Muziek / Muziekgames / 50 Tinten: Accordeon
zoeken in:
0
geplaatst: 29 september 2018, 10:09 uur
Grafgantz vraagt:
Wij draaien, 50 nummers waarin wordt geneuried. Iets zeldzamer dan handgeklap, maar vast nog genoeg keuze. En dan meteen maar beginnen met het ultieme neurielied:
1. Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm
Wil ArthurDZ, panjoe of Teunnis de titel veranderen in
50 Tinten: Neuriën ?
Edit: snel gedaan weer
Wij draaien, 50 nummers waarin wordt geneuried. Iets zeldzamer dan handgeklap, maar vast nog genoeg keuze. En dan meteen maar beginnen met het ultieme neurielied:
1. Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm
Wil ArthurDZ, panjoe of Teunnis de titel veranderen in
50 Tinten: Neuriën ?
Edit: snel gedaan weer

0
geplaatst: 29 september 2018, 10:28 uur
0
geplaatst: 29 september 2018, 17:30 uur
0
geplaatst: 29 september 2018, 20:29 uur
8. The Rolling Stones - Paint it Black
Geneurie aan het einde.
Geneurie aan het einde.
0
geplaatst: 30 september 2018, 12:37 uur
10. Mike Oldfield - Tubular Bells
Ergens halverwege het eerste deel.
Blij verrast dat dit topic nog steeds leeft trouwens.
Ergens halverwege het eerste deel.
Blij verrast dat dit topic nog steeds leeft trouwens.
0
geplaatst: 30 september 2018, 17:07 uur
Waar precies, ik hoor tsja tsja tsja ahoe ahoe ahoe, gitaarintro, zang?
0
geplaatst: 30 september 2018, 17:19 uur
Dat ahoe ahoe ahoe dacht ik, in de clip zie je Kim Deal niet zingen in ieder geval.
0
geplaatst: 30 september 2018, 17:42 uur
Neuriën is met de mond dicht (lippen op elkaar) een geluid maken dat lijkt op mmm mmm mmm mmm. Dus niet met de mond open ahoe ahoe zingen

0
geplaatst: 1 oktober 2018, 00:00 uur
16. The Shangri-Las -Leader Of The Pack
Leadzangeres (Betty in dit liedje) neuriet nogal nerveus aan het begin van de song als haar vriendinnen er doorheen zitten te kwekken en uiteindelijk haar de vraag stellen: where did you meet him? * Daarna komt het speciale broertje van Rob Halford het podium opgereden en vraag ik me af of the pack wel de juiste leader heeft gekozen. (Prachtig die short stories van the shangri -la's)
* het was de candy store, wat in 2018 waarschijnlijk een hele andere betekenis zal hebben.
Leadzangeres (Betty in dit liedje) neuriet nogal nerveus aan het begin van de song als haar vriendinnen er doorheen zitten te kwekken en uiteindelijk haar de vraag stellen: where did you meet him? * Daarna komt het speciale broertje van Rob Halford het podium opgereden en vraag ik me af of the pack wel de juiste leader heeft gekozen. (Prachtig die short stories van the shangri -la's)
* het was de candy store, wat in 2018 waarschijnlijk een hele andere betekenis zal hebben.
0
geplaatst: 1 oktober 2018, 00:14 uur
17. Lorde - Yellow Flicker Beat
Of daar loopt in elk geval een lekker lage hummmm als rode draad door het nummer.
Of daar loopt in elk geval een lekker lage hummmm als rode draad door het nummer.
0
geplaatst: 1 oktober 2018, 08:54 uur
19. The Communards - Don;t Leave Me this Way
In 't begin, gaat daarna over in aahh, dan kan die weer uit.
In 't begin, gaat daarna over in aahh, dan kan die weer uit.
0
geplaatst: 1 oktober 2018, 11:58 uur
20. Vangelis - 12 O'Clock
in het begin al, en zo rond 03:00 komt er ook nog een vrouw solo; prachtig nummer, dit !
in het begin al, en zo rond 03:00 komt er ook nog een vrouw solo; prachtig nummer, dit !
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 oktober 2018, 12:23 uur
21 Cheap Trick- Low Life in High Heels in het begin
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 oktober 2018, 12:28 uur
24 The Beatles - Yesterday op het einde
* denotes required fields.