MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Megahits KO (Top 40 van 1965-2013)

zoeken in:

141. Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days Vs. Elton John - Nikita

0-1

Cured
4-2

4-3 niet de beste van Elton John maar het heeft duidelijk meer inhoud dan Wonderfull Days

142. 2 Brothers on the 4th Floor featuring Des'ray & D-Rock - Dreams (Will Come Alive) Vs. Snoop Dogg featuring Pharrell - Drop It Like It's Hot

0-1

2-3 gelukkig dat die draak van een Nikita eruit is

herman schreef:
gelukkig dat die draak van een Nikita eruit is

Zelfde geboortejaar maar blijkbaar toch andere nummers uit de categorie jeugdsentiment

Dat gehaat op dat nummer vind ik ook nergens op slaan, vind Nikita gewoon een goed nummer

GrafGantz schreef:
(quote)

Zelfde geboortejaar maar blijkbaar toch andere nummers uit de categorie jeugdsentiment

Ik vind Elton als persoon wel sympathiek, maar tot aan Don't Let The Sun Go Down On Me vond ik al zijn singles die ik meekreeg als kind verschrikkelijk. Vooral Nikita en nog meer Sacrifice (dat vond ik echt het ergste nummer ooit).

En Wonderfull Days vond ik destijds geweldig en heeft nog jarenlang voor veel mooie momenten op feestjes gezorgd.

herman schreef:
En Wonderfull Days vond ik destijds geweldig

Daar was ik veulste alto voor

laxus11 schreef:
Dat gehaat op dat nummer vind ik ook nergens op slaan, vind Nikita gewoon een goed nummer

Ik vrees dat je in de minderheid bent, Lex.

4-3

allebei leuk.

Arrie schreef:
(quote)

+ 1

Arrie schreef:
(quote)

Ach ja dat heb ik wel met meerdere nummers

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:21 uur

geplaatst: vandaag om 19:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.