MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag #2

zoeken in:
Oh no he didn't!

Misterfool schreef:
herman: een 4.5 voor Jehtro tull. really? Na ook al een 1 voor Dream Theater en hoge cijfers voor allemaal, mijn inziens, matig spul.
Volgens mij heb ik op deze site een arch-enemy
(afbeelding)

Tja, Jethro Tull laat me gewoon koud. Wellicht was het anders geweest als ik het rond mijn 18e of 20e had beluisterd, toen had ik nog wel enigszins affiniteit met dit soort muziek. Heb er gewoon geen klik mee. Dream Theater is een ander verhaal, ik boek nog een liever een weekje Raqqa dan daar een album van uit te zitten.

Wat een los zand, ik heb er hartelijk om gelachen. Herman, mag ik mee?

2

6,3

Ach, het is wel aardig. Maar dan vind ik Locomotive Breath toch stukken beter.

itchy schreef:
Wat een los zand, ik heb er hartelijk om gelachen. Herman, mag ik mee?

2

Want daar is geen los zand

Rudi S schreef:
(quote)

Want daar is geen los zand

Klopt, maar het is er ook minder stoffig

En Jethro Tull is er vast verboden.

Goed nieuws voor de liefhebbers, ik heb besloten om deze gifbeker aan me voorbij te laten gaan

8

Dit vindt het oude progsterwief in mij wel lekker.

Zephyr
173,00 / 25 = 6,92 voor Jethro Tull.

Nu de boel hier lekker op scherp staat, kan er over de volgende ook weer fors ge-****-d worden

2 Brothers on the 4th Floor - Never Alone

iets met jeugdsentiment enzo...

7,0

Ik was toen al wat ouder

3

wat-ouder-sentiment!

7,5

johannesA
7.3

Casartelli (moderator)
Klassenavonden in de brugklas, ja dat mag wel jeugdsentiment heten. Niet zo gek lang geleden for old times' sake het nummer nog eens gejijbuisd.

7,0

Ik was toen al wat ouder (2).

3,5

Ik heb 2 Brothers on the 4th Floor helemaal niet bewust meegemaakt, ten tijde van dit nummer was ik twee jaar oud. Geen enkel jeugdsentiment dus, ik vind het gewoon erg leuke muziek. Ze hebben nog leukere.

7,5

7,5

7 Prima nummer ja, en zoals Arnout het al aangeeft niet bewust meegemaakt.

Beetje braaf plaatje onder de eurohouse, vond ik toen ook al eigenlijk.

7

Dit heb ik altijd maar een irritant tyfusnummer gevonden.

2

Ik heb weliswaar de juiste leeftijd om dit als jeugdsentiment te kunnen bombarderen, maar ik luisterde toen juist naar altogrungegitaarbritpop dus Eurotrash als dit was echt het ergste dat er bestond voor Graf de "serieuze" muziekliefhebber. Uiteraard wordt een mens milder met het verstrijken van de jaren, maar dit nummer blijft desondanks gewoon prut.

Cijfer: 5

Ook ik ben fysiek van die leeftijd, gelukkig ontwikkel ik tegendraads en hang niet aan de muziek uit een bepaalde periode die men 'jeugd' noemt. Eurohouse was ik destijds snel zat, het was TOO MUCH, maar vond dit wel één van de leukste (euro)riedeltjes.
Meen altijd dat ze bether i.p.v. better zingt, bij gebrek aan rijmend woord tussen together en weather. Minpuntje door die ergernis.

6

Heel lekker en een enigszins goede boodschap; doet het om de een of andere reden erg goed. Er had één (rap)couplet afgekund misschien.

7,8

Gast
geplaatst: vandaag om 05:27 uur

geplaatst: vandaag om 05:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.