieve ko.Een Lipps.Incorporated achtige sfeertje(Funky Town)met een donkerdere rand wordt hier opgebouwd(7,3)
Flora - Camaleonte .Dit vind ik dan wel weer heel leuk.Zou zweren dat ik Suimasen hoor voorbijkomen gedurende het intro.(7,5)
The Stems - At First Sight Degelijk maar niet echt onderscheidend(7,2)
2-3-1-0
Deadline 10-11 18.00
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest .Bekende passant hier in de alternatieve ko.Een Lipps.Incorporated achtige sfeertje(Funky Town)met een donkerdere rand wordt hier opgebouwd(7,3)
Flora - Camaleonte .Dit vind ik dan wel weer heel leuk.Zou zweren dat ik Suimasen hoor voorbijkomen gedurende het intro.(7,5)
The Stems - At First Sight Degelijk maar niet echt onderscheidend(7,2)
2-3-1-0
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 9 november 2016, 18:42 uur
14.
Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu : Indonesië, op sommige plekken net iets te veel effect op de stem, maar verder wel mooi 7,4
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest : band ken ik, dit nummer niet, de Griekse zangeres staat op mijn lijstje om haar 2012 album te verkennen, beetje lang 7,3
Flora - Camaleonte : oei, die stem, Italiaans? de mix van het geheel mist balans 6,3
The Stems - At First Sight : 80s, Beatlesque, aardig maar hou niet van deze stem 6,5
3-4-1-0
Deadline 10-11 18.00
Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu : Indonesië, op sommige plekken net iets te veel effect op de stem, maar verder wel mooi 7,4
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest : band ken ik, dit nummer niet, de Griekse zangeres staat op mijn lijstje om haar 2012 album te verkennen, beetje lang 7,3
Flora - Camaleonte : oei, die stem, Italiaans? de mix van het geheel mist balans 6,3
The Stems - At First Sight : 80s, Beatlesque, aardig maar hou niet van deze stem 6,5
3-4-1-0
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 9 november 2016, 18:58 uur
14.
Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu : 9,9 Indonesische song die me altijd zeer emotioneert, ook de videoclip
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest : 8,0 lekker pakkend nummer
Flora - Camaleonte : 6 minder spannend
The Stems - At First Sight : 6,5 gaat wel
4-5-1-0
Deadline 10-11 18.00
Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu : 9,9 Indonesische song die me altijd zeer emotioneert, ook de videoclip
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest : 8,0 lekker pakkend nummer
Flora - Camaleonte : 6 minder spannend
The Stems - At First Sight : 6,5 gaat wel
4-5-1-0
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 9 november 2016, 20:49 uur
14. Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu 7,5
Mierzoete melodieën die ik toch wel kan hebben. Goede zangeres.
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest 7,0
Gemiddeld nummer, een beetje aan de lange kant.
Flora - Camaleonte 9,0
Eerlijke rock waar ik helemaal voor val. Gitaar riffjes en zanglijnen lopen subliem door elkaar.
The Stems - At First Sight 6,5
Het nummer leunt op bekende akkoordjes en mist spanning.
5-5-2-0
Deadline 10-11 18.00
Mierzoete melodieën die ik toch wel kan hebben. Goede zangeres.
Gemiddeld nummer, een beetje aan de lange kant.
Flora - Camaleonte 9,0
Eerlijke rock waar ik helemaal voor val. Gitaar riffjes en zanglijnen lopen subliem door elkaar.
The Stems - At First Sight 6,5
Het nummer leunt op bekende akkoordjes en mist spanning.
5-5-2-0
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 9 november 2016, 23:06 uur
14.
Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu 7,0 iets te zoet, goede zangeres mooie melodie.
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest 6,5 iets te chaotisch voor mij.
Flora - Camaleonte 7,1 Italiaans zo te horen
The Stems - At First Sight 6,9 eighties aardig maar niet top.
6-5-3-0
Deadline 10-11 18.00 uur.
Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu 7,0 iets te zoet, goede zangeres mooie melodie.
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest 6,5 iets te chaotisch voor mij.
Flora - Camaleonte 7,1 Italiaans zo te horen
The Stems - At First Sight 6,9 eighties aardig maar niet top.
