Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2015 [De Top 2000 van MusicMeter]
zoeken in:
0
geplaatst: 30 december 2014, 11:56 uur
In een zwakke ladder, krijgt dus het dus geen punten. Logisch, Lex!
Ik denk dat je tenzij i.p.v. mits bedoelt.

0
geplaatst: 30 december 2014, 12:15 uur
El Ninjo schreef:
Voor Charlotte Sometimes en Asleep worden dit de vervangers uit "ons klassiekerlijstje".
The Sugarhill Gang - Rappers Delight
Voor Charlotte Sometimes en Asleep worden dit de vervangers uit "ons klassiekerlijstje".
The Sugarhill Gang - Rappers Delight
Geweldige keuze
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2014, 12:45 uur
kaj_666 schreef:
Is het trouwens bij Radiohead niet "Everything In Its Right Place" (dus zonder apostrophe in "Its")? Grammaticaal gezien moet het sowieso niet "It's" zijn, maar ja, het blijft Radiohead, dus je weet nooit..
Is het trouwens bij Radiohead niet "Everything In Its Right Place" (dus zonder apostrophe in "Its")? Grammaticaal gezien moet het sowieso niet "It's" zijn, maar ja, het blijft Radiohead, dus je weet nooit..
Een oplettende user had me deze correctie een paar dagen terug al gemaild, dus het is al gefixed.
0
geplaatst: 30 december 2014, 12:46 uur
Arrie schreef:
(quote)
Sorry ik was nog niet helemaal wakker

0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2014, 14:57 uur
De allerlaatste nominatie is Ásgeir Trausti - Heimförin
Grooveshark - Free Music Streaming, Online Music
Die als Klassieker via de Anderstalige mag deelnemen aan de Ladder.
Grooveshark - Free Music Streaming, Online Music
0
geplaatst: 30 december 2014, 18:30 uur
Ik heb net geloot en e.e.a. aan Onweerwolf doorgestuurd, hij zal de loting in het Overzichtstopic plaatsen.
Users die willen weten in welke ladders hun nieuwe nominaties aan bod komen, kunnen mij pm-en. (wordt wel later vanavond, want ik ga nu even uit de lucht
)
Users die willen weten in welke ladders hun nieuwe nominaties aan bod komen, kunnen mij pm-en. (wordt wel later vanavond, want ik ga nu even uit de lucht
)
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2014, 19:25 uur
Alle 162 ladders van ronde 1 staan inmiddels in het overzichtstopic en de playlists zijn gevuld op Spotify.
Gewone playlist:
MuMeLadder 2014 [Luisterlijst] on Spotify - open.spotify.com
of
spotify:user:onweerwolf:playlist:1HEe3rq8jqsMxoFutNylyF
Advanced playlist (deze bevat altijd alleen de nieuwe nominaties op laddervolgorde):
MuMeLadder 2014 [Advanced Luisterlijst] on Spotify - open.spotify.com
of
spotify:user:onweerwolf:playlist:52uELeCdgntjFwE2vK7IQ2
Op 1 januari om 19:00 mag de eerste user de eerste 3 ladders hier posten en de 2015 editie aanvangen.
De stemsleutel voor ronde 1 is 4-3-2-1 en de eerste deadline is 2 januari 19:00
Gewone playlist:
MuMeLadder 2014 [Luisterlijst] on Spotify - open.spotify.com
of
spotify:user:onweerwolf:playlist:1HEe3rq8jqsMxoFutNylyF
Advanced playlist (deze bevat altijd alleen de nieuwe nominaties op laddervolgorde):
MuMeLadder 2014 [Advanced Luisterlijst] on Spotify - open.spotify.com
of
spotify:user:onweerwolf:playlist:52uELeCdgntjFwE2vK7IQ2
Op 1 januari om 19:00 mag de eerste user de eerste 3 ladders hier posten en de 2015 editie aanvangen.
De stemsleutel voor ronde 1 is 4-3-2-1 en de eerste deadline is 2 januari 19:00
0
geplaatst: 30 december 2014, 21:24 uur
Je bent vergeten de youtubelink van Mt. Olympus in ladder 9 erbij te plaatsen Onweerwolf
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2014, 21:46 uur
Ik was dit jaar van plan om alle nieuwe nominaties te voorzien van een cijfer, aangezien ik soms gaandeweg het jaar wel eens vergeet wat ik in januari en februari nou leuk en niet leuk vond. Daar heb ik een excel bestandje voor gemaakt om dit te vergemakkelijken. Wellicht hebben anderen interesse om dit ook te gebruiken.
Je vindt het bestandje hier!
De nieuwe nominaties staan al op laddervolgorde.
Je vindt het bestandje hier!
De nieuwe nominaties staan al op laddervolgorde.

