Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 14 november 2015, 06:49 uur
0-3
als het aantal deelnemers zo blijft, zetten we er een streep onder ; zo is er geen lol aan voor 5 man en wil ik het werk ook niet doen . Ik wacht gewoon het weekend af.
als het aantal deelnemers zo blijft, zetten we er een streep onder ; zo is er geen lol aan voor 5 man en wil ik het werk ook niet doen . Ik wacht gewoon het weekend af.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 14 november 2015, 07:23 uur
4. Cattle Decapitation - A Living, Breathing Piece of Defecating Meat vs. Absu - Amy
0
aslan (crew)
geplaatst: 14 november 2015, 09:21 uur
4. Cattle Decapitation - A Living, Breathing Piece of Defecating Meat vs. Absu - Amy
1-0
ik denk dat ik het niet helemaal begrijp... ergens komt ter sprake dat als we bij 5 zijn (ik neem aan dat dit over 5 punten gaat voor één van beide) de volgende wordt geplaatst... geen enkele van de voorgangers zit aan 5 ??
1-0
ik denk dat ik het niet helemaal begrijp... ergens komt ter sprake dat als we bij 5 zijn (ik neem aan dat dit over 5 punten gaat voor één van beide) de volgende wordt geplaatst... geen enkele van de voorgangers zit aan 5 ??
0
buizen
geplaatst: 14 november 2015, 09:59 uur
Aslan, we gaan tot de 4. Die 5 was even een vergissing, is later ook door Cured rechtgezet.
PS:
1 - 1
(heerlijk dubbel basswerk in Absu - Amy).
PS:
1 - 1
(heerlijk dubbel basswerk in Absu - Amy).
0
Cured
geplaatst: 14 november 2015, 19:09 uur
Ik tel een stuk of zes deelnemers tot nu toe en er hebben zich 16 gemeld. Minstens 10-12 zouden er mee moeten doen en dat is het nu al niet , dus laten we er maar mee stoppen of een ander moeten het willen doen.
Bedankt voor degenen die nog een stem uitbrachten, maar ik stop ermee. Zal ook niet meer actief op de site zijn trouwens voorlopig voor onbepaalde tijd wegens diverse redenen waarvan de belangrijkste is dat ik er gewoon niks meer aan vind en liever weer meer actief met muziek bezig ga .
Het heeft niks met dit topic te maken, maar als dat ook al niet loopt heb ik hier verder niks meer te zoeken.
Ciao !
.
Bedankt voor degenen die nog een stem uitbrachten, maar ik stop ermee. Zal ook niet meer actief op de site zijn trouwens voorlopig voor onbepaalde tijd wegens diverse redenen waarvan de belangrijkste is dat ik er gewoon niks meer aan vind en liever weer meer actief met muziek bezig ga .
Het heeft niks met dit topic te maken, maar als dat ook al niet loopt heb ik hier verder niks meer te zoeken.
Ciao !
.
0
buizen
geplaatst: 14 november 2015, 21:13 uur
Ik baal ervan dat Cured zomaar Ciao! zegt en vertrekt. Echt jammer.
Een hardrock/metalliefhebber, maar sowieso "Ik vind er niets meer aan"
Een hardrock/metalliefhebber, maar sowieso "Ik vind er niets meer aan"

0
geplaatst: 15 november 2015, 09:36 uur
Je lult Cured ..13 verschillende mensen hebben al gestemd. Maak t gewoon n keer minder dramatisch 

0
geplaatst: 15 november 2015, 12:26 uur
Ik snap het ook niet zo. We zitten op een lekker tempo, toch? Goeie variatie aan meespelers ook. Wat had je verwacht? We gaan gewoon door, kom op. Desnoods neem ik de organisatie over, als het moet.
1-3
1-3
0
Cured
geplaatst: 15 november 2015, 12:54 uur
luigifort schreef:
Je lult Cured ..13 verschillende mensen hebben al gestemd. Maak t gewoon n keer minder dramatisch
Moet ik toch even reageren. Alleen dit topic had mijn interesse nog, maar ik heb in het begin gezegd...het moet wel lopen.Je lult Cured ..13 verschillende mensen hebben al gestemd. Maak t gewoon n keer minder dramatisch
Een andere zaak is dat de meeste mensen met commentaar zelf nooit een flikker uitvoeren. Die paar keer dat ik dan stop van de -tig topics die ik hier gedaan heb deze jaren , heeft dan ook zijn reden.
Ik prikkel ook wel eens wat users met een opmerking om erbij te komen, want de meesten zijn te beroerd om een nieuwe battle te plaatsen of een linkje op te zoeken (kleine moeite), Je moet het met zijn allen doen. Ik vind dit zelf een leuk concept, maar als we straks tot de 5 zouden gaan heb ik te weinig stemmers.
De opmerking ...ik vind er niets meer aan, geldt niet voor dit topic; goed lezen dus.
Dus vooruit, ik doe alleen dit topic nog voor zover we meer deelnemers krijgen. Al te onbekend materiaal of onbekende bands werkt overigens niet mee.
Deze battle staat er over een paar uur 24 uur en hij is nog niet beslist....dus dat zegt wel wat over de animo. De winnaar is dan degene die voorstaat en ga je verder met de volgende

