MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: B

zoeken in:
11-12 en heb meer met Billie Jean dan Beat It

12-12

12-13

Cured
BJ had dit al moeten winnen

De 24 uur zijn om, maar ik stel voor om deze finale gewoon uit te spelen

Ik wil best nog wel een keer stemmen, hoor!

Cured
Kom op, de laatste even...

of gewoon de 14-14

Cured
Nou Edgar, dat viel me vies tegen, die stem van jou....

Edgar had al gestemd dus dan is het nog steeds 14-13

Cured schreef:
Nou Edgar, dat viel me vies tegen, die stem van jou....

Ik bedoelde dat de volgende stem niet de laatste hoeft te zijn .

Gaat een beetje uit als een nachtkaars deze finale.

Ik had beter toch de 24 uurs ingeroepen vermoed ik.

Dan doe je dat nu toch

Probleem is, na 24 uur was 16hp winnaar, maar intussen staat michel op voorsprong.

Nog 24 uur wachten en als het nog niet beslist is die is de winnaar?

Toch maar hopen op nog een stem... Er moeten op dit forum toch meer dan 27 mensen zijn die deze finalisten kennen.

Of: zo meteen de battle afsluiten na 48u. En dan voortaan gewone battles na 24u verlossen en de finale na 48.

Arno schreef:
De 24 uur zijn om, maar ik stel voor om deze finale gewoon uit te spelen

Arno schreef:
Probleem is, na 24 uur was 16hp winnaar, maar intussen staat michel op voorsprong.

Arno schreef:
Of: zo meteen de battle afsluiten na 48u. En dan voortaan gewone battles na 24u verlossen en de finale na 48.

Er wil hier iemand wel heel erg graag dat MJ wint

Haha nee, helemaal niet. Was fout om niet te stoppen na 24u, dus laten we 16hp retroactief tot verdiende winnaar uitroepen. En uiteraard excuses voor de puinhoop die deze jongen er zo van gemaakt heeft.

Niks puinhoop hoor Arno, ik had ook nog wel wat meer stemmen verwacht. 16 HP als winnaar lijkt mij in dit geval inderdaad het meest eerlijk.

Prima winnaar maar toch liever Billie Jean

Op naar de C!

Billie Jean staat op voorsprong, dus dat is wat mij betreft gewoon de winnaar hier.

Dat ik het ook niet meer weet... anyway,ik zit nu weekend aan zee zonder computer. Morgenavond plaats ik de afsluitpost en open ik het nieuwe topic.

Ik wil nog wel stemmen op 16HP. Helpt dit?

14-14

Ja hoor. Van de regen in de drup.

Alles even op een rijtje gezet vandaag. Hierbij roep ik Billie Jean van Michael Jackson uit tot winnaar van de letter B-KO.

Mijn grote fout was om de 24 uursregel niet toe te passen, wat wel gebruikelijk is bij KO's op MuMe - maar ik had de bekendheid van dit prille spelletje overschat. En hey, dit is pas de tweede KO die ik organiseer sinds jaaaren, dus noem het een (her)beginnersfout.

Waarom Billie Jean: als er in pakweg de MuMeLadder nog na de deadline gestemd wordt, tellen die punten ook nog mee. Dus tel ik gewoon alle stemmers mee hier in deze finale, en dan komen we uit op 14-14, waarbij Billie Jean het eerst dat puntentotaal bereikte en dus als laureaat uit de bus komt.

Ik hoop dat iedereen zich wat kan vinden in deze beslissing en uitleg, en dat we er weer in kunnen vliegen met de letter C (die ik later deze avond online zet).

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0e/Billie_Jean.jpg

Laureaten Knock-Out Songs Alfabet:

A: Alone Again Or - Love
B: Billie Jean - Michael Jackson

Verliezend finalisten:

A: A Change Is Gonna Come - Sam Cooke
B: Black Soul Choir - 16 Horsepower

Gast
geplaatst: vandaag om 13:23 uur

geplaatst: vandaag om 13:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.