MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / User Top 10 K.O.

zoeken in:

wat Teunnis zegt
6-6

Johnny Marr schreef:
Ja, en hopelijk wordt het de laatste.

Dan mis je misschien nog net een beetje dat gevoel alles te laten gaan, je over te geven aan het totaal niet begrijpen van een plaat, wat freejazz in mijn ogen zo geweldig maakt! Niks mis mee natuurlijk... maar ik zou het persoonlijk leuk vinden als je het ooit nog eens wel weet te waarderen

Zit niet de hele tijd zo te zeuren over jazz.
Laat mensen luisteren naar de muziek die ze zelf leuk vinden.
Jazz is maar een klein gedeelte van deze site.

Ik heb het in dit topic misschien 3 keer gehad over een jazzplaat en dan ben ik aan het zeuren? Ik sla zelfs nergens een negatieve toon aan wat jazz betreft (dat de platen eruit vliegen)... Ik schrijf een oprecht bericht waarin ik gewoon mijn enthousiasme over jazz duidelijk maak, dat mag toch?

Hij reageert nota bene op mij met een bericht dat ietsjes negatiever van aard is (al zoek ik er ook niet zoveel achter hoor ).. en ik laat hem toch ook luisteren naar de muziek die hij leuk vind, ik zeg toch "niks mis mee natuurlijk", en daarna geef ik alleen een persoonlijke hoop aan en totaal niet iets waarvan ik vind dat hij dat moet doen.

Omdat jazz een klein gedeelte van de site is zou ik mijn enthousiasme in moeten perken? Sorry hoor, wees blij dat er users zijn die enthousiast zijn over andere genres, anders zouden we volgende maand met zijn allen hetzelfde draaien!

Je bent al de hele tijd lijstjes aan het afzeiken, blijkbaar valt het jezelf nog niet op.
Je kunt ook gewoon alleen punten geven, is ook prima.

Maar waarom haal je dan jazz erbij, dat heeft er dan verder toch niks mee te maken?

Je punt is niet geheel onterecht, ik zie het zelf niet direct als afzeiken maar meer als motivatie van mijn mening, ik denk een verkeerde inschatting van mijn kant (oosten-van-het-land-mentaliteit?). Sorry, ik zal ermee ophouden en netjes stemmen... Alleen een nogal ongelukkig moment om je punt te maken omdat het hier nou juist niet van toepassing is.

Oke, dan heb je gelijk wat jazz betreft, verder hoop ik inderdaad dat je het gewoon bij stemmen houd.

johannesA
7-10

Cured
8-11

Cured
9 Rudi S vs HugovdBos

1. The Velvet Underground - The Velvet Underground (1969)
2. Elvis Costello & The Attractions - This Year's Model (1978)
3. Nick Cave & The Bad Seeds - No More Shall We Part (2001)
4. The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
5. Neil Young - Tonight's the Night (1975)
6. Patti Smith - Horses (1975)
7. Frank Zappa & The Mothers of Invention - One Size Fits All (1975)
8. Bob Marley & The Wailers - Natty Dread (1974)
9. Blur - 13 (1999)
10. Spacemen 3 - The Perfect Prescription (1987)

1. Neil Young - After the Gold Rush (1970)
2. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973)
3. The Beatles - The Beatles (1968)
Alternatieve titel: The White Album
4. The Doors - The Doors (1967)
5. The Who - Who's Next (1971)
6. Radiohead - The Bends (1995)
7. Crosby, Stills, Nash & Young - Déjà Vu (1970)
8. The Beach Boys - Pet Sounds (1966)
9. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland (1968)
10. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971)

Cured
0-2

2-2
Wel jammer van het ontbreken van freejazz

3-3, degelijk vs. m'n opa-degelijk

Cured
niet zo negatief, itchy : we houden niet allemaal van jouw 'wilde'projectielen bombardementen herrie (neem dit vooral niet te serieus, maar dat moet jou wel lukken )

Was geen kritiek, maar een onderbouwing van mijn stem

deric raven schreef:
Oke, dan heb je gelijk wat jazz betreft, verder hoop ik inderdaad dat je het gewoon bij stemmen houd.

We mogen niet meer onze mening geven? Dat vind ik toch jammer, lijkt mij weinig mis mee, zelfs al is de mening negatief. Af en toe een mening maakt het toch wat interessanter dan de hele tijd droog twee cijfertjes. Maarja, negativiteit is weer eens uit den boze, zelfs al is ie onderbouwd en eerlijk...

Oerdegelijk. Dat was het woord dat ik zocht.
Edit: opa-degelijk. Nog beter.

Arrie schreef:
(quote)

We mogen niet meer onze mening geven? Dat vind ik toch jammer, lijkt mij weinig mis mee, zelfs al is de mening negatief. Af en toe een mening maakt het toch wat interessanter dan de hele tijd droog twee cijfertjes. Maarja, negativiteit is weer eens uit den boze, zelfs al is ie onderbouwd en eerlijk...

We zitten hier op een discussiesite dus het zou vreemd zijn als het niet zo mogen. Als men niet tegen een goed onderbouwde negatieve reactie kan dan is dat heel jammer.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:08 uur

geplaatst: vandaag om 01:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.