MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: M

zoeken in:

Gelukkig kende ik de tweede al.
Music is een van de ergste nummers ooit gemaakt.

2-1

Cured
een anti-stem dus , want jij houdt niet van Brul/Schreeuw Metal , dus laat die schijnheilige 'vrolijke'smiley maar achterwege. Als je dan zo eerlijk wilt zijn zoals je altijd zegt, behoor je te passen. Want dit klopt natuurlijk niet, behalve dat je voor de 1000 ste keer tegen een pre 2000 nummer stemt en pro post 2000 nummer. .

2-2

Ik vind Music wel een mooi nummer.

2-3

Gretz schreef:
Music is het ergste nummer ooit gemaakt.

En speciaal voor Cured heb ik dat andere nummer niet eens geluisterd.

Cured
Ja, wat jij doet slaat sowieso meestal nergens op, van jou helemaal een belacjhe lijke stem , want ik weet dat je Music wel mooi vindt, dus je bent gewoon aan het ouwehoeren; zeer volwassen

Nix meer aan, die anti-stemmerij bij de non genre topics maar ik blijf lekker ! Gantz houdt wel van zijn eigen grappen, maar kan niet tegen als een ander de draak met 'm steekt.

Cured schreef:
ik weet dat je Music wel mooi vindt

Je bent alweer vroeg dronken vandaag.

Cured

Cured schreef:
een anti-stem dus , want jij houdt niet van Brul/Schreeuw Metal , dus laat die schijnheilige 'vrolijke'smiley maar achterwege. Als je dan zo eerlijk wilt zijn zoals je altijd zegt, behoor je te passen. Want dit klopt natuurlijk niet, behalve dat je voor de 1000 ste keer tegen een pre 2000 nummer stemt en pro post 2000 nummer. .

Jij altijd met je voorbarige conclusies. Absoluut geen antistem, ik vind Mjød gewoon stukken beter na een paar luisterbeurten. Music wordt alleen maar erger hoe vaker ik die hoor. Ik luister niet veel metal maar er zijn zeker metalsongs (zoals bijvoorbeeld een aantal van Deafheaven) die ik vrij goed vind.

60. Moondance - Van Morrison vs. Mandy - Barry Manilow

1-0

5-2

61. Miss You - The Rolling Stones vs. Monkey Man - The Specials

Cured
4-2

62. Meeting Across the River - Bruce Springsteen vs. Minipops 67 [120.2][source field mix] - Aphex Twin

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 20:53 uur

geplaatst: vandaag om 20:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.