6-5-3-0
Deadline 10-11 18.00 uur.
0
geplaatst: 9 november 2016, 23:59 uur
14. Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu: 6,7
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest: 6
Flora - Camaleonte: 6,6
The Stems - At First Sight: 6
7-5-4-0
Deadline 10-11 18.00
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest: 6
Flora - Camaleonte: 6,6
The Stems - At First Sight: 6
7-5-4-0
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 10 november 2016, 08:04 uur
14. Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu: 6,3
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest: 9,5
Flora - Camaleonte: 7,2
The Stems - At First Sight: 6,8
7-6-5-0
Deadline 10-11 18.00
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest: 9,5
Flora - Camaleonte: 7,2
The Stems - At First Sight: 6,8
7-6-5-0
Deadline 10-11 18.00
1
geplaatst: 10 november 2016, 09:20 uur
14.
Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu 6,0
Alsof je per abuis de verkeerde taal geselecteerd hebt bij het afspelen van je Disney-dvd.
Werkt op dezelfde zenuwen als “De Formule” van De Jeugd van Tegenwoordig.
Flora - Camaleonte 6,0
Wellicht zou een instrumentale versie van dit nummer mij meer aanspreken.
The Stems - At First Sight 8,5
Komt soms in de buurt van Crowded House.
7-7-5-1
Deadline 10-11 18.00
Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu 6,0
Alsof je per abuis de verkeerde taal geselecteerd hebt bij het afspelen van je Disney-dvd.
Werkt op dezelfde zenuwen als “De Formule” van De Jeugd van Tegenwoordig.
Flora - Camaleonte 6,0
Wellicht zou een instrumentale versie van dit nummer mij meer aanspreken.
The Stems - At First Sight 8,5
Komt soms in de buurt van Crowded House.
7-7-5-1
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 10 november 2016, 13:55 uur
14.
Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu
Lol, Buzz. Voor mij veeeeel te Disney-zoet. Winnaar van een door mij bewust gemiste tv-talentenjacht? 4.2
Dit is wel lekker alternatief. Fijne opbouw van deze zenuwachtige springerigheid. 7.2
Flora - Camaleonte
Nogal rommelig en middelmatige zangeres. 5.8
Degelijk aangenaam, weinig onderscheidend. 6.1
7-8-5-2
Deadline 10-11 18.00
Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu
Lol, Buzz. Voor mij veeeeel te Disney-zoet. Winnaar van een door mij bewust gemiste tv-talentenjacht? 4.2
Dit is wel lekker alternatief. Fijne opbouw van deze zenuwachtige springerigheid. 7.2
Flora - Camaleonte
Nogal rommelig en middelmatige zangeres. 5.8
Degelijk aangenaam, weinig onderscheidend. 6.1
7-8-5-2
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 10 november 2016, 16:14 uur
14.
Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu (5,0)
Brrrr, is dit een deelname aan het Asian Songfestival? Sorry, totaal niet mijn smaak; manis banyak!
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest (8,0)
Stem doet wat denken aan Martina Topley Bird (Tricky) Klinkt muzikaal erg lekker en ook een tikkeltje dreigend. Deze gaat ook op mijn longlist!
Flora - Camaleonte (6,8)
Dit is Italiaans lees ik? Klinkt zeker niet verkeerd voor een keer, maar echt warm wordt ik er ook niet van. Een goed bord tagliatelle met zalm echter wel! Hoe dan ook, score is hoog genoeg om er vandaag met de punten vandoor te gaan.
The Stems - At First Sight (6,5)
Keurig binnen de lijntjes volgends het Britpop-stramien
Kom je sticker maar halen!
7-9-6-2
Deadline 10-11 18.00
Gita Gutawa - Hingga Akhir Waktu (5,0)
Brrrr, is dit een deelname aan het Asian Songfestival? Sorry, totaal niet mijn smaak; manis banyak!
Poni Hoax feat. Olga Kouklaki – Budapest (8,0)
Stem doet wat denken aan Martina Topley Bird (Tricky) Klinkt muzikaal erg lekker en ook een tikkeltje dreigend. Deze gaat ook op mijn longlist!
