Muziek / Muziekgames / 50 Tinten: Accordeon
zoeken in:
0
buizen
geplaatst: 6 maart 2016, 10:24 uur
Het gaat om specifieke geluiden in liedjes/songs. Meestal bewust opgenomen geluiden.
Ben niet zo'n fan van boeren en scheten etc. eerlijk gezegd, en hoeveel nummers zouden er zijn met dergelijk geluiden.
Maak van uw scheet een donderslag en zo? Zijn er geen andere geluiden te bedenken, nlkink?
Ben niet zo'n fan van boeren en scheten etc. eerlijk gezegd, en hoeveel nummers zouden er zijn met dergelijk geluiden.
Maak van uw scheet een donderslag en zo? Zijn er geen andere geluiden te bedenken, nlkink?
0
geplaatst: 6 maart 2016, 10:44 uur
DjFrankie mag wat mij betreft een nieuw geluid bedenken voor de toekomstige editie. Qua boeren had ik tenminste een opname. Ik weet ook niet hoe ver je kunt komen maar ik verbaas me wel over de snelheid waarmee de vorige edities werden volgemaakt.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 maart 2016, 11:12 uur
Niet alleen boeren en schieten, maar menselijke geluiden in een liedje. Ook het blazen van bv bryan Ferry in dance away hoort daarbij. Dus menselijke geluiden zonder klank. Dat moet toch lukken.
0
buizen
geplaatst: 6 maart 2016, 11:34 uur
Ik sluit me wel aan bij de meerderheid.
De 'range' aan 'menselijke geluiden' (anders dan zingen) is misschien best groot.
Vandaag niet veel tijd, hoor het later wel.
De 'range' aan 'menselijke geluiden' (anders dan zingen) is misschien best groot.
Vandaag niet veel tijd, hoor het later wel.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 maart 2016, 12:08 uur
Huilen en lachen hebben we ook al gehad
Maar eerst deze nog finishen.
Maar eerst deze nog finishen.
0
buizen
geplaatst: 6 maart 2016, 20:30 uur
En toen kwam er een olifant met een lange snuit..
en die blies deze hele editie...
50. Missy Elliot - Work It
(op 0.40 olifantgetrompetter):
If you got a big [olifant], let me search ya
To find out how hard I gotta work ya
en die blies deze hele editie...
50. Missy Elliot - Work It
(op 0.40 olifantgetrompetter):
If you got a big [olifant], let me search ya
To find out how hard I gotta work ya
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 maart 2016, 21:33 uur
Dan mogen we beginnen met menselijke geluiden. Hijgen, boeren, zuchten, blazen etc
0
geplaatst: 7 maart 2016, 22:22 uur
4. Get a Grip - aerosmith - YouTube
Mijn (voorlopig) bescheiden bijdrage. Intro.
Als tiener had ik een paar albums van Rubberen Robbie. Dat ging over niks anders dan boeren, scheten en overgeven. Even leuk, maar daar raak je gauw op uitgekeken.
Dit nummer van Aerosmith is voor zover ik weet het enige wat ik nog qua boeren in mijn muziekcollectie heb......
Mijn (voorlopig) bescheiden bijdrage. Intro.
Als tiener had ik een paar albums van Rubberen Robbie. Dat ging over niks anders dan boeren, scheten en overgeven. Even leuk, maar daar raak je gauw op uitgekeken.
Dit nummer van Aerosmith is voor zover ik weet het enige wat ik nog qua boeren in mijn muziekcollectie heb......
0
geplaatst: 7 maart 2016, 22:31 uur
5 Tool - Maynard's Dick
Boeren aan het einde van het nummer (Smakelijke editie dit...)
Boeren aan het einde van het nummer (Smakelijke editie dit...)
0
geplaatst: 9 maart 2016, 15:34 uur
Als iemand een nog beter voorbeeld kent van zuchtzangeres dan dit nummer, graag posten.
17. Charlotte Gainsbourg - Just like a woman
17. Charlotte Gainsbourg - Just like a woman
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 maart 2016, 15:47 uur
Poek schreef:
Als iemand een nog beter voorbeeld kent van zuchtzangeres dan dit nummer, graag posten.

0
geplaatst: 9 maart 2016, 15:52 uur
Was overigens niet retorisch bedoeld hoor! Van de dames van haar vader zijn vast ook goede voorbeelden, maar ik ken ze niet (of het is me nooit zo opgevallen).
0
geplaatst: 9 maart 2016, 17:05 uur
18. Roger Waters en Ron Geesin - music from The body.
Een knappe compilatie van boeren, winden en handjeklap op muziek.
Een knappe compilatie van boeren, winden en handjeklap op muziek.
* denotes required fields.