Muziek / Muziekgames / 50 Tinten: Accordeon
zoeken in:
0
geplaatst: 5 april 2016, 12:53 uur
Traffic - Hole in my shoe (HQ) - YouTube
Op 1'23'', leuk inderdaad. Even opgezocht van wie de stem is: "The brief monologue, over the mellotron passage, is spoken by Francine Heimann, the stepdaughter of Island Records' owner Chris Blackwell."
Op 1'23'', leuk inderdaad. Even opgezocht van wie de stem is: "The brief monologue, over the mellotron passage, is spoken by Francine Heimann, the stepdaughter of Island Records' owner Chris Blackwell."
0
geplaatst: 5 april 2016, 12:54 uur
14. Ronnie Lane - 32nd Street
Ronnie Lane heeft tussen 1974 en 1979 een handjevol album opgenomen op zijn boerderij in Wales. Daar dat vaak buiten gebeurde hoor je naast de muziek regelmatig vogels, koeien, af en toe een hond, de wind en spelende kinderen.
Ronnie Lane heeft tussen 1974 en 1979 een handjevol album opgenomen op zijn boerderij in Wales. Daar dat vaak buiten gebeurde hoor je naast de muziek regelmatig vogels, koeien, af en toe een hond, de wind en spelende kinderen.
0
geplaatst: 5 april 2016, 13:05 uur
15. "Lady's Baby" THE MONKEES
Diverse plaatsen een baby te horen. 'According to legend' door Tork zelf thuis opgenomen. Dit is een outtake van het Birds, Bees & Monkees album uit 1968 en had van mij op de plank mogen blijven liggen.
Diverse plaatsen een baby te horen. 'According to legend' door Tork zelf thuis opgenomen. Dit is een outtake van het Birds, Bees & Monkees album uit 1968 en had van mij op de plank mogen blijven liggen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 5 april 2016, 13:53 uur
Poek schreef:
Geweldig nummer ook
0
geplaatst: 5 april 2016, 14:39 uur
Poek schreef:
De video kan niet afgespeeld worden op mijn iPad. Geen ramp, er zijn andere mogelijkheden.
0
geplaatst: 5 april 2016, 15:29 uur
0
geplaatst: 5 april 2016, 15:35 uur
0
geplaatst: 5 april 2016, 17:57 uur
19. Hermann van Veen - Anne (geen tikfout)
Begint met babygeluid (net als de originele versie overigens).
Begint met babygeluid (net als de originele versie overigens).
0
geplaatst: 5 april 2016, 18:57 uur
Met dank aan Arrie:
20. Tom Clay - What The World Needs Now - YouTube
Wel een dom kind, het weet niets! Maar het past wel goed in de sfeer van het nummer. Top 10 in Amerika in 1971.
20. Tom Clay - What The World Needs Now - YouTube
Wel een dom kind, het weet niets! Maar het past wel goed in de sfeer van het nummer. Top 10 in Amerika in 1971.
0
geplaatst: 5 april 2016, 19:20 uur
21 Kanye West - Ultra Light Beam
We don't want no devils in the house, God. We want the lord
We don't want no devils in the house, God. We want the lord
0
geplaatst: 5 april 2016, 19:23 uur
22. The Avalanches - Frontier Psychiatrist
Can you think of anything else that talks other than a person?
A-a-a bird?
Can you think of anything else that talks other than a person?
A-a-a bird?
0
geplaatst: 5 april 2016, 19:54 uur
0
geplaatst: 5 april 2016, 20:18 uur
0
catchup
geplaatst: 5 april 2016, 20:57 uur
Eigenlijk vind ik dit soort toevoegingen altijd nogal dubieus... En dan vooral kinderen en dan in het bijzonder deze kinderen. Voor straf geen link, iedereen kent ze
28. Lou Reed - The Kids
28. Lou Reed - The Kids
0
geplaatst: 5 april 2016, 23:19 uur
30. The Stranglers - School Mam
speelplaats geschreeuw aan het begin.
speelplaats geschreeuw aan het begin.
