Muziek / Muziekgames / Voorronde nominaties mumeladder 2015
zoeken in:
0
geplaatst: 9 december 2014, 23:41 uur
In het discussietopic kwam het al een paar keer ter sprake, een voorronde voor nieuwe nominaties, aangezien het aantal 'echte' nominaties hoogstwaarschijnlijk zal verminderd worden.
We zitten nu natuurlijk al vrij dicht bij het moment dat nummers moeten genomineerd worden voor de volgende editie van de ladder, maar toch leek het me leuk om al eens te proberen of zo'n topic kan werken. Als er voldoende interesse is zou ik deze 'voorronde' dus graag organiseren de komende 2 weken
Waarom een voorronde?
Enerzijds om stemmers de kans te geven al wat nominaties te leren kennen (in deze periode waarin zowel de ladder als de witte trui stilliggen en er dus spelletjesgewijs minder ander luisterwerk is), waardoor de luisterdruk tijdens de ladder zelf dus vermindert, en anderzijds om de nomineerders al een idee te geven welke van hun nominaties het meeste kans maken, waardoor de nieuwe nominaties in verhouding meer kans maken om de ladder te halen. Aangezien er volgend jaar normaal gezien minder dan 10 nummers zullen kunnen genomineerd worden, geeft dit topic de kans om toch 10 nummers in de groep te smijten, en daarvan dan de best scorende nummers en dus de grootste kanshebbers om de ladder te halen effectief te nomineren voor de ladder zelf.
Als systeem stel ik het volgende voor: iedereen die hier interesse in heeft kan hier zijn 10 mogelijke nominaties posten, die dan in 1 ladder gezet worden per persoon, waarop 24u/... kan gestemd worden door iedereen die wil. Dus maw 1 ladder met 10 nummers van mezelf, 1 ladder met 10 nummers van deelnemer X,...
Ik zou werken met 2 ladders (dus 2 personen) per 24u, tenzij er veel meer of minder interesse is, dan kan dat aantal altijd verhogen of verlagen.
Onder andere omdat het juiste aantal nominaties per persoon nog onbekend is (mogelijk toch nog steeds 10), en omdat dit voor een aantal vaste ladderstemmers waarschijnlijk een drukke periode is waardoor ze sowieso niet deelnemen aan dit topic, zou ik het wel volledig vrijblijvend houden.
Doe je hier aan mee met 10 mogelijke nominaties en wil je uiteindelijk toch nog 6/7/... andere nummers nomineren, geen probleem. Nomineer je nummers die wel bij deze 10 zaten maar er hier in de voorronde als slechtste uitkwamen, ook geen probleem, al gaat het doel van dit topic in die beide gevallen wel een beetje verloren natuurlijk.
In het beste geval zorgt dit er voor dat de nieuwe nominaties al een beetje bekender zijn vooraleer de ladder start, waardoor enerzijds de luisterdruk vermindert en anderzijds die nominaties misschien wel meer kans maken, en dat iedereen die hier deelneemt een beter zicht heeft op de vraag welke van zijn mogelijke nominaties het meeste kans maakt om in de mumeladder te geraken in 2015.
We zitten nu natuurlijk al vrij dicht bij het moment dat nummers moeten genomineerd worden voor de volgende editie van de ladder, maar toch leek het me leuk om al eens te proberen of zo'n topic kan werken. Als er voldoende interesse is zou ik deze 'voorronde' dus graag organiseren de komende 2 weken

Waarom een voorronde?
Enerzijds om stemmers de kans te geven al wat nominaties te leren kennen (in deze periode waarin zowel de ladder als de witte trui stilliggen en er dus spelletjesgewijs minder ander luisterwerk is), waardoor de luisterdruk tijdens de ladder zelf dus vermindert, en anderzijds om de nomineerders al een idee te geven welke van hun nominaties het meeste kans maken, waardoor de nieuwe nominaties in verhouding meer kans maken om de ladder te halen. Aangezien er volgend jaar normaal gezien minder dan 10 nummers zullen kunnen genomineerd worden, geeft dit topic de kans om toch 10 nummers in de groep te smijten, en daarvan dan de best scorende nummers en dus de grootste kanshebbers om de ladder te halen effectief te nomineren voor de ladder zelf.
Als systeem stel ik het volgende voor: iedereen die hier interesse in heeft kan hier zijn 10 mogelijke nominaties posten, die dan in 1 ladder gezet worden per persoon, waarop 24u/... kan gestemd worden door iedereen die wil. Dus maw 1 ladder met 10 nummers van mezelf, 1 ladder met 10 nummers van deelnemer X,...
