Muziek / Muziekgames / De Megahits KO (Top 40 van 1965-2013)
zoeken in:
0
geplaatst: 12 januari 2015, 18:07 uur
184. Daft Punk featuring Pharrell Williams - Get Lucky Vs. Party Animals - Have You Ever been Mellow
1-0
1-0
0
geplaatst: 12 januari 2015, 18:48 uur
ArthurDZ schreef:
Een van de slechtste nummers aller tijden, die andere.
Een van de slechtste nummers aller tijden, die andere.
Dat kan niet want Pink Floyd en/of The Velvet Underground deden niet mee in die battle

0
geplaatst: 12 januari 2015, 18:55 uur
185. Caro Emerald - A Night Like This Vs. Nelly Furtado - All good things (come to an end)
0-1
0-1
0
geplaatst: 12 januari 2015, 18:56 uur
Poeha schreef:
Dat kan niet want Pink Floyd en/of The Velvet Underground deden niet mee in die battle
(quote)
Nouja, als we echt over de slechte nummers ooit gaan praten komen PF en VU daar natuulijk niet voor in aanmerking. Durf dat bijna objectief te maken, terwijl ik van VU zelf ook bepaald geen fan ben. Maar wat heb je liever, VU of Zanger Rinus
?
0
geplaatst: 12 januari 2015, 19:17 uur
186. Celine Dion - Because You Loved Me Vs. Bee Gees - Lonely Days
0
geplaatst: 12 januari 2015, 19:19 uur
tbouwh schreef:
Nouja, als we echt over de slechte nummers ooit gaan praten komen PF en VU daar natuulijk niet voor in aanmerking. Durf dat bijna objectief te maken, terwijl ik van VU zelf ook bepaald geen fan ben. Maar wat heb je liever, VU of Zanger Rinus
?
Wie? Is die nog slechter? Nee eerlijk dat nummer van Glenn is prettiger dan vrijwel elk nummer dat ik van PF/VU ken. Sorry is mijn afwijking, blijkbaar.(quote)
?
0
geplaatst: 12 januari 2015, 19:26 uur
Poeha schreef:
(quote)
Wie? Is die nog slechter? Nee eerlijk dat nummer van Glenn is prettiger dan vrijwel elk nummer dat ik van PF/VU ken. Sorry is mijn afwijking, blijkbaar. Nouja, kijk en oordeel zelf...Zanger Rinus
Geheel op eigen risico

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.