Muziek / Muziekgames / Metal Battle (albums K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 24 maart 2015, 21:33 uur
Dan zou het wel heel lang gaan duren...
24 uur vanaf de eerste stem!
Killers dus door!
24 uur vanaf de eerste stem!
Killers dus door!
0
geplaatst: 24 maart 2015, 21:34 uur
8 Gojira - From Mars To Sirius vs Deafheaven - Sunbather
Met beide heb ik niet zo veel.
0-1 dan maar...
Met beide heb ik niet zo veel.
0-1 dan maar...
0
geplaatst: 24 maart 2015, 21:57 uur
HezzardNL schreef:
24 uur zijn voorbij waarbij Killers voorstond voordat de laatste stem geplaatst werd, dus volgens de regels zou die door zijn geloof ik? Correct me if I'm wrong though.
24 uur zijn voorbij waarbij Killers voorstond voordat de laatste stem geplaatst werd, dus volgens de regels zou die door zijn geloof ik? Correct me if I'm wrong though.
Weet niet in hoeverre hier 'officiële' regels voor zijn, maar dit lijkt me inderdaad het meest logisch!
0
geplaatst: 25 maart 2015, 09:57 uur
Simon77 schreef:
Weet niet in hoeverre hier 'officiële' regels voor zijn, maar dit lijkt me inderdaad het meest logisch!
(quote)
Er bestaan geen officiële regel op MuMe! Degene die het spel is gestart bepaalt de regels.
Aangezien Cured is afgehaakt en Simon77 de boel heeft opgepakt, lijkt hij de meest aangewezen persoon om de regels te bepalen.
Bij andere knock outs geldt vaak de 24-uurs regel ná de eerste stem (geloof ik...)
0
geplaatst: 25 maart 2015, 23:35 uur
Hoe tof Megadeth ook is, AmenRa verdient zeker om verder te komen.
2-3
2-3
0
geplaatst: 26 maart 2015, 09:04 uur
5-3
10 Megadeth - Peace Sells....But Who' s Buying? vs Black Sabbath - Master of Reality
0-1
10 Megadeth - Peace Sells....But Who' s Buying? vs Black Sabbath - Master of Reality
0-1
0
geplaatst: 27 maart 2015, 10:12 uur
11 Katatonia - Night Is the New Day vs Obituary - Cause Of Death
0-1
0-1
* denotes required fields.