MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Four Seasons K.O. - Summer

zoeken in:
Lukt heel redelijk. Hij plakt alles achter elkaar maar zelf de spaties ertussen zetten is nog altijd minder werk dan alles kopiëren en plakken.

Dan doe je toch nog echt iets fout, het stukje " vs. " moet er voor zorgen dat die tekst tussen lied 1 en lied 2 moet komen te staan (inclusief de spaties).

2. Cliff Richard - Summer Holiday - Blonde Redhead - Spring and by Summer Fall

0-1

3-2 Als ik lotingen verricht gebruik ik echt nooit excel, vind ik niet zo fijn werken.

Cured
3-3

Teunnis schreef:
Dan doe je toch nog echt iets fout, het stukje " vs. " moet er voor zorgen dat die tekst tussen lied 1 en lied 2 moet komen te staan (inclusief de spaties).

Geen idee wat ik de eerste keer fout deed maar nu heb ik hem helemaal mooi! Nogmaals dank .

3. Miles Davis - Summertime - Eric Carmen - Top Down Summer

Ik kan Eric Carmen zo snel niet vinden op Youtube en Spotify, iemand een linkje?

Edit: heb hem denk ik al, is dit hem: Top Down Summer Happy Anniversary Eric Carmen August, 11, 2014 - YouTube

Die tweede is echt lachwekkend slecht
Ik snap niet dat mensen zo'n hekel aan (deze extreem toegankelijke) jazz kunnen hebben - ik ga er vanuit dat dat de reden is voor de drie punten van Eric Carmen.

2-3

Teunnis schreef:
Ik snap niet dat mensen zo'n hekel aan (deze extreem toegankelijke) jazz kunnen hebben - ik ga er vanuit dat dat de reden is voor de drie punten van Eric Carmen.

Muzikaal is Miles Davis natuurlijk vele malen beter. Heb je helemaal gelijk in (heb ook een album van hem) maar ondanks vele pogingen is jazz een genre dat mij maar niet wil pakken. Daarom dan maar liever een wat zomers klinkend nummertje

Teunnis schreef:

Ik hou erg van jazz en zeker van mister Davis maar ben niet kapot van Summertime terwijl ik deze Eric Carmen een fijn klinkend zomers deuntje vind. Niks mis met wat blije ongecompliceerde muziek op zijn tijd .

4. Dusty Springfield - Summer Is Over - Rush - Summertime Blues

1-0

2-0 Rush is niet verkeerd maar kan niet op tegen de classic van Dusty

Cured
4-0

Gast
geplaatst: vandaag om 04:29 uur

geplaatst: vandaag om 04:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.