Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag #2
zoeken in:
0
geplaatst: 25 maart 2015, 13:15 uur
Misterfool schreef:
herman: een 4.5 voor Jehtro tull. really? Na ook al een 1 voor Dream Theater en hoge cijfers voor allemaal, mijn inziens, matig spul.
Volgens mij heb ik op deze site een arch-enemy
(afbeelding)
herman: een 4.5 voor Jehtro tull. really? Na ook al een 1 voor Dream Theater en hoge cijfers voor allemaal, mijn inziens, matig spul.
Volgens mij heb ik op deze site een arch-enemy

(afbeelding)
Tja, Jethro Tull laat me gewoon koud. Wellicht was het anders geweest als ik het rond mijn 18e of 20e had beluisterd, toen had ik nog wel enigszins affiniteit met dit soort muziek. Heb er gewoon geen klik mee. Dream Theater is een ander verhaal, ik boek nog een liever een weekje Raqqa dan daar een album van uit te zitten.

0
geplaatst: 25 maart 2015, 13:47 uur
Wat een los zand, ik heb er hartelijk om gelachen. Herman, mag ik mee?
2
2
0
geplaatst: 25 maart 2015, 14:00 uur
6,3
Ach, het is wel aardig. Maar dan vind ik Locomotive Breath toch stukken beter.
Ach, het is wel aardig. Maar dan vind ik Locomotive Breath toch stukken beter.
0
geplaatst: 25 maart 2015, 14:50 uur
Goed nieuws voor de liefhebbers, ik heb besloten om deze gifbeker aan me voorbij te laten gaan 

0
Zephyr
geplaatst: 26 maart 2015, 08:15 uur
173,00 / 25 = 6,92 voor Jethro Tull.
Nu de boel hier lekker op scherp staat, kan er over de volgende ook weer fors ge-****-d worden
2 Brothers on the 4th Floor - Never Alone
Nu de boel hier lekker op scherp staat, kan er over de volgende ook weer fors ge-****-d worden

2 Brothers on the 4th Floor - Never Alone
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 maart 2015, 09:35 uur
Klassenavonden in de brugklas, ja dat mag wel jeugdsentiment heten. Niet zo gek lang geleden for old times' sake het nummer nog eens gejijbuisd.
7,0
7,0
0
geplaatst: 26 maart 2015, 10:14 uur
Ik heb 2 Brothers on the 4th Floor helemaal niet bewust meegemaakt, ten tijde van dit nummer was ik twee jaar oud. Geen enkel jeugdsentiment dus, ik vind het gewoon erg leuke muziek. Ze hebben nog leukere.
7,5
7,5
0
geplaatst: 26 maart 2015, 10:21 uur
7 Prima nummer ja, en zoals Arnout het al aangeeft niet bewust meegemaakt.
0
geplaatst: 26 maart 2015, 11:24 uur
Beetje braaf plaatje onder de eurohouse, vond ik toen ook al eigenlijk.
7
7
0
geplaatst: 26 maart 2015, 11:54 uur
Ik heb weliswaar de juiste leeftijd om dit als jeugdsentiment te kunnen bombarderen, maar ik luisterde toen juist naar altogrungegitaarbritpop dus Eurotrash als dit was echt het ergste dat er bestond voor Graf de "serieuze" muziekliefhebber. Uiteraard wordt een mens milder met het verstrijken van de jaren, maar dit nummer blijft desondanks gewoon prut.
Cijfer: 5
Cijfer: 5
0
geplaatst: 26 maart 2015, 17:47 uur
Ook ik ben fysiek van die leeftijd, gelukkig ontwikkel ik tegendraads en hang niet aan de muziek uit een bepaalde periode die men 'jeugd' noemt. Eurohouse was ik destijds snel zat, het was TOO MUCH, maar vond dit wel één van de leukste (euro)riedeltjes.
Meen altijd dat ze bether i.p.v. better zingt, bij gebrek aan rijmend woord tussen together en weather.
Minpuntje door die ergernis.
6
Meen altijd dat ze bether i.p.v. better zingt, bij gebrek aan rijmend woord tussen together en weather.
Minpuntje door die ergernis.6
0
geplaatst: 26 maart 2015, 18:10 uur
Heel lekker en een enigszins goede boodschap; doet het om de een of andere reden erg goed. Er had één (rap)couplet afgekund misschien.
7,8
7,8
* denotes required fields.