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 december 2014, 21:57 uur
Potdulleme, Marcel, wat een kek tooltje weer!
0
geplaatst: 30 december 2014, 22:20 uur
Dat ziet er idd goed uit! Maar ik heb helaas geen Excel. Iemand die hem weet te converteren naar Google Spreadsheets?
0
geplaatst: 30 december 2014, 22:58 uur
Ik wil niet ondankbaar zijn, maar zou je ook zo'n bestandje kunnen maken met alle nummers die meedoen aan de eerste ronde?
0
geplaatst: 30 december 2014, 23:02 uur
aha, we gaan naar een nieuwe ladderindeling? Slechts 8 nummers per ladder in de eerste ronde, geen slechte verandering vind ik.
0
geplaatst: 30 december 2014, 23:06 uur
Klopt...even het overzichtstopic lezen, 3 ladders per keer in de eerste ronde maar ze blijven wel 24 uur staan.
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2014, 23:09 uur
jassn schreef:
Je bent vergeten de youtubelink van Mt. Olympus in ladder 9 erbij te plaatsen Onweerwolf
ik zie het. ik heb ff geen tijd meer om dit te fixen, maar zag dat er iets mis gaat in mijn bestand. ik zal dit volgend jaar zo snel mogelijk proberen te corrigeren.
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2014, 23:10 uur
kabouter76 schreef:
Ik wil niet ondankbaar zijn, maar zou je ook zo'n bestandje kunnen maken met alle nummers die meedoen aan de eerste ronde?
dat kan. even een paar dagen geduld.

0
geplaatst: 30 december 2014, 23:11 uur
0
geplaatst: 30 december 2014, 23:12 uur
El Ninjo schreef:
Klopt...even het overzichtstopic lezen, 3 ladders per keer in de eerste ronde maar ze blijven wel 24 uur staan.
Super! Het nieuwe systeem lijkt mij echt een verbetering!
0
geplaatst: 31 december 2014, 14:45 uur
Meteen ook een eerste fijne ontdekking! Ik vind het een beter nummer dan hun klassieker Born Slippy.
0
geplaatst: 31 december 2014, 15:09 uur
In ladder 26 is mijn link voor Nakhane Touré - Fog niet meegenomen (staat niet op Spotify als ik het goed heb):
Nakhane Toure - Fog (OFFICIAL Music Video) - YouTube
Nakhane Toure - Fog (OFFICIAL Music Video) - YouTube
0
geplaatst: 31 december 2014, 15:10 uur
The Eraser schreef:
Meteen ook een eerste fijne ontdekking! Ik vind het een beter nummer dan hun klassieker Born Slippy.
(quote)
Dan heb je nog wat te ontdekken, want ze hebben wel meer die beter zijn dan Born Slippy.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 31 december 2014, 15:20 uur
Onweerwolf schreef:

0
geplaatst: 1 januari 2015, 12:51 uur
Ik zie dat je nog steeds met 4.33 werkt. Jij had toch alle nummers ook lokaal? Is het niet zo dat als jij een lokaal nummer invoert, dat wij die ook kunnen zien? Via de webversie is dat sowieso het geval.
Indien men dat nummer ook lokaal heeft, past Spotify dit automatisch aan en als men hem niet heeft, kan men in ieder geval snel(ler) zien wat er precies mist.
Indien men dat nummer ook lokaal heeft, past Spotify dit automatisch aan en als men hem niet heeft, kan men in ieder geval snel(ler) zien wat er precies mist.
0
geplaatst: 1 januari 2015, 14:32 uur
Mooi Excel bestandje Marcel
, ik wacht vol spanning af op de versie met de hele lijst!
, ik wacht vol spanning af op de versie met de hele lijst!
0
Onweerwolf
geplaatst: 1 januari 2015, 15:18 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Ik zie dat je nog steeds met 4.33 werkt. Jij had toch alle nummers ook lokaal? Is het niet zo dat als jij een lokaal nummer invoert, dat wij die ook kunnen zien? Via de webversie is dat sowieso het geval.Indien men dat nummer ook lokaal heeft, past Spotify dit automatisch aan en als men hem niet heeft, kan men in ieder geval snel(ler) zien wat er precies mist.
Ik heb dat allemaal niet gekoppeld aan Spotify.
0
geplaatst: 1 januari 2015, 17:22 uur
In ladder 46 in het overzichtstopic is de YouTube link voor Esmeralda van Ben Howard (staat niet op Spotify) niet meegenomen, zag ik. Bij deze (weet eigenlijk niet of ik dat hier door moet geven, maar anders hoor ik het graag):
Ben Howard - Esmerelda - YouTube
Ben Howard - Esmerelda - YouTube
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 januari 2015, 17:25 uur
Bonk schreef:
Bij deze (weet eigenlijk niet of ik dat hier door moet geven, maar anders hoor ik het graag):
Bij deze (weet eigenlijk niet of ik dat hier door moet geven, maar anders hoor ik het graag):
Dit is waarschijnlijk wel de plek, maar het is altijd handig om Onweerwolf even te taggen bij dit soort meldingen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.