Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2015 [Nominatietopic]
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2014, 10:46 uur
Ja en met WBSS en SC ook meteen mijn twee favoriete nummers van hem 

0
geplaatst: 19 december 2014, 11:00 uur
yeahyeahyeah schreef:
Wordt idd een pittige voorronde voor de Radiohead-nominaties. Hoe dan ook denk ik dat de strijd om de hoogste binnenkomer in de MuMeLadder 2015 geen verrassingen gaat opleveren
Wordt idd een pittige voorronde voor de Radiohead-nominaties. Hoe dan ook denk ik dat de strijd om de hoogste binnenkomer in de MuMeLadder 2015 geen verrassingen gaat opleveren
Paolo Nutini

0
geplaatst: 19 december 2014, 11:01 uur
aERodynamIC schreef:
Held!
Kishi Bashi - In Fantasia spotify:track:4E5GTgLzCtiTzUmcAuKQiL
Deze viel af omdat er maar 6 genomineerd mochten worden. Ben u zeer erkentelijk
(quote)
Held!
Kishi Bashi - In Fantasia spotify:track:4E5GTgLzCtiTzUmcAuKQiL
Deze viel af omdat er maar 6 genomineerd mochten worden. Ben u zeer erkentelijk
Hopelijk vindt de rest het nummer ook de moeite waard Eric,wij zullen zien

0
geplaatst: 19 december 2014, 11:26 uur
Eens! Tragisch genoeg staat trouwens de oorspronkelijke hijgversie van Smooth Criminal niet op Spotify.
Stukje meer onderhuidse spanning bij die versie.
0
geplaatst: 19 december 2014, 11:33 uur
De andere twee (Dirty Diana en Workin' Day and Night) zijn me liever dan Smooth Criminal en Wanna Be Startin' maar ik hoop uiteraard dat ze allemaal de lijst in knallen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 december 2014, 11:38 uur
kabouter76 schreef:
Het is natuurlijk not done onder serieuze muziekliefhebbers om Bon Jovi en Bryan Adams goed te vinden
Het is natuurlijk not done onder serieuze muziekliefhebbers om Bon Jovi en Bryan Adams goed te vinden
Gelukkig wel het enige echt goede nummer van Bon Jovi.

0
Onweerwolf
geplaatst: 19 december 2014, 11:39 uur
yeahyeahyeah schreef:
Want?

0
Onweerwolf
geplaatst: 19 december 2014, 11:40 uur
Die doet eerder mee voor de strijd om de laatste positie in de bubbling under.

0
geplaatst: 19 december 2014, 11:56 uur
Onweerwolf schreef:
(quote)
Ik vind t echt een ijzersterk nummer. Krachtig. Hoopvol. Verrassend. Soulfull. Maargoed Fools overture doet het hier ook niet zo goed als ie t in andere lijsten doet, dus misschien houden mumers niet van speech nummers.
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 december 2014, 11:58 uur
Scorpion_21 schreef:
Ik vind t echt een ijzersterk nummer. Krachtig. Hoopvol. Verrassend. Soulfull. Maargoed Fools overture doet het hier ook niet zo goed als ie t in andere lijsten doet, dus misschien houden mumers niet van speech nummers.
(quote)
Dat zou kunnen. BBF3 is afgelopen jaar ook al weer voor de 2e keer uit de lijst gevallen.

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 december 2014, 12:01 uur
kabouter76 schreef:
Alweer weinig hoopvol dat er eentje de lijst haalt, maar we blijven het proberen. Het is natuurlijk not done onder serieuze muziekliefhebbers om Bon Jovi en Bryan Adams goed te vinden en beiden ontbreken vooralsnog in de lijst, maar dat gaat dus dit jaar veranderen
Alweer weinig hoopvol dat er eentje de lijst haalt, maar we blijven het proberen. Het is natuurlijk not done onder serieuze muziekliefhebbers om Bon Jovi en Bryan Adams goed te vinden en beiden ontbreken vooralsnog in de lijst, maar dat gaat dus dit jaar veranderen
Hier nog een steunbetuiging voor de oude Bon Jovi en in het bijzonder voor Dry County. Als iedereen die er tot nu toe positief op gereageerd heeft puntentechnisch woord houdt, zit een aanzienlijke verbetering van de prestatie van Blood on Blood een paar jaar terug zeker in het verschiet.

