Muziek / Muziekgames / De Megahits KO (Top 40 van 1965-2013) #2
zoeken in:
0
geplaatst: 25 maart 2015, 09:21 uur
Ga toch weg met je quasi-objectieve geneuzel.

Hoe heb je die kwaliteit deze keer gemeten?
0
geplaatst: 25 maart 2015, 09:31 uur
15. Shocking Blue - Venus Vs. Pat Benetar - Love Is A Battlefield
0-1
0-1
0
geplaatst: 25 maart 2015, 09:31 uur
7-9
Vreemd dat dit nog niet eerder was afgelopen, die van de PSB is objectief bezien veel beter. Dat heb ik zojuist berekend met allerhande wiskundige formules en zo.
Vreemd dat dit nog niet eerder was afgelopen, die van de PSB is objectief bezien veel beter. Dat heb ik zojuist berekend met allerhande wiskundige formules en zo.
0
Cured
geplaatst: 25 maart 2015, 10:28 uur
5-5
. Suburbia is gewoon leen leuk , 80's popdeuntje met zo'n synthersizertoetsending of dat soort electronica, maar is als song als geheel de mindere dan In The Ghetto, laat dat duidelijk zijn (horen.)
GrafGantz schreef:
Nne, nee...Graf, muziek is geen wiskunde Vreemd dat dit nog niet eerder was afgelopen, die van de PSB is objectief bezien veel beter. Dat heb ik zojuist berekend met allerhande wiskundige formules en zo.
. Suburbia is gewoon leen leuk , 80's popdeuntje met zo'n synthersizertoetsending of dat soort electronica, maar is als song als geheel de mindere dan In The Ghetto, laat dat duidelijk zijn (horen.)
0
geplaatst: 25 maart 2015, 11:17 uur
Cured schreef:
5-5
5-5
(quote)
Nne, nee...Graf, muziek is geen wiskunde
. Suburbia is gewoon leen leuk , 80's popdeuntje met zo'n synthersizertoetsending of dat soort electronica, maar is als song als geheel de mindere dan In The Ghetto, laat dat duidelijk zijn (horen.) Oh ja, je hebt helemaal gelijk. Hoe heb ik zo stom kunnen zijn om op het objectief mindere nummer te stemmen. Je hebt me wel tuk hier met je waterdichte redenering...
0
geplaatst: 25 maart 2015, 11:27 uur
Cured schreef:
5-5
5-5
(quote)
Nne, nee...Graf, muziek is geen wiskunde
. Suburbia is gewoon leen leuk , 80's popdeuntje met zo'n synthersizertoetsending of dat soort electronica, maar is als song als geheel de mindere dan In The Ghetto, laat dat duidelijk zijn (horen.) Ach ja, zo'n synthesizertoetsendingetje... Dat kan natuurlijk nooit echt goed zijn.

0
Cured
geplaatst: 25 maart 2015, 11:31 uur
Kan wel, maar dit nummer niet echt(ik 'dik' het natuurlijk wel wat aan, vandaar die smileys gelukkig, alleen mis ik die betere/passender 'oude'smileys )
0
geplaatst: 25 maart 2015, 12:17 uur
16. Moody Blues - Question Vs. Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je T'aime...Moi Non Plus
1-0
1-0
* denotes required fields.