MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2015 [De Top 2000 van MusicMeter]

zoeken in:
De loting wordt later vandaag nog gepubliceerd.

laxus11 schreef:
(quote)

Mits in een erg sterke ladder kan het wel punten ontvangen

In een zwakke ladder, krijgt dus het dus geen punten. Logisch, Lex!

Ik denk dat je tenzij i.p.v. mits bedoelt.

El Ninjo schreef:

Voor Charlotte Sometimes en Asleep worden dit de vervangers uit "ons klassiekerlijstje".

The Sugarhill Gang - Rappers Delight

Geweldige keuze

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
Is het trouwens bij Radiohead niet "Everything In Its Right Place" (dus zonder apostrophe in "Its")? Grammaticaal gezien moet het sowieso niet "It's" zijn, maar ja, het blijft Radiohead, dus je weet nooit..

Een oplettende user had me deze correctie een paar dagen terug al gemaild, dus het is al gefixed.

Arrie schreef:
(quote)

In een zwakke ladder, krijgt dus het dus geen punten. Logisch, Lex!

Ik denk dat je tenzij i.p.v. mits bedoelt.

Sorry ik was nog niet helemaal wakker

Onweerwolf
De allerlaatste nominatie is Ásgeir Trausti - Heimförin

Grooveshark - Free Music Streaming, Online Music

Die als Klassieker via de Anderstalige mag deelnemen aan de Ladder.

Ik heb net geloot en e.e.a. aan Onweerwolf doorgestuurd, hij zal de loting in het Overzichtstopic plaatsen.

Users die willen weten in welke ladders hun nieuwe nominaties aan bod komen, kunnen mij pm-en. (wordt wel later vanavond, want ik ga nu even uit de lucht )

Onweerwolf
Alle 162 ladders van ronde 1 staan inmiddels in het overzichtstopic en de playlists zijn gevuld op Spotify.

Gewone playlist:

MuMeLadder 2014 [Luisterlijst] on Spotify - open.spotify.com

of

spotify:user:onweerwolf:playlist:1HEe3rq8jqsMxoFutNylyF

Advanced playlist (deze bevat altijd alleen de nieuwe nominaties op laddervolgorde):

MuMeLadder 2014 [Advanced Luisterlijst] on Spotify - open.spotify.com

of

spotify:user:onweerwolf:playlist:52uELeCdgntjFwE2vK7IQ2

Op 1 januari om 19:00 mag de eerste user de eerste 3 ladders hier posten en de 2015 editie aanvangen.

De stemsleutel voor ronde 1 is 4-3-2-1 en de eerste deadline is 2 januari 19:00

Je bent vergeten de youtubelink van Mt. Olympus in ladder 9 erbij te plaatsen Onweerwolf

Onweerwolf
Ik was dit jaar van plan om alle nieuwe nominaties te voorzien van een cijfer, aangezien ik soms gaandeweg het jaar wel eens vergeet wat ik in januari en februari nou leuk en niet leuk vond. Daar heb ik een excel bestandje voor gemaakt om dit te vergemakkelijken. Wellicht hebben anderen interesse om dit ook te gebruiken.

Je vindt het bestandje hier!

De nieuwe nominaties staan al op laddervolgorde.

Casartelli (moderator)
Potdulleme, Marcel, wat een kek tooltje weer!

Dat ziet er idd goed uit! Maar ik heb helaas geen Excel. Iemand die hem weet te converteren naar Google Spreadsheets?

Ik wil niet ondankbaar zijn, maar zou je ook zo'n bestandje kunnen maken met alle nummers die meedoen aan de eerste ronde?

aha, we gaan naar een nieuwe ladderindeling? Slechts 8 nummers per ladder in de eerste ronde, geen slechte verandering vind ik.

Klopt...even het overzichtstopic lezen, 3 ladders per keer in de eerste ronde maar ze blijven wel 24 uur staan.

Onweerwolf
jassn schreef:
Je bent vergeten de youtubelink van Mt. Olympus in ladder 9 erbij te plaatsen Onweerwolf

ik zie het. ik heb ff geen tijd meer om dit te fixen, maar zag dat er iets mis gaat in mijn bestand. ik zal dit volgend jaar zo snel mogelijk proberen te corrigeren.

Onweerwolf
kabouter76 schreef:
Ik wil niet ondankbaar zijn, maar zou je ook zo'n bestandje kunnen maken met alle nummers die meedoen aan de eerste ronde?

dat kan. even een paar dagen geduld.

Onweerwolf schreef:
(quote)

dat kan. even een paar dagen geduld.

Ik heb tijd, Je bent een held

El Ninjo schreef:
Klopt...even het overzichtstopic lezen, 3 ladders per keer in de eerste ronde maar ze blijven wel 24 uur staan.

Super! Het nieuwe systeem lijkt mij echt een verbetering!

Mijn nominatie (Underworld) mag meteen aan de slag morgen

DenDimi schreef:
Mijn nominatie (Underworld) mag meteen aan de slag morgen

Meteen ook een eerste fijne ontdekking! Ik vind het een beter nummer dan hun klassieker Born Slippy.

In ladder 26 is mijn link voor Nakhane Touré - Fog niet meegenomen (staat niet op Spotify als ik het goed heb):

Nakhane Toure - Fog (OFFICIAL Music Video) - YouTube

The Eraser schreef:
(quote)

Meteen ook een eerste fijne ontdekking! Ik vind het een beter nummer dan hun klassieker Born Slippy.

Dan heb je nog wat te ontdekken, want ze hebben wel meer die beter zijn dan Born Slippy.

DjFrankie (moderator)
Onweerwolf schreef:
De allerlaatste nominatie is Ásgeir Trausti - Heimförin

Die als Klassieker via de Anderstalige mag deelnemen aan de Ladder.

Ik zie dat je nog steeds met 4.33 werkt. Jij had toch alle nummers ook lokaal? Is het niet zo dat als jij een lokaal nummer invoert, dat wij die ook kunnen zien? Via de webversie is dat sowieso het geval.

Indien men dat nummer ook lokaal heeft, past Spotify dit automatisch aan en als men hem niet heeft, kan men in ieder geval snel(ler) zien wat er precies mist.

Mooi Excel bestandje Marcel , ik wacht vol spanning af op de versie met de hele lijst!

Onweerwolf
chevy93 schreef:
(quote)
Ik zie dat je nog steeds met 4.33 werkt. Jij had toch alle nummers ook lokaal? Is het niet zo dat als jij een lokaal nummer invoert, dat wij die ook kunnen zien? Via de webversie is dat sowieso het geval.

Indien men dat nummer ook lokaal heeft, past Spotify dit automatisch aan en als men hem niet heeft, kan men in ieder geval snel(ler) zien wat er precies mist.

Ik heb dat allemaal niet gekoppeld aan Spotify.

In ladder 46 in het overzichtstopic is de YouTube link voor Esmeralda van Ben Howard (staat niet op Spotify) niet meegenomen, zag ik. Bij deze (weet eigenlijk niet of ik dat hier door moet geven, maar anders hoor ik het graag):

Ben Howard - Esmerelda - YouTube

Casartelli (moderator)
Bonk schreef:
Bij deze (weet eigenlijk niet of ik dat hier door moet geven, maar anders hoor ik het graag):

Dit is waarschijnlijk wel de plek, maar het is altijd handig om Onweerwolf even te taggen bij dit soort meldingen.

Doe ik dat voortaan ook Dank!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:38 uur

geplaatst: vandaag om 00:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.