Muziek / Muziekgames / 50 Tinten: Accordeon
zoeken in:
0
geplaatst: 29 mei 2016, 11:14 uur
Wat dachten jullie hiervan? Liedjes met een cowbell......
We're adding More Cowbell
Het eerste liedje krijg je meteen cadeau
Overigens ben ik waarschijnlijk de komende 10 dagen niet in staat om veel bij te dragen want ik ben dan op rondreis door Schotland. De boog kan niet altijd gespannen zijn.
We're adding More Cowbell
Het eerste liedje krijg je meteen cadeau

Overigens ben ik waarschijnlijk de komende 10 dagen niet in staat om veel bij te dragen want ik ben dan op rondreis door Schotland. De boog kan niet altijd gespannen zijn.
0
geplaatst: 29 mei 2016, 12:01 uur
Is dat niet te makkelijk? Rond 2005 had elk bandje een koebel...
0
geplaatst: 29 mei 2016, 13:37 uur
herman schreef:
Totaal niet bij stilgestaan. Ik moet wel toegeven dat ik uit het hoofd al 5 kandidaten had, van Normaal tot Gene Clark.....maar dat was allemaal uit de periode 1964-1978.
Bovendien, het was toch ook een mooi excuus om de link naar de Cowbell Sketch te plaatsen
.
Is dat niet te makkelijk? Rond 2005 had elk bandje een koebel...
Totaal niet bij stilgestaan. Ik moet wel toegeven dat ik uit het hoofd al 5 kandidaten had, van Normaal tot Gene Clark.....maar dat was allemaal uit de periode 1964-1978.
Bovendien, het was toch ook een mooi excuus om de link naar de Cowbell Sketch te plaatsen
.
0
geplaatst: 29 mei 2016, 20:25 uur
50 tinten Science Fiction dan? Bliepjes, Lazers, robots, Space, fantasy etc.
https://lanternhollow.files.wordpress.com/2013/04/astounding-science-fiction-june-1950.jpg
https://lanternhollow.files.wordpress.com/2013/04/astounding-science-fiction-june-1950.jpg
0
geplaatst: 29 mei 2016, 20:35 uur
Deze is (volgens een zoekopdracht binnen het forum) nog niet genoemd, maar dit "aangrijpende" telefoongesprek is toch wel een toppertje. Bliepjes en robotstemmetjes voornamelijk in het begin en aan het einde van de song.
1. Rah Band - Clouds Across the Moon (1985)
0
geplaatst: 29 mei 2016, 20:46 uur
gebaseerd op waargebeurde verhalen John McEnroe is mad
2. The Brat - The Umpire Strikes Back (1983) lazers op 2:50
2. The Brat - The Umpire Strikes Back (1983) lazers op 2:50
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 mei 2016, 21:04 uur
gigage schreef:
Deze is (volgens een zoekopdracht binnen het forum) nog niet genoemd, maar dit "aangrijpende" telefoongesprek is toch wel een toppertje. Bliepjes en robotstemmetjes voornamelijk in het begin en aan het einde van de song.
Muziek >> Muziekgames >> 50 Tinten: Stotteren
0
geplaatst: 30 mei 2016, 00:00 uur
Ik doe maar even dat de stem aan het begin van Yuri Gagarin zelf is. En anders past in ieder geval het clipje goed in het thema:
19. OI VA VOI - YURI - YouTube
19. OI VA VOI - YURI - YouTube
0
geplaatst: 30 mei 2016, 00:13 uur
En nog een keer Kraftwerk. Dit nummer vind ik robotachtig klinken:
20. Kraftwerk - Pocket Calculator - YouTube
20. Kraftwerk - Pocket Calculator - YouTube
0
Misterfool
geplaatst: 30 mei 2016, 00:19 uur
Die zijn er niet, maar het nummer heeft wel een overduidelijk science-fiction thema, gezien het bericht van gigage valt dat binnen de lijntjes.
* denotes required fields.