Ik zou werken met 2 ladders (dus 2 personen) per 24u, tenzij er veel meer of minder interesse is, dan kan dat aantal altijd verhogen of verlagen.
Onder andere omdat het juiste aantal nominaties per persoon nog onbekend is (mogelijk toch nog steeds 10), en omdat dit voor een aantal vaste ladderstemmers waarschijnlijk een drukke periode is waardoor ze sowieso niet deelnemen aan dit topic, zou ik het wel volledig vrijblijvend houden.
Doe je hier aan mee met 10 mogelijke nominaties en wil je uiteindelijk toch nog 6/7/... andere nummers nomineren, geen probleem. Nomineer je nummers die wel bij deze 10 zaten maar er hier in de voorronde als slechtste uitkwamen, ook geen probleem, al gaat het doel van dit topic in die beide gevallen wel een beetje verloren natuurlijk.
In het beste geval zorgt dit er voor dat de nieuwe nominaties al een beetje bekender zijn vooraleer de ladder start, waardoor enerzijds de luisterdruk vermindert en anderzijds die nominaties misschien wel meer kans maken, en dat iedereen die hier deelneemt een beter zicht heeft op de vraag welke van zijn mogelijke nominaties het meeste kans maakt om in de mumeladder te geraken in 2015.
0
geplaatst: 9 december 2014, 23:43 uur
Ladderoverzicht:
Ladder 1: Silent_Shout
The War On Drugs - Baby missiles
Jonsi - Kolnidur
Camouflage - The great commandment
The Sheila Divine - Hum
Moderat - Rusty nails
Underworld - Juanita/Kiteless/To dream of love
Iamamiwhoami - Y
Afghan Whigs - What jail is like
Kate Bush - Suspended in gaffa
Gui Boratto - Beautiful life
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
10. Edgar18
Ladder 1: Silent_Shout
The War On Drugs - Baby missiles
Jonsi - Kolnidur
Camouflage - The great commandment
The Sheila Divine - Hum
Moderat - Rusty nails
Underworld - Juanita/Kiteless/To dream of love
Iamamiwhoami - Y
Afghan Whigs - What jail is like
Kate Bush - Suspended in gaffa
Gui Boratto - Beautiful life
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
10. Edgar18
0
geplaatst: 9 december 2014, 23:51 uur
En maar eens een paar vaste ladderdeelnemers taggen, mijn excuses als ik iemand vergeet:
curufin DenDimi Aroentje 50tracks arcade monkeys herman Gretz Teunnis Onweerwolf El Ninjo Dance Lover Titmeister laxus11 Casartelli Bucquoy dynamo d Edgar18 aERodynamIC Arrie ArthurDZ Arno Gebruiker43757 sheep67 johan de witt kaj_666 mol Scorpion_21 Simon77 starbright boy tbouwh chevy93 Choconas Co Jackso corn1holio1 DjFrankie dumb_helicopter hoi123 Poeha Salvadore titan Sunderland thelion vigil the viking
curufin DenDimi Aroentje 50tracks arcade monkeys herman Gretz Teunnis Onweerwolf El Ninjo Dance Lover Titmeister laxus11 Casartelli Bucquoy dynamo d Edgar18 aERodynamIC Arrie ArthurDZ Arno Gebruiker43757 sheep67 johan de witt kaj_666 mol Scorpion_21 Simon77 starbright boy tbouwh chevy93 Choconas Co Jackso corn1holio1 DjFrankie dumb_helicopter hoi123 Poeha Salvadore titan Sunderland thelion vigil the viking
0
geplaatst: 9 december 2014, 23:56 uur
Ik ben nog aan het uitvogelen welke 10. En ik vind het eigenlijk wel jammer om die 10 hier neer te zetten. Is toch een beetje de verrassing voor straks weg.
Maar goed, ik wil er wel 10 neerzetten met de mededeling dat het niet gezegd is dat ik die allemaal ga nomineren
1. Silent_shout
2. aERodynamIC
...
Maar goed, ik wil er wel 10 neerzetten met de mededeling dat het niet gezegd is dat ik die allemaal ga nomineren

1. Silent_shout
2. aERodynamIC
...
