Muziek / Muziekgames / Het grote jaren 80 Alarmschijfspel
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 2 juli 2015, 14:11 uur
7-4
TUF is het betere nummer, Ti Sento het lekkere nummer.
(5 van de 6 stemmers zijn of anti U2 of meer 'dance' lui , één kiest op basis van het weer
)
TUF is het betere nummer, Ti Sento het lekkere nummer.
(5 van de 6 stemmers zijn of anti U2 of meer 'dance' lui , één kiest op basis van het weer
)
0
geplaatst: 2 juli 2015, 14:37 uur
Cured schreef:
)
Volgens mij zijn er simpelweg acht mensen die Matia beter vinden. En terecht!(5 van de 6 stemmers zijn of anti U2 of meer 'dance' lui , één kiest op basis van het weer
)
0
Cured
geplaatst: 2 juli 2015, 14:40 uur
Nee, gewoon een lekker Italo synth pop nummertje. Lekker, maar een niveau of 2 minder dan TUF , wel of niet U2 liefhebber.
Het is me te warm, maar ik mijd dit soort K.O.'s voortaan (was ik al van plan) en doe alleen genre/stromingen K.O. 's of misschien wel totaal geen K.O's meer. Ik ben al K.O. door dit klere weer....
Het is me te warm, maar ik mijd dit soort K.O.'s voortaan (was ik al van plan) en doe alleen genre/stromingen K.O. 's of misschien wel totaal geen K.O's meer. Ik ben al K.O. door dit klere weer....

0
geplaatst: 2 juli 2015, 15:13 uur
Cured schreef:
Dit is al de 100ste keer dat ik dit lees... Een man een man een woord een woord. Stop bovendien eens een keer met die klierverhalen over dat iedere stem tegen jouw favoriet een haatstem is. Kolere man...
ik quote je maar want anders ga jij je berichten weer aanpassen of weg halen, ook zoiets...
0
Cured
geplaatst: 2 juli 2015, 16:00 uur
vigil schreef:
Dit is al de 100ste keer dat ik dit lees... Een man een man een woord een woord. Stop bovendien eens een keer met die klierverhalen over dat iedere stem tegen jouw favoriet een haatstem is. Kolere man...
Iemand die boos reageert, weet dat ik de waarheid spreek. Goed lezen, ook niks met weghalen , is geen sprake van en dat kan bovendien niet eens, visje (quote)
. Niet zo liegen , jongetje;zwaktebod, niet inhoudelijk dus..
0
Cured
geplaatst: 2 juli 2015, 16:14 uur
.....dat jij van syntpop houdt is prima, ik stem daar ook wel eens op. Maar jij houdt niet van U2 en dat mag, maar in dit geval vind ik en anderen TUF het (wat) betere nummer in vergelijking met een alleraardigst Ti Sento. Overigens stemde ik gisteren tegen With Or Without You, ik stem dus niet/nauwelijks op smaak.
Verder niet zo gefrustreerd reageren , past beter bij je leeftijd (of heb je een zonnesteek
)
Verder niet zo gefrustreerd reageren , past beter bij je leeftijd (of heb je een zonnesteek
)
0
geplaatst: 2 juli 2015, 16:19 uur
Cured, volgens mij reageer je totaal niet op wat vigil je verwijt. Laten we het concreet maken:
- Waarom roep je ongeveer elke dag wel een keer dat je stopt met dit soort spelletjes maar zie ik je toch de hele dag door vrolijk overal meespelen?
- Waarom begin je bij bijna elke stem tegen jouw favoriet een huilverhaal? Kan een mens Ti Sento niet gewoon beter vinden? Moet ie dan per se een hekel hebben aan U2 of van 'dance' houden?
Graag een inhoudelijk antwoord
.
- Waarom roep je ongeveer elke dag wel een keer dat je stopt met dit soort spelletjes maar zie ik je toch de hele dag door vrolijk overal meespelen?
- Waarom begin je bij bijna elke stem tegen jouw favoriet een huilverhaal? Kan een mens Ti Sento niet gewoon beter vinden? Moet ie dan per se een hekel hebben aan U2 of van 'dance' houden?
Graag een inhoudelijk antwoord
.
0
geplaatst: 2 juli 2015, 16:54 uur
Cured schreef:
)
) Klopt niet. Ik vind beide nummers even goed in hun genre, namelijk top. Daarnaast ben ik liefhebber van heel wat U2 platen en vind ik the Unforgetable Fire één van hun beste nummers. Ti Sento echter is één van de allermooiste Italiaanse (dance) pop nummers. Echt een juweeltje. Ik heb nog steeds de 12".
0
geplaatst: 2 juli 2015, 17:09 uur
Jij voelt haar gewoon niet. Matia zingt voor mij wel: ti sento.

