MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nederpop 70's KO

zoeken in:

Zephyr
4-1 zeer matige E & F

7-1 de beste (en leukste) E&F

29. Andre Hazes - De Vlieger vs. Shirley - It's me

1-0

Cured
5-1

Zephyr
5-2

30. Kayak - Starlight Dancer vs. Golden Earring - Bombay

1-0

2-0

Echt: Fuck GE.

Zephyr
3-0

Scorpion_21 schreef:
2-0

Echt: Fuck GE.

doe ff normal

dynamo d schreef:
(quote)

doe ff normal

Je moeder op n kinderfiets.

Ik ben ook geen groot liefhebber van de Earring, maar dit is een leuke van ze hoor

4-2

Arrie schreef:
Ik ben ook geen groot liefhebber van de Earring, maar dit is een leuke van ze hoor
Ik ben ook niet per se tegen elk nr van GE, alleen elke scheet van ze is de afgelopen rondes doorgegaan, een aantal keer ten opzichte van t betere Nederlandstalige lied (waar ik dan weer erg van kan genieten), dus deze KO is voor mij min of meer verworden tot een kruistocht tegen GE Verder no offence naar de liefhebbers

Zo'n kruistocht vind ik dan weer nogal flauw. Gewoon beide nummers luisteren (tenzij je ze al kent) en stemmen op de beste. Ongeacht wie de artiest is.

Ik vind her ook jammer dat er veel Golden Earring ten koste van het Nederlandstalige lied door is gegaan maar dan ga ik niet expres opmerkingen maken of tegen ze stemmen.

Cured
5-3

jemig, Kayak

Martial
6-3

Martial
31. Earth & Fire - Seasons vs. Gerard Cox - 't Is Weer Voorbij, die Mooie Zomer

0-1

Cured
1-4

Gast
geplaatst: vandaag om 01:01 uur

geplaatst: vandaag om 01:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.