0
geplaatst: 10 december 2014, 00:03 uur
Ik twijfel nog een beetje wat precies. Maar ik wil wel iets gaan doen. Bijvoorbeeld uit een rijtje van 10 twee van mijn nominaties laten kiezen. De anderen (hoeveel het ook gaan worden) hou ik dan nog even geheim.
0
geplaatst: 10 december 2014, 00:12 uur
:Leuk plan
Ik denk dat ik 4 nummers sowieso wil nomineren en de rest wil ik wel laten bepalen door een voorronde.
1. Silent_shout
2. aERodynamIC
3 Gebruiker43757
...
Ik denk dat ik 4 nummers sowieso wil nomineren en de rest wil ik wel laten bepalen door een voorronde.
1. Silent_shout
2. aERodynamIC
3 Gebruiker43757
...
0
geplaatst: 10 december 2014, 00:14 uur
starbright boy schreef:
Bijvoorbeeld uit een rijtje van 10 twee van mijn nominaties laten kiezen. De anderen (hoeveel het ook gaan worden) hou ik dan nog even geheim.
Bijvoorbeeld uit een rijtje van 10 twee van mijn nominaties laten kiezen. De anderen (hoeveel het ook gaan worden) hou ik dan nog even geheim.
Ja, mooie invalshoek
Zoiets ga ik ook doen denk ik. De uiteindelijke nummers 1 en 2 wil ik dan wel mee laten doen en de rest maak ik dan wel bekend!
0
geplaatst: 10 december 2014, 00:19 uur
Eens met mijn voorgangers, ik zal niet alle nominaties af laten hangen van de uitslag hier. Ik denk dat het half om half gaat worden, de eerste 3 gekozen nummers zal ik dan in ieder geval nomineren.
Je krijgt zo wel een goede indicatie welke nummers potentieel hebben. Tof experiment!
1. Silent_shout
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
Je krijgt zo wel een goede indicatie welke nummers potentieel hebben. Tof experiment!

1. Silent_shout
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
0
geplaatst: 10 december 2014, 00:34 uur
Zoiets ga ik zelf ook doen trouwens, er zijn er wel een paar die ik sowieso nomineer, maar voor de overige plaatsen wil ik hier toch graag eens meten hoe realistisch het is dat bepaalde nummers de ladder zullen halen, dus ook bij mij zullen het de eerste 3 of 4 zijn van deze 10 die ik zal nomineren 
Goed voor iedereen dat we morgenavond 21u zouden beginnen, en telkens 2 ladders gedurende 24u laten staan? (in dat geval mag aERodynamIC mij tegen dan zijn 10 nummers pm'en of gewoon hier in het topic zetten)
(vroeger beginnen mag ook, maar ik ben morgen pas tegen 21u thuis, dus als er vroeger begonnen wordt zal iemand anders de eerste 2 ladders moeten posten)

Goed voor iedereen dat we morgenavond 21u zouden beginnen, en telkens 2 ladders gedurende 24u laten staan? (in dat geval mag aERodynamIC mij tegen dan zijn 10 nummers pm'en of gewoon hier in het topic zetten)
(vroeger beginnen mag ook, maar ik ben morgen pas tegen 21u thuis, dus als er vroeger begonnen wordt zal iemand anders de eerste 2 ladders moeten posten)
0
geplaatst: 10 december 2014, 00:54 uur
1. Silent_shout
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
0
geplaatst: 10 december 2014, 02:29 uur
1. Silent_shout
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
0
geplaatst: 10 december 2014, 03:21 uur
ik doe mee!
1. Silent_shout
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
1. Silent_shout
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
0
geplaatst: 10 december 2014, 05:57 uur
1. Silent_shout
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
0
geplaatst: 10 december 2014, 07:47 uur
1. Silent_shout
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
Goed idee. Ik heb toch een aardig lijstje staan.
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
Goed idee. Ik heb toch een aardig lijstje staan.
0
geplaatst: 10 december 2014, 08:12 uur
1. Silent_shout
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
10. Edgar18
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
10. Edgar18
0
geplaatst: 10 december 2014, 08:14 uur
Iedereen mag mij eigenlijk vanaf nu al zijn lijstje met 10 nummers doorsturen (of hier in het topic posten), dan zet ik ze allemaal in de openingspost. Hoe vroeger ze publiek gemaakt worden, hoe meer er op voorhand beluisterd kan worden, en dus hoe meer stemmers.
