MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Megahits KO (Top 40 van 1965-2013)

zoeken in:

4-2 al 2 voor Glenn

5-2

Een van de slechtste nummers aller tijden, die andere.

184. Daft Punk featuring Pharrell Williams - Get Lucky Vs. Party Animals - Have You Ever been Mellow

1-0

5-1

Nog steeds een lekker nummer.

ArthurDZ schreef:
Een van de slechtste nummers aller tijden, die andere.

Dat kan niet want Pink Floyd en/of The Velvet Underground deden niet mee in die battle

185. Caro Emerald - A Night Like This Vs. Nelly Furtado - All good things (come to an end)

0-1

Poeha schreef:
(quote)

Dat kan niet want Pink Floyd en/of The Velvet Underground deden niet mee in die battle

Nouja, als we echt over de slechte nummers ooit gaan praten komen PF en VU daar natuulijk niet voor in aanmerking. Durf dat bijna objectief te maken, terwijl ik van VU zelf ook bepaald geen fan ben. Maar wat heb je liever, VU of Zanger Rinus ?

0-3

+1 voor tbouwh!

0-5 Dan gok ik toch dat Poeha voor Rinus gaat tbouwh

johannesA
1-6

186. Celine Dion - Because You Loved Me Vs. Bee Gees - Lonely Days

tbouwh schreef:
(quote)

Nouja, als we echt over de slechte nummers ooit gaan praten komen PF en VU daar natuulijk niet voor in aanmerking. Durf dat bijna objectief te maken, terwijl ik van VU zelf ook bepaald geen fan ben. Maar wat heb je liever, VU of Zanger Rinus ?
Wie? Is die nog slechter? Nee eerlijk dat nummer van Glenn is prettiger dan vrijwel elk nummer dat ik van PF/VU ken. Sorry is mijn afwijking, blijkbaar.

Poeha schreef:
(quote)
Wie? Is die nog slechter? Nee eerlijk dat nummer van Glenn is prettiger dan vrijwel elk nummer dat ik van PF/VU ken. Sorry is mijn afwijking, blijkbaar.

Nouja, kijk en oordeel zelf...Zanger Rinus
Geheel op eigen risico

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:50 uur

geplaatst: vandaag om 23:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.