Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2010
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juni 2015, 20:34 uur
Als alle The National eruit ligt kan het deze editie haast niet mee fout gaan. EDIT: Dan zijn Midlake en The Naked & Famous de enige wat mindere nummers (wel beter dan deze The National) en die zie ik toch niet ver meer komen.
Go Caribou!!
Go Caribou!!
0
geplaatst: 1 juni 2015, 20:37 uur
Teunnis schreef:
Als alle The National eruit ligt kan het deze editie haast niet mee fout gaan.
Als alle The National eruit ligt kan het deze editie haast niet mee fout gaan.
Sinds wanneer ben jij zo anti-'The National'?
0
geplaatst: 1 juni 2015, 20:39 uur
Vind vooral High Violet een matige plaat. Trouble Will Find Me is al ietsjes beter. Boxer is een meesterwerk en hun werk daarvoor bevalt me meestal ook wel.
En het is ook met name ten opzichte van het hoge niveau van de rest van de nummers die nog over zijn. Bijna enkel nog toppers over.
En het is ook met name ten opzichte van het hoge niveau van de rest van de nummers die nog over zijn. Bijna enkel nog toppers over.
0
geplaatst: 2 juni 2015, 08:18 uur
Teunnis schreef:
Vind vooral High Violet een matige plaat. Trouble Will Find Me is al ietsjes beter. Boxer is een meesterwerk en hun werk daarvoor bevalt me meestal ook wel.
Nou Teun, zo lang we nog Angus & Julia Stone en 2 matige Arcade Fires erin hebben, vind ik dit toch wel een boude stelling
Rest is idd van aanzienlijk niveau.
0
geplaatst: 2 juni 2015, 08:38 uur
0-7
15. Arcade Fire - The Suburbs vs. Beach House - Zebra
0-1
Op A.F. ben ik helemaal uitgeluisterd.
15. Arcade Fire - The Suburbs vs. Beach House - Zebra
0-1
Op A.F. ben ik helemaal uitgeluisterd.
* denotes required fields.