MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Megahits KO (Top 40 van 1965-2013)

zoeken in:
5 stemmen voor die verkrachting van de Pink Floyd-klassieker? Kom, aan!

LucM schreef:
5 stemmen voor die verkrachting van de Pink Floyd-klassieker? Kom, aan!

Vind hem leuker dan het origineel. Tegenstander was dan wel weer erg zwak.

1-3 en hier vind ik het origineel van Charvoni dan weer beter, al scheelt het niet veel

johannesA
2-3

herman schreef:
Vind hem leuker dan het origineel. Tegenstander was dan wel weer erg zwak.

Dat méén je toch niet, herman. Het is als een mislukte kopie verkiezen boven een schilderij van Van Gogh. Maar ja, ieder zijn smaak ... (dit soort verkrachtingen van popklassiekers vind ik erg goedkoop en inspiratieloos).

4-3

allebei top

LucM schreef:
(quote)

Dat méén je toch niet, herman. Het is als een mislukte kopie verkiezen boven een schilderij van Van Gogh. Maar ja, ieder zijn smaak ... (dit soort verkrachtingen van popklassiekers vind ik erg goedkoop en inspiratieloos).

Ik vind het origineel ook niet zo boeiend hoor. The Wall staat hier op 2,5* geloof ik. Doorgaans vind ik dergelijke remixen ook niet boeiend, maar deze vind ik wel aardig gedaan al hoeft ie van mij ook niet ver te komen verder.

5-3

798. Burning heart - Survivor Vs. Damn (I think i love you) - Starmaker

0-1

2-4

799. Hooray hooray it's a holi-holiday - Boney M. Vs. Jumbo / The singer sang his song - Bee Gees

0-0

798. Burning heart - Survivor Vs. Damn (I think i love you) - Starmaker

3-4 (tot 5)

johannesA
4-4

799. Hooray hooray it's a holi-holiday - Boney M. Vs. Jumbo / The singer sang his song - Bee Gees

1-0

1-2 stem is voor Jumbo, andere BGs liedje vind ik niet zo

2-4 Gelukkig nog Survivor door, bijna verslagen door Starmaker

800. Afscheid - Volumia! Vs. Ugly - Sugababes

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:18 uur

geplaatst: vandaag om 21:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.