0
geplaatst: 15 november 2015, 12:58 uur
2-4
Al is het wel de vraag tot in hoeverre dat nummer van Opeth onder metal valt. In ieder geval nu wat classics voor Cured.
6. Iron Maiden - Aces High vs. Kreater - Agents Of Brutality
Al is het wel de vraag tot in hoeverre dat nummer van Opeth onder metal valt. In ieder geval nu wat classics voor Cured.
6. Iron Maiden - Aces High vs. Kreater - Agents Of Brutality
0
geplaatst: 15 november 2015, 12:58 uur
13 verschillende stemmers zoals gezegd..en eerder zei je zelf al dat t niet erg was als het langzaam ging 

0
Cured
geplaatst: 15 november 2015, 13:13 uur
2-0
. Het gaat niet om langzaam, het gaat om dat je genoeg structurele/regelmatige stemmers hebt.
Voor de rest ben ik wel klaar met MM qua topics 'maken'/aansturen. Dit soort opmerkingen van jou helpt dus ook niet. Meer muziek luisteren en stemmen, minder zeuren en/of drammen. Het is niet zo van ...oh dat dat Cured wel even. Dus, shutty dus. Daar ben ik ook zat van ......dat geouwehoer erom heen.
luigifort schreef:
13 verschillende stemmers zoals gezegd..en eerder zei je zelf al dat t niet erg was als het langzaam ging
Prikkel, zoals ik zei 13 verschillende stemmers zoals gezegd..en eerder zei je zelf al dat t niet erg was als het langzaam ging
. Het gaat niet om langzaam, het gaat om dat je genoeg structurele/regelmatige stemmers hebt.Voor de rest ben ik wel klaar met MM qua topics 'maken'/aansturen. Dit soort opmerkingen van jou helpt dus ook niet. Meer muziek luisteren en stemmen, minder zeuren en/of drammen. Het is niet zo van ...oh dat dat Cured wel even. Dus, shutty dus. Daar ben ik ook zat van ......dat geouwehoer erom heen.
0
geplaatst: 15 november 2015, 13:20 uur
Nuja ik zou zeggen ga zo door met de ko's ik vind ze erg leuk en stemde er ook veel op..zoals de album allertijden ko..de boy/girl en heart..weinig anderen zetten ze op..dus ga er van harte mee door..je zal er altijd zeikerds hebben tussen zitten die 1000 x zeuren dat je n album wel gehoord moet hebben voordat je stemt..if you know what i mean 

0
Cured
geplaatst: 15 november 2015, 13:22 uur
Ok, klaar dus
. Game on.....(ik tel tot nu toe overigens een stuk of 6/7 structurele stemmers, maar we zien wel)
. Game on.....(ik tel tot nu toe overigens een stuk of 6/7 structurele stemmers, maar we zien wel)
0
geplaatst: 15 november 2015, 13:23 uur
Ja structureel is wel het probleem ja..2e ronde ko album allertijden ga je ook niet mee verder?
0
Cured
geplaatst: 15 november 2015, 13:25 uur
Nee. Daar heb ik een streep doorgetrokken (drammen/er een wereldzaak van maken/kruistochten e.d. .)
0
geplaatst: 15 november 2015, 13:33 uur
7. Warlord - Aliens vs. Machine Head - A Thousand Lies
Warlord - The Aliens - YouTube - Machine Head - "A Thousand Lies" - YouTube
Warlord - The Aliens - YouTube - Machine Head - "A Thousand Lies" - YouTube
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.