0
Onweerwolf
geplaatst: 19 december 2014, 12:05 uur
Ah. Die moet wel eerst nog een voorronde zien te slechten.
0
geplaatst: 19 december 2014, 12:07 uur
Ja, dat zou nog wel eens lastiger kunnen worden dan de rest van de rit.
0
geplaatst: 19 december 2014, 12:08 uur
Ik denk dat Dry County een nummer is dat ook niet 'fans' zou kunnen aanspreken, maar dan moeten ze het natuurlijk nog wel even beluisteren 

0
geplaatst: 19 december 2014, 12:36 uur
kabouter76 schreef:
Bryan Adams - Heaven spotify:track:3wvfuyGNtR7ySfRkhtXtO9
Bryan Adams - Heaven spotify:track:3wvfuyGNtR7ySfRkhtXtO9
Bryan Adams kan in veel gevallen bij mij juist op veel bijval rekenen. Hij heeft maar een nummer waar ik vrijwel nooit punten aan zal geven. En je raadt het al...
0
geplaatst: 19 december 2014, 12:37 uur
Heaven zal mijn punten niet krijgen maar voor Bon heb ik een zwak dus kom maar op ermee!
0
geplaatst: 19 december 2014, 12:44 uur
Heaven kan op mijn punten rekenen! Een van Bryan's beste nummers. Met Dry Country heb ik dan weer minder. Was het nou Livin' On A Prayer ofzo geweest... 

0
geplaatst: 19 december 2014, 12:45 uur
Iron & Wine – Upward over the Mountain spotify:track:7ofZgS5xDW0XodfjaXWvZG
Janelle Monáe - Dance Apocalyptic spotify:track:3dUMuxNadGxCE3qXuhCwqa
Joanna Newsom - Emily
Muddy Waters - My Home Is in the Delta spotify:track:6gNqTbfiinrGDjgrp3vdCR
Panda Bear - Bros spotify:track:21JQkeHrLWSkgRuBHvsDN2
A Tribe Called Quest - Electric Relaxation spotify:track:0JmWPb3v8yq0JJODZbny83
JOANNA NEWSOM | Emily - YouTube
Janelle Monáe - Dance Apocalyptic spotify:track:3dUMuxNadGxCE3qXuhCwqa
Joanna Newsom - Emily
Muddy Waters - My Home Is in the Delta spotify:track:6gNqTbfiinrGDjgrp3vdCR
Panda Bear - Bros spotify:track:21JQkeHrLWSkgRuBHvsDN2
A Tribe Called Quest - Electric Relaxation spotify:track:0JmWPb3v8yq0JJODZbny83
JOANNA NEWSOM | Emily - YouTube
0
geplaatst: 19 december 2014, 12:47 uur
Ik blijf het jaarlijks proberen. Ze hoort er gewoon met minimaal 1 nummer in te staan. 

0
geplaatst: 19 december 2014, 12:48 uur
Koenr schreef:
Ik blijf het jaarlijks proberen. Ze hoort er gewoon met minimaal 1 nummer in te staan.
Nou van mij hoeft het niet

0
geplaatst: 19 december 2014, 12:49 uur
Ja dat is er ook wel een in de categorie 'we blijven het proberen'...

0
Onweerwolf
geplaatst: 19 december 2014, 12:52 uur
Er is één nummer van Joanna dat ik meer dan gemiddeld ok vind, ik vergeet alleen telkens welke dat was.
* denotes required fields.