Overigens won ze steeds (vrij) makkelijk. En ik moet zeggen, eigenlijk vind ik het een verademing hier op Musicmeter: 'gewoon eens' Ti Sento in de finale. Wie gaat het worden?
http://cdn.discogs.com/JxgZ7JJ56xuCtVQ7bcQzLAcbWPs=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb()/discogs-images/R-440166-1330023233.jpeg.jpg
http://cdn.discogs.com/_7Df8XC6SC9C8tIA0eM_zdFQEqo=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb()/discogs-images/R-597131-1238830127.jpeg.jpg
0
geplaatst: 2 juli 2015, 18:25 uur
Ik snap Cured wel, er zijn altijd mensen die niet voor een nummer stemmen, maar juist tegen een nummer.
Als U2 maar niet in de finale komt.
Ik stem op het nummer welke ik het mooiste vind, maar Ti Sento draai ik wel sneller met dit hete weer.
Als U2 maar niet in de finale komt.
Ik stem op het nummer welke ik het mooiste vind, maar Ti Sento draai ik wel sneller met dit hete weer.
0
geplaatst: 2 juli 2015, 19:32 uur
0
geplaatst: 2 juli 2015, 19:41 uur
Cured schreef:
. Niet zo liegen , jongetje;zwaktebod, niet inhoudelijk dus..
(quote)
Iemand die boos reageert, weet dat ik de waarheid spreek. Goed lezen, ook niks met weghalen , is geen sprake van en dat kan bovendien niet eens, visje
. Niet zo liegen , jongetje;zwaktebod, niet inhoudelijk dus.. Je gaat het blijkbaar op de persoon spelen en verkleinwoordjes gebruiken? Dan ook nog eens beweren dat ik aan het liegen ben? Je hebt wel lef zeg.
Het gaat er ook helemaal niet om wat ik er van vind het gaat er om dat jij constant loopt te roepen dat binnenkort flink gaat minderen, na deze KO voorlopig even stopt, Je op andere spelletjes gaat storten en meer van dat soort teksten. Niet zo maar een keer maar constant probeer je op deze manier negatieve aandacht te vragen. Ik irriteer me daar aan dat klopt. Daar ben ik ook echt niet de enige in. Maar het gaat verder ook helemaal niet om mij of mijn smaak en waar de stemmen naar toe gaan. De ene keer ben ik de progboy en nu weer de synthpopliefhebber. Dat ik U2 zou haten (want ik heb altijd haat stemmen tegen U2 volgens jou) klopt voor geen meter. Ik heb elk album van U2 in de kast staan en van Achtung Baby zelfs de grote luxe box die een paar jaar geleden is uitgebracht. Mijn cijfers zijn ook gewoon positief (bv. 2 vieren en heel wat 3,5) enkel de platen na zeg maar 2000 vind ik niet veel meer, een soort parodie op zichzelf.
Van mij hoef je ook helemaal niet weg, integendeel af en toe wat prikkeling kan zeker geen kwaad op deze site maar als je elke dag maar loopt te roeptoeteren dat je wat anders gaat doen en het dan niet doet kan je moeilijk mij de schuld van geven. Dat er dan een keer een tegenreactie komt lijkt me dan ook logisch maar goed dat heeft Edgar ook al geschreven.
0
geplaatst: 2 juli 2015, 20:48 uur
Wij zijn gewoon allemaal fanatiek, en dan lopen emoties hoog op.
Eigenlijk zijn we allemaal met elkaar te vergelijken; willen een bepaald plaatje in de finale.
Het kromme van dit alles is, dat we het morgen waarschijnlijk gewoon vergeten zijn.
Nou even nog een aantal users opsnorren om U2 verder te helpen, en dan kunnen we weer verder.
Eigenlijk zijn we allemaal met elkaar te vergelijken; willen een bepaald plaatje in de finale.
Het kromme van dit alles is, dat we het morgen waarschijnlijk gewoon vergeten zijn.
Nou even nog een aantal users opsnorren om U2 verder te helpen, en dan kunnen we weer verder.

0
geplaatst: 2 juli 2015, 21:18 uur
http://cdn.discogs.com/_7Df8XC6SC9C8tIA0eM_zdFQEqo=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb()/discogs-images/R-597131-1238830127.jpeg.jpg
We have a winner baby!
Het was weer fijn en het was weer leuk. 512 liedjes en 142 pagina's waren er voor nodig en U2 mag zich kronen tot Beste Alarmschijf van de jaren '80
We have a winner baby!
Het was weer fijn en het was weer leuk. 512 liedjes en 142 pagina's waren er voor nodig en U2 mag zich kronen tot Beste Alarmschijf van de jaren '80

0
geplaatst: 2 juli 2015, 21:20 uur
Wat een fraaie winnaar! 
Bedankt vigil voor de organisatie: leuk spel was het!
Komt er nog één van de jaren '90 of hadden ze al alarmschijven in de jaren '70?

Bedankt vigil voor de organisatie: leuk spel was het!
Komt er nog één van de jaren '90 of hadden ze al alarmschijven in de jaren '70?
* denotes required fields.