Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: B
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2014, 20:11 uur
De 24 uur zijn om, maar ik stel voor om deze finale gewoon uit te spelen 

0
Cured
geplaatst: 19 september 2014, 12:15 uur
Nou Edgar, dat viel me vies tegen, die stem van jou.... 

0
geplaatst: 19 september 2014, 13:04 uur
Ik bedoelde dat de volgende stem niet de laatste hoeft te zijn
.
0
geplaatst: 19 september 2014, 19:00 uur
Probleem is, na 24 uur was 16hp winnaar, maar intussen staat michel op voorsprong.
0
geplaatst: 19 september 2014, 19:01 uur
Nog 24 uur wachten en als het nog niet beslist is die is de winnaar?
0
geplaatst: 19 september 2014, 19:04 uur
Toch maar hopen op nog een stem... Er moeten op dit forum toch meer dan 27 mensen zijn die deze finalisten kennen.
0
geplaatst: 19 september 2014, 19:08 uur
Of: zo meteen de battle afsluiten na 48u. En dan voortaan gewone battles na 24u verlossen en de finale na 48.
0
geplaatst: 19 september 2014, 22:07 uur
Arno schreef:
Probleem is, na 24 uur was 16hp winnaar, maar intussen staat michel op voorsprong.
Arno schreef:
Of: zo meteen de battle afsluiten na 48u. En dan voortaan gewone battles na 24u verlossen en de finale na 48.
Er wil hier iemand wel heel erg graag dat MJ wint

0
geplaatst: 19 september 2014, 23:09 uur
Haha nee, helemaal niet. Was fout om niet te stoppen na 24u, dus laten we 16hp retroactief tot verdiende winnaar uitroepen. En uiteraard excuses voor de puinhoop die deze jongen er zo van gemaakt heeft.
0
geplaatst: 19 september 2014, 23:38 uur
Niks puinhoop hoor Arno, ik had ook nog wel wat meer stemmen verwacht. 16 HP als winnaar lijkt mij in dit geval inderdaad het meest eerlijk.
0
geplaatst: 20 september 2014, 07:58 uur
Billie Jean staat op voorsprong, dus dat is wat mij betreft gewoon de winnaar hier.
0
geplaatst: 20 september 2014, 08:32 uur
Dat ik het ook niet meer weet... anyway,ik zit nu weekend aan zee zonder computer. Morgenavond plaats ik de afsluitpost en open ik het nieuwe topic.
0
geplaatst: 21 september 2014, 17:41 uur
Alles even op een rijtje gezet vandaag. Hierbij roep ik Billie Jean van Michael Jackson uit tot winnaar van de letter B-KO.
Mijn grote fout was om de 24 uursregel niet toe te passen, wat wel gebruikelijk is bij KO's op MuMe - maar ik had de bekendheid van dit prille spelletje overschat. En hey, dit is pas de tweede KO die ik organiseer sinds jaaaren, dus noem het een (her)beginnersfout.
Waarom Billie Jean: als er in pakweg de MuMeLadder nog na de deadline gestemd wordt, tellen die punten ook nog mee. Dus tel ik gewoon alle stemmers mee hier in deze finale, en dan komen we uit op 14-14, waarbij Billie Jean het eerst dat puntentotaal bereikte en dus als laureaat uit de bus komt.
Ik hoop dat iedereen zich wat kan vinden in deze beslissing en uitleg, en dat we er weer in kunnen vliegen met de letter C (die ik later deze avond online zet).
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0e/Billie_Jean.jpg
Laureaten Knock-Out Songs Alfabet:
A: Alone Again Or - Love
B: Billie Jean - Michael Jackson
Verliezend finalisten:
A: A Change Is Gonna Come - Sam Cooke
B: Black Soul Choir - 16 Horsepower
Mijn grote fout was om de 24 uursregel niet toe te passen, wat wel gebruikelijk is bij KO's op MuMe - maar ik had de bekendheid van dit prille spelletje overschat. En hey, dit is pas de tweede KO die ik organiseer sinds jaaaren, dus noem het een (her)beginnersfout.
Waarom Billie Jean: als er in pakweg de MuMeLadder nog na de deadline gestemd wordt, tellen die punten ook nog mee. Dus tel ik gewoon alle stemmers mee hier in deze finale, en dan komen we uit op 14-14, waarbij Billie Jean het eerst dat puntentotaal bereikte en dus als laureaat uit de bus komt.
Ik hoop dat iedereen zich wat kan vinden in deze beslissing en uitleg, en dat we er weer in kunnen vliegen met de letter C (die ik later deze avond online zet).
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0e/Billie_Jean.jpg
Laureaten Knock-Out Songs Alfabet:
A: Alone Again Or - Love
B: Billie Jean - Michael Jackson
Verliezend finalisten:
A: A Change Is Gonna Come - Sam Cooke
B: Black Soul Choir - 16 Horsepower
* denotes required fields.