0
geplaatst: 10 december 2014, 08:18 uur
Goed idee, voorluisteren net als bij de normale Ladder. Ik ga vanavond mijn lijstje samenstellen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 december 2014, 09:00 uur
1. Silent_shout
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
10. Edgar18
11. DjFrankie
Lijstje hieronder verstuurd naar Silent Shout
Anna von Hausswolf – Deathbed
Husky – History’s Door
Dotan - Home
War on Drugs – Burning
Lonely the Brave – Backroads
Elbow - Fly Boy Blue / Lunette
FKA Twigs – Two Weeks
First Aid Kit – My Silver Lining
Alcest – Opale
Damien Rice - It Takes a Lot to Know a Man
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
10. Edgar18
11. DjFrankie
Anna von Hausswolf – Deathbed
Husky – History’s Door
Dotan - Home
War on Drugs – Burning
Lonely the Brave – Backroads
Elbow - Fly Boy Blue / Lunette
FKA Twigs – Two Weeks
First Aid Kit – My Silver Lining
Alcest – Opale
Damien Rice - It Takes a Lot to Know a Man
0
geplaatst: 10 december 2014, 09:09 uur
Silent_shout schreef:
Iedereen mag mij eigenlijk vanaf nu al zijn lijstje met 10 nummers doorsturen (of hier in het topic posten), dan zet ik ze allemaal in de openingspost. Hoe vroeger ze publiek gemaakt worden, hoe meer er op voorhand beluisterd kan worden, en dus hoe meer stemmers.
Je kan er misschien de links bij zetten of een spotifyafspeellijst maken. Dit zorgt ervoor dat de drempel lager wordt om te luisteren. Ikzelf ga nog eens moeten nadenken over mijn lijstje voor de MuMeladder, maar ga voor dit topic geen lijstje binnensturen.
0
geplaatst: 10 december 2014, 09:10 uur
Ja ik wil ook wel meedoen, mijn voorselectie is nog veel te omvangrijk 
1. Silent_shout
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
10. Edgar18
11. DjFrankie
12. kaj_666

1. Silent_shout
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
10. Edgar18
11. DjFrankie
12. kaj_666
0
geplaatst: 10 december 2014, 09:13 uur
dumb_helicopter schreef:
Je kan er misschien de links bij zetten of een spotifyafspeellijst maken. Dit zorgt ervoor dat de drempel lager wordt om te luisteren.
(quote)
Je kan er misschien de links bij zetten of een spotifyafspeellijst maken. Dit zorgt ervoor dat de drempel lager wordt om te luisteren.
U vraagt, wij draaien:
spotify:user:kajtje:playlist:79NdmiTSjYNSaAoa85n7IJ
of
MuMeLadder Nominatievoorronde on Spotify - open.spotify.com
0
geplaatst: 10 december 2014, 09:14 uur
1. Silent_shout
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
10. Edgar18
11. DjFrankie
12. Johan de witt
Oke, ik doe wel mee, ik mis nog heel wat (voor mij) gevestigde namen in die lijst, hoewel ik niet weet of die nooit genomineerd zijn of dat er gewoon geen publiek voor is. We zullen zien.
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
10. Edgar18
11. DjFrankie
12. Johan de witt
Oke, ik doe wel mee, ik mis nog heel wat (voor mij) gevestigde namen in die lijst, hoewel ik niet weet of die nooit genomineerd zijn of dat er gewoon geen publiek voor is. We zullen zien.
0
geplaatst: 10 december 2014, 09:27 uur
1. Silent_shout
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
10. Edgar18
11. DjFrankie
12. Johan de witt
13. Arno
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
10. Edgar18
11. DjFrankie
12. Johan de witt
13. Arno
0
geplaatst: 10 december 2014, 09:34 uur
Ik wil wel eens weten van wat nummers in hoeverre ze hier worden gewaardeerd. Kan helpen te weten te komen of een nummer potentieel laddersucces heeft of niet. Kan iemand mijn naam even toevoegen?
0
geplaatst: 10 december 2014, 09:42 uur
1. Silent_shout
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
10. Edgar18
11. DjFrankie
12. Johan de witt
13. Arno
14. tbouwh
15. kabouter76
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
10. Edgar18
11. DjFrankie
12. Johan de witt
13. Arno
14. tbouwh
15. kabouter76
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 december 2014, 09:51 uur
1. Silent_shout
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
10. Edgar18
11. DjFrankie
12. kaj_666
13. Johan de witt
14. Arno
15. tbouwh
16. kabouter76
2. aERodynamic
3. Gebruiker43757
4. Dance Lover
5. starbright boy
6. dynamo d
7. curufin
8. Gretz
9. Co Jackso
10. Edgar18
11. DjFrankie
12. kaj_666
13. Johan de witt
14. Arno
15. tbouwh
16. kabouter76
0
geplaatst: 10 december 2014, 09:52 uur
Mijn lijstje. Een aantal nummers liggen al vast voor mij en die zitten hier niet bij.
