MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2014: K.O.

zoeken in:
8-6

Hele mooie finale

8-7

ah te laat, maar Drunk in Love is een mooie winnaar

'Drunk in Love' was mijn persoonlijke favoriet.

'West Coast' behoort ook tot mijn favorieten van 2014 dus dat was ook geen slechte winnaar geweest

Cured
Jammer....enfin.

en 9-7!

Bedankt weer catdog:) al heeft het een tijdje geduurd eer we deze af konden ronden

We hebben een winnaar! Het was nog even spannend. Lana Del Rey leek misschien een derde overwinning eraan te kunnen rijgen (na de 10/11 K.O. en de 00/13 K.O. te hebben gewonnen met "Video Games") maar het power-koppel Beyoncé en Jay-Z blijken te sterk.

"Drunk in Love" was niet uit de clubs te slaan in 2014 en werd één van de meest herkenbare urban tunes uit dat jaar. De beste Beyoncé plaat tot dan toe? Sommigen dachten van wel en ook ik lijk die mening wel te delen. Magistraal geproduceerd door Timbaland, een lekkere suggestieve tekst, een heerlijke wisselwerking tussen Beyoncé en Jay-Z en een heerlijk meezingbaar refrein!

00/01: All Saints - Pure Shores
02/03: Sophie Ellis-Bextor - Murder on the Dancefloor
04/05: Nelly Furtado - Try
06/07: Amy Winehouse - You Know I'm No Good
08/09: Jay-Z feat. Alicia Keys - Empire State of Mind
10/11: Lana Del Rey - Video Games
12/13: Daft Punk feat. Nile Rodgers & Pharrell Williams - Get Lucky
00/13: Lana Del Rey - Video Games
00/13: [Uncharted] Arctic Monkeys - I Bet You Look Good on the Dancefloor
2014: Beyoncé feat. Jay-Z - Drunk in Love
2015: ??

Het liep eventjes stroef maar fijn dat er uiteindelijk nog veel mensen aangehaakt zijn! Ik hoop jullie allen weer te treffen in Januari voor de 2015 K.O.

Geweldige winnaar zoals ik al eerder zei. Voor mij zeker haar beste nummer, niet eens omdat ik haar muziek - voor het 'Beyoncé' album - vreselijk vind, maar omdat ik deze ook echt een dikke 10 waard vind .

Heb trouwens nog veel gemist gisteren. Jammer dat 'Problem' en 'i' gestrand waren in de kwart finales.

Inderdaad wel een goeie winnaar. Maar ook jammer van Problem!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:19 uur

geplaatst: vandaag om 02:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.