MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Voice USA: The Originals K.O.

zoeken in:
338. Michael Bublé – Everything vs. Des’ree – You Gotta Be

0-1

339. Carrie Underwood – Cowboy Casanova vs. Aretha Franklin – Amazing Grace

340. Cee Lo Green – Bright Lights, Bigger City vs. Marvin Gaye & Tammi Terrell – Ain’t No Mountain High Enough

0-1 Cee Lo ook leuk

1-1 inderdaad!

341. Rihanna feat. Ne-Yo – Hate That I Love You vs. New Radicals – You Get What You Give

0-1

342. Pitbull & Afrojack, feat. Nayer & Ne-Yo – Give Me Everything vs. Rihanna – Take a Bow

0-0

pfff één van de mindere Rihanna singles maar de tegenstand is ook niet erg sterk.

0-1

1-1

Ik vind Give Me Everything best oké.

Twee Amerikaanse nummer 1-hits trouwens.

343. Juliet Simms – Wild Child vs. Snoop Dogg feat. Pharrell Williams & Stevie Wonder – California Roll

0-1

344. Muse – Starlight vs. Michael Jackson – Dirty Diana

0-1

0-2

Starlight vind ik zo'n beetje de enige echt goede Muse-song, Dirty Diana is dan weer niet echt een MJ-favoriet van me. Het was dus close.

1-2

Ik heb niks met Dirty Diana, van mij mag Michael de rock achterwege laten.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:13 uur

geplaatst: vandaag om 20:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.