De uiteindelijke nummer 1 en 2 wil ik eventueel wel meenemen in mijn definitieve voordracht maar ik ga me er niet op vast leggen. Ik beschouw dit als een mooie manier om te kijken wat voor soort nummers wel en niet aanslaan.
Ook een pm naar Silent_shout gestuurd.
GusGus - Obnoxiously Sexual
Donny Hathaway - A Dream
The Family Crest - Beneath the Brine
Nakhane Touré - Christopher
Yeti Lane - Analog Wheel
Kishi Bashi - Unicorns Die When You Leave
Jo Hamilton - Liathach
Benjamin Clementine - Nemesis
Autoheart - Lent
Peter Hammill - Vision
En DjFrankie
...... 3 nummers wilde ik ook nomineren!!!! Anna, Alcest en Damien
De uiteindelijke nummer 1 en 2 wil ik eventueel wel meenemen in mijn definitieve voordracht maar ik ga me er niet op vast leggen. Ik beschouw dit als een mooie manier om te kijken wat voor soort nummers wel en niet aanslaan.
Ook een pm naar Silent_shout gestuurd.
GusGus - Obnoxiously Sexual
Donny Hathaway - A Dream
The Family Crest - Beneath the Brine
Nakhane Touré - Christopher
Yeti Lane - Analog Wheel
Kishi Bashi - Unicorns Die When You Leave
Jo Hamilton - Liathach
Benjamin Clementine - Nemesis
Autoheart - Lent
Peter Hammill - Vision
En DjFrankie
...... 3 nummers wilde ik ook nomineren!!!! Anna, Alcest en Damien
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 december 2014, 10:01 uur
DjFrankie schreef:
Die derde staat al jaren in de bovenste helft van de lijst. Ze hebben eventueel nog wel een paar andere nummers

Ik twijfel nog een beetje of ik hieraan meedoe - zou eigenlijk eerst wel uitsluitsel willen hebben over hoe de ladder volgend jaar georganiseerd wordt. Al kan ik me in Erics compromis (een paar nominaties zijn zeker en blijven geheim, een deel van de verdere longlist komt hier) wel vinden.
0
geplaatst: 10 december 2014, 10:04 uur
Mijn tien songs (ook doorgestuurd naar Silent_Shout):
Eric Johnson - Cliffs of Dover Eric Johnson - Cliffs of Dover (Studio Version) - YouTube
Fiona Apple - Paper Bag Fiona Apple - Paper Bag - YouTube
GusGus - Deep Inside Gus Gus - Deep Inside - YouTube
Janelle Monáe - Wondaland XV. Wondaland - Janelle Monae - YouTube
Monza - Van God Los Grooveshark - Free Music Streaming, Online Music
Motorpsycho - Go to California MOTORPSYCHO- GO TO CALIFORNIA - YouTube
NOFX - The Decline NOFX - The Decline (Official Full Album Version) - YouTube
SX - Graffiti SX - GRAFFITI (HD) - YouTube
The Police - Synchronicity II The Police - Synchronicity II - YouTube
Van Halen - Ain't Talkin' 'Bout Love Van Halen - Van Halen - Ain't Talkin' 'Bout Love - YouTube
Eric Johnson - Cliffs of Dover Eric Johnson - Cliffs of Dover (Studio Version) - YouTube
Fiona Apple - Paper Bag Fiona Apple - Paper Bag - YouTube
GusGus - Deep Inside Gus Gus - Deep Inside - YouTube
Janelle Monáe - Wondaland XV. Wondaland - Janelle Monae - YouTube
Monza - Van God Los Grooveshark - Free Music Streaming, Online Music
Motorpsycho - Go to California MOTORPSYCHO- GO TO CALIFORNIA - YouTube
NOFX - The Decline NOFX - The Decline (Official Full Album Version) - YouTube
SX - Graffiti SX - GRAFFITI (HD) - YouTube
The Police - Synchronicity II The Police - Synchronicity II - YouTube
Van Halen - Ain't Talkin' 'Bout Love Van Halen - Van Halen - Ain't Talkin' 'Bout Love - YouTube
* denotes required fields.