Muziek / Muziekgames / Songs met een kleur in de titel (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 2 november 2014, 13:54 uur
4-2
En kunnen we nu stoppen met deze onzin. Het is hartstikke leuk maar heeft nu ook wel weer lang genoeg geduurd.
En kunnen we nu stoppen met deze onzin. Het is hartstikke leuk maar heeft nu ook wel weer lang genoeg geduurd.
0
geplaatst: 2 november 2014, 13:57 uur
Edgar18 schreef:
4-2
Over 2 rondes stoppen we ermee.4-2
0
geplaatst: 2 november 2014, 13:58 uur
Ik mag hopen dat het niet zo ver komt (en niet stiekem al je vriendjes sms-en zodat ze ook komen stemmen
).
).
0
geplaatst: 2 november 2014, 14:04 uur
Edgar18 schreef:
4-2
4-2
Zolang ik Goldenboy leuker vind dan de tegenstander, stem ik erop.

0
geplaatst: 2 november 2014, 14:04 uur
Misschien niet al te serieus nemen zo'n spelletje? Dit nummer heeft voor mij en anderen om persoonlijke redenen meer waarde dan voor jou. Leer er mee leven, zou ik zeggen.
0
geplaatst: 2 november 2014, 14:05 uur
Voel je eens niet zo aangevallen Lukas! Als je het nou hebt over niet te serieus nemen..
0
geplaatst: 2 november 2014, 14:39 uur
4. Prince - Purple Rain vs. The Stranglers – Golden Brown
1-0
1-0
* denotes required fields.