0
geplaatst: 5 april 2016, 23:24 uur
31 Megadeth - Go To Hell
zelfde rijmpje als bij Metallica at 0:42 (deze was overigens eerder opgenomen, meen ik)
zelfde rijmpje als bij Metallica at 0:42 (deze was overigens eerder opgenomen, meen ik)
0
geplaatst: 6 april 2016, 00:11 uur
Vroeger luisterde ik op zondagavond naar X-rated op KinkFM. Daar leerde ik o.a. Sol Invictus kennen, en de nummers Chime the night en Chime the day. Bijzondere nummers. De tekst op het laatste nummer wordt voorgedragen door iemand waarvan ik de leeftijd niet weet, maar ik neem aan dat het een kind was.
32. Sol Invictus - Chime the day
32. Sol Invictus - Chime the day
0
geplaatst: 6 april 2016, 01:49 uur
0
geplaatst: 6 april 2016, 01:54 uur
34. Buggles - Kid Dynamo (single version, b-side Video killed the radiostars)
Buggles - kid Dynamo (1979) - YouTube
Buggles - kid Dynamo (1979) - YouTube
0
geplaatst: 6 april 2016, 01:57 uur
35. Angie - Peppermint Lump
Wordt grotendeels gezongen door een meisje (zij is nog steeds actief als zangeres) maar er wordt ook gelachen en gegild.
Bijzonder: jong (zingend) meisje met een nummer dat geschreven, geproduceerd en ingespeeld is door Pete Townsend.
Pete Townsend backs Angie: "Peppermint Lump" - YouTube
Wordt grotendeels gezongen door een meisje (zij is nog steeds actief als zangeres) maar er wordt ook gelachen en gegild.
Bijzonder: jong (zingend) meisje met een nummer dat geschreven, geproduceerd en ingespeeld is door Pete Townsend.
Pete Townsend backs Angie: "Peppermint Lump" - YouTube
0
geplaatst: 6 april 2016, 02:06 uur
36. Musical Youth - Pass the Dutch
Vooral van wege het intro...
Musical Youth - Pass The Dutchie (Music Video) Lyrics - YouTube
Vooral van wege het intro...
Musical Youth - Pass The Dutchie (Music Video) Lyrics - YouTube
0
geplaatst: 6 april 2016, 09:56 uur
37.Gilbert O'Sullivan - Clair
Aan het einde hoor je Clair (de dochter van Gordon Mills, o.a. schrijver van It's not unusual) lachen.
Aan het einde hoor je Clair (de dochter van Gordon Mills, o.a. schrijver van It's not unusual) lachen.
0
geplaatst: 6 april 2016, 11:44 uur
Ik vind vrouwen en kinderen vaak moeilijk te onderscheiden - ik weet dat ik hiermee de sluizen naar ontelbare grappen openzet, maar jullie snappen wat ik bedoel. Zo heb ik altijd gedacht dat het intro van The Queen is Dead van The Smiths een bubs kinderen was, maar dat is dus gewoon een volwassen dame. Bij dit nummer twijfelde ik ook, maar de clip zegt denk ik genoeg.
38. Mika - Lollipop
38. Mika - Lollipop
0
buizen
geplaatst: 7 april 2016, 12:26 uur
Kramer schreef:
Ik vind vrouwen en kinderen vaak moeilijk te onderscheiden - ik weet dat ik hiermee de sluizen naar ontelbare grappen openzet, maar jullie snappen wat ik bedoel. Zo heb ik altijd gedacht dat
38. Mika - Lollipop
Ik vind vrouwen en kinderen vaak moeilijk te onderscheiden - ik weet dat ik hiermee de sluizen naar ontelbare grappen openzet, maar jullie snappen wat ik bedoel. Zo heb ik altijd gedacht dat
38. Mika - Lollipop
Klopt, Kramer.
Of kippen. Vrouwen en kippen, of eigenlijk liever: een groepje vrouwen en een kippenhok, zijn vaak ook erg moeilijk te onderscheiden.
Zocht eigenlijk naar een blackmetalsong waar volgens mij een kind doormidden wordt gezaagd (ja, niet echt natuurlijk) maar kan er niet op komen.
Deze dan maar:
39. Eminem - My Dad's Gone Crazy
(divers kindergekir).
* denotes required fields.