Flora - Camaleonte (6,8)
Dit is Italiaans lees ik? Klinkt zeker niet verkeerd voor een keer, maar echt warm wordt ik er ook niet van. Een goed bord tagliatelle met zalm echter wel! Hoe dan ook, score is hoog genoeg om er vandaag met de punten vandoor te gaan.
The Stems - At First Sight (6,5)
Keurig binnen de lijntjes volgends het Britpop-stramien
Kom je sticker maar halen!7-9-6-2
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 10 november 2016, 18:46 uur
15. Schiller feat. Maya - I've Seen It All
Bike - Save My Life
Vök - Tension
Playground Noise - - Swinging Lowdown
0-0-0-0
Deadline 11-11 18.00
Bike - Save My Life
Vök - Tension
Playground Noise - - Swinging Lowdown
0-0-0-0
Deadline 11-11 18.00
0
geplaatst: 10 november 2016, 19:14 uur
15.
Schiller feat. Maya - I've Seen It All 9.6 lekker!
Bike - Save My Life 6,0 iets te gewoontjes
Vök - Tension 8,0 mooi nummer
Playground Noise - - Swinging Lowdown 7,4 klinkt goed
1-0-1-0
Deadline 11-11 18.00
Schiller feat. Maya - I've Seen It All 9.6 lekker!
Bike - Save My Life 6,0 iets te gewoontjes
Vök - Tension 8,0 mooi nummer
Playground Noise - - Swinging Lowdown 7,4 klinkt goed
1-0-1-0
Deadline 11-11 18.00
0
geplaatst: 10 november 2016, 19:17 uur
15.
Schiller feat. Maya - I've Seen It All: 6.5 Mooi Fries paard! Voor het overige heb ik 'r nix mee.
Bike - Save My Life: 7 Hooray, the mods are back! Verder voortkabbelend beekje aan muzieknoten.
Vök - Tension: 6,6 Het valt niet mee voor Alicia, de zang past (weer) niet in haar straatje. Toch interessante geluiden als begeleiding. Heb zojuist een beter nummer gehoord.
Playground Noise - - Swinging Lowdown: 9 Hey, dit lust ik dus wel! Prachtig nummer!
1-1-1-1
Deadline 11-11 18.00
Schiller feat. Maya - I've Seen It All: 6.5 Mooi Fries paard! Voor het overige heb ik 'r nix mee.
Bike - Save My Life: 7 Hooray, the mods are back! Verder voortkabbelend beekje aan muzieknoten.
Vök - Tension: 6,6 Het valt niet mee voor Alicia, de zang past (weer) niet in haar straatje. Toch interessante geluiden als begeleiding. Heb zojuist een beter nummer gehoord.
Playground Noise - - Swinging Lowdown: 9 Hey, dit lust ik dus wel! Prachtig nummer!
1-1-1-1
Deadline 11-11 18.00
0
geplaatst: 10 november 2016, 19:27 uur
15.
Schiller feat. Maya - I've Seen It All : lekker muziekje, beetje Enigma vibe meets Scandinavische Electro Pop 7,5
Bike - Save My Life : gitaar-pop uit Nieuw Zeeland? 7,4
Vök - Tension : deze act staat op mijn lijstje om nader te verkennen, IJslandse Indie Electro 7,7
Playground Noise - Swinging Lowdown : 7,6
Laidback nummers deze rond
1-1-2-2
Deadline 11-11 18.00
Schiller feat. Maya - I've Seen It All : lekker muziekje, beetje Enigma vibe meets Scandinavische Electro Pop 7,5
Bike - Save My Life : gitaar-pop uit Nieuw Zeeland? 7,4
Vök - Tension : deze act staat op mijn lijstje om nader te verkennen, IJslandse Indie Electro 7,7
Playground Noise - Swinging Lowdown : 7,6
Laidback nummers deze rond
1-1-2-2
Deadline 11-11 18.00
0
geplaatst: 10 november 2016, 19:50 uur
15.
Schiller feat. Maya - I've Seen It All 7
Bike - Save My Life 7,5
Vök - Tension 7
Playground Noise - Swinging Lowdown 7,8
1-2-2-3
Deadline 11-11 18.00
Schiller feat. Maya - I've Seen It All 7
Bike - Save My Life 7,5
Vök - Tension 7
Playground Noise - Swinging Lowdown 7,8
1-2-2-3
Deadline 11-11 18.00
0
geplaatst: 10 november 2016, 20:15 uur
15. Geen slechte ladder deze nr. 15.
Schiller feat. Maya - I've Seen It All 7,3 mooi, niet echt onderscheidend.
Bike - Save My Life 7,0 leuk nummer, maar meer ook niet
Vök - Tension 7,9 lekker broeierig, bijzonder mag ik wel zeggen
Playground Noise - Swinging Lowdown 8,0 mijn favoriet in deze ronde. Heerlijk
1-2-3-4
Deadline 11-11 18.00 uur.
Schiller feat. Maya - I've Seen It All 7,3 mooi, niet echt onderscheidend.
Bike - Save My Life 7,0 leuk nummer, maar meer ook niet
Vök - Tension 7,9 lekker broeierig, bijzonder mag ik wel zeggen
Playground Noise - Swinging Lowdown 8,0 mijn favoriet in deze ronde. Heerlijk
1-2-3-4
Deadline 11-11 18.00 uur.
1
geplaatst: 11 november 2016, 07:14 uur
Dit was een worsteling door repetitieve en voorspelbare muziek.
Pas halverwege het laatste nummer werd ik een beetje blij.
15.
Schiller feat. Maya - I've Seen It All 5,5
Bike - Save My Life 5,0
Vök - Tension 5,0
Playground Noise - Swinging Lowdown 7,0
2-2-3-5
Deadline 11-11 18.00
Pas halverwege het laatste nummer werd ik een beetje blij.
15.
Schiller feat. Maya - I've Seen It All 5,5
Bike - Save My Life 5,0
Vök - Tension 5,0
Playground Noise - Swinging Lowdown 7,0
2-2-3-5
Deadline 11-11 18.00
0
geplaatst: 11 november 2016, 07:31 uur
15.
Schiller feat. Maya - I've Seen It All . Prima zangeres,vrolijk nummer(6,8)
Bike - Save My Life Tikkeltje standaard,maar prettig om te horen(7)
Vök - Tension Spannender dan de vorige nummers,maar die af en toe kermende zangeres komt op mij wat irritant over(6,5)
Playground Noise - Swinging Lowdown .Je wordt na verloop van tijd meegezogen in de muziek met die blazers op de achtergrond,die steeds prominenter op de voorgrond gaan treden.Leuk grieks bandje en Madrugada is niet ver weg(8,7)
2-3-3-6
Deadline 11-11 18.00
Schiller feat. Maya - I've Seen It All . Prima zangeres,vrolijk nummer(6,8)
Bike - Save My Life Tikkeltje standaard,maar prettig om te horen(7)
Vök - Tension Spannender dan de vorige nummers,maar die af en toe kermende zangeres komt op mij wat irritant over(6,5)
Playground Noise - Swinging Lowdown .Je wordt na verloop van tijd meegezogen in de muziek met die blazers op de achtergrond,die steeds prominenter op de voorgrond gaan treden.Leuk grieks bandje en Madrugada is niet ver weg(8,7)
2-3-3-6
Deadline 11-11 18.00
0
geplaatst: 11 november 2016, 11:28 uur
15.
Schiller feat. Maya - I've Seen It All
Alsof ik zulks al vele malen eerder heb gehoord. Raakt niet, irriteert niet. 5.0
Bike - Save My Life
Was snel voorbij zonder te zijn opgevallen. 5.0
Vök - Tension
Iets onderscheidender dan de vorige twee. 5.8
Playground Noise - Swinging Lowdown
Veruit de beste van deze ronde. Mooi opgebouwd, 7.5
2-3-4-7
Deadline 11-11 18.00
Schiller feat. Maya - I've Seen It All
Alsof ik zulks al vele malen eerder heb gehoord. Raakt niet, irriteert niet. 5.0
Bike - Save My Life
Was snel voorbij zonder te zijn opgevallen. 5.0
Vök - Tension
Iets onderscheidender dan de vorige twee. 5.8
Playground Noise - Swinging Lowdown
Veruit de beste van deze ronde. Mooi opgebouwd, 7.5
2-3-4-7
Deadline 11-11 18.00
* denotes required fields.