MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 50 Tinten: Accordeon

zoeken in:
Wat dachten jullie hiervan? Liedjes met een cowbell......

We're adding More Cowbell

Het eerste liedje krijg je meteen cadeau

Overigens ben ik waarschijnlijk de komende 10 dagen niet in staat om veel bij te dragen want ik ben dan op rondreis door Schotland. De boog kan niet altijd gespannen zijn.

Is dat niet te makkelijk? Rond 2005 had elk bandje een koebel...

herman schreef:

Is dat niet te makkelijk? Rond 2005 had elk bandje een koebel...

Totaal niet bij stilgestaan. Ik moet wel toegeven dat ik uit het hoofd al 5 kandidaten had, van Normaal tot Gene Clark.....maar dat was allemaal uit de periode 1964-1978.

Bovendien, het was toch ook een mooi excuus om de link naar de Cowbell Sketch te plaatsen .

50 tinten Science Fiction dan? Bliepjes, Lazers, robots, Space, fantasy etc.
https://lanternhollow.files.wordpress.com/2013/04/astounding-science-fiction-june-1950.jpg

DjFrankie (moderator)
Prima

Deze is (volgens een zoekopdracht binnen het forum) nog niet genoemd, maar dit "aangrijpende" telefoongesprek is toch wel een toppertje. Bliepjes en robotstemmetjes voornamelijk in het begin en aan het einde van de song.

1. Rah Band - Clouds Across the Moon (1985)

gebaseerd op waargebeurde verhalen John McEnroe is mad

2. The Brat - The Umpire Strikes Back (1983) lazers op 2:50

DjFrankie (moderator)
gigage schreef:
Deze is (volgens een zoekopdracht binnen het forum) nog niet genoemd, maar dit "aangrijpende" telefoongesprek is toch wel een toppertje. Bliepjes en robotstemmetjes voornamelijk in het begin en aan het einde van de song.

1. Rah Band - Clouds Across the Moon (1985)

Muziek >> Muziekgames >> 50 Tinten: Stotteren

DjFrankie (moderator)

DjFrankie (moderator)
Zou panjoe trebremmit of Lukas
De titel kunnen aanpassen 50 tinten Science Fiction

Ik doe maar even dat de stem aan het begin van Yuri Gagarin zelf is. En anders past in ieder geval het clipje goed in het thema:

19. OI VA VOI - YURI - YouTube

Waar zijn de bliepjes in deze klassieke song?

En nog een keer Kraftwerk. Dit nummer vind ik robotachtig klinken:

20. Kraftwerk - Pocket Calculator - YouTube

Misterfool
ranboy schreef:
(quote)

Waar zijn de bliepjes in deze klassieke song?

Die zijn er niet, maar het nummer heeft wel een overduidelijk science-fiction thema, gezien het bericht van gigage valt dat binnen de lijntjes.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:38 uur

geplaatst: vandaag om 05:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.