MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Megahits KO (Top 40 van 1965-2013) #2

zoeken in:
5-6

6-6

Cured schreef:
(quote)
dot is perzoonluk, mar In The Ghetto is wol better

Ga toch weg met je quasi-objectieve geneuzel.

Hoe heb je die kwaliteit deze keer gemeten?

6-7

7-8

Aardige plaatje van PSB maar Elvis veel beter.

15. Shocking Blue - Venus Vs. Pat Benetar - Love Is A Battlefield

0-1

7-9

Vreemd dat dit nog niet eerder was afgelopen, die van de PSB is objectief bezien veel beter. Dat heb ik zojuist berekend met allerhande wiskundige formules en zo.

Oh, ik loop achter...

1-1

johannesA
1-2

2-2

2-3

3-3

3-4

4-4

Cured
5-5

GrafGantz schreef:
Vreemd dat dit nog niet eerder was afgelopen, die van de PSB is objectief bezien veel beter. Dat heb ik zojuist berekend met allerhande wiskundige formules en zo.
Nne, nee...Graf, muziek is geen wiskunde . Suburbia is gewoon leen leuk , 80's popdeuntje met zo'n synthersizertoetsending of dat soort electronica, maar is als song als geheel de mindere dan In The Ghetto, laat dat duidelijk zijn (horen.)

Cured schreef:
5-5

(quote)
Nne, nee...Graf, muziek is geen wiskunde . Suburbia is gewoon leen leuk , 80's popdeuntje met zo'n synthersizertoetsending of dat soort electronica, maar is als song als geheel de mindere dan In The Ghetto, laat dat duidelijk zijn (horen.)

Oh ja, je hebt helemaal gelijk. Hoe heb ik zo stom kunnen zijn om op het objectief mindere nummer te stemmen. Je hebt me wel tuk hier met je waterdichte redenering...

Cured schreef:
5-5

(quote)

Ach ja, zo'n synthesizertoetsendingetje... Dat kan natuurlijk nooit echt goed zijn.

Cured
Arrie schreef:
Ach ja, zo'n synthesizertoetsendingetje... Dat kan natuurlijk nooit echt goed zijn.
Kan wel, maar dit nummer niet echt(ik 'dik' het natuurlijk wel wat aan, vandaar die smileys gelukkig, alleen mis ik die betere/passender 'oude'smileys )

Je stemt twee keer, Arrie

Foei Arnout

Excuses, tweede stem verwijderd.

9-7

16. Moody Blues - Question Vs. Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je T'aime...Moi Non Plus

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 13:29 uur

geplaatst: vandaag om 13:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.