MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het Sfeervolle Smiley Spel (editie 2015)

zoeken in:
Zephyr
In april 2013 speelden we Het Sfeervolle Smiley Spel.

Daar was de winnaar de Aanbid-smiley.

Omdat we sinds een tijd Het Nieuwe Design hebben, en daarin het nodige veranderd is t.a.v. de smiley's (o.a. is de aanbid-smiley niet meer present), gaan we nu, in editie-2 , opnieuw op zoek naar de :

Mooiste Smiley van MuMe !

Omdat er 18 smiley's beschikbaar zijn, en ik een KO wil spelen, moeten er 2 smls afvallen om tot 16 stuks te komen.

Vermeld in je bericht welke smiley van jou NIET in de KO hoeft mee te doen. De eerste 2 smls die 3 punten halen, vallen af voor deelname aan de KO.

Zephyr
1 x

1x
in vind deze smiley er echt waardeloos uitzien ( en zijn er overigens ook zwaar op achteruitgegaan).

Kan dit topic misschien ook gebruikt worden voor een pleidooi voor de terugkeer naar de oude smileys. Ik blijf de nieuwe smileys een verarming vinden. Ik mis vooral de aanbidsmiley en de cheerleadersmiley . Ze konden een berichtje echt opvrolijken.

Al 8 verschillende smileys genoemd!

Zephyr
2 Smls zijn nu 2 x genoemd. Daar doen we het dan maar mee.

1e Ronde; t/m 5 pnt met 1 verschil.

1. vs.

2. vs.

3. vs.

4. vs.

5. vs.

6. vs.

7. vs.

8. vs.

Zephyr
1. vs.

0-1

0-5

vs.

1-0

2. vs.

1-0

Zephyr
3-2

3. vs.

1-0 (Waarom is nou weer afgevallen )

Zephyr
3-0

Gast
geplaatst: vandaag om 03:58 uur

geplaatst: vandaag om 03:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.