MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2014 Finale Albums 2014 Discussie

zoeken in:
Blue Monday moet worden gekoppeld aan:
2 New Order - Substance (1987) (verzamel album)
0 New Order - Singles (2005) (verzamel album)
2 New Order - Power, Corruption & Lies (1983) (studio album waarbij Blue Monday één van de bonus tracks is)

The Smiths How Soon is Now moet worden gekoppeld aan:
10 Meat is Murder
4 The Smiths - Hatful of Hollow +

Op mijn cd van Meat is Murder (vorig jaar gekocht) staat How Soon is Now niet, op Hatful of Hollow in vaders platenkast is het nummer wel aanwezig. Over New Order heb ik niet veel te vertellen.

2 New Order - Substance (1987) (verzamel album)
2 New Order - Power, Corruption & Lies (1983) (studio album waarbij Blue Monday één van de bonus tracks is)

11 Meat is Murder +
4 The Smiths - Hatful of Hollow

johan de witt schreef:
Duidelijk geen Smiths-puristen hier

Nee inderdaad. Ik heb How Soon Is Now nog nooit gehoord op Meat Is Murder. Blue Monday ook nog nooit op PC&L. Een beetje albumliefhebber luistert toch de originelen?

Beetje raar dat hier nog over gestemd moet worden. Voor beide gevallen gaat toch hetzelfde op? Zou raar zijn om dan verschillende keuzes te maken.

herman schreef:

Beetje raar dat hier nog over gestemd moet worden. Voor beide gevallen gaat toch hetzelfde op? Zou raar zijn om dan verschillende keuzes te maken.

Ik hou hier een stemming over zodat het voor alle volgende edities is geregeld.

3 New Order - Substance (1987) (verzamel album)

11 Meat is Murder +
5 The Smiths - Hatful of Hollow

Onweerwolf
4 New Order - Substance (1987) (verzamel album) +

11 Meat is Murder

Ik ga ook voor meat is murder en substance

Voorkeuren chevy93

5 New Order - Substance (1987) (verzamel album) +

12 Meat is Murder +

thelion schreef:
(quote)

Ik hou hier een stemming over zodat het voor alle volgende edities is geregeld.

Ik vind het maar vaag. Hatful of Hollow kwam in 1984 uit, Meat is Murder in 1985. Waarom zou je dan niet gewoon voor Hatful of Hollow gaan?

herman schreef:
(quote)

Ik vind het maar vaag. Hatful of Hollow kwam in 1984 uit, Meat is Murder in 1985. Waarom zou je dan niet gewoon voor Hatful of Hollow gaan?

Tja, het is eerst op single uitgebracht, daarna op "verzamelaar"Hatful gezet.
Op mijn versie (direct gekocht bij release) van Meat is murder staat hij zolas gezegd niet eens, op een latere versie is ie er als bonus tussen gewrongen.
Ik heb 'm dus op Hatful en Meat is murder is dus als" kunstwerk " bedoeld door The Smiths zonder How soon is now.
Maar meeste stemmen gelden wat mij betreft, voor de game maakt het mij niet uit.

herman schreef:

Omdat ik in 2011 van mening was dat er alleen studio albums mee mochten doen en aangezien How Soon Is Now als bonus track op Meat Is Murder staat heb ik toen besloten ze aan elkaar te koppelen.
Love Will Tear Us Apart staat op geen enkel studio album en heb ik dus vanaf het begin al niet laten meedoen. Het zelfde geld voor Joy Divisions Atmosphere in 2011 en in de editie van 2012 voor Blue Monday.
Aangezien ik er vanaf het begin al niet happy me was dat er nummers uitgesloten worden omdat ze niet op een regulier studio album staan heb ik besloten om er een stemming over te houden (waarbij ik verzamel albums niet meer uitsluit) zodat voor de toekomst alles duidelijk is.
Mocht er in de toekomst weer een nummer de finale halen dat niet op een regulier studio album staat dan zal ook daarover weer een stemming worden gehouden.

5 New Order - Substance (1987) (verzamel album)
3 New Order - Power, Corruption & Lies (1983) (studio album waarbij Blue Monday één van de bonus tracks is)+

13 Meat is Murder +

Beste nummer aller tijden ontbreekt helaas op mijn nummer 1 album Meat Is Murder (ik heb alleen de LP-versie). Dan is het 'plaatje' compleet

4 New Order - Power, Corruption & Lies (1983) (studio album waarbij Blue Monday één van de bonus tracks is)+

14 Meat is Murder +

Beste nummer aller tijden ontbreekt helaas op mijn nummer 1 album Meat Is Murder (ik heb alleen de LP-versie). Dan is het 'plaatje' compleet

5 New Order - Power, Corruption & Lies (1983) (studio album waarbij Blue Monday één van de bonus tracks is)+

15 Meat is Murder +

6 New Order - Substance (1987) (verzamel album) +
5 New Order - Power, Corruption & Lies (1983) (studio album waarbij Blue Monday één van de bonus tracks is)

15 Meat is Murder
6 The Smiths - Hatful of Hollow +

6 New Order - Substance (1987) (verzamel album) * vreemd om aan verzamelaar jaren later nadat Blue Monday uitkwam te koppelen
6 New Order - Power, Corruption & Lies (1983) (studio album waarbij Blue Monday één van de bonus tracks is) +

16 Meat is Murder +
6 The Smiths - Hatful of Hollow

DjFrankie (moderator)
7 New Order - Substance (1987) (verzamel album) *
6 New Order - Power, Corruption & Lies (1983) (studio album waarbij Blue Monday één van de bonus tracks is) +

16 Meat is Murder
6 The Smiths - Hatful of Hollow

Wil een mod Angelo of tuktak wellicht (heb eigenlijk geen idee wie de andere mods momenteel zijn) de topic titel aanpassen in MuMeLadder Finale Albums 2014 Discussie

b.v.d.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:29 uur

geplaatst